Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

“Οφέλη από τη Διοργάνωση Αγώνα Formula1 στην Ελλάδα”

Στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών, διοργανώθηκε Ημερίδα, από τον Δήμο Κερατσινίου Δραπετσώνας και τον φορέα DielpisFormula1, με θέμα: “Οφέλη από τη Διοργάνωση Αγώνα Formula1 στην Ελλάδα”.

Η έναρξη έγινε με ομιλία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών, Σεραφείμ Τσόκα, ο οποίος δήλωσε ότι “η προσπάθεια για ανάληψη αγώνων F1 στη Δραπετσώνα είναι εφικτή και υλοποιήσιμη, έχει δε και την αποδοχή και τη στήριξη του Υπουργείου”.

Οι ομιλητές ήταν :
Ο Λουκάς Τζανής (Δήμαρχος Δραπετσώνας) με Θέμα: “Το όνειρο της πόλης μου για Ανάπτυξη”

Ο Βασίλης Δεσποτόπουλος (Μέλος Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) με Θέμα: “ Μια ευκαιρία για την Ελλάδα ”

Ο Σήφης Βαλυράκης (πρ. Υπουργός) με Θέμα: “Τι σημαίνει Διοργάνωση Αγώνων F1 στη σημερινή Ελληνική πραγματικότητα”

Ο Βασίλης Αποστολόπουλος (Πρόεδρος Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών) με Θέμα: “Το επιχειρείν την ώρα της κρίσεως ”

Ο Θεόδωρος Χαραγκιώνης (Πρόεδρος Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου) με Θέμα: “ Ελλάδα και Διεθνείς Αγώνες Αυτοκινήτου ”

Ο Αθανάσιος Πλατιάς (Καθηγητή Πανεπιστημίου Πειραιά) με Θέμα: “ Nation Branding – City Branding ”

Ο Γιάννης Βάλβης (DELOITTE) με Θέμα: “Επιπτώσεις και Προκλήσεις για την Ανάπτυξη Circuits F1 Παγκοσμίως με Βάση τη Διεθνή Εμπειρία”

H Σοφία Σπανού (Chief Manager of Special Initiatives - DORADO C.I.G.S.SPA) με Θέμα: “Safe Driving Centre: a Business for a Professional Circuit”

Ο Τάκης Πουρναράκης (Δημοσιογράφος) με Θέμα: “ Παγκόσμια απήχηση της F1”

Ο Αθανάσιος Παπαθεοδώρου (Project Manager DielpisFormula1) με Θέμα: “Παρουσίαση Ελληνικής Υποψηφιότητας Αγώνων F1”

 Συντονιστής της Ημερίδας ήταν ο Γιώργος Λυμπεράκης

Εκτός προγράμματος ομιλητών ήταν ο Στέλιος Λογοθέτης, πρώην Δήμαρχος Νίκαιας και Πειραιά, ο οποίος χαρακτήρισε την πρόταση “αναγκαία για τον τόπο”.

Επίσης από τον πρόεδρο της Ο.Μ.Α.Ε. Μανώλη Χαλιβελάκη, έγινε η βράβευση στο 1ο ελληνικό πλήρωμα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013, με οδηγό τον Θέμη Χαλκιά και συνοδηγό τον Λεωνίδα Μαχαίρα, με έπαθλο φιλοτεχνημένο από το DielpisFormula1.

Την ημερίδα παρακολούθησαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, εκπρόσωπος του Δημάρχου Πειραιά, εκπρόσωπος του ΟΡΣΑ, επιχειρηματίες, οδηγοί αγώνων, δημοσιογράφοι και άλλοι.

Συμπέρασμα από τις τοποθετήσεις των ομιλητών είναι η εφικτότητα του έργου αλλά και η αναγκαιότητα άμεσης υλοποίησης αυτού του τεράστιου αναπτυξιακού project, για το Λιμάνι του Πειραιά, αλλά και ολόκληρης της Ελλάδος

Τονίστηκε όμως η επιτακτική ανάγκη για πλήρη αποδοχή της πρότασης ως έχει, από τα υψηλότερα κλιμάκια της κυβέρνησης, για να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να ξεπεραστούν νομοθετικά, πολεοδομικά και άλλα προβλήματα που υπάρξουν. Άμεση ανάγκη επίσης είναι η δημιουργία διυπουργικού οργάνου, που θα συντονίσει τα πιο πάνω. Η ελπίδα μας είναι αυτό να γίνει άμεσα πραγματικότητα. 


Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

F1: Η συνέχεια στον Καναδά

Το σιρκουί Gilles Villeneuve στο Μόντρεαλ είναι μία ενδιαφέρουσα πίστα με ένα μίγμα μεγάλων, γρήγορων ευθειών και αργών στροφώνΣτο Μόντρεαλη Pirelli φέρνει μεσαίεςP Zero White και πολύ μαλακές γόμες P Zero Red: και οι δύο τύποι ελαστικών έχουνμικρό εύρος λειτουργίας, επομένως ταιριάζουν άριστα στις πιθανές καιρικές συνθήκεςστην ημι-μόνιμη Καναδική πίσταΟι θερμοκρασίες είναι συνήθως πολύ χαμηλές και στοπαρελθόν έχουμε δει αγώνες υπό βροχήπου σημαίνει τα Cinturato Green intermediateκαι Cinturato Blue wet δεν αποκλείεται να κάνουν την εμφάνισή τουςΕπιπλέονη Pirelliθα φέρει δύο σετ ανά μονοθέσιο ενός πρωτότυπου μεσαίου ελαστικούπου έχειανανεωμένη δομή για πίσω και το οποίο πιθανόν θα χρησιμοποιηθεί για το υπόλοιποτης σεζόναλλά μόνο για τις δοκιμές της Παρασκευής.

Paul Hembery«Το Grand Prix του Καναδά ήταν ανέκαθεν ένας από τους πιοαπρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς και αυτό οφείλεται εν μέρει στις προκλήσεις πουαντιμετωπίζουν στα ελαστικάκυρίως λόγω των υψηλών απαιτήσεων φρεναρίσματος και ελκτικής πρόσφυσηςΣε συνδυασμό με το γεγονός ότι η πίστα εξελίσσεται σε μεγάλοβαθμό κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακουη αποδοτική διαχείριση ελαστικών ήτανανέκαθεν το κλειδί της επιτυχίας στο Μόντρεαλήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 που εγκαινιάστηκεΠεριμένουμε δύο έως τρία pit stop ανά μονοθέσιοόμως θαμπορέσουμε να κάνουμε ακριβή πρόβλεψη μετά την Παρασκευή αφού πάρουμε μία γεύση από τα δρώμενα στην πίσταΕίναι ένα σιρκουί όπου οι καιρικές συνθήκες συχνάπαίζουν ζωτικό ρόλοτο πρώτο μας Καναδικό Grand Prix το 2011 εξελίχθηκε στομεγαλύτερο αγώνα στην ιστορία της Formula 1 λόγω της ισχυρής βροχής και της επακόλουθης διακοπής του αγώνα. Πέρσι δεν έβρεξε αλλά είχαμε ένα νέο ρεκόρ με τον έβδομο νικητή από επτά αγώνες. Λόγω του υψηλού βαθμού φθοράς των ελαστικών,αναμένουμε μία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών, όπως συνέβη και πέρσι – με τις ομάδες να αποφασίζουν να ακολουθήσουν είτε μία στρατηγική ‘κούρσας’ ή να κάνουν λιγότερες στάσεις και να δίνουν έμφαση στην αντοχή. Η περσινή ‘sprint’ προσέγγιση ήταν η νικηφόρααλλά με τόσες διαφορετικές παραμέτρους στον ορίζονταοι ομάδες θα πρέπει να αναλύσουν τα δεδομένα – πέρα από την πρόγνωση του καιρού – πολύ προσεκτικά πριν χαράξουν κάποια τακτικήΣυχνά μία ευέλικτη μέθοδος λειτουργείκαλύτερα στον Καναδάεπομένως περιμένουμε ότι οι περισσότερες ομάδες θα αφήσουνανοιχτές τις επιλογές τουςδίνοντας τη δυνατότητα τους οδηγούς να κάνουν τη διαφορά στις περιπτώσεις που πραγματικά μετράει».

Jean Alesi: «Ο Καναδάς πάντα θα είναι ένα ξεχωριστό μέρος για μένααφού εκείκέρδισα το 1995, οδηγώντας για τη Ferrari, με τον αριθμό του Gilles Villeneuve: Νο 27.Δυσκολεύομαι να περιγράψω το συναίσθημα αλλά ήταν απλά μία εκπληκτική αίσθησηχαράς και μία απίστευτη ατμόσφαιραμε το πλήθος να τρέχει μέσα στην πίστα στο τέλος του αγώνα … Ο Καναδάς είναι ένα μέρος με φανταστικούς οπαδούς και είναι θαυμάσιονα πηγαίνεις σε μία χώρα όπου ο κόσμος αγκαλιάζει τη F1 με τέτοιο ενθουσιασμόΑλλάκαι για τον οδηγό η πρόκληση είναι μεγάλη: επειδή τόσες πολλές κερκίδες βρίσκονταικοντά στην πίστα και οι τοίχοι είναι επίσης πολύ κοντάσε μερικά σημεία θυμίζει τοΜονακόΩστόσο είναι πολύ ταχύτερη από του Μονακό και γι αυτό η πρόκληση για τα ελαστικά μεγαλύτερη. Το κύριο χαρακτηριστικό είναι η επιτάχυνση και το φρενάρισμα:καλύπτεις μεγάλο εύρος ταχυτήτων από τέρμα γκάζι στις ευθείες μέχρι πολύ αργές στροφέςΕίναι σημαντικό να διαχειρίζεσαι τα ελαστικά σωστά και να έχεις μία καλή στρατηγική για να ανταπεξέρχεσαι σε αυτές τις απαιτήσειςΠεριμένουμε ένα φανταστικόαγώναπάντα ανυπομονώ γι’ αυτό το grand prix». 

Σχέση πίστας/ελαστικών:

Μαζί με τη Σιγκαπούρητην Κορέα και το Μονακόο Καναδάς έχει πολλές πιθανότητες για την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείαςΚαι αυτός είναι ένας από τους λόγους που μία ευέλικτη στρατηγική συχνά κρίνει το αποτέλεσμα εδώΤο αυτοκίνητο ασφαλείαςμπορεί να αλλάξει εντελώς τη ροή ενός αγώνα – και παρά το ότι δεν συνέβη στο Μονακό πριν από δύο εβδομάδες, στον Καναδά υπάρχουν πολύ περισσότερες ευκαιρίες για προσπέραση.

Ο περσινός νικητής (Lewis Hamilton) έκανε δύο pit stop, ενώ ο δεύτερος και ο τρίτοςπιλότος της κατάταξης τερματισμού ήρθαν στα pits μόνο μία φοράΟι στρατηγικές στην πρώτη δεκάδα ήταν μισές-μισέςπέντε από τους 10 πρώτους έκαναν δύο pit stop και οι υπόλοιποι πέντε, ένα pit stop. Πέρσι είχαν επιλεγεί διαφορετικές γόμες: soft καιsupersoft.

Με μία ημι-μόνιμη πίστα που δεν χρησιμοποιείται εκτενώς κατά τη διάρκεια της χρονιάς,υπάρχει κίνδυνος απότομης φθοράς (graining)Αυτό συμβαίνει όταν ένα κρύο ελαστικόπου δεν έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας γλιστράει υπερβολικά στην επιφάνειατης πίστας αδυνατώντας να βρει πρόσφυσηκαι προκαλεί μία ασυνήθιστη φθοράΤοφαινόμενο παρατηρείται περισσότερο στην αρχή του Σαββατοκύριακου όταν η πίσταείναι ιδιαίτερα ολισθηρή χωρίς να έχει στρωθεί γόμα.

Τεχνικές πληροφορίες:

Ένας από τους λόγους που η πίστα του Καναδά έχει τόσες απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι ότι τα μονοθέσια τείνουν να τρέχουν με χαμηλή αεροδυναμική πίεση για να μεγιστοποιήσουν την ταχύτητά τους στις ευθείεςΑυτό σημαίνει ότι τα ελαστικάεπιφορτίζονται περισσότερο όταν στρίβει το μονοθέσιοαφού δίνεται έμφαση στημηχανική και όχι στην αεροδυναμική πρόσφυση.

Τα πίσω ελαστικά δοκιμάζονται τρομερά στο Μόντρεαλλόγω υψηλών απαιτήσεωνπρόσφυσης κατά την έξοδο από αργές στροφές και στις φουρκέτεςΕίναι πολύ εύκολονα προκληθεί υπερστροφή ισχύος εάν οι οδηγοί είναι ανυπόμονοι στο γκάζικάτι πουεπιτείνει τη φθορά των πίσω ελαστικώνΗ πίστα έχει και πολλές ανωμαλίες πουπροκαλεί σπινάρισμα καθώς τα πίσω ελαστικά χάνουν την πρόσφυση.

Στις προκλήσεις των ελαστικών στον Καναδά έρχονται να προστεθούν τα κερμπέναγνωστό χαρακτηριστικό της πίστας του ΚαναδάΤα κερμπ εκεί είναι ψηλά και επιθετικά,με τα μονοθέσια στην τελευταία στροφή να τα χτυπούν με ταχύτητα σχεδόν 130χλμ/ώρακοντά στον πασίγνωστο τοίχο των πρωταθλητών.


Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Με έντονη παρουσία η MICHELIN στο Ράλλυ Ακρόπολις

Το Ακρόπολις Ράλλυ ολοκληρώθηκε την Κυριακή 2 Ιουνίου,  στο Λουτράκι με την απονομή στους νικητές και για μία ακόμη χρονιά στέφθηκε με επιτυχία.

Η MICHELIN έκανε έντονη την παρουσία της τόσο στην τελετή έναρξης την Παρασκευή 31 Μαΐουστο Ζάππειο, όπου σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Αίγλης δεξιώθηκε τους δημοσιογράφους του αυτοκινητιστικού ρεπορτάζ οι οποίοι από τον χώρο της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή έναρξης ενός από τους σημαντικότερους αγώνες του Πρωταθλήματος WRC.

Την εκδήλωση τίμησαν επίσης με την παρουσία τους σημαντικοί άνθρωποι του χώρου της αυτοκίνησης, ενώ παρών ήταν και ο Κώστας Στεφανής, φίλος της MICHELIN.

Επίσης, στον χώρο του Ζαππείου η MICHELIN είχε ειδικό περίπτερο όπου φιλοξένησε το κοινό που είχε συγκεντρωθεί για να παρακολουθήσει την τελετή έναρξης και μοίρασε αναμνηστικά δώρα της μάρκας.

Ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό περίπτερο είχε κατασκευάσει η MICHELIN και στον χώρο του Service Park στο Λουτράκι, όπου το μεγάλο πλήθος των επισκεπτών είχε την ευκαιρία να συμμετέχει σε διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια, να πάρει πληροφορίες για τα ελαστικά MICHELIN και τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην κατασκευή τους, και να φύγει με πλούσια δώρα από την MICHELIN. Ο Κώστας Στεφανής επίσημος προσκεκλημένος της MICHELIN ήταν στον χώρο της MICHELIN, μίλησε με το κοινό και μοιράστηκε τις εμπειρίες του από την επί σειρά ετών συμμετοχή του στους αγώνες αυτοκινήτου και ιδιαίτερα στα Ακρόπολις Ράλλυ.


Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις 2013 ο Θέμης Χαλκιάς

 Για μία ακόμη χρονιά η Ελλάδα έγινε το επίκεντρο του κόσμου με την διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις. Χιλιάδες θεατές βρέθηκαν για τρεις μέρες στις ειδικές διαδρομές του αγώνα και κατά γενική ομολογία, οι σκληρές συνθήκες επιβεβαίωσαν το όνομα που έχει ο εθνικός μας αγώνα.

 

Πενήντα πληρώματα ξεκίνησαν τον αγώνα. Τελικά ο Jari Latvala με VW Polo κατάφερε, για πρώτη φορά, να κατακτήσει την κορυφή της γενικής κατάταξης στο Ακρόπολις. Από την πλευρά των Ελλήνων, ο Θέμης Χαλκιάς μαζί με τον Λεωνίδα Μαχαίρα άφησαν το στίγμα τους στο επετειακό ράλι Ακρόπολις το οποίο φέτος συμπλήρωσε 60 χρόνια ιστορίας. Έχοντας στα χέρια τους ένα Mitsubishi EVO9 κατάφεραν να βγουν αλώβητοι από την σκληρή μάχη και να αναδειχτούν οι ταχύτεροι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων. Παράλληλα, τερμάτισαν στην 22η θέση της γενικής κατάταξης.

 

Αμέσως μετά τον αγώνα ο Θέμης Χαλκιάς δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το αποτέλεσμα που καταφέραμε ήταν μοναδικό. Τερματίσαμε τον αγώνα και ήμασταν και οι ταχύτεροι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων. Θέλαμε πολύ να ολοκληρώσουμε το συγκεκριμένο Ακρόπολις που είναι το 12ο πουλαμβάνουμε μέρος. Συγχαρητήρια στους θεατές που ήταν χιλιάδες και χειροκρότησαν την προσπάθειά μας».

Την προσπάθεια του κορυφαίου ελληνικού πληρώματος στήριξαν οι εταιρείες: KCP Group,ProfarmΣτασινός ΟΕGant OilΑσφαλιστική NewForum και η αγωνιστική ομάδα RSD.


Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ: Νίκη των Λάμπρου Κύρκου - Γιώργου Πολυζώη, σε ένα κλασικό Ακρόπολις!

Ακόμα μία εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μετά την ολοκλήρωση και του σημερινού, δεύτερου σκέλους, που αποτελούνταν από δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Πίσσια, Λουτράκι), συνολικού μήκους 83,22 χιλιομέτρων.Οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX, συνδυάζοντας ιδανικά την ταχύτητα με την προσοχή που απαιτούνταν στα δύσκολα και πονηρά κομμάτια, διατήρησαν με άνεση το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει από την πρώτη ημέρα του ελληνικού αγώνα. Ακόμα και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην 1η ειδική του σημερινού σκέλους δε στάθηκε ικανό να τους στερήσει το προβάδισμα, χάρη στο οποίο τέθηκαν άμεσα επικεφαλής του ελληνικού θεσμού. Τη 2η θέση κατέλαβαν οι επίσης ταχείς και τις δύο ημέρες του αγώνα Δημήτρης Ψύλλος - Κώστας Κόντος, που είχαν τα δικά τους προβλήματα με το Mitsubishi Lancer EVO X. Το πρωί οι μηχανικοί τους έκαναν μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να ολοκληρώσουν την αλλαγή τουρμπίνας στο αυτοκίνητο, το οποίο αντιμετώπιζε αυτό το πρόβλημα από το τέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα. Σήμερα κινήθηκαν με προσοχή, για να μην επιδεινώσουν την κατάσταση του ήδη καταπονημένου αυτοκινήτου τους, και διασφάλισαν τη 2η θέση της Γενικής κατάταξης του ελληνικού αγώνα. Την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας, που κατάφεραν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις δύσκολες απαιτήσεις του Ράλλυ Ακρόπολις, όντες μεταξύ αυτών που παράλληλα με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα συμμετείχαν σε ολόκληρο τον αγώνα, με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX.Στην κατηγορία F2 νικητές αναδείχθηκαν οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Ακράτος με Peugeot 206 Kit Car. Οι Πρωταθλητές F2 για το 2012 είχαν μια ατυχία στην τελευταία ειδική διαδρομή, όταν είχαν κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να αλλάξουν το ελαστικό του αυτοκινήτου τους. Παρ' όλα αυτά, το προβάδισμα που είχαν ήδη δημιουργήσει από τη χθεσινή ημέρα δεν απειλήθηκε, αφού οι διώκτες τους, Γιάννης Γιώτης - Γιώργος Βότσης, που είχαν όλη την ημέρα πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση του Hyundai Accent, είχαν επίσης κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να χάσουν και αυτοί με τη σειρά τους πολύτιμο χρόνο. Θυμίζουμε πως η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, που προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, είχε ξεχωριστή βαθμολογία στο θεσμό. Έτσι, στην άτυπη κατάταξη της σημερινής ημέρας μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2012, Γρηγόρης Νιώρας - Κώστας Κακαλής, που μετά τη χθεσινή τους ατυχία επανήλθαν σήμερα, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές της ημέρας και μαζί τους βαθμούς του πρώτου για το σημερινό σκέλος.


Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Να τι θα πει Ελλάδα!

Το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 τήρησε την παράδοση που το θέλει το σκληρότερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έπειτα από τρεις ημέρες σκληρής μάχης στα βουνά της Πελοποννήσου, 36 πληρώματα κατάφεραν να επιστρέψουν στο Λουτράκι, έπειτα από την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο και τα γνωστά... αφιλόξενα ελληνικά χώματα. 
Ταχύτερος αλλά και πλέον αξιόπιστος συνδυασμός αποδείχθηκε αυτός των Jari-Matti Latvala - Miikka Anttila με το VW Polo R WRC. Οι Φινλανδοί κατάφεραν να σημειώσουν στον 6ο γύρο του Πρωταθλήματος την πρώτη τους φετινή νίκη, η οποία είναι και η πρώτη τους με τα χρώματα της VW, ενώ αυτή είναι η όγδοη φορά που το πλήρωμα ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. 
Ο Jari-Matti Latvala εξαπέλυσε την επίθεσή του νωρίς τη 2η ημέρα, πιέζοντας τον μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της κατάταξης, Evgeny Novikov (M-Sport Qatar WRT), ο οποίος υπέπεσε σε ένα λάθος, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον Φινλανδό. Σε εκείνο το σημείο ο Dani Sordo με το Citroen DS3 WRC της Citroen Abu Dhabi WRT προσπάθησε για την κορυφή, όμως ο Latvala ήταν άπιαστος. Μάλιστα, ο Ισπανός παραδέχθηκε ότι ο αντίπαλός του ήταν κατά πολύ ταχύτερός του, και αποφάσισε πολύ νωρίς να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και να αρκεστεί στη 2η θέση. Μοναδική αγωνία του Sordo ήταν o Thierry Neuville που τον ακολουθούσε, τον οποίο τελικά κατάφερε να ελέγξει μέχρι το τέλος του αγώνα, περιορίζοντάς τον στην 3η θέση. Ο νεαρός Βέλγος οδήγησε συνετά, απέφυγε τα προβλήματα, δε ρίσκαρε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και αποκόμισε τους βαθμούς του πόντιουμ για τον ίδιο αλλά και για λογαριασμό της Qatar M-Sport. 
Σπουδαία μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση της Γενικής, ανάμεσα στους Andreas Mikkelsen και Nasser Al Attiyah, η οποία και κρίθηκε μόλις την τελευταία ημέρα του αγώνα. Εντέλει, ο νεαρός Νορβηγός με το τρίτο VW Polo R WRC ήταν καταιγιστικός και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές (οι πρώτες του για τη γερμανική ομάδα), ήταν ο νικητής της μεταξύ τους μάχης. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσε ο Mads Ostberg, ακολουθούμενος από τον Mikko Hirvonen, ο οποίος σήμερα κατάφερε να κερδίσει μία θέση τερματίζοντας 7ος εμπρός από τον Martin Prokop. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, μέχρι τη στιγμή που πλήγωσε την ανάρτηση του Fiesta, Evgeny Novikov, αλλά και ο επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών, Sebastien Ogier, «έκλεισαν» την πρώτη 10άδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013. Ο Γάλλος, που την πρώτη ημέρα εγκατέλειψε από πρόβλημα στην πίεση καύσιμου του VW Polo R WRC, εκτός από τους βαθμούς της 10ης θέσης, κέρδισε και τους τρεις της Power Stage, στην οποία επικράτησε με χαρακτηριστική ευκολία. 
Στο WRC-2 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό, και μάλιστα σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κατηγορία των Νέων, το γνωστό JWRC, όπου όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Ford Fiesta R2, επικράτησε ο Ισπανός Jose Antonio Suarez, με 2ο τον Pontus Tidemand. Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX και έπειτα από τριήμερο αγώνα, τη στιγμή που οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με ίδιο αυτοκίνητο είναι οι νικητές του διήμερου σκέλους του Ακρόπολις που προσμετρά στο ελληνικό Πρωτάθλημα. 
Με τα βλέμματα πλέον να στρέφονται στην επόμενη, πανηγυρική πλέον εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις, λόγω του εορτασμού των εξήντα ετών ιστορίας του, η Τελετή Λήξης έκλεισε με την επισημότητα που της άρμοζε, παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο οποίος έδωσε τα συγχαρητήριά του σε κάθε έναν από τους πρωταγωνιστές του θεσμού και του αγώνα κατά την άφιξή τους στη ράμπα του τερματισμού του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις!