Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Το Mitsubishi Outlander PHEV κέρδισε στο 2014 Asia Cross Country Rally στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων




 

 

Για δεύτερη συνεχή χρονιάη Two & Four Motor Sports rally team – με την υποστήριξη της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) –συμμετείχε με ένα plug-in υβριδικόηλεκτρικό Outlander PHEV 4WD crossover στοAsia Cross Country Rally 2014 (AXCR) που διοργανώθηκε υπό την υπό την αιγίδατης FIAΟ αγώνας ξεκίνησε στην Ταϋλάνδη στις 9 Αυγούστου και ολοκληρώθηκε στην Καμπότζη στις 15 Αυγούστου – περισσότερες πληροφορίες στοhttp://www.r1japan.net/axcr/.

 

 


Το αυτοκίνητο που συμμετείχε στην κατηγορία T1E (κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων) κάλυψε 1.986 km σε19 ώρες 17 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα μέσα από κακοτράχαλες διαδρομές, και κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία και τη 14η γενικής κατάταξης, επιδεικνύοντας για μία ακόμα φορά αξιοσημείωτη αξιοπιστία, αντοχή και επιδόσεις για τον κινητήρα του Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) της MMC, ακόμα και κάτω από ακραίες οδικές συνθήκες.

 

Στάνταρ σύστημα PHEV

Το Outlander PHEV rally car χρησιμοποίησε την τροποποιημένη ανάρτηση του περσινού αγωνιστικού αυτοκινήτου έχοντας επίσης αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την μπαταρία τοποθετημένη ψηλότερα για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου.

 

Το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς οχήματος Super All-Wheel Control (S-AWC) ήταν ρυθμισμένο για αγωνιστική χρήση διασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση. Άλλες μετατροπές ήταν η τοποθέτηση ενός roll cage και μιας προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αμάξωμα και η χρήση ελαφρύτερων στοιχείων για εξοικονόμηση βάρους (καπό, πίσω πόρτα, εξαρτήματα εσωτερικού). Επίσης αναβαθμίστηκε η στεγανοποίηση και προστέθηκε μια προέκταση της εισαγωγής αέρα (‘αναπνευστήρας’) για τα υδάτινα περάσματα.

 

Εκτός από τις παραπάνω αλλαγές το αυτοκίνητο έτρεξε χρησιμοποιώντας το ίδιο σχεδόν σύστημα κίνησης Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) και μηχανικά μέρη του στάνταρ μοντέλου παραγωγής.

 

 

Ο Yasuo Tanaka – Τεχνικός Διευθυντής δήλωσε«Επειδή οι ακραίες οδικές συνθήκες που είναι μοναδικές στο Asia Cross-Country Rally μας δυσκόλεψαν πολύ όταν τρέξαμε για πρώτη φορά πέρσι, μας οδήγησαν να αυξήσαμε την απόσταση από το έδαφος ώστε να βελτιώσουμε τις off-road επιδόσεις του αυτοκινήτου στον φετινό αγώνα

 

Και πρόσθεσε: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που το Outlander PHEV όχι μόνον ολοκλήρωσε με επιτυχία το ράλι υπό τόσο σκληρές συνθήκες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αλλά κατατάχθηκε ακόμα ψηλότερα από πέρσι. Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος και περήφανος που το Outlander PHEV απέδειξε τόσο πειστικά την αξιοπιστία και αντοχή του plug-in υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της MMCαλλά και τις εξαιρετικές δυνατότητες των συστημάτων Twin Motor 4WD και S-AWC.»

 

Και τελειώνοντας είπε: «Οι βελτιωμένες επιδόσεις του Outlander PHEV σε όλα τα εδάφη φέτος μας επέτρεψαν να συλλέξουμε περισσότερα πολύτιμα δεδομένα από πέρσι. Ευελπιστώ να τα χρησιμοποιήσουμε στην εξέλιξη του ηλεκτρικού μας οχήματος.»

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

F1: Δεύτερη συνεχόμενη νίκη Ricciardo με στρατηγική δύο pit stop



 

Ο DANIEL RICCIARDO ΠΗΡΕ ΤΗ 2η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ

ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΟ PIT STOP.

ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΥΡΟ

 

ΟΣΟΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ

ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 3 PIT STOP

 

ΥΨΗΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΓΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΕΣ.

 

Ο οδηγός της Red BullDaniel Ricciardo κέρδισε για 2ο συνεχή αγώνα, εκκινώντας από την 5η θέση του grid στο Βέλγιο. Ο Αυστραλός χρησιμοποίησε στρατηγική 2 pit stop, στα πρώτα δυο μέρη του αγώνα επέλεξε την μαλακή γόμα P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα) και στο τελευταίο μέρος του αγώνα τη μέση γόμα P Zero White (άσπρο  χρώμα).

Η νίκη του Ricciardo ήταν η 50στη για τη Red Bull και η 3η δική του σε 6 αγώνες. Υπογραμμίζοντας τη σταθερότητα στην απόδοση της μέσης γόμας ο Ricciardo σημείωσε το ταχύτερο πέρασμά του (1:52.974), στον τελευταίο γύρο του αγώνα σε μια πίστα που έχει το μεγαλύτερο μήκος απ' όλες στο πρωτάθλημα.

Ο οδηγός της MercedesNico Rosberg τερμάτισε πίσω του με διαφορά μόλις 3 δευτερολέπτων μολονότι είχε τελείως διαφορετική στρατηγική. Ο Rosberg σταμάτησε 3 φορές, εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, έβαλε στις δυο πρώτες αλλαγές τη μέση γόμα και στην τελευταία αλλαγή ενόψει τερματισμού τη μαλακή γόμα.

Στρατηγική 3 pit stop ακολούθησε και ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastian Vettel. Όπως ο Rosberg έτσι  και ο Vettel επέλεξε τη μαλακή γόμα στο φινάλε του αγώνα ώστε να έχει το ρυθμό, για να πιέσει τους ανταγωνιστές του που προπορεύονταν. Με τη διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες να είναι στα 1.6sec στο γύρο περίπου, η μαλακή γόμα PZero Yellow έδωσε μια άλλη διάσταση στρατηγικής σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος. Το αποτέλεσμα ήταν μερικές συγκλονιστικές μάχες ως και το πέσιμο της καρό σημαίας για τις θέσεις στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

 

Καθώς επικράτησαν πιο ζεστές καιρικές συνθήκες απ' ότι στις ελεύθερες δοκιμές η πτώση στην απόδοση και των δυο γομών ήταν διαφορετική. Αυτό οδήγησε σε μεγάλη ποικιλία στρατηγικών από διαφορετικά μονοθέσια ανάλογα με τον τρόπο που φορτίζει/φθείρει τα ελαστικά το καθένα.

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery τόνισε: " Οι θερμοκρασίες οδοστρώματος και περιβάλλοντος τη μέρα του αγώνα ήταν οι υψηλότερες που παρατηρήθηκαν το τριήμερο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ελαφρά μείωση σε σχέση με τις εκτιμήσεις μας, της διάρκειας ζωής της μαλακής γόμας. Δεδομένων όμως των απαιτήσεων της συγκεκριμένης διαδρομής αλλά και των χαρακτηριστικών της μέσης και μαλακής γόμας που επιλέξαμε γι' αυτό τον αγώνα, η φθορά και η πτώση στην απόδοση ήταν και πάλι κοντά σ' αυτό που περιμέναμε. Είχε ενδιαφέρον να παρακολουθεί κανείς την εξέλιξη διαφορετικών στρατηγικών ειδικά όταν στηρίζονταν στην επιπλέον ταχύτητα της μαλακής γόμας. Εν τέλει  περισσότεροι οδηγοί θα προτιμούσαν να είχαν επιλέξει τη μεγιστοποίηση χρήσης της μαλακής γόμας, μ' ένα τρίτο pit stop. Οι υπολογισμοί μας όμως το Σάββατο έδειχναν πως τα δυο πιτ στοπ ήταν πιο γρήγορη στρατηγική, τελικά είχαμε ένα πολύ συναρπαστικό αγώνα".

 

Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα:

 

 

Μέση

Μαλακή

Πρώτος

ROS 1m51.898s

ROS 1m50.511s

Δεύτερος

BOT 1m52.716s

SUT 1m52.413s

Τρίτος

RIC 1m52.974s

MAS 1m52.512s

 

Περισσότεροι γύροι αγώνα με ένα σετ ελαστικών:

 

Μέση γόμα

23 γύροι

Kimi Raikkonen

Μαλακή γόμα

22 γύροι

Jules Bianchi

 

Μετρητής αλήθειας:

Προβλέψαμε στρατηγική 2 pit stop: Εκκίνηση με τη μαλακή γόμα αλλαγή ξανά σε μαλακή στον 15ο γύρο και μετά χρήση της μέσης γόμας από τον 29ο γύρο. Ο Ricciardoκέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας αυτό που λέγαμε, κάνοντας τις αλλαγές στον 11ο και στον 27ο γύρο.