Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

30/5 με 2/6 το Ράλλυ Ακρόπολις 2013

Οριστικοποιήθηκε το ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2013 έπειτα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA. Όπως ήδη είχε γνωστοποιηθεί στις αρχές του καλοκαιριού, η μόνη ουσιαστική αλλαγή συγκριτικά με το τρέχον Πρωτάθλημα, αφορά την είσοδο του Ράλλυ Αυστραλίας στη θέση αυτού της Νέας Ζηλανδίας –κάτι που ούτως ή άλλως προβλεπόταν από προηγούμενες αποφάσεις. Έτσι, το Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου, θα αποτελέσει και την επόμενη χρονιά τον 6 από τους 13 γύρους του Πρωταθλήματος.

Κατά την ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε από τη FIA η παραχώρηση δικαιωμάτων προώθησης και προβολής του θεσμού για το 2013 στις εταιρείες Sportsman Media Group και Red Bull Media House, κίνηση που αναμένεται να αναθερμάνει το ενδιαφέρον για το άθλημα. Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του χρόνου η FIA είχε λύσει την αντίστοιχη συνεργασία με την επί χρόνια υπεύθυνη προώθησης του θεσμού, North One Sport.

Πέραν αυτών, κατά τη συνεδρίαση πάρθηκαν σημαντικές αποφάσεις με γνώμονα τη μείωση του κόστους συμμετοχής στο θεσμό, αλλά και την εδραίωση ορισμένων θέσεων.

Έτσι, σε μια προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων συμμετοχών, αποφασίστηκε ότι οι ομάδες WRC που ακολουθούν το Πρωτάθλημα, όπως είναι σήμερα οι Adapta World Rally Team και Qatar World Rally Team, θα είναι υποχρεωμένες να συμμετάσχουν μόνο σε έναν αγώνα εκτός Ευρώπης, ενώ συνολικά θα πρέπει να συμμετάσχουν κατ' ελάχιστον σε επτά αγώνες.

Από εκεί και πέρα, η δομή των υποστηρικτικών πρωταθλημάτων αναδιαμορφώνεται σύμφωνα με το ενδιαφέρον και τις ανάγκες των αγωνιζομένων. Έτσι, το πρωτάθλημα Super 2000 δίνει τη θέση του στο WRC-2, όπου θα συμμετάσχουν τετρακίνητα αυτοκίνητα (R5, R4 and S2000). Ειδικότερα για τα αυτοκίνητα του Group N θεσπίζεται έπαθλο εντός του WRC-2, όπου οι τίτλοι θα απονεμηθούν σ' αυτούς με την υψηλότερη βαθμολογία στους έξι από τους επτά αγώνες που θα προσμετρήσουν στη σχετική βαθμολογία. Στο ίδιο μήκος κύματος, επιστρέφει ο τίτλος Junior WRC στη θέση του WRC Academy.

Αναφορικά με την ασφάλεια, και με άμεση ισχύ, η FIA αποφάσισε ότι κάθε πλήρωμα που συμμετέχει σε ασφάλτινο αγώνα με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC νομιμοποιείται να διαθέτει προπορευόμενο αυτοκίνητο αναγνωρίσεων της κατάστασης του οδοστρώματος για λογαριασμό του.

Τέλος, σε ακόμα μια προσπάθεια μείωσης του κόστους, αποφασίστηκε ότι τα μη εργαστασιακά πληρώματα που συμμετέχουν στο θεσμό με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, δεν είναι υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν ανταλλακτικά τελευταίας γενιάς πιστοποίησης. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας S2000 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων.

Ακολουθεί το ημερολόγιο του 2013.

20 Ιανουαρίου Ράλλυ Μόντε Κάρλο
10 Φεβρουαρίου Ράλλυ Σουηδίας
10 Μαρτίου Ράλλυ Μεξικό
14 Απριλίου Ράλλυ Πορτογαλίας
5 Μαΐου Ράλλυ Αργεντινής
2 Ιουνίου Ράλλυ Ακρόπολις
23 Ιουνίου Ράλλυ Ιταλίας
4 Αυγούστου Ράλλυ Φινλανδίας
* Ράλλυ Γερμανίας
15 Σεπτέμβρίου Ράλλυ Αυστραλίας
6 Οκτωβρίου Ράλλυ Γαλλίας
27 Οκτωβρίου Ράλλυ Ισπανίας
17 Νοεμβρίου Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας
* Θα ανακοινωθεί

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA : Τα καρτ ξανάρχονται!



Τα καρτ ξανάρχονται! Οι διοργανωτές του Διεθνούς Σιρκουί για Καρτ (P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA) παραχώρησαν συνέντευξη τύπου και προϊδέασαν τους εκπρόσωπους των ΜΜΕ για τις εκδηλώσεις του διημέρου 29 και 30 Σεπτεμβρίου 2012.
Τη συνέντευξη τύπου παραχώρησαν οι: Πλάτωνας Μαρλαφέκας (πρόεδρος Επιμελητηρίου Αχαΐας, Διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας ΛΟΥΞ και εκπρόσωπος του Μεγάλου Χορηγού), Παναγιώτης Βαφέας (αντιδήμαρχος Οικονομικής Διαχείρισης Δήμου Πατρέων), Απόστολος Θέος (αντιπρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών) και Σωτήρης Μπρακατσέλος (β’ αντιπρόεδρος Επιμελητηρίου, Χορηγός ποδηλατικού σιρκουί).
Ο Πλ. Μαρλαφέκας (φωτό) αναφέρθηκε στη διεθνή αποδοχή που έχει το P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA, γεγονός που πιστοποιείται από τις συμμετοχές ξένων οδηγών στη φετινή διοργάνωση (ανάμεσά τους είναι ο ιταλός, πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Davide Fore και ο βέλγος Kenny Vermeylen), και την κάλυψη του αγωνιστικού διημέρου από τουλάχιστον πέντε ξένες δημοσιογραφικές αποστολές. Συμμετοχή στους φετινούς αγώνες έχουν δηλώσει 83 οδηγοί στις τέσσερις κατηγορίες. Επίσης, τόνισε ότι οι διοργανωτές έχουν προγραμματίσει πολλές παράλληλες δράσεις για να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών ακόμα και στα διαλείμματα των αγώνων, ενώ μίλησε και για την ανάγκη να ενταχθεί ο θεσμός στον ετήσιο σχεδιασμό των τοπικών φορέων που στηρίζουν το  P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA (τους οποίους και ευχαρίστησε δημόσια).
Ο αντιδήμαρχος Π. Βαφέας εξέφρασε την στήριξη του Δήμου Πατρέων στο θεσμό παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και εξέφρασε την ελπίδα να είναι σε θέση η Τοπική Αυτοδιοίκηση να βοηθήσει ακόμα περισσότερο τη διοργάνωση την επόμενη χρονιά. Ευχήθηκε «καλή επιτυχία» στους διοργανωτές και τους αθλητές, και απηύθυνε μήνυμα σε όλους τους οδηγούς που κινούνται στους δρόμους: Προσοχή στην οδήγηση.
Ο Απ. Θέος μίλησε εκ μέρους του Α.Ο.Π. για τον πολυάριθμη υποστήριξη που θα προσφέρει ο φορέας του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού διημέρου και τόνισε ότι μπορεί μεν να πρόκειται για μια διοργάνωση με σκοπό την διασκέδαση, παρόλα αυτά δεν πρόκειται να γίνει καμία έκπτωση στον τομέα της ασφάλειας των οδηγών και των θεατών. Έκλεισε με την παραπομπή στο διαφημιστικό σποτ του θεσμού: «Σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ελλάδας θα ήταν όνειρο. Στην Πάτρα είναι απλά θεσμός…».
Ο Σωτ. Μπρακατσέλος, αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου και εκπρόσωπος της MED FRIGO Α.Ε. (Χορηγού του ποδηλατικού σιρκουί πόλης) αναφέρθηκε στην απόφαση της εταιρείας να στηρίξει την ποδηλατική εκδήλωση, που είναι μοναδική στο είδος της στην Ελλάδα. Σημείωσε ότι η εταιρεία θα είναι αρωγός σε κάθε ανάλογη εξωστρεφή ενέργεια που προβάλει την περιοχή και δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης και αύξησης της επισκεψιμότητας.
Τη συνέντευξη τύπου πλαισίωσαν οι κοπέλες (φωτό) που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό ομορφιάς «Καλλιστεία Δυτικής Ελλάδας 2012». Ο δημοσιογράφος Γιάννης Πομώνης, που θα παρουσιάσει τη βραδιά (30 Σεπτεμβρίου στη Veso Mare) μίλησε για την εκδήλωση και τόνισε ότι οι διαγωνιζόμενες θα είναι παρούσες και στο 4ο P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA.

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA: Ενας επιτυχημένος θεσμός

Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για το 4ο Διεθνές Σιρκουί Καρτ Πάτρας - P.I.C.K.® ΛΟΥΞ COLA) που θα διοργανωθεί φέτος στις 29 - 30 Σεπτεμβρίου 2012. Φορείς διοργάνωσης είναι ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών (Α.Ο.Π.), υπό τη θεσμική επίβλεψη και πιστοποίηση των ΕΛ.Π.Α./ΕΘ.Ε.Α. και C.I.K/F.I.A.
Το στοιχείο που διαφοροποιεί το P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA από κάθε άλλη διοργάνωση του είδους στην Ελλάδα είναι η μεταμόρφωση κεντρικών δρόμων του ιστορικού κέντρου της Πάτρας σε πίστα για καρτ.
Η διαδροµή των 920 µέτρων διέρχεται από: Πλατεία Γεωργίου Α’, Μαιζώνος, Πατρέως, Κορίνθου, Αγίου Νικολάου. Η χάραξη της διαδροµής εξασφαλίζει στους φίλους του µηχανοκίνητου αθλητισµού πολλά σηµεία εξαιρετικής θέασης, και στα Μ.Μ.Ε. την αυθόρµητη ειδησεογραφική κάλυψη, όπως αποδείχτηκε στα τρία προηγούµενα χρόνια που διεξάγονται οι αγώνες. Για τους οδηγούς η διαδροµή που αποτυπώνεται στο ιστορικό κέντρο της πόλης παρέχει µελετηµένα σηµεία για προσπεράσεις, στροφές και ευθείες, τηρώντας όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας για τους αγωνιζόµενους και τους θεατές που διψούν για το θέαμα.
Τα τελευταία δύο χρόνια η οικονομική κρίση που δοκιμάζει την Ευρώπη σήμανε την αναστολή κάθε αντίστοιχης αγωνιστικής δραστηριότητας για Καρτ από αυτές που διοργανώνονταν στον αστικό πυρήνα πόλεων. Η Πάτρα έχει σήμερα το προνόμιο να διοργανώνει τον μοναδικό αγώνα του είδους πανευρωπαϊκά.
Παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία το P.I.C.K.® ΛΟΥΞ COLA καταρρίπτει φέτος το ρεκόρ συμμετοχών του θεσμού. Συνολικά 83 οδηγοί –στις τέσσερις κατηγορίες- θα δώσουν το παρών στο αγωνιστικό ραντεβού της Πάτρας με στόχο να διακριθούν. Ανάμεσά τους έχουν δηλώσει συμμετοχή ο ιταλός DAVIDE FORE (πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ο σημαντικότερος εν ενεργεία οδηγός του αθλήματος), ο βέλγος KENNY VERMEYLEN (1ος νικητής του Tropheo Bruno Grana το 2009 και 2010, 2ος το 2011, νικητής του Πανευρωπαϊκού Κυπέλλου X30 το 2012) και η δανέζα ELLINOR CHRIS THORSEN (η πρώτη γυναίκα οδηγός που θα αγωνιστεί στο P.I.C.K., με αρκετές διακρίσεις στο Rok Cup της Δανίας).
Ρεκόρ συμμετοχών καταρρίπτει η φετινή διοργάνωση και στην κατηγορία ΜΙΝΙ με 20 οδηγούς, χάρη στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Οδηγών Καρτ Ελλάδας, ο οποίος στηρίζει ενεργά και ανιδιοτελώς την αγωνιστική προσπάθεια των μικρών αθλητών.
Μετά το περσινό επιτυχημένο «πάντρεμα» των αγώνων για καρτ και ποδήλατο στην ίδια πίστα, οι διοργανωτές αποφάσισαν να επαναλάβουν το μοναδικό στο είδος του αθλητικό γεγονός στην Ελλάδα. Οι φετινές εκδηλώσεις είναι διήμερες και τις συνδιοργανώνουν ο Ποδηλατικός Όμιλος Πατρών σε συνεργασία με το P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA και την έγκριση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Το ποδηλατικό διήμερο περιλαμβάνει δύο αγώνες ποδηλασίας, ατομική χρονομέτρηση και σιρκουΐ. Στο πλαίσιο των ποδηλατικών εκδηλώσεων θα δοθεί και φέτος η ευκαιρία στους μικρούς ποδηλάτες (όλων των ηλικιών) να κάνουν μια βόλτα υπό τις οδηγίες των ανθρώπων του Π.Ο.Π., στην διαμορφωμένη πίστα το πρωί της Κυριακής 30 Σεπτεμβρίου 2012.
Σταθερή επιδίωξη της Οργανωτικής Επιτροπής είναι η αναβάθμιση της διοργάνωσης μέσα από παράλληλες δράσεις και γεγονότα, ικανά να προσελκύσουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών, με στόχο να τους καθηλώσουν στις θέσεις τους και τις δύο μέρες τέλεσης του αγωνιστικού προγράμματος.
Στις παράλληλες δράσεις του 4ο PICK ΛΟΥΞ COLA περιλαμβάνονται –μεταξύ άλλων- η εμφάνιση: Της ακροβατικής ομάδας «Arrepiado» από την Πορτογαλία (οδηγούν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έξω από τα...συνηθισμένα), show drift από την ομάδα «Frenzy drift team» και τον Αποστόλη Παπαλεξόπουλο, ο Αντώνης Βώσσος με την PORSCHE GT3 CUP (με συμμετοχή στο PORSCHE GT3 CUP CHALLENGE), ο Έλληνας νικητής του Dakar Βασίλης Ορφανός με την εργοστασιακή μοτοσικλέτα Aprilia RXV 450 Dakar Rally Factory Bike, τα Ecoformula (τα πρώτα αγωνιστικά μονοθέσια στον κόσμο που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα), τα baby kart που συγκινούν μικρούς και μεγάλους θεατές.
Οι διοργανωτές είναι σταθερά προσανατολισμένοι στην εκπαιδευτική και πολιτιστική διάσταση της οδήγησης. Γι’ αυτό, στο φετινό PICK ΛΟΥΞ COLA θα υπάρχει συνεργασία με το ινστιτούτο οδικής ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς». Μέλη και εθελοντές του ινστιτούτου θα βρίσκονται στην πλατεία Γεωργίου στη διάρκεια του αγωνιστικού διημέρου και θα ενημερώνουν τον κόσμο για την ασφαλή οδήγηση με την χρήση κατάλληλου εξοπλισμού (προσομοιωτές οδήγησης, σύγκρουσης και ανατροπής αυτοκινήτου, συσκευή μέτρησης χρόνου αντίδρασης οδηγού κ.ά.). Επίσης, η Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου (ΕΛΙΑΣ) θα δώσει την ευκαιρία στους θεατές να ενημερωθούν για λιγότερο γνωστές πτυχές των τετράτροχων μέσα από ιστορικά στοιχεία που διαθέτει.
Αναμφισβήτητα δράσεις όπως είναι το PICK ΛΟΥΞ COLA, δηλαδή με σχέδιο, όραμα και φιλοδοξία, καθιστούν την Ελλάδα διεθνώς αναγνωρίσιμο σημείο στον χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα συγκριτικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι το PICK ΛΟΥΞ COLA εμπνέει τους οδηγούς των μικρότερων ηλικιών (και τους θεατές) σε θέματα οδικής ασφάλειας, προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες, και επιβεβαιώνει ότι η Πάτρα και η Ελλάδα μπορούν να φιλοξενήσουν διοργανώσεις υψηλού επιπέδου και διεθνούς εμβέλειας.

Ράλλυ Σπριντ Ελάτειας: Νίκη για Κύρκο-Πολυζώη


Οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi EVO IX πήραν τη νίκη στο Ράλλυ Σπριντ
Ελάτειας το οποίο προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χωμάτινων Ράλλυ. Στη δεύτερη θέση ήταν οι Γρηγόρης Νιώρας – Κώστας Κακαλής με Subaru Impreza και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος με Subaru Impreza. Σπουδαία εμφάνιση έκανε ο πολύπειρος στους αγώνες off road Άρης Μαγιάφης που πήρε τη την πέμπτη θέση στη γενική με ένα Jeep Grand Cherokee και τον Παναγιώτη Ρουμελιώτη δίπλα του, ενώ νικητές στην F2 ήταν οι Σάββας Λευκαδίτης – Μάριος Τσαούσογλου με Peugeot 206 Kit Car. Πίσω από το Λευκαδίτη ήταν οι Χαράλαμπος Γαζετάς – Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600 οι οποίοι ήταν ένατοι γενικής και μια θέση μπροστά τους, όγδοοι και νικητές στην Ομάδα Ε βρέθηκαν οι Κώστας Αντωνίου – Ηλίας Αγγελής με Ford Escort MKII. Στην Α5 η νίκη πήγε στο Toyota Yaris των Αντώνη Αγγελόπουλου – Χρήστου Δίπλα .

Στην κατάταξη του Ράλλυ Σπριντ, νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος με Subaru Impreza και τους ακολούθησαν οι Λευτέρης Μάνδρουκας – Νίκος Τσάδαρης με την… ιστορική Porsche 911 RSR. Οι Μαγιάφης – Ρουμελιώτης ολοκλήρωσαν τρίτοι. Στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. η νίκη πήγε στους Αντωνίου Αγγελή, ενώ στην κλάση μέχρι 1.600 κ. εκ. επικράτησν οι Βασίλης Κούγιας – Ανδρέας Γρηγορόπουλος με Peugeot 206. Στα μικρά τη νίκη πήραν οι Θόδωρος Τσάκαλος – Σπύρος Τσέλιος με Toyota Yaris.

Στρατηγική δύο pit-stop για το νικητή του μεγαλύτερου αγώνα της χρονιάς

Μετά από έναν αγώνα γεμάτο ένταση από τη στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, με δύο περιόδους του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, ο Sebastian Vettel της Red Bull πήρε τη δεύτερη νίκη του για φέτος, στη Σιγκαπούρη αυτή τη φορά, υιοθετώντας στρατηγική ελαστικών δύο pit-stop. Ο Vettel ξεκίνησε τρίτος στο grid με πολύ μαλακές γόμες P Zero Red και στη συνέχεια ολοκλήρωσε δύο stint με μαλακές P Zero Yellow, που ήταν και οι επιλογές του Σαββατοκύριακου. Η διαφορά νίκης ήταν εννέα δευτερόλεπτα έναντι του Jenson Button της McLaren, ο οποίος εφαρμόζοντας την ίδια στρατηγική έκανε το πρώτο του pit-stop τέσσερις γύρους μετά τον Vettel. Ο αγώνας ήταν ο μεγαλύτερος της χρονιάς και εξάντλησε το δίωρο περιθώριο δύο γύρους πριν ολοκληρωθούν οι προγραμματισμένοι 61 γύροι.

Οι 10 πρώτοι οδηγοί ξεκίνησαν με πολύ μαλακή γόμα, ενώ οι Nico Hulkenberg (Force India) και Sergio Perez (Sauber) είχαν την υψηλότερη θέση από εκείνους που ξεκίνησαν με μαλακή - 11η και 14η στο grid. Μετά από κάποιο περιστατικό στον πρώτο γύρο που τον έφερε τελευταίο, ο οδηγός της Ferrari Felipe Massa άλλαξε επίσης σε μαλακές γόμες όταν αναγκαστικά πήγε στα pits στον πρώτο γύρο. Ο team mate του, Fernando Alonso, παραμένει πρώτος στην κατάταξη του πρωταθλήματος, έχοντας τερματίσει τρίτος στην Σιγκαπούρη (από πέμπτος στο grid) επίσης με στρατηγική δύο pit-stop. Ο 81ος τερματισμός στο βάθρο του Alonso καταρρίπτει το ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε ο Ayrton Senna.

Ο πρώτος που επισκέφθηκε τα pits ήταν ο Mark Webber της Red Bull στον όγδοο γύρο, ο οποίος άλλαξε σε μαλακές γόμες, ενώ ο Vettel έκανε αντίστοιχη στάση για soft, δύο γύρους αργότερα. Ο Button έκανε την πρώτη του στάση στο 14ο γύρο. Οι Hulkenberg και Perez έκαναν pit-stop στο 18ο γύρο, φορώντας και πάλι μαλακές γόμες στο πλαίσιο μιας στρατηγικής δύο pit-stop, που τους επέτρεψε να έχουν ρυθμό εφάμιλλο των πρώτων με supersoft στο τέλος. Ο Massa ολοκλήρωσε επίσης τον αγώνα με supersoft, τρέχοντας με το τελευταίο του σετ για 26 γύρους, και κερδίζοντας αρκετές θέσεις στα τελευταία στάδια για να τερματίσει τελικά όγδοος, παρά το ότι κάποια στιγμή ήταν τελευταίος.

Όταν βγήκε το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας στον 33ο γύρο όλοι οι πρώτοι οδηγοί μπήκαν στα pits για το δεύτερο προγραμματισμένο pit-stop, με τον Vettel να επιστρέφει στην κορυφή με μαλακές γόμες μπροστά από τον Button με την ίδια γόμα. Το δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών τους κράτησε επί 45 λεπτά (ή 26 γύρους) μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ σημείωναν εναλλάξ ταχύτερους γύρους.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας επανεμφανίστηκε στον 40ό γύρο δίνοντας τη δυνατότητα στον Perez να κάνει το δεύτερο pit stop της ημέρας χωρίς σημαντικές απώλειες ώστε να τερματίσει 11ος έχοντας ξεκινήσει με μαλακές γόμες. Ο Hulkenberg μπήκε επίσης στα pits στη δεύτερη περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά οι ευκαιρίες του να κερδίσει θέσεις μέσω κατάλληλης στρατηγικής χάθηκαν όταν αναγκάστηκε να κάνει ένα έξτρα pit stop μετά από περιστατικό ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε τρία.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Πολλά εξαρτήθηκαν από την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αν αυτό είχε βγει τους πρώτους 10 γύρους, τότε αυτόματα όλοι θα έτρεχαν σε ένα αγώνα δύο pit-stop. Αυτό δεν συνέβη, έτσι η Red Bull ξεκίνησε με την προοπτική τριών pit-stop: μία στρατηγική την οποία στη συνέχεια αντέγραψαν οι υπόλοιποι – αν και η McLaren μπορούσε να έχει συνεχίσει με δύο pit-stop. Αφού το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε αργότερα, στη μέση του αγώνα, οι περισσότερες ομάδες μπόρεσαν να επιλέξουν στρατηγική δύο pit-stop.

Τα πίσω ελαστικά έκαναν πολλή δουλειά εδώ, λόγω της ελκτικής πρόσφυσης που απαιτείται σε όλες τις αργές στροφές. Με σημαντική χρονική διαφορά περίπου 1,5 δευτ. μεταξύ των δύο γομών – τη μεγαλύτερη που πιθανόν δούμε όλη τη χρονιά – και με σημείο αλλαγής απόδοσης περίπου στους 10 γύρους, το οδηγικό στυλ ήταν καθοριστικό στη διαχείριση ελαστικών στην αρχή του αγώνα όταν τα μονοθέσια ήταν πολύ βαριά λόγω καυσίμου. Χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι τη μέση του αγώνα, οι ομάδες έπρεπε να παραμείνουν ευέλικτες στις τακτικές τους κι έτσι είδαμε ένα πλούσιο μίγμα στρατηγικών, καθώς οι επιλογές παρέμειναν ανοιχτές. Μόλις βγήκε τελικά το αυτοκίνητο ασφαλείας, η στρατηγική ξεκαθάρισε μέχρις ενός σημείου, αφού οι οδηγοί που είχαν σταματήσει για δεύτερη φορά χρειάστηκε να διαχειριστούν τα ελαστικά τους μέχρι τέλους - αν και σίγουρα βοηθήθηκαν από τη δεύτερη περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Για μία φορά ακόμα στη Σιγκαπούρη απολαύσαμε ένα πολύ σκληρό, θεαματικό και απρόβλεπτο αγώνα όπου η στρατηγική ελαστικών έκανε τη διαφορά. Συγχαρητήρια στον Paul di Resta ο οποίος σημείωσε τον καλύτερο τερματισμό του στην τέταρτη θέση για τη Force India και στη Marussia, που έφερε το καλύτερό της αποτέλεσμα με τη 12η θέση του Timo Glock».