Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΝΙΚΗΤΕΣ ΟΙ «LUCKY»-PONS



Το 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με τους «Lucky»-FabriziaPons να επαναλαμβάνουν τη νίκη τους με τη Lancia 037 και στο χωμάτινο αγώνα της κατηγορίας Sporting και φυσικά να κερδίζουν τον αγώναΤο 3ο Σκέλος, το οποίο περιλάμβανε 4 χωμάτινες Ε.Δ. αποδείχθηκε σκληρό, αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστικό για τα πληρώματα τόσο του Ευρωπαϊκού, όσο και του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Ο «Lucky» κατά κόσμον Luigi Batistoli έχοντας πλάι του την πολύπειρηFabrizia Pons σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις 4 σημερινές ειδικές διαδρομές, αφήνοντας πολύ πίσω του τον ανταγωνισμό. Ο Ιταλός έχοντας κερδίσει τον ασφάλτινο αγώνα και σε συνδυασμό με τη σημερινή του νίκη στο χωμάτινο, αποκόμισε ουσιαστικά διπλούς βαθμούς, κα παράλληλα κατέκτησε το βαρύτιμο τρόπαιο της 1ης θέση του Ιστορικού Ράλλυ ΑκρόπολιςΣτη 2η θέση, τόσο στο χωμάτινο αγώνα όσο και της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι συμπατριώτες του, Enrico Brazzoli-Maurizio Baroneμε την έτερη Lancia 037,οι οποίοι ουσιαστικά ήταν οι μόνοι που κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους νικητές, αν και στις χωμάτινες επιφάνειες υστερούσαν σε σχέση με τις ασφάλτινες. Στην 3η θέση του σημερινού αγώνα βρέθηκαν οι Σουηδοί Mats Myrsell-Esko Juntilla με Porsche 911 RSοι οποίοι αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ταχείς στις χωμάτινες επιφάνειες, ενώ στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Αυστριακοί Karl Wagner-Gerda Zauner με Porsche 911 SC,αφήνοντας πίσω τους «ασφάλτινους» Ιταλούς Lucio da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίοι στις χωμάτινες επιφάνειες δυσκολεύτηκαν και δεν είχαν αντίστοιχες επιδόσεις με τις ασφάλτινες.

Να σημειωθεί ότι τα πληρώματα που συμμετείχαν με διαφορετικό αυτοκίνητο στην άσφαλτο και διαφορετικό στο χώμα δεν προσμετρούν στη γενική κατάταξη, γιατί κατατάσσονται στις εγκαταλείψεις της προηγούμενης ημέρας. Γι΄ αυτό το λόγο ανάμεσα σε άλλους, οι Myrsell-Juntilla παρά το γεγονός ότι σημείωσαν σημαντικές επιδόσεις στους δύο αγώνες, δεν συμπεριλαμβάνονται στη γενική κατάταξη.

Στην κατηγορία National, η οποία συμπεριλαμβάνει τα ελληνικά πληρώματα που τέθηκαν εκτός στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου σύμφωνα με τον κανονισμό της FIA λόγω του ότι χρησιμοποιούσαν παλαιότερης χρονολογίας ζώνες ασφαλείας, καθίσματα και κράνηνικητές του χωμάτινου αγώνα αναδείχθηκαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi80 GTΟι Έλληνες κοίταξαν στα μάτια τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, αφού οι χρόνοι τους τους τοποθετούν ανάμεσα σε έμπειρα πληρώματα και ισχυρά αυτοκίνητα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος σε επίπεδο γενικής (θεωρητικά θα μπορούσαν να είναι στην 7η θέση)Πολύ καλό αγώνα, επίσης, έκαναν και οι «χωμάτινοι» Δημήτρης Βαζάκας-Άρης Ιγγλέσης μεToyota Starlet, οι οποίοι τερμάτισαν στη 2η θέση του χωμάτινου σκέλους. Η θέση αυτή, ωστόσο, ήρθε έπειτα από μεγάλες μάχες με τους Γιάννη Εδιπίδη-Γιάννη Γιώτη με FordEscort, οι οποίοι εν τέλει τερμάτισαν τρίτοι με διαφορά μόλις 3,8δλ. Άτυχοι του αγώνα, οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας που στο χωμάτινο σκέλος αγωνίστηκαν με FordEscort MK1, αλλά ένα πρόβλημα στα μπουζί τους στέρησε τη διεκδίκηση της νίκης. Να σημειωθεί ότι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης δεν εκκίνησαν στο χωμάτινο αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford EscortΕκκίνηση δεν πήραν σήμερα ούτε οι Ελευθέριος Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρηςοι οποίοι αντιμετώπισαν επίσης πρόβλημα στον κινητήρα της Porsche.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου