Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Η Alfa Romeo 4C θα είναι το αυτοκίνητο ασφαλείας του WTCC



- Η Eurosport Events, στην οποία η FIA έχει αναθέσει την προώθηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (World Touring Car Championship - WTCC) επέλεξε το συναρπαστικό υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo ως αυτοκίνητο ασφαλείας για τη σεζόν του 2014
- Το πολυβραβευμένο κουπέ θα κάνει το ντεμπούτο του με ειδική εμφάνιση στις πίστες στις 12 και 13 Απριλίου στο αυτοκινητοδρόμιο Moulay El Hassan του Marrakech
- Η αναγνώριση αυτή συνδέεται με το σημαντικό Μεγάλο Βραβείο για το Πιο Όμορφο Αυτοκίνητο του 2013 στο 29ο Διεθνές Φεστιβάλ Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Η Alfa Romeo 4C επιλέχθηκε από την Eurosport Events ως αυτοκίνητο ασφαλείας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WTCC της FIA για ολόκληρη τη σεζόν του 2014. Έτσι, το πολυβραβευμένο κουπέ θα είναι παρόν με μια ειδική εμφάνιση στις πίστες του WTCC από τον πρώτο αγώνα, που θα γίνει στο αυτοκινητοδρόμιο Moulay El Hassan του Marrakech στο Μαρόκο στις 12 και 13 Απριλίου.
 
Η αναγνώριση αυτή συνδέεται με το σημαντικό Μεγάλο Βραβείο για το Πιο Όμορφο Αυτοκίνητο του 2013 στο 29ο Διεθνές Φεστιβάλ Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το μικρό υπεραυτοκίνητο ήταν ο νικητής σε μια ψηφοφορία που οργανώθηκε σε συνεργασία με το Διεθνές Φεστιβάλ Αυτοκινήτου στον ιστότοπο του Eurosport, που οργανώνει και προβάλλει το WTCC της FIA.
 
Σχεδιασμένη από την Alfa Romeo και κατασκευασμένη στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena, η Alfa Romeo 4C είναι το σύγχρονο έμβλημα της μάρκας και αντιπροσωπεύει την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις, ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια.
 
Το γοητευτικό διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο και την πίσω κίνηση είναι μια πραγματική οδηγική μηχανή χωρίς συμβιβασμούς, που ακριβώς στο περιβάλλον της πίστας είναι που αποδίδει το μέγιστο του δυναμικού της, εκεί όπου η ταχύτητα, οι μικρές αποστάσεις επιβράδυνσης και η εγκάρσια επιτάχυνση είναι μεγάλης σημασίας για την επίτευξη εξαιρετικών χρόνων: 0 - 100 χλμ./ώρα σε 4,5'', μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα, μέγιστη επιβράδυνση  της τάξης του 1,2 g και πλευρικές επιταχύνσεις που φτάνουν μέχρι το 1,1 g. Όλα αυτά χάρη και σε μία βέλτιστη κατανομή βάρους -40% στον μπροστινό άξονα και 60% στον πίσω- κι ένα λόγο βάρους/ισχύος κάτω από τα 4 κιλά/ίππο.
 
Αυτές οι κορυφαίες επιδόσεις οφείλονται επίσης στο συνδυασμό του νέου βενζινοκινητήρα τούρμπο 1750 των 240 ίππων με τον άμεσο ψεκασμό στα 200 bar, του κιβωτίου διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT νέας γενιάς και του προηγμένου επιλογέα Alfa DNA με τη νέα επιλογή Race. Ο αλουμινένιος τετρακύλινδρος 1750 με τον άμεσο ψεκασμό στα 200 bar έχει εξαιρετική απόδοση: Η ροπή και η ειδική ισχύς δημιουργούν νέα ρεκόρ σ' αυτόν τον κινητήρα, με 200 Nm/l και 137 ίππους/l αντίστοιχα.
 
Το υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo είναι κατά συνέπεια το τέλειο αυτοκίνητο για να παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας στο WTCC, που οργανώνεται και προβάλλεται από τη Eurosport Events. Το WTCC αποτελείται από 12 γύρους σε 4 ηπείρους και, σύμφωνα με την παράδοση, θα ολοκληρωθεί με τον αγώνα στην πίστα Da Guia του Macao στις 16 Νοεμβρίου. Και οι 24 αγώνες θα προβληθούν σε ζωντανή μετάδοση από τα κανάλια Eurosport και Eurosport 2.
 
Το πλήρες πρόγραμμα του FIA WTCC toy 2014 είναι το εξής:
 
12-13 Απριλίου           Μαρόκο            Moulay El Hassan Circuit
19-20 Απριλίου            Γαλλία           Paul Ricard Circuit
3-4 Μαΐου                 Ουγγαρία         Hungaroring
10-11 Μαΐου             Σλοβακία          Slovakia Ring
24-25 Μαΐου             Αυστρία            Salzburgring
7-8 Ιουνίου                 Ρωσία            Moscow Raceway
21-22 Ιουνίου              Βέλγιο            Circuit de Spa-Francorchamps
2-3 Αυγούστου             Αργεντινή       Autódromo Termas de Río Hondo
13-14 Σεπτεμβρίου        ΗΠΑ             Sonoma Raceway
11-12 Οκτωβρίου          Κίνα               Shanghai International Circuit
25-26 Οκτωβρίου         Ιαπωνία           Japan
14-16 Νοεμβρίου         Μακάο             Da Guia Circuit

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

F1: Πρεμιέρα την Κυριακή στην Αυστραλία

Μετά τις τρεις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν κατά τη διάρκεια των οποίων οι ομάδεςείχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν για πρώτη φορά τα ολοκαίνουργια μονοθέσιαη φετινήσεζόν της Formula 1 ξεκινά στην Αυστραλία με μία εντελώς νέα γκάμα ελαστικών.Βασισμένη στο πλήρως ανανεωμένο καθεστώς κανονισμών του 2014, πρόκειται για τηντέταρτη, νέα γκάμα ελαστικών στα τέσσερα χρόνια της Pirelli στη F1, κάτι που υπογραμμίζει την εξαιρετική έμφαση της Ιταλικής φίρμας στην τεχνολογική εξέλιξηΗPirelli έχει επιλέξει τις γόμες P Zero White medium και P Zero Yellow soft για το ερχόμενοΣαββατοκύριακοπου ταιριάζουν άριστα στα χαρακτηριστικά της πίστας τηςΜελβούρνηςΌπως όλα τα ελαστικά του 2014, η μεσαία και μαλακή γόμα είναι ελαφρώςσκληρότερες και πιο ανθεκτικές από τις αντίστοιχες περσινέςχωρίς θυσίες στιςεπιδόσεις.

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli«Είναι η πιο ριζική ανανέωσηκανονισμών στη σύγχρονη εποχή της F1, γι’ αυτό έπρεπε να δημιουργήσουμε ένατελείως διαφορετικό σετ ελαστικών σύμφωνα με τα νέα χαρακτηριστικά των μονοθεσίωντου 2014Οι δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν έχουν αναδείξει την πρόκληση των νέων κανονισμών για όλους, αλλά δουλέψαμε πολύ σκληρά σε όλη τη διάρκεια της περσινήςχρονιάς και το χειμώνα προκειμένου να δημιουργήσουμε μία φρέσκια γκάμα ελαστικώνειδικά σχεδιασμένη για τα μονοθέσια τελευταίας γενιάςΤα ελαστικά αυτά αποτελούνται από νέες γόμες και δομές που περιορίζουν το degradation διατηρώντας το ίδιο επίπεδο επιδόσεωνΈτσιη πρόβλεψή μας παραμένει στα δύο έως τρία pit stops ανά μονοθέσιοστη Μελβούρνηαν και θα μπορέσουμε να κάνουμε πιο ακριβείς προβλέψεις αφούδούμε τα μονοθέσια στην πίστα στις ελεύθερες δοκιμές. Ο πρώτος αγώνας της σεζόν είναι πάντα απρόβλεπτος και για φέτος αυτό ισχύει περισσότερο από ποτέ.»

Jean Alesi, τεχνικός σχολιαστής της Pirelli«Ανέκαθεν μου άρεσε το Albert Park: γιατον οδηγό έχει μερικά στοιχεία από σιρκουί δημόσιων δρόμων όπως του Μονακό αλλά και κάποια χαρακτηριστικά πιο παραδοσιακής πίστας όπως η ΒαρκελώνηΕιδικά φέτοςη Μελβούρνη επιφυλάσσει ακόμα μεγαλύτερες προκλήσειςΜε την επιστροφή των turbo,η Formula υφίσταται μία ριζική μεταμόρφωση τόσο σε τεχνολογικό επίπεδο όσο και σεοδηγικό στυλΥπάρχει περισσότερη ροπή κατά την επιτάχυνση και στην έξοδο από τις στροφέςπου σημαίνει ότι τα ελαστικά πρέπει να είναι ακόμα πιο ανθεκτικά στοσπινάρισμα και στις πλευρικές επιταχύνσεις. Οι πιλότοι θα πρέπει να λάβουν υπόψητους όλα αυτά και να προσέξουν να μην επιταχύνουν πολύ δυνατά και ώστε να μη γλιστράει το μονοθέσιο.»

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών:

Η Μελβούρνηπου φιλοξενεί το Αυστραλιανό Grand Prix από το 1996, είναι μία πίστα χαμηλής πρόσφυσης και γενικά αρκετά ολισθηρήΑυτό αυξάνει το σπινάρισμα πουσυνεπάγεται αύξηση του degradation.

Το φρενάρισμα είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο στη ΜελβούρνηΥπάρχουν αρκετάσημεία με δυνατά φρεναρίσματα έως και 5GΑυτό μπορεί να προκαλέσει μπλοκάρισματων τροχών και τοπική φθοράπου οδηγεί σε απώλεια ζυγοστάθμισης και ανομοιόμορφηφθορά.

Φέτοςυπάρχει νέο ηλεκτρονικό σύστημα φρένων (brake by wire)που προσαρμόζει τηνπίεση πέδησης στους πίσω τροχούς για την αντιστάθμιση της λειτουργίας των νέωνσυστημάτων ανάκτησης ενέργειαςΚαι αυτό έχει μία κάποια επίδραση στα πίσω ελαστικά.

Υπάρχουν εννέα σημεία με τέρμα γκάζι όταν τα μονοθέσια προσπαθούν να βγάλουν όλητη δύναμή τους (περίπου 760 ίππουςστην πίσταΑυτό συχνά προκαλεί περισσότεροσπινάρισμα και κατά συνέπεια degradation.

Η αεροδυναμική πίεση έχει μειωθεί φέτος κάτι που επίσης επιδρά στα ελαστικάΗαυξημένη ολίσθηση μπορεί να προκαλέσει ομοιόμορφη φθορά και graining – αν και απόότι φάνηκε στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόντο graining έχει μειωθεί και τοblistering έχει εξαφανιστεί παρά την απώλεια αεροδυναμικής πίεσης.

Το πίσω αριστερό ελαστικό καταπονείται περισσότερο στη Μελβούρνημε 10 δεξιέςστροφές και έξι αριστερές. Οι διαμήκεις δυνάμεις στα ελαστικά είναι πιο σημαντικές από τις εγκάρσιες.

Πέρσιο Kimi Raikkonen κέρδισε τον αγώνα από την έβδομη θέση εκκίνησης μεστρατηγική δύο pit stopξεκινώντας με supersoft ελαστικό και ολοκληρώνοντας δύοstints με medium. Αυτό αποδείχτηκε αποφασιστικής σημασίας για τη νίκη τουενώ οι υπόλοιποι πιλότοι της πρώτης εξάδας έκαναν τρία pit stop.

Οι επιλογές ελαστικών μέχρι τώρα:

 

PZero Red

PZero Yellow

PZero White

PZero Orange

Αυστραλία

 

Soft

Medium

 

Μαλαισία

 

 

Medium

Hard

Μπαχρέιν

 

Soft

Medium

 

Κίνα

 

Soft

Medium

 

 

Διαδικτυακό Μαγκαζίνο P Zero:

Φέτοςη Pirelli παρουσιάζει με υπερηφάνεια το P Zero magazine, που περιέχει στοιχείαγια το Αυστραλιανό Grand Prix, την πόλη της Μελβούρνης και όλα τα δρώμενα στονκόσμο της Pirelli, από το παρελθόντο παρόν και το μέλλονΠρόσβαση στο δυναμικό,νέο μαγκαζίνο που περιλαμβάνει βίντεο και λοιπό διαδραστικό περιεχόμενο το οποίοενημερώνεται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου παρέχεται μέσω του ιστότοπου τηςPirelli ή απευθείας από τον παρακάτω σύνδεσμοhttp://magazine.pzero.com

Στο πρώτο τεύχος γίνεται μία αναδρομή στην ιστορία του Αυστραλιανού Grand Prix,διερευνώνται οι λόγοι πίσω από το μεγάλο μεταναστευτικό κύμα που έφερε τόσο κόσμο στην Αυστραλία σε αναζήτηση μιας νέας ζωής και τέλος ο διάσημος σεφ της Pirelliπαρουσιάζει μερικές από τις καλύτερες συνταγές του. Και όχι μόνον αυτά. Υπάρχουν ειδήσεις από την Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης όπου η Pirelli έλαμψε σε μερικά από τα πιο πολυαναμενόμενα λανσαρίσματα εφοδιάζοντας, μεταξύ άλλων, νέα μοντέλα από τη Ferrari και τη McLaren. Αυτό υπογραμμίζει για μια ακόμα φορά τη σχέση μεταξύαγωνιστικών ελαστικών της Pirelli και ελαστικών υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) τηςΙταλικής φίρμας για τα μοντέλα δρόμουτα οποία προβάλλονται στην Έκθεση τηςΓενεύης.

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Στη βροχερή Ριτσώνα...

Ο 1ος γύρος του Π.Π. Αναβάσεων 2014 διεξήχθη με την θερμοκρασία να κυμαίνεται στους 7-8 βαθμούς μέση τιμή, αλλά με λιγότερο άστατο και βροχερό καιρό από αυτό των δοκιμαστικών του Σαββάτου, συνθήκες που βελτίωσαν πρόσφυση και χρόνους.

Αναλογικά με τις καιρικές συνθήκες, ο κόσμος ήταν αρκετός και αρκετά πειθαρχημένος που μόνο ενθαρρυντικό μπορεί να είναι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο αγώνας τελείωσε χωρίς μεγάλα απρόοπτα και η συνδιοργάνωση των δύο Σωματείων (START LINE και Α.Σ.Μ.Α.) μόνον σαν επιτυχής μπορεί να χαρακτηριστεί.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, όπου στην ομάδα «Α» ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 A/6) , μετά από υποδειγματική οδήγηση δεν άφησε περιθώρια σε κανέναν και κέρδισε με συνολικό χρόνο 5.13 ́87 ́ ́ . Στην δεύτερη θέση, τερμάτισε με ίδιο αυτοκίνητο ο Γιάννης Ζάγαρης με χρόνο 5.19 ́04 ́ ́ και στην τρίτη ο Μιχάλης Ευθυμίου με συνολικό χρόνο 5.23 ́00 ́ ́.

Στην κατηγορία «Ν» όλοι περίμεναν την μάχη του περσινού πρωταθλητού Παναγιώτη Κύρκου με τον νεοεμφανιζόμενο στον θεσμό Βαγγέλη Αρβανιτάκη, και οι δύο στο τιμόνι Mitsubishi 9ης γενιάς. Η νίκη πήγε στον περσινό πρωταθλητή για 2 δεύτερα και ένα εκατοστό. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Απόστολος Βιδούρης, με συνολικό χρόνο 5.21 ́25 ́ ́.

Η άλλη αναμενόμενη μάχη, ήταν αυτή της ομάδας «Ε» όπου Λεωνίδας Κύρκος και Μάριος Ηλιόπουλος με ίδια αυτοκίνητα, λογικά θα διεκδικούσαν την νίκη. Οι χθεσινές επιδόσεις στα επίσημα χρονομετρημένα, δεν προϊδέαζαν για κάτι τέτοιο, αλλά ο χρόνος του Μάριου Ηλιόπουλου στο πρώτο σκέλος (13 δέκατα πιο γρήγορος) μάλλον ξάφνιασε τους πάντες. Έτσι, στο δεύτερο σκέλος ο Λεωνίδας Κύρκος, «έβαλε το κεφάλι κάτω» και παίρνοντας 79 δέκατα πίσω εξασφάλισε την πρώτη νίκη της χρονιάς, με διαφορά 66 δέκατα. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Παναγιώτης Λιώρης 12 ́24 ́ ́ πίσω από τον πρώτο. Η ιδιαίτερα μικρή διαφορά των δύο πρωταγωνιστών, προϊδεάζει για μία ενδιαφέρουσα χρονιά.

Νικητές στις κατηγορίες των ιστορικών, αναδείχθηκαν οι : Κατηγορία 1 Βαγγέλης Μπιρλιράκης(6.50 ́94 ́ ́) - Κατηγορία 2 Απόστολος Μαρασλής (5.44 ́.26 ́ ́), Γιώργος Κατσαρός (5.51 ́83 ́ ́) Μάριος Σταφυλοπάτης (6.15 ́79 ́ ́) - Κατηγορία 3 Γιάννης Τσαλαματάς (5.34 ́36 ́ ́), ΤIm Davis (6.10 ́23 ́ ́) Λυμπέρης Παπάζογλου (6.24 ́.98 ́ ́).

Τελειώνοντας, στην κατηγορία Saloon, νικητής αναδείχθηκε ο Κώστας Πατσουρέας με το θηριώδες Mitsubishi του και συνολικό χρόνο 5.01 ́52 ́ ́. Ακολούθησαν οι Νίκος Περατινός με χρόνο 5.07 ́12 ́ ́ και Παρασκευάς Ραπατζίκος με χρόνο 5.47 ́95 ́ ́.

Άλλη μία ανάβαση Ριτσώνας πέρασε στην ιστορία με θετικά πρόσημα στην ασφάλεια, στην προσέλευση και πειθαρχία των θεατών και στον συναγωνισμό και θέαμα των οδηγών.

Επόμενο ραντεβού μας στην Κύμη στις 10 & 11 Μαΐου για τον 2ο γύρο του Π.Π. Αναβάσεων. Ενημέρωση
- στο site της START LINE: www.startline.gr

page1image12932