Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

31ο Ράλλυ Παλάδιο: Νικητές οι Ευθυμίου-Μανωλόπουλος

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο ο αγώνας για τα πρώτα πληρώματα, με τους Μιχάλη Ευθυμίου και Χαράλαμπο Μανωλόπουλο να κερδίζουν με το Ford Escort WRC της ΕΑ/8, παρόλο που οι Νικολόπουλος-Τσιάπας πέτυχαν έναν εξαιρετικό χρόνο στην τελευταία ε.δ. με το Mitsubishi Lancer EVO VI της Α/8, τερματίζοντας τελικά στη 2η θέση. Τρίτοι, ολοκλήρωσαν οι Κύρκος-Πολυζώης με ένα Lancer EVO VIII, εμπρός από τους Καμιτσάκη-Τζεφεράκο (ΦΩΤΟ), που κέρδισαν στη νορμάλ κατηγορία με Mitsubishi Lancer EVO IX. Σημειώστε, πως η διαφορά των νικητών από τους 4ους ήταν μικρότερη των 10δλ. Στην F2, η νίκη πέρασε στα χέρια των Ζάχου-Δενδρινού με Renault Clio Ragnotti, με τους Ζάχο-Ασπρόμουγγο με Citroen C2 και Χαλιβελάκη-Μαχαίρα με Peugeot 206 να συμπληρώνουν την τριάδα των δικίνητων. _Ν.Δ. rally.grΑναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο http://www.ethea-live.gr/
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid - Trail Ride 2010                                             
7ος Αγώνας 
Στον παράδεισο του Οβριόκαστρου Κερατέας

Έπειτα από έναν υπέροχο αγώνα στην Αττικοβοιωτία, η συνέχεια για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid - Trail Ride 2010 έλαβε χώρα στην περιοχή της Λαυρεωτικής και συγκεκριμένα στην Κερατέα, με έδρα μας το Attart Off Road Park και πέριξ του αρχαιολογικού χώρου του Οβριόκαστρου. Μια φανταστική ημέρα περίμενε τους 60 αγωνιζόμενους στις 2 διαδρομές του αγώνα, εκ των οποίων η μία πραγματικά δύσκολη και απαιτητική – Hard Enduro, για τους σκληροπυρηνικούς λάτρεις του είδους! Στην ευκολότερη διαδρομή, καθώς έλλειπαν τα αυτοκίνητα αυτή τη φορά, υπήρχε μεγάλη αναλογία «κλειστών» κομματιών και μονοπατιών, που έδωσαν ένα μοναδικό χρώμα στην διαδρομή, και αρκετή δυσκολία ειδικά στους συμμετέχοντες με τα Quad – ATV. Μετά από 100 περίπου χιλιόμετρα, και αρκετή περιπέτεια -ειδικά για την hard διαδρομή- σε τεράστιες ανηφορικές αντιπυρικές, και βραχώδη στενά κατηφορικά μονοπάτια, το Attartt Off Road Park έμοιαζε ως παράδεισος, αφού μας περίμενε φαγητό, γρασίδι για ξεκούραση, μουσική και paintball, αλλά και extreme παιχνίδια στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα. Όσο για τους μικρούς μας φίλους, που ήταν πάρα πολλοί, είχαν την δική τους «μάχη» στον ιδανικό παιδότοπο, με Bungee Trampolino, «στίβο μάχης», Flying Fox, αναρριχητικό τοίχο, παιδική χαρά! Στον αγωνιστικό τομέα, και ξεκινώντας από την κατηγορία Enduro, είχαμε την εντυπωσιακή νίκη ΚΑΙ στην γενική της Πολυτίμης Κυριακοπούλου με Husaberg FE 390 που χάρηκε την πανάξια νίκη της. Πίσω της ακολούθησε ο Θωμάς Κούνστμαν με ΚΤΜ EXC 250F, ενώ την 3άδα στην κατηγορία συμπλήρωσε ο Γιώργος Οικονομάκος με ΚΤΜ 350 R. Στα On-Off νικητής ήταν ο Χρήστος Μιχαλόπουλος με ΚΤΜ Adv 640 μπροστά από τον νικητή του προηγούμενου αγώνα, Βασίλη Ψαρρού με ίδια μοτοσυκλέτα. 3ος στην κατηγορία ήταν ο Βασίλης Νικολάου με ΚΤΜ 640 Adv επίσης! Ο Μιχάλης Μιχαλακόπουλος με BMW HP2 1200 ήταν ο 1ος στα Big On-Off μπροστά από τον Θάνο Ηλιόπουλο με ΚΤΜ 950 Enduro. Ο Μιχάλης μάλιστα, στέφεται ήδη και Πρωταθλητής της κατηγορίας. Στα Quad, νικητής και πλέον Πρωταθλητής ήταν ο Τάκης Ιωνάς με Kawasaki KFX 400. 2ος τερμάτισε ο Αλέξανδρος Σούγιαννης με Can Am 450, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε το ζευγάρι Θανάσης Κοφινάς (Kawasaki KFX 700) – Χαρά Χατζηδουκάκη (Aeon Cobra 310). Τέλος, στην GPS κατηγορία, νικητής ήταν ο Χρήστος Σταμπολτζής (και Κυπελλούχος της κατηγορίας) με Can Am Outlander 800, αφήνοντας την 2η θέση για τον Θανάση Παπαδογιάννη με Kawasaki KFX 450, και την 3η στον Νίκο Κάγκα με Yamaha Grizzly 660.  Στην δύσκολη Enduro διαδρομή κυρίαρχος για μια ακόμη φορά ήταν ο Βασίλης Μπούδρος με ΚΤΜ 450 EXC, έχοντας πολύ κοντά του τον Δημήτρη Χελιώτη που συμμετείχε με ένα Beta 400RR κερδίζοντας και την κλάση των Βετεράνων. Πιο πίσω, ο Ανδρέας Ανδρεαδάκης (2ος Βετεράνος) με ΚΤΜ EXC 400 και ο Βασίλης Βαρβαγιάννης (3ος Βετεράνος) με Husaberg FE 450, που έχοντας διασφαλίσει το πρωτάθλημα στην Κατηγορία Enduro, ξαναδοκίμασε τις Hard διαδρομές! Ο Κων/νος Νικολαΐδης με ΚΤΜ EXC 250 και ο Φώτης Σκουβάς ΚΤΜ ΕΧC 300 συμπλήρωσαν το βάθρο της κλάσης Hard. Η τελετή της απονομής από τον Δήμαρχο Κερατέας Σταύρο Ιατρού έδωσε έναν ιδιαίτερο τόνο και όμορφο χρώμα στην παρέα μας, ευαισθητοποιώντας μας έστω και λίγο για το φλέγον θέμα του πανέμορφου αρχαιολογικού χώρου του Οβριόκαστου που κάποιοι θέλουν να μετατρέψουν / (καταστρέψουν) σε ΧΥΤΑ…

Αρωγοί του αγώνα ήταν ο Δήμος Κερατέας, το Attart Off Road Park, οι MAKAN Touratech Hellas, η Jet Power, η Red Bull, η Denicol, το Tyres & More, η Michelin, το Moto Patronos, το Boss Travel και η εταιρία συστημάτων επικοινωνίας AMITEL A.E. Χορηγοί επικοινωνίας είναι τα περιοδικά 0300, ΜΟΤΟ Τρίτη, Τετρακίνηση MAG, 4X4 Magazine, και οι ιστοσελίδες http://www.to4x4.gr/, www.motorsite.gr, www.pitlane.gr, και φυσικά το www.trailride.gr

Περισσότερες πληροφορίες – φωτογραφίες στo: http://www.offroadteam.gr/     

 Για το Off-Road Team
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος
Fax: 2105127532 Tel: 6984643643

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Τελευταία νέα από το Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010

Το Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010 μπήκε στην τελική του ευθεία. Την Τετάρτη, έγινε ο τεχνικός έλεγχος, ενώ την Τρίτη είχε ολοκληρωθεί ο τελικός έλεγχος, τρίτος στη σειρά της διαδρομής.
Ο αγώνας θα έχει μήκος 750 χιλιόμετρα. Θα ξεκινήσει το Σάββατο 27 Νοέμβρη στις 12:00 το μεσημέρι από την Αίγλη του Ζαππείου και θα τερματίσει στο ίδιο σημείο μετά από 24 ώρες, την Κυριακή το μεσημέρι.
 Η διαδρομή σε γενικές γραμμές είναι Αίγλη - Σχηματάρι – Ύπατο – Υλίκη – Ακραίφνιο – Αλίαρτος – Άγιος Γεώργιος – Λιβαδειά – Καρακόλιθος – Δαύλεια – Δίστομο – Δεσφίνα – Δελφοί – Χρυσό – Άμφισσα – Ελαιώνας – Δροσοχώρι – Αράχωβα – Δίστομο – Στείρι – Παραλία Διστόμου – Ζάλτσα – Κυριάκι – Ελικώνας – Αγία Άννα – Κορώνεια – Υψηλάντης – Πέτρα – Ευαγγελίστρια Παναγιά – Αμπελοχώρι – Θήβα – Σχηματάρι – Άρμα – Θήβα – Καλλιθέα – Τανάγρα – Σχηματάρι – Αίγλη.
Πέρασαν τεχνικό έλεγχο στο ΙΚΤΕΟ Πήγασος 45 αυτοκίνητα.  Μένουν ακόμη  20 αυτοκίνητα που θα περάσουν το Σάββατο, από επαρχεία και εξωτερικό και τα ATVs που θα περάσουν την Παρασκευή.
 Ανανεώθηκαν οι συμμετοχές, η πρόγνωση του καιρού στα σημεία του αγώνα και τα timetables. Ο καιρός θα είναι βροχερός την Παρασκευή και στεγνός το Σάββατο. Οπότε θα έχουμε λάσπη και στεγνούς μηχανικούς, κριτές και θεατές!
 Η πρόσβαση στην εκκίνηση στην Αίγλη του Ζαππείου γίνεται ΜΟΝΟ από Βασιλέως Κωνσταντίνου και Αμαλίας. Η εκκίνηση θα είναι πανηγυρική, θα τηρηθεί η σειρά, αλλά η χρονική απόσταση ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα είναι απλά ενδεικτική.
 Η ενημέρωση και η τοποθέτηση των συστημάτων ηλεκτρονικής παρακολούθησης θα γίνει, για όλους, στο Olympus Plaza πριν την εκκίνηση.
 Τα πληρώματα θα πρέπει να βρίσκονται στον τερματισμό στις 12:00 το μεσημέρι της Κυριακής, εκτός αν φύγουν από το Olympus Plaza μετά τις 10:50, oπότε έχουν 1:10 λεπτά να ολοκληρώσουν τη διαδρομή μέχρι την Αίγλη.
 Στην είσοδο κάθε Service Park οι συμμετέχοντες θα ενημερώνονται για την ώρα που θα πρέπει να ξεκινήσουν την επόμενη ειδική. Ο χρόνος service της μίας ώρας και 30 λεπτών είναι ο ιδανικός και μπορεί να είναι μικρότερος για κάποια πληρώματα, αλλά κατ΄ ελάχιστο 1 ώρα. Αυτό για να μαζεύεται ο χρόνος ανάμεσα στον πρώτο και τον τελευταίο  αγωνιζόμενο.
 Η κατηγορία entry και η κατηγορία SUV δεν θα κάνουν την 4η ειδική. Θα φύγουν αμέσως μετά το Service Park IV για τον τερματισμό.

Περισσότερες λεπτομέρειες και τα τελευταία νέα στο http://www.ihnilatis4x4.gr/

Πόσα παίρνουν οι πιλότοι της Formula 1; - αφιερωματα

wheels.e-go.gr - Πόσα παίρνουν οι πιλότοι της Formula 1; - αφιερωματα

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ATHENS SUPERCROSS 2010
Με το βλέμμα μπροστά!

Με μια δυναμική εκδήλωση, γεμάτη θέαμα, εκπλήξεις, συναγωνισμό, ένταση αλλά και ουσιαστική αναψυχή, η μοναδική στο είδος της Lamarco Productions, φώτισε την γκρίζα ατμόσφαιρα των καιρών με τα έντονα χρώματα και τους προβολείς του Athens Supercross 2010!
Κορυφαίες συμμετοχές από όλο τον κόσμο, πολυεπίπεδες παράλληλες εκδηλώσεις και μια όμορφη ζωντανή ατμόσφαιρα, πλαισίωσαν το φετινό show, που δεν έχασε τίποτα από την γνωστή ποιότητα που έχει καθιερώσει όλα αυτά τα χρόνια και δεν είχε σε τίποτα να ζηλέψει από οργανώσεις παγκοσμίου επιπέδου.
Τα 2 βράδια της εκδήλωσης άνοιξαν οι ανατρεπτικοί hiphopers Αρτέμης/Ευθύμης με mini συναυλία η οποία έδωσε την σκυτάλη στους αγώνες Supercross. Το αγωνιστικό κομμάτι συμπλήρωσαν καθοριστικά, η καλύτερη από κάθε άλλη φορά επίδειξη αλμάτων ΒΜΧ η οποία ξεσήκωσε τους θεατές, το εναέριο Freestyle Motocross Show, το Babycross, οι κληρώσεις δώρων και τo εκθεσιακό market από εταιρείες που στήριξαν την οργάνωση.
Για το κυρίως πιάτο, τους αγώνες Supercross, φρόντισαν οι καλύτεροι σεφ του είδους! Εκπληκτικές τεχνικές εναλλαγές οδηγικών γραμμών στην καλύτερη πίστα Supercross που φτιάχτηκε ποτέ στην Ελλάδα, προσπεράσεις και ανατροπές κατεστημένων εντυπωσίασαν το κοινό. Οι παγκοσμίως κυρίαρχοι στο είδος Aμερικανοί, οι οποίοι εκπροσωπήθηκαν από τους Brokc Sellards (Suzuki) και Cole Siebler (Honda) βρήκαν σθεναρή αντίσταση από τους εκπροσώπους της Ευρώπης, τον Ιταλό Stefano Dami (Honda), τον Γάλλο Julien Vanni (ΚΤΜ) και τον συμπατριώτη του Florent Richier (Kawasaki) με τον τελευταίο να κατακτά μια εκπληκτική νίκη στον τελικό της Κυριακής ελάχιστα μπροστά από τον Siebler που έκανε ό,τι μπορούσε για να κόψει την επινίκια φόρα του Richier χωρίς να τα καταφέρει. Λίγο πιο πίσω, ο έλληνας πολυπρωταθλητής Παναγιώτης Κουζής (Yamaha) ξεσήκωσε τους χιλιάδες θεατές με τις μονομαχίες του με τον άγγλο Adam Chatfield (Suzuki), μάχη που παρακολούθησε από πολύ κοντά ο «αθόρυβος» Στέλιος Γαλατιανός (ΚΤΜ) που καιροφυλακτούσε.
Στο Μεγάλο Τελικό του Σαββάτου ο Αμερικανός Cole Siebler και ο Γάλλος Florent Richier ξεχώρισαν στη μεταξύ τους αναμέτρηση για την 1η θέση. Την πρώτη θέση στο βάθρο κέρδισε τελικά ο Αμερικανός με δεύτερο τον Florent Richier και τρίτο τον Ιταλό Stefano Dami.
Στο Μεγάλο Τελικό της Κυριακής ο ανταγωνισμός ανάμεσα στον Αμερικανό  και τον Γάλλο συνεχίστηκε, αλλά δεν είχε την ίδια κατάληξη. Ο Γάλλος Florent Richier αποδείχθηκε ταχύτερος και κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ τον ακολούθησαν ο Αμερικανός Cole Siebler και τρίτος αναδείχθηκε ο Γάλλος Julien Vanni.
Και τις δύο ημέρες, 1ος Έλληνας αναβάτης αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Κουζής καταλαμβάνοντας στην 7η και 6η θέση αντίστοιχα στους Τελικούς του Σαββάτου και της Κυριακής.
Στην κατηγορία Junior, ο Μανώλης Κρητικός (Yamaha) ήταν ο διπλός νικητής με τον Κωνσταντίνο Μπετίνη(Suzuki) να προσπαθεί για την έκπληξη και τον Γιώργο Αρβανίτη να κατακτά την τρίτη θέση.
Και τα 2 βράδια, έκλεισαν με το κοινό όρθιο, να χειροκροτεί ασταμάτητα τους freestylers! Οι δύο αναβάτες της ομάδας Red Bull, o Νεοζηλανδόs Nick Franklin και o Σουηδόs Daniel Bodin, παρουσίασαν όλη την γκάμα των tricks κλέβοντας την παράσταση με τα back flips (ανάποδη τούμπα και μάλιστα σε άλμα 24 μέτρων!) που τα συνδύασαν με nac-nac και kan-kan και με την μοναδική φιγούρα heart attack. Οι αναβάτες της Red Bull συνοδεύτηκαν άριστα από τον Βέλγο Jimmy Verburgh και τον νεαρό, ανερχόμενο στο είδος Έλληνα, Νώντα Λογοθέτη.
Τον θεσμό του Athens αγκάλιασαν για ακόμα μια φορά ο κόσμος του Ελληνικού motocross καθώς και 10.000 θεατές, οι οποίοι μαζί με τους χορηγούς συνεχίζουν να στηρίζουν την κορυφαία αυτή διοργάνωση για 17 χρόνια.
Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν η εταιρεία KRD με τα προϊόντα ένδυσης FOX, η Γενική Αυτοκινήτων AEBE με τις μοτοσυκλέτες HONDA, το καύσιμο των μέγιστων επιδόσεων Shell V-Power Racing και η Red Bull Hellas.
Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το περιοδικό Moto, το enduro.gr, το mxdaily.gr, η Hellas Online, o Nova Sport FM, το zougla.gr, το theplayer.gr, το MTV Greece, το hiphop.gr, το gutlessbmx.com, το extrememagtv.gr και το downhill.gr. 

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

H Chevrolet έκανε το Double!

Η Chevrolet κατέκτησε, στο Μακάο, τον τίτλο των Κατασκευαστών του WTCC, ενώ ο Yvan Muller ανακηρύχθηκε Πρωταθλητής Οδηγών WTCC. Αυτή η διπλή επιτυχία ήταν το τέλειο φινάλε για την αγωνιστική πορεία των Cruze στη διάρκεια της σεζόν.
Τα πρωταθλήματα κατακτήθηκαν με γενναιότητα και
o Rob Huff και o Yvan Muller πήραν  διπλή νίκη στον 1ο Αγώνα.  Στο 2ο Αγώνα, το δίδυμο της Chevrolet είχε να παλέψει σκληρά για να περάσει τον Farfus, τερματίζοντας στην 3η και 4η σειρά, γεγονός που υποδηλώνει ότι η Chevrolet ήταν ήδη στο βάθρο από τον 21ο αγώνα (στο σύνολο των 22 αγώνων).
We are the Champions!” τραγουδούσαν στο γκαράζ Chevrolet μετά τον αγώνα, ανάμεσα σε επευφημίες, προπόσεις και δάκρυα χαράς. Μόλις επιστρέψει στην Ευρώπη, η ομάδα της RML θα ξαναρχίσει τις εργασίες, αντιμετωπίζοντας μια νέα πρόκληση: να γίνει το νέο Cruze 1.6 turbo του 2011, τόσο ανταγωνιστικό όσο και το σημερινό αγωνιστικό αυτοκίνητο.

To wmotors στο Athens Supercross 2010 (video) - αγωνες , αλλοι αγωνες

To wmotors στο Athens Supercross 2010 (video) - αγωνες , αλλοι αγωνες