Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

NESTE OIL RALLY FINLAND 2012

Results

SS1 Koukunmaa (13.7km)
1 Loeb 6:59.8
2 PSlbrg+1.6
3 Nuvlle+2.1
4 Latvla+2.2
5 Ostbrg+2.3
6 Hirvn+2.4
7 Atkson+4.6
8 Tanak+5.1
9 Novkv+6.1
10 Ketma+13.2

SS2 SSS Jokimaa (2.0km)
1 PSlbrg 1:32.5
2 Loeb+0.1
3 Latvla+0.2
6 Hirvn+1.5
Classification
1 Loeb 8:32.4
2 PSlbrg+1.5
3 Latvla+2.3
4 Nuvlle+2.6
5 Hirvn+3.8

SS3 Mynnila(14.2km)
1 Loeb 6:34.7
3 Hirvn+3.5
4 Latvla+5.0
6 PSlbrg+7.7
Classification
1 Loeb 15:07.1
2 Hirvn+7.3
3 Latvla+7.3
4 Ostbrg+7.5
6 PSlbrg+9.2


SS4 Urria(12.8km)
1 Loeb 5:59.5
2 Hirvn+0.3
3 Latvla+0.9
4 PSlbrg+1.4
Classification
1 Loeb 21:06.6
2 Hirvn+7.6
3 Latvla+8.3
4 PSlbrg+10.6
5 Ostbrg+12.1


SS5 Jukojarvi(22.3k)
Novikov off road
1 Hirvn 10:34.0
2 Loeb+3.2
3 PSlbrg+4.9
4 Latvla+7.4
Classificatn
1 Loeb 31:43.8
2 Hirvn+4.4
3 PSlbrg+12.3
4 Latvla+12.4


SS6 Mokkipera 1(11.4k)
1 Hirvn 5:29.6
2 Loeb+0.6
3 Latvla+2.4
4 PSlbrg+4.7
Classification
1 Loeb 37:14.0
2 Hirvn+3.8
3 Latvla+14.2
4 PSlbrg+16.4
5 Ostbrg+20.3

SS7 Palsankyla 1(13.9k)
1 Loeb 7:06.8
2 Latvla+1.9
3 PSlbrg+2.2
4 Hirvn+2.4
Classification
1 Loeb 44:20.8
2 Hirvn+6.2
3 Latvla+16.1
4 PSlbrg+18.6
5 Ostbrg+24.1

SS8 Lankama 1(23.1k)
Loeb rear diff problwm
1 Hirvn+11:11.4
2 Latvla+0.2
3 Slbrg+0.5
4 Loeb+1.2
Classfctn
1 Loeb 55:33.4
2 Hirvn+5.0
3 Latvla+15.1
4 Slbrg+17.9

SS9 Mokkipera 2(11.4k)
1 Hirvn 5:26.8
2 Loeb+1.7
3 Latvla+3.5
4 Slbrg+3.7
Classification
1 Loeb 1:01:01.9
2 Hirvn+3.3
3 Latvla+16.9
4 Slbrg+19.9
5 Ostbrg+35.2

SS10 Palsankyla 2(13.9k)
1 Loeb 7:01.7
2 Hirvn+0.4
3 Latvla+1.0
4 Slbrg+1.8
Classification
1 Loeb 1:08:03.6
2 Hirvn+3.7
3 Latvla+17.9
4 Slbrg+21.7

1SS11 Lankamaa 2(23.1k)
1 Slbrg 1:03.2
2 Hirvn+0.1
3 Loeb+0.8
4 Latvla+2.9
Classification
1 Loeb 1:19:07.6
2 Hirvn+3.0
3 Latvla+20.0
4 Slbrg+20.9
5 Ostbrg+45.4


SS12 SSS Killeri(2.1k)
Nuvlle rolled SS11
1 Loeb 1:22.8
2 Latvla+0.3
3 Slbrg+0.5
6 Hirvn+2.0
Classifctn
1 Loeb 1:20:30.4
2 Hirvn+5.0
3 Latvla+20.3
4 Slbrg+21.4

SS13 Surkee 1(14.9k)
Hirvn puncture
1 Loeb 8:05.7
2 Latvla+1.2
3 Hirvn+3.9
6 Slbrg+12.2
Classification
1 Loeb 1:28:36.1
2 Hirvn+8.9
3 Latvla+21.5
4 Slbrg+33.6

SS14 Leustu 1(21.9k)
1 Hirvn10:25.8
2 Loeb+1.5
3 Latvla+4.9
5 Slbrg+7.9
Classification
1 Loeb 1:39:03.4
2 Hirvn+7.4
3 Latvla+24.9
4 Slbrg+40.0
5 Ostbrg+1:06.4
SS15 Surkee 2(14.9k)
1 Loeb 8:00.3
2 Latvla+0.5
3 Hirvn+1.9
4 Slbrg+5.1
Classification
1 Loeb 1:47:03.7
2 Hirvn+9.3
3 Latvla+25.4
4 Slbrg+45.1
5 Ostbrg+1:14.6

SS16 Leustu 2(21.9)
Ostbrg front drive only
1=Latvla 10;20.2
1=Loeb+0.0
3 Hirvn+0.1
4 Slbrg+0.3
Clsfctn
1 Loeb 1:57:23.9
2 Hirvn+9.4
3 Latvla+25.4
4 Slbrg+45.4



SS17 Ouninpohja 2(33.0k)
Loeb wins.
1 Hirvn 15:17.3
2 Slbrg+0.6
3 Loeb+1.1
4 Latvla+7.1
Classification
1 Loeb 2:28:11.4
2 Hirvn+6.1
3 Latvla+35.0
4 Slbrg+56.1

SS18 Ouninpohja 2(33.0k)
Correction: SS17 in last text should have read SS18
Power Stage points
Hirvonen 3 points
Solberg 2 points
Loeb 1 point


Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Η Honda παρουσίασε τον κινητήρα HR412E, «την καρδιά» της αγωνιστικής έκδοσης του Civic WTCC

Η Honda παρουσίασε το νέο αγωνιστικό κινητήρα HR412E που προορίζεται για την αγωνιστική έκδοση του Civic WTCC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA.

Ο HR412E που έχει εξελιχθεί στο R&D Κέντρο της Honda στο Tochigi (Ιαπωνία) είναι ένας εντελώς νέος τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1600 κυβ. εκατ., που πληροί όλους τους κανονισμούς της FIA για το WTCC.

Ο Daisuke Horiuchi, Επικεφαλής του Project Εξέλιξης για το WTCC στο R&D κέντρο της Honda δήλωσε για το νέο κινητήρα: «Στη συνεχή τεχνολογική εξέλιξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, η θερμική απόδοση είναι βασικός παράγοντας βελτίωσης. Το ίδιο ισχύει και για τους αγωνιστικούς κινητήρες. Ο HR412E δημιουργήθηκε μέσα από αυτό το σκεπτικό: στοχεύοντας σε υψηλότερη απόδοση. Ο HR412E προαναγγέλλει μία νέα γενικά αγωνιστικών κινητήρων υψηλών επιδόσεων από τη Honda.
Όλοι οι μηχανικοί του R&D κέντρου στο Tochigi εργάστηκαν σκληρά για την εξέλιξη ενός αγωνιστικού κινητήρα που θα προσφέρει άριστη οδηγησιμότητα στους οδηγούς αγώνων, χωρίς συμβιβασμούς στη μέγιστη ισχύ. Πιστεύουμε ότι οι καινοτομίες στις οποίες βασίστηκε αυτός ο επαναστατικός κινητήρας θα παρέχουν οφέλη και εκτός των αγωνιστικών πιστών, βοηθώντας μας να αυξήσουμε περαιτέρω την απόδοση των κινητήρων των συμβατικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούμε για τις καθημερινές μας μετακινήσεις».

Ο κινητήρας παραδόθηκε στο εργαστήριο της Honda Racing Team JAS στο Μιλάνο (Ιταλία) όπου εξελίσσεται το Civic WTCC, και ήδη πέρασε με επιτυχία τα πρώτα τεστ.

Πριν από λίγες ημέρες ανακοινώθηκαν το ονόματα των οδηγών της εργοστασιακής ομάδας της Honda για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού – πρόκειται για τον Ιταλό Gabriele Tarquini και τον Πορτογάλο Tiago Monteiro. Η Honda θα συμμετάσχει στο WTCC το 2012 με ένα αυτοκίνητο. Στο τιμόνι του Civic WTCC θα βρίσκεται ο πρώην οδηγός της F1 Tiago Monteiro, ο οποίος θα τρέξει σε τρεις αγώνες, ξεκινώντας από τη Suzuka τον Οκτώβριο του 2012.
Η Honda R&D και η Mugen θα προσφέρουν τεχνική υποστήριξη στην ομάδα στα pits.
Το 2013 και οι δύο οδηγοί θα τρέξουν σε όλο τον Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (FIA WTCC).

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

F1: Κυρίαρχος ο Hamilton

Ο Lewis Hamilton με McLaren ήταν ο κυρίαρχος του παιχνιδιού στο Ουγγρικό Grand Prix και διεκδίκησε μία καθαρή νίκη έχοντας προηγηθεί τόσο στις ελεύθερες όσο και στις κατατακτήριες δοκιμές. Εφαρμόζοντας στρατηγική δύο pit stop, ο Άγγλος κέρδισε με διαφορά ενός δευτερολέπτου τον αγώνα που σηματοδότησε τη μέση της σεζόν, ενώ απομένουν εννέα γύροι στο ημερολόγιο της F1. Ο πιλότος της Ferrari, Fernando Alonso, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος από την έκτη θέση των κατατακτήριων δοκιμών, αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών στις 40 μονάδες.

Και οι 10 πρώτοι οδηγοί ξεκίνησαν με μαλακά ελαστικά P Zero Yellow που είχε επιλέξει η Pirelli σε συνδυασμό με τα μεσαία P Zero White για την Ουγγαρία. Ο Mark Webber με Red Bull τερμάτισε όγδοος – η υψηλότερη θέση οδηγού που ξεκίνησε με μεσαίο ελαστικό από της 11η θέση των κατατακτήριων δοκιμών. Τα μοναδικά μονοθέσια που ξεκίνησαν με μεσαίο White ήταν τα δύο της Marussia και αυτό της HRT με τον Pedro de la Rosa.

Ο Hamilton προηγήθηκε από την αρχή κι έκανε pit stop στον 18ο γύρο παραχωρώντας το πλεονέκτημα της πρώτης θέσης στον οδηγό της Lotus, Romain Grosjean – δεύτερο στις κατατακτήριες δοκιμές – αλλά σύντομα το ανέκτησε λόγω καθυστέρησης του Γάλλου στα pits. Η τελευταία στάση του Hamilton για αλλαγή στο δεύτερο σετ μεσαίων έγινε στον 40ό γύρο, κάτι που έφερε τον Kimi Raikkonen (Lotus) για λίγο στην κορυφή. Μετά από ένα πολύ ισχυρό δεύτερο stint 25 γύρων με μαλακό ελαστικό όπου προσπέρασε τρία μονοθέσια, η στρατηγική του Raikkonen του χάρισε τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης μπροστά από τον Grosjean. Με 20 γύρους να απομένουν και τα πιο καινούργια μεσαία ελαστικά P Zero White, ο Raikkonen ξεκίνησε ένα συναρπαστικό κυνήγι του Hamilton μέχρι τον τερματισμό. Ο Grosjean τερμάτισε τρίτος, με αποτέλεσμα να έχουμε δύο οδηγούς της Lotus στο βάθρο.

Οι τρεις πρώτοι οδηγοί επέλεξαν στρατηγική δύο pit stop, με τον Hamilton να κάνει ένα stint με μαλακά και δύο με μεσαία ελαστικά, ενώ οι δύο οδηγοί της Lotus έκαναν δύο stint με μαλακές και ένα με μεσαίες γόμες. Ο Sebastian Vettel (Red Bull) ήταν ο οδηγός με την υψηλότερη κατάταξη από όσους ακολούθησαν στρατηγική τριών pit stop, τερματίζοντας τέταρτος και σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με P Zero Yellow. Δύο ακόμα οδηγοί που υιοθέτησαν στρατηγική τριών pit stop ήταν ο Jenson Button της McLaren και ο Mark Webber της Red Bull, τερματίζοντας την έκτη και όγδοη θέση αντίστοιχα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Λόγω των μικτών συνθηκών μέχρι σήμερα, οι ομάδες δεν είχαν τρέξει επαρκώς με μαλακά ελαστικά, γι αυτό και όλοι ξεκίνησαν με αρκετές απορίες. Η σταδιακή φθορά και των δύο γομών αποδείχτηκε καλή με τη διαφορά μεταξύ μαλακών και μεσαίων ελαστικών να περιορίζεται σε μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, κάτι που έδωσε στις ομάδες αρκετές ευκαιρίες στρατηγικής σε συνδυασμό με αξιοσημείωτη ευελιξία. Ο ρυθμός του Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές του επέτρεψε να εξοικονομήσει ένα σετ μαλακών ελαστικών για τον αγώνα στον οποίο επέδειξε εντυπωσιακή υπεροχή δίνοντας σκληρή μάχη για να τη διατηρήσει μέχρι τέλους. Όπως πάντα, οι προσπεράσεις ήταν πολύ δύσκολες στο αργό Hungaroring, που σημαίνει ότι οι ομάδες επεχείρησαν να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους με κατάλληλες στρατηγικές pit stop. Λόγω ποικιλίας στρατηγικών, οι χρονικές διαφορές ήταν ελάχιστες, παρά το ότι με τα μονοθέσια να τρέχουν σε απόσταση αναπνοής μεταξύ τους, η φθορά των ελαστικών αυξάνεται, καθώς ολισθαίνουν περισσότερο εξ αιτίας αεροδυναμικών στροβιλισμών. Το πρώτο μέρος της σεζόν του 2012 ήταν αξέχαστο, με πολύ σκληρό ανταγωνισμό όπου τα ελαστικά σίγουρα έκαναν τη διαφορά, γι αυτό και ήδη ανυπομονούμε για το υπόλοιπο της χρονιάς».