Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Rally New Zealand: Results

SS1 Hutewai 1 (11.2km)
Slbrg hard tyres, others soft
Classification
1 Latvla 7:38.4
2 Hirvn+2.8
3 Loeb+3.5
4 Nuvlle+8.4
5 Tanak+10.3
6 Novkv+14.2
7 Slbrg+18.0

SS2 Whaanga 1(29.7k)
1 Hirvn 20:51.8
2 Loeb+10.2
3 Latvla+14.3
7 Slbrg+39.1
Classificatn
1 Hirvn 28:33.0
2 Loeb+10.9
3 Latvla+11.5
4 Nuvlle+33.76
7 Slbrg+54.3

SS3 Akau Sth 1(31.8k)
1 Loeb 18:21.9
2 Latvla+1.7
3 Hirvn+3.4
6 Slbrg+23.0
Classification
1 Hirvn 46:58.3
2 Loeb+7.5
3 Latvla+9.8
4 Novkv+47.2
7 Slbrg+1:13.9


SS4 Akau Nth 1(32.1k)
1 Loeb 17:04.3
2 Hirvn+3.6
3 Latvla+9.8
6 Slbrg+18.1
Classifictn
1 Hirvn 1:04.06.2
2 Loeb+3.9
3 Latvla+16.0
4 Novkv+1:00.5
7 Slbrg+1:28.4

SS5 Hutewai 2(11.2k)
Drier roads
1 Loeb 7:33.5
2 Latvla+1.5
3 Hirvn+2.4
4 Slbrg+3.3
Classification
1 Hirvn 1:11:42.1
2 Loeb+1.5
3 Latvla+15.1
6 Slbrg+1:29.3


SS6 Whaanga 2(29.7k)
1 Hirvn 20:41.3
2 Slbrg+4.7
3 Loeb+6.1
4 Latvla+10.0
Classificatn
1 Hirvn 1:32:23.4
2 Loeb+7.6
3 Latvla+25.1
4 Novkv+1:12.0
6 Slbrg+1:34.0

SS7 Akau Sth 2(31.8k)
Latvla off
1 Loeb 18:09.9
2 Hirvn+3.0
3 Slbrg+5.1
25 Latvla+4:25.6
Classifctn
1 Hirvn 1:50:36.3
2 Loeb+4.6
4 Slbrg+1:36.1
9 Latvla+4:47.7


SS8 Akau Nth 2(32.1k)
1 Loeb 16:54.1
2 Slbrg+7.8
3 Hirvn+8.6
6 Latvla+13.0
Classfctn
1 Loeb 2:07:35.0
2 Hirvn+4.0
3 Novkv+1:31.0
4 Slbrg+1:39.3
9 Latvla+4:56.1

SS9 Batley(17.6k)
1 Slbrg 9:45.3
2 Loeb+4.3
3 Hirvn+7.0
7 Latvla+10.5
Classification
1 Loeb 2:17:24.6
2 Hirvn+6.7
3 Slbrg+1:35.0
4 Novkv+1:36.3
8 Latvla+5:02.3

SS10 Mititai 1(23.2k)
1 Latvla 12:14.4
4 Loeb+1.1
6 Slbrg+1.9
7 Hirvn+2.9
Classifctn
1 Loeb 2:29:40.1
2 Hirvn+8.5
3 Slbrg+1:35.8
4 Novkv+1:35.9
8 Latvla+5:01.2


SS11 Grls High Schl 1(27.0k)
1 Slbrg 15:34.6
2 Hirvn+3.0
3 Latvla+4.0
5= Loeb+9.8
Classification
1 Loeb 2:45:24.5
2 Hirvn+1.7
3 Slbrg+1:26.0
8 Latvla+4:55.4

SS12 Waipu Gorge (11.4k)
1 Loeb 6:34.2
4 Slbrg+1.5
5 Latvla+2.2
6 Hirvn+3.1
Classification
1 Loeb 2:51:58.7
2 Hirvn+4.8
3 Slbrg+1:27.5
8 Latvla+4:57.6


SS13 Brooks (13.6k)
1 Loeb 8:00.7
2 Hirvn+0.6
4 Slbrg+2.2
5 Latvla+3.0
Classificatn
1 Loeb 2:59:59.4
2 Hirvn+5.4
3 Slbrg+1:29.7
4 Novkv+1:46.2
8 Latvla+5:00.6


SS14 Mititai 2(23.2k)
Raining
1 Latvla 12:13.6
2 Loeb+1.2
3= Hirvn+3.7
5 Slbrg+5.2
Classification
1 Loeb 3:12:14.2
2 Hirvn+7.9
3 Slbrg+1:33.7
8 Latvla+4:59.4


SS15 High Schl 2(27.0k)
Drier
1 Hirvn 15:36.2
2 Latvla+0.1
3 Slbrg+1.1
4 Loeb+1.5
Classification
1 Loeb 3:27:51.9
2 Hirvn+6.4
3 Slbrg+1:33.3
8 Latvla+4:58.0

SS16 Burnside 1(7.3k)
1 Nuvlle 4:13.6
3 Latvla+1.1
4=Slbrg+2.5
6 Loeb+2.9
9 Hirvn+7.0
Classificatn
1 Loeb 3:32:08.4
2 Hirvn+10.5
3 Slbrg+1:32.9
8 Latvla+4:56.2

SS17 Puhoi 1(17.9k)
1 Nuvlle 10:22.6
4 Latvla+6.0
5 Loeb+6.4
6 Slbrg+6.9
8 Hirvn+11.7
Classificatn
1 Loeb 3:42:37.4
2 Hirvn+15.8
3 Slbrg+1:33.4
8 Latvla+4:55.8

SS18 SSS 1(2.1k)
1 Sordo 1:44.0
3 Slbrg+1.8
5 Loeb+2.6
6 Latvla+3.3
9 Hirvn+4.2
Classification
1 Loeb 3:44:24.0
2 Hirvn+17.4
3 Slbrg+1:32.6
8 Latvla+4:56.5

SS19 SSS 2(2.1k)
1 Sordo 1:41.7
2 Loeb+2.7
7 Latvla+4.7
9= Hirvn+6.2
11 Slbrg+6.9
Classification
1 Loeb 3:46:08.4
2 Hirvn+20.9
3 Slbrg+1:36.8
8 Latvla+4:58.5

SS20 Puhoi 2(17.9k)
Tanak rolled
2 Loeb+1.8
3 Latvla+2.1
4 Slbrg+3.7
5 Hirvn+6.2
Classification
1 Loeb 3:56:32.4
2 Hirvn+25.3
3 Slbrg+1:38.7
7 Latvla+4:58.8

SS22 Burnside 2(7.3k)
1 Latvla 4:14.3
2 Slbrg+1.5
3 Loeb+1.7
6 Hirvn+6.2
Classification
1 Loeb 4:04:51.2
2 Hirvn+29.6
3 Slbrg+1:36.4
7 Latvla+4:52.9

Loeb wins Brother Rally New Zealand
Loeb: "I made a few mistakes in the Power Stage and went wide 3 times"
Power Stage: Latvala 3 pnts, Solberg 2 pts, Loeb 1pt

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

DIELPISFORMULA 1 για την ΕΛΠΙΔΑ!


Η DIELPISFORMULA1 και ο εκδοτικός οργανισμός FREE SUNDAYCITY PRESSCAM & CPRESS.GR, διοργάνωσαν καλλιτεχνικό διαγωνισμό με θέμα την εικαστική παρέμβαση στο διάγραμμα που δημιουργεί η διαδρομή της “θεμιστόκλειας Πίστας”, με σκοπό την προβολή της Υποψηφιότητας αλλά και της δημιουργίας ενός event με πανελλαδική προβολή
   Η έναρξη του διαγωνισμού έγινε στις 16 Μαρτίου 2012 ενώ η απονομή των βραβείων στους νικητές, έχει ορισθεί για τις 28 Ιουνίου 2012. Η εκδήλωση έκθεσης όλων των διαγωνιζόμενων έργων και της απονομής βραβείων θα γίνει στο χώρο του “Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου”, που βρίσκεται στην οδό Γ' Σεπτεμβρίου, Ιουλιανού 33 - 35 & Πατησίων, στην Αθήνα και ώρα 20:00.
    Στη τελετή απονομής θα παρευρίσκονται όλοι οι φορείς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ καθώς επίσης Δήμαρχοι και εκπρόσωποι αντίστοιχων Υπουργείων, που συμμετέχουν στη προσπάθεια αυτή.
  Την εκδήλωση θα καλύπτουν τηλεοπτικά κανάλια με προβολή σε αρκετούς σταθμούς και δημοσιογράφοι από έντυπο τύπο, ώστε να γίνει η καταχώρηση σε στήλες που θα αναφέρονται στον διαγωνισμό.
   Με την παρουσία τους θα τιμήσουν την εκδήλωση αναγνωρισμένοι καλλιτέχνες και πρόσωπα του χώρου παρέχοντας τη στήριξη τους και την ανάλογη δημοσιότητα.
 Μετά το πέρας της εκδήλωσης θα διενεργηθεί δημοπρασία των έργων,  έσοδα από την οποία θα προσφερθούν στο "Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ" .
    Για το σκοπό αυτό, έργα τους θα προσφέρουν οι καλλιτέχνες: Κώστας Βαρώτσος, Μίνα Παπαθεοδώρου – Βαλυράκη, Τίνα Καραγεώργη, Αφροδίτη Λίτη, Ανδρέας Νικολάου, Έλενα Παπαδημητρίου, Μιλτιάδης Παπαστάμου, Νίκος Παπουτσίδης και Λία Σταμοπούλου.

F1: ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΛΕΝΘΙΑ

Το σκηνικό

Το Ευρωπαϊκό Grand Prix είναι ο τρίτος συνεχόμενος αγώνας του ημερολογίου της F1 που διεξάγεται σε πίστα δημόσιων δρόμων και περιλαμβάνει το μεγαλύτερο αριθμό στροφών (25) από όλα τα σιρκουί της σεζόν. Λόγω των προβλεπόμενων υψηλών θερμοκρασιών, έχουν επιλεγεί μεσαίες P Zero White και μαλακές γόμες P Zero Yellow.
Αυτός ο συνδυασμός υπογραμμίζει την αντοχή και τις επιδόσεις των ελαστικών σε μία πίστα όπου οι προσπεράσεις είναι εξαιρετικά δύσκολες. Όπως στο Μονακό, οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι ουσιαστικής σημασίας, ενώ οι επιδόσεις των μαλακών ελαστικών θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη εκκίνησης των οδηγών. Στον αγώνα, η αντοχή και συνοχή του μεσαίου ελαστικού θα διαμορφώσει μέχρις ενός σημείου τη στρατηγική. Πολλές από τις στροφές είναι γρήγορες και συνεχόμενες, κάτι που δυσκολεύει τις προσπεράσεις και αφήνει ελάχιστα περιθώρια για ελιγμούς, με τα μονοθέσια να κινούνται κολλημένα το ένα πίσω από το άλλο. Στην τελευταία αλληλουχία στροφών αναπτύσσονται ταχύτητες μέχρι 290χλμ/ώρα, ενώ ακολουθεί δυνατό φρενάρισμα στην είσοδο της τελευταίας στροφής με την ταχύτητα να πέφτει από 310χλμ/ώρα στα 60 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 130 μέτρα. Η μέγιστη επιβράδυνση φτάνει στο 5,2g, με υψηλό κίνδυνο να μπλοκάρει κάποιος τροχός, αλλά η χάραξη της στροφής δεν αφήνει πολλά περιθώρια για προσπεράσεις. Έτσι η έμφαση μεταφέρεται στη στρατηγική, καθώς τα μονοθέσια προσπαθούν να κερδίσουν κάποιο πλεονέκτημα τόσο στα pits όσο και στην πίστα.

Πέρσι, οι πρώτοι οδηγοί υιοθέτησαν όλοι την ίδια στρατηγική: εκκίνηση με μαλακό ελαστικό και τρία pit stop πριν την ολοκλήρωση του τελευταίου stint με μεσαίο ελαστικό. Καθώς τα μονοθέσια τρέχουν σε απόσταση αναπνοής το ένα από το άλλο, η σωστή τακτική θα είναι ακόμα πιο σημαντική αυτή τη φορά. Όπως συμβαίνει σε όλα τα σιρκουί δημόσιων δρόμων, το επίπεδο πρόσφυσης θα εξελίσσεται αισθητά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, καθώς όλο και περισσότερη γόμα στρώνεται στην πίστα.

Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli:

Paul Hembery: «Η Βαλένθια διαφέρει σημαντικά από τα σιρκουί του είδους που έχουμε επισκεφθεί μέχρι τώρα: η πίστα είναι ταχύτερη και οι θερμοκρασίες υψηλότερες, με υψηλά φορτία για τα ελαστικά. Κοινό στοιχείο είναι η δυσκολία των προσπεράσεων, κάτι που δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις κατατακτήριες δοκιμές. Επομένως περιμένουμε έναν αρκετά ξεκάθαρο αγώνα, με δύο ή τρία pit stop ανάλογα με τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι ομάδες – αν και πέρσι μία ομάδα επέλεξε ένα pit stop. Ο καιρός αναμένεται ζεστός όλο το Σαββατοκύριακο, κάτι που σημαίνει λιγότερες μεταβολές στην παράμετρο της θερμοκρασίας και χωρίς πολλές εκπλήξεις. Έχουμε χρησιμοποιήσει το συνδυασμό μαλακών / μεσαίων ελαστικών περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο μέχρι στιγμής φέτος, και έχει αποδειχτεί ο τέλειος συγκερασμός μεταξύ επιδόσεων και αντοχής, που επιτρέπει στους οδηγούς να αναπτύσσουν μέγιστη ταχύτητα όταν χρειάζεται αλλά και να ωφελούνται από τα μεγαλύτερα stint του αγώνα».

Από τη θέση του οδηγού:

Pastor Maldonado (Williams F1 Team): «Η Βαλένθια δεν είναι συνηθισμένο σιρκουί, αποτελώντας ένα μίγμα κανονικής αγωνιστικής πίστας και δημόσιων δρόμων που χρησιμοποιούνται όλη τη χρονιά, επομένως υπάρχει πάντα ρίσκο όταν προσπαθείς να τα ταιριάξεις όλα. Επιπλέον, η πίστα εξελίσσεται αισθητά μετά από κάθε αγωνιστική φάση που ενδέχεται να κρύβει κάποιες εκπλήξεις. Έχει πολύ μεγάλες ευθείες και αρκετές αργές στροφές, που δυσκολεύει την επιλογή του ιδανικού σεταρίσματος. Οι θερμοκρασίες τόσο στον αέρα όσο και στην πίστα θα είναι υψηλές και ο αγώνας μεγάλος, που σημαίνει αρκετές προκλήσεις για τα ελαστικά και η σωστή διαχείριση είναι απαραίτητη εάν προσβλέπεις σε ένα καλό αποτέλεσμα. Τέλος, επιβάλλεται ‘οικονομική χρήση’ των ελαστικών πριν τον αγώνα, αφού ένα έξτρα σετ μετρά σαν πλεονέκτημα».

Δηλώσεις οδηγού δοκιμών της Pirelli:

Jaime Alguersuari: «Η Βαλένθια είναι μία ακόμα αγαπημένη πίστα, αλλά ασφαλώς είμαι προκατειλημμένος γιατί ο αγώνας γίνεται στην πατρίδα μου! Είναι ένα σιρκουί υψηλών προκλήσεων με ποικιλία στροφών, δυσκολία στις προσπεράσεις και χωρίς το παραμικρό περιθώριο για λάθος. Θα την ονόμαζα μία πίστα ‘stop & start’, και σίγουρα η πρόσφυση και το φρενάρισμα ταλαιπωρούν τα ελαστικά: από αυτή την άποψη μοιάζει λίγο με του Καναδά. Η συνδυασμένη πρόσφυση είναι το σημαντικότερο στοιχείο για ένα γρήγορο γύρο, μαζί με μία καλή μέγιστη ταχύτητα. Εδώ συνήθως τρέχουμε με χαμηλή αεροδυναμική πίεση, κάτι που επίσης επηρεάζει τη φθορά των ελαστικών».

Τεχνικές πληροφορίες:

• Τα φρένα καταπονούνται τρομερά στη Βαλένθια, με αρκετά δυνατά φρεναρίσματα από 300 χλμ/ώρα. Είναι μία επίπονη άσκηση κυρίως για τα εμπρός ελαστικά, που πρέπει να επιβραδύνουν το μονοθέσιο και να στρίψουν ταυτόχρονα – δηλαδή υπόκεινται σε δύο διαφορετικές δυνάμεις. Ωστόσο στη Βαλένθια, η ελκτική πρόσφυση είναι αυτή που δημιουργεί το μεγαλύτερο διάμηκες φορτίο και όχι το φρενάρισμα.

• Βασικός παράγοντας για καλό σετάρισμα στην πίστα της Βαλένθια με τις 25 στροφές είναι να διασφαλιστεί ότι τα μονοθέσια στρίβουν με ακρίβεια. Μία σκληρότερη ανάρτηση θα ήταν ιδανική γι’ αυτό, αλλά παράλληλα πρέπει να είναι και αρκετά μαλακή ώστε να επιτυγχάνεται καλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης και στις αργές στροφές. Όπως πάντα είναι ένας λεπτός συγκερασμός.

• Η άσφαλτος στη Βαλένθια δεν είναι ιδιαίτερα τραχιά: στην πραγματικότητα είναι πολύ ολισθηρή στο ξεκίνημα του Σαββατοκύριακου. Ωστόσο, επειδή απαιτείται συνεχής πρόσφυση, τα πίσω ελαστικά δουλεύουν επίσης σκληρά και οι ομάδες θα πρέπει να παρακολουθούν τη φθορά τους.