Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Loeb, ο άρχοντας της Αργεντινής!


Εξασφαλίζοντας τη θέση τους στην κορυφή του αγώνα τη 2η ημέρα, οι Sébastien LoebDaniel Elena και η Citroën κατέκτησαν την 8η και 9η, αντίστοιχα, νίκη τους στην Αργεντινή. Οι Mikko HirvonenJarmo Lehtinen κατετάγησαν στην 6 θέση, ενώ οι Dani SordoCarlos del Barrio μετά την έξοδο που είχαν ολοκλήρωσαν την προσπάθεια τους τερματίζοντας 9οι.

Έχοντας εξασφαλίσει μία σχετικά μεγάλη διαφορά τη 2η ημέρα του αγώνα, οι Loeb – Elena κατάφεραν να ελέγξουν τον αγώνα τερματίζοντας στην 1η θέση μπροστά από τους OgierIngrassia. Παρά το γεγονός ότι είχαν την πολυτέλεια να ελέγξουν το ρυθμό τους στις σκληρές ειδικές, οι 9 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές κατάφεραν να αυξήσουν σημαντικά τη διαφορά τους την τελευταία ημέρα του αγώνα. Ο Loeb δεν έκρυψε τη συγκίνηση του για την τελευταία του νίκη σε χωμάτινο αγώνα του WRC.

«Είναι πολύ ξεχωριστό να κερδίζω στο Ράλι Αργεντινής για 8 συνεχόμενη φορά. Δεν ήθελα πάση θυσία τη νίκη, όμως πίστεψα σε αυτή μόλις συνειδητοποίησα ότι είχαμε καλό ρυθμό. Ο Ogier ήταν επίσης πολύ γρήγορος , όμως εμείς ήμασταν λίγο πιο σταθεροί. Είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε εδώ, ιδιαίτερα για την ομάδα που πραγματικά το αξίζει».

Παρά την ατυχία που αντιμετώπισε ο Mikko Hirvonen ακολούθησε ένα καλό ρυθμό, ενώ η ταχύτητα του προσέφερε έναν επιπλέον βαθμό στην Power Stage. «Συνολικά ο ρυθμός μου ήταν καλός, το αυτοκίνητο άψογο και έτσι κατάφερα να πετύχω μερικούς καλούς χρόνους», δήλωσε ο Φινλανδός.

Η έξοδος του, καθώς και ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν επέτρεψαν στον Dani Sordo να πετύχει κάτι καλύτερο από την 9η θέση. «Δεν εστίασα στους χρόνους γιατί ο βασικότερος στόχος μου ήταν να φτάσουμε στον τερματισμό. Αυτό τουλάχιστον μου έδωσε την ευκαιρία να συνεχίσω την προσπάθεια μου να βελτιωθώ, ιδιαίτερα στις κλειστές στροφές».

Ευχαριστημένος με τη 2η νίκη της χρονιάς ο επικεφαλής της Citroën Racing, Yves Matton, αναφέρθηκε στο σύνολο της ομάδας. «Πιστεύω ότι αυτός ο αγώνας επιβεβαίωσε την αίσθηση μας ότι η απόδοση του DS3 WRC έχει βελτιωθεί. Δουλέψαμε σκληρά μετά τον αγώνα στο Μεξικό και η προσπάθεια μας ανταμείφθηκε με αυτή τη νίκη. Φυσικά σε αυτό συνέβαλε σημαντικά και ο Seb, που ήταν άψογος παρά την απουσία του από τους προηγούμενους αγώνες. Όμως θα ήθελα να επισημάνω ότι τόσο ο Dani στην Πορτογαλία, όσο και ο Mikko εδώ, ήταν σε θέση να διεκδικήσουν τη νίκη. Μέχρι τώρα τους λείπει απλά λίγη σταθερότητα ώστε να εξαργυρώσουν τις καλές τους εμφανίσεις σε θετικά αποτελέσματα. Αυτός είναι ο στόχος και θα δουλέψουμε όλοι μαζί για να τον πετύχουμε».

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Ράλλυ Ακρόπολις 2013 - Αντίστροφη μέτρηση για τους 50 συμμετέχοντες

 


Το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 είναι έτοιμο να δείξει για ακόμα μια φορά το μοναδικό του χαρακτήρα στους 50 συμμετέχοντες οι οποίοι για τρεις ημέρες θα δώσουν τη δική τους μάχη στα σκληρά ελληνικά χώματα. Με τη διαδικασία αιτήσεων συμμετοχής να έχει ολοκληρωθεί, την Παρασκευή 31 Μαΐου πενήντα (50) πληρώματα θα πάρουν εκκίνηση εμπρός από το Ζάππειο Μέγαρο, στην Τελετή που θα σηματοδοτήσει την έναρξη της 59ης εκδοχής του Ράλλυ Ακρόπολις.

Ανάμεσά τους, φυσικά, όλες οι εργοστασιακές ομάδες, και βέβαια για πρώτη φορά η VW Motorsport, η οποία μπορεί να μην έχει την εμπειρία της Citroen ή της Ford επί ελληνικού εδάφους, ωστόσο έχει ήδη επιβεβαιώσει τη δυναμική της στους πέντε προηγούμενους γύρους του θεσμού. Οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία Ogier-Ingrassia αναμένεται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό με στόχο τη νίκη, τη στιγμή που κανείς δεν πρέπει να υποτιμά την εμπειρία πληρωμάτων όπως οι Hirvonen-Lehtinen, Latvala-Anttila στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και τον ενθουσιασμό του νεαρού οδηγού της Qatar M-Sport, Mads Ostberg, που με την απαραίτητη προσοχή μπορεί να συνδυαστεί με κορυφαίες επιδόσεις.

Στη νεοσύστατη κατηγορία WRC 2, το παρών θα δώσει ο πρωτοπόρος στη σχετική κατάταξη και νικητής στα Ράλλυ Μεξικό και Αργεντινής, Abdulaziz Al-Kuwari από το Κατάρ, αν και το ενδιαφέρον αναμένεται να στραφεί στις επιδόσεις του πρώην πιλότου της Formula 1, Robert Kubica, o οποίος ήδη από τις πρώτες του επαφές με το Citroen DS3 RRC έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει.

Σε εθνικό επίπεδο, οι ελπίδες στρέφονται στο νικητή της κατηγορίας Production του 2009, Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος φέτος «επιστρέφει» πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X, ελπίζοντας σε έναν αγώνα χωρίς προβλήματα και, φυσικά, σε ακόμα μια καλή επίδοση.

Παρόντες στο Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι και οι νεαροί συμμετέχοντες στην κατηγορία Junior WRC, η οποία με 10 συμμετοχές αναμένεται να έχει επίσης υψηλό ενδιαφέρον. Πρόκειται για το δεύτερο αγώνα –από τους έξι στους οποίους υποχρεούνται να συμμετάσχουν- και σύμφωνα με το πρόγραμμα του αγώνα θα αγωνιστούν σε όλες τις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, στην πρώτη «μπούκλα» του Σαββάτου, καθώς και στο σύνολο των ειδικών διαδρομών της Κυριακής.

Υπενθυμίζεται ότι το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 προσμετρά σαν 1ος και 2ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κάτι που σημαίνει ότι πλέον τον επτά πληρωμάτων που θα ακολουθήσουν τον αγώνα στο σύνολό του, αναμένονται (έως τις 15 Μαΐου) και οι συμμετοχές όσων αγωνιστούν μόνο για το ελληνικό Πρωτάθλημα.

Δείτε εδώ τον πίνακα συμμετεχόντων με αριθμητική σειρά.