Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ντεμπούτο για το Ford Focus BTCC

Το  νέο αυτοκίνητο τουρισμού Ford Focus ολοκλήρωσε τις τελικές δοκιμές στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το παγκόσμιο αγωνιστικό του ντεμπούτο αυτό το Σαββατοκύριακο, στον πρώτο γύρο του Βρετανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού (BTCC) στο Brands Hatch.
Οι τελευταίες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου έγιναν στο τεχνολογικό κέντρο της Ford στο Dunton, Essex – έδρα της Ford Team RS – καθώς η εταιρία συνεχίζει να υποστηρίζει τις ανεξάρτητες ομάδες των πρωταθλημάτων αυτοκινήτων τουρισμού που θα τρέχουν με το νέο Ford Focus.
Η νέα αγωνιστική έκδοση Focus εξελίχθηκε στους κόλπους της Arena International Motorsport με την τεχνική συμβολή της Ford και είναι το πρώτο αυτοκίνητο μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας της εταιρίας: πρόκειται για ένα κοινό αγωνιστικό όχημα προδιαγραφών S2000, που θα τρέξει στις κυριότερες κατηγορίες αυτοκινήτων τουρισμού σε όλο τον κόσμο.
Η Βρετανική Arena International Motorsport – που συμμετέχει στο BTCC υπό τη σημαία της Team Aon – αγωνίζεται με επιτυχία στο πρωτάθλημα πολλά χρόνια και το 2009 λανσάρισε την προηγούμενη γενιά Focus ST. Μόλις 18 μήνες μετά τον πρώτο αγώνα τους με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η ομάδα και ο οδηγός (Tom Chilton) διασφάλισαν δύο τίτλους, το Πρωτάθλημα Ανεξάρτητων Ομάδων 2010 και το Πρωτάθλημα Ανεξάρτητων Οδηγών 2010 στη Βρετανία.
Εξηγώντας την εμπλοκή του Τεχνολογικού Κέντρου της Ford στο Dunton, του μεγαλύτερου Βρετανικού R&D κέντρου στο χώρο του αυτοκινήτου, ο Gerard Quinn, Motorsport senior manager της Ford Ευρώπης, δήλωσε: «Είναι πάντα μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε ιδιωτικές ομάδες να επιλέγουν προϊόντα Ford για αγωνιστική χρήση».
«Με τον ίδιο τρόπο που εμείς υποστηρίζουμε τις ομάδες μέσω προηγμένων εγκαταστάσεων όπως η πίστα δοκιμών του Dunton, έτσι και οι ομάδες όπως η Arena μας προσφέρουν την εμπειρία και τεχνογνωσία τους στη δημιουργία επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων. Πρόκειται για μία πραγματικά  ομαδική προσπάθεια».
Ο οδηγός της Team Aon, Tom Chilton, πρόσθεσε: «Σαν πρώτη εντύπωση, είναι πολύ καλύτερο από το παλιό αυτοκίνητο που ήδη ήταν θαυμάσιο. Τερματίσαμε στην τέταρτη και πέμπτη θέση στο βασικό πρωτάθλημα και κερδίσαμε στο ανεξάρτητο πρωτάθλημα. Το νέο παγκόσμιο Focus είναι καλύτερο και ελπίζω ότι το Σαββατοκύριακο θα μπορούμε να προσφέρουμε άφθονο θέαμα».

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Φίλιππος και Παλάδιο στο πρωτάθλημα

Η ΕΘ.Ε.Π.Α. ανακοινώνει πως στους αγώνες που προσμετρούν στο 47ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ προστίθενται το 17ο Ράλλυ Φίλιππος που διεξάγεται στις 16-17 Απριλίου και το 32o Ράλλυ Παλάδιο που διεξάγεται στις 19-20 Νοεμβρίου. Παράλληλα κατά τη συνεδρίαση της 31 Μαρτίου αποφασίστηκε πως το Ολυμπιακό Ράλλυ θα διεξαχθεί στις 2 Οκτωβρίου του 2011.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Αποφάσεις κοινής συνεδρίασης Ο.Μ.Α.Ε. - ΕΘ.Ε.Π.Α.

Οι διοικήσεις της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος στην οποία εκπροσωπούνται οι διοργανώτριες Λέσχες καθώς και της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων όπου εκπροσωπούνται ο Σ.Ο.Α.Α. και ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., συνεδρίασαν από κοινού με αντικείμενο το μέλλον του 47ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Από την κοινή συνεδρίαση προέκυψαν τα εξής:
-    Το ματαιωθέν Ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρούσε ως δύο διαφορετικοί αγώνες στο πρωτάθλημα, θα αντικατασταθεί από δύο αγώνες του Κυπέλλου Ασφάλτου εκτός των Ράλλυ Κένταυρος και Ράλλυ ΔΕΘ, τα οποία ήδη προσμετρούν στο πρωτάθλημα από την προκήρυξη αυτού.
-    Μειώνεται το μήκος των ειδικών διαδρομών των αγώνων του 47ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ από 90-100 χλμ., σε 60-70 χλμ.
-    Το παράβολο των αγώνων του πρωταθλήματος μειώνεται στην τιμή του αντίστοιχου των αγώνων που προσμετρούν στο Κύπελλο Ασφάλτου.
Στην επόμενη συνεδρίαση της ΕΘ.Ε.Π.Α. θα αποφασιστεί ποιοι από τους αγώνες του Κυπέλλου Ασφάλτου (Φίλιππος, Αχαιός, Κρήτης και Παλάδιο) θα είναι αυτοί που θα αναβαθμιστούν και θα προσμετρήσουν στο πρωτάθλημα του 2011, καθώς επίσης θα αποφασιστεί και η ημερομηνία διεξαγωγής του Ολυμπιακού Ράλλυ το οποίο είχε αναβληθεί από τις 12-13 Μαρτίου.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

F1: Η στρατηγική των ελαστικών στην Αυστραλία

Στον πρώτο αγώνα της Pirelli ως επίσημου προμηθευτή ελαστικών της F1 για τα επόμενα τρία χρόνια υπήρξε στενός ανταγωνισμός, με δύο έως τρία pit stops ανά μονοθέσιο και συνολικό αγωνιστικό χρόνο τρία λεπτά ταχύτερο από πέρσι, κάτι που υπογραμμίζει τις επιδόσεις των ελαστικών PZero.

Τα φετινά ελαστικά PZero σχεδιάστηκαν για να συνδυάζουν προηγμένη τεχνολογία με άφθονη απόλαυση, και προσέφεραν τους οδηγούς ευκαιρίες για συναρπαστικές μονομαχίες και πολλές προσπεράσεις από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα.

Πριν το grand prix, η Pirelli είχε προβλέψει από δύο μέχρι τρία pit stops για τους περισσότερους αγωνιζόμενους, όπως και επιβεβαιώθηκε. Έντεκα από τους 16 τερματίσαντες, μεταξύ των οποίων ο νικητής Sebastian Vettel, έκανε δύο pit stops, πέντε οδηγοί ήρθαν στα pits τρεις φορές ενώ ο 21χρονος πρωτοεμφανιζόμενος Sergio Perez τερμάτισε έβδομος κάνοντας μόνο ένα pit stop.

Οι τρεις πρώτοι οδηγοί, όλοι από διαφορετικές ομάδες, έκαναν δύο στάσεις στα pits. Και οι τρεις, ξεκίνησαν τον αγώνα με μαλακή γόμα (soft option) και τελείωσαν με σκληρή (hard prime) έχοντας ολοκληρώσει τα πρώτα δύο stints με option ελαστικά. Αυτή αποδείχθηκε η πιο αποτελεσματική στρατηγική για το Albert Park που έχει μοναδικά χαρακτηριστικά σαν ημι-μόνιμη πίστα.  

Ήταν ο πρώτος τερματισμός σε αγώνα στην Αυστραλία για τον νυν Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Red Bull Sebastian Vettel, ο οποίος ξεκίνησε από pole position έχοντας καταγράψει τον ταχύτερο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών στη Μελβούρνη και δήλωσε: «Έχουμε πολλά επαινετικά σχόλια για την Pirelli».

Ο Paul Hembery, Διευθυντής Αγωνιστικού Τμήματος της Pirelli δήλωσε: «Τι καταπληκτικός αγώνας! Η Αυστραλία είχε τα πάντα: τον ταχύτερο γύρο κατατακτήριων δοκιμών που έχει σημειωθεί ποτέ στη Μελβούρνη, άφθονες μάχες στην πίστα, στενό ανταγωνισμό και μερικές συναρπαστικές προσπεράσεις. Στο τέλος, είχαμε τρεις οδηγούς από διαφορετικές ομάδες στο βάθρο, και όλοι οδήγησαν εξαιρετικά. Νομίζω ότι το ίδιο μπορούμε να πούμε και για τα ελαστικά μας: δεν υπήρξαν προβλήματα και η φθορά ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη, που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί – ανάμεσα στους οποίους και οι τρεις πρώτοι – επέλεξαν τη στρατηγική των δύο pit-stops, όπως είχαμε προβλέψει. Είδαμε επίσης ποικίλες στρατηγικές, από ένα μέχρι τρία pit stops, που σημαίνει ότι οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να διαχειριστούν τον αγώνα επιστρατεύοντας τη δημιουργικότητά τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες και τους οδηγούς για την υποστήριξή τους στη φάση προετοιμασίας για το αγωνιστικό μας ντεμπούτο και ελπίζουμε ότι η σημερινή δράση έχει ανταμείψει την εμπιστοσύνη τους σε εμάς. Θα ήθελα επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους μας στην Pirelli: αυτό το εκπληκτικό ξεκίνημα έγινε εφικτό χάρη στην συνεχή προσπάθεια και αφοσίωσή τους από τον Ιούνιο που υπογράφηκε η συμφωνία μας: ήδη σκεφτόμαστε τον επόμενο αγώνα στη Μαλαισία, που θα αποτελέσει για εμάς μία νέα και διαφορετική πρόκληση».

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PIT STOPS


Ακολουθεί μία περίληψη όλων των pit stops που έγιναν στο Αυστραλιανό Grand Prix και των αλλαγών των ελαστικών. Τα σκληρά ελαστικά ήταν prime στην Αυστραλία και τα μαλακά ήταν τα option.

11ος Γύρος – Pit stop Webber: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
12 ος Γύρος – Pit stop Alonso: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
13 ος Γύρος – Pit stop Massa: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
13 ος Γύρος – Pit stop Barrichello: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
14 ος Γύρος – Pit stop Vettel: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
14 ος Γύρος – Pit stop Di Resta: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
14 ος Γύρος – Pit stop DAmbrosio: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
15 ος Γύρος – Pit stop Buemi: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
15 ος Γύρος – Pit stop Heidfeld: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
16 ος Γύρος – Pit stop Hamilton: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
16 ος Γύρος – Pit stop Petrov: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
16 ος Γύρος – Pit stop Rosberg: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
16 ος Γύρος – Pit stop Kobayashi: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
16 ος Γύρος – Pit stop Sutil: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
16 ος Γύρος – Pit stop Trulli: από σκληρά σε μαλακά ελαστικά
17 ος Γύρος – Pit stop Button: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
17 ος Γύρος – Pit stop Alguersari: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
17 ος Γύρος – Pit stop Kovalainen: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
17 ος Γύρος – Pit stop Schumacher: μαλακά σε σκληρά ελαστικά
18 ος Γύρος – Pit stop Glock: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
19 ος Γύρος – Pit stop Button: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
19 ος Γύρος – Pit stop Glock: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
23 ος Γύρος – Pit stop Perez: από σκληρά σε μαλακά ελαστικά
23 ος Γύρος – Pit stop Barrichello: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
26 ος Γύρος – Pit stop Webber: από σκληρά σε μαλακά ελαστικά
27 ος Γύρος – Pit stop Alonso: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
28 ος Γύρος – Pit stop Barrichello: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
29 ος Γύρος – Pit stop Buemi: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
30 ος Γύρος – Pit stop Heidfeld: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
31 ος Γύρος – Pit stop Massa: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
32 ος Γύρος – Pit stop Kobayashi: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
35 ος Γύρος – Pit stop Alguersuari: από σκληρά σε σκληρά ελαστικά
36 ος Γύρος – Pit stop Vettel: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
36 ος Γύρος – Pit stop Hamilton: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
36 ος Γύρος – Pit stop Petrov: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
36 ος Γύρος – Pit stop Di Resta: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
37 ος Γύρος – Pit stop Button: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
37 ος Γύρος – Pit stop Sutil: από σκληρά σε σκληρά ελαστικά
38 ος Γύρος – Pit stop DAmbrosio: από σκληρά σε σκληρά ελαστικά
40 ος Γύρος – Pit stop Barrichello: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
41 ος Γύρος – Pit stop Webber: από μαλακά σε μαλακά ελαστικά
42 ος Γύρος – Pit stop Alonso: από μαλακά σε σκληρά ελαστικά
48 ος Γύρος – Pit stop Massa: από σκληρά σε μαλακά ελαστικά