Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Eπίσημο πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις

Εφοδιαστείτε με το επίσημο πρόγραμμα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013 και παρακολουθήστε με τον ασφαλέστερο τρόπο τον έκτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Στις σελίδες του προγράμματος θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες και road book με τις προσβάσεις θεατών σε όλες τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, αφιερώματα στους συμμετέχοντες, όπως και τα τελευταία νέα γύρω από το WRC και τη φετινή εξέλιξή του.

Το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα θα διατίθεται δωρεάν μέσω των πρατηρίων υγρών καυσίμων της ΕΚΟ, Επίσημου Χορηγού του αγώνα (δείτε εδώ τα πρατήρια) από την Τρίτη 28 Μαΐου, ενώ ήδη βρίσκεται σε αθλητικά κέντρα, αίθουσες γυμναστικής και Πολιτιστικά Κέντρα του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (δείτε εδώ τα σημεία), σε επιλεγμένα ΚΕΠ του Δήμου Αθηναίων (δείτε εδώ) και σε τροχογραφεία της Αττικής, της Κορίνθου, της Τρίπολης και της Πάτρας της ΕΛΠΑ, όπως και στα δημαρχεία Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων και Κορινθίας. Κατά τη διάρκεια του αγώνα οι θεατές θα μπορούν επίσης να προμηθευτούν το επίσημο πρόγραμμα τόσο από τον προαύλειο χώρο του Ζαππείου (κατά τη διάρκεια της Τελετής Εκκίνησης), όσο και από το χώρο θεατών στο Service Park στο Λουτράκι.

Επιπλέον, οι σελίδες του προγράμματος έχουν αναρτηθεί σε ηλεκτρονική μορφή στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, στον τομέα «θεατές».


Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Έπαθλο «Γιώργος Μοσχούς» στα πλαίσια του Ράλλυ Ακρόπολις

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η
Οργανωτική Επιτροπή του
Ράλλυ Ακρόπολις, τιμώντας τη
μνήμη του μεγάλου Έλληνα
οδηγού Γιώργου Μοσχού,
προκηρύσσει ομώνυμο βραβείο
το οποίο θα απονεμηθεί στον
οδηγό που οι θεατές θα
επιλέξουν να αναδείξουν σαν
τον άνθρωπο του αγώνα στο
Ράλλυ Ακρόπολις 2013.
Ο νικητής θα προκύψει μετά
από ψηφοφορία που θα
δι ε ξαχθε ί μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις, www.acropolisrally.gr
και θα βραβευθεί κατά την τελετή τερματισμού, στο Service Park στο Λουτράκι, την
Κυριακή 2 Ιουνίου. Στην ψηφοφορία θα «μπουν» όλο ι ο ι ο δ η γ ο ί πο υ θα
εκκινήσουν στον αγώνα, ενώ η δ ιαδ ικασία θα ξ ε κ ινήσε ι ταυτόχρονα με την Τελετή
Εκκίνησης, την Παρασκευή 31 Μαΐου στις 17:00 και θα λήξει την Κυριακή 2 Ιουνίου στις
15:00.

F1: Η ώρα του Πριγκηπάτου

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι γόμες P Zero Yellow soft και P Zero Red supersoftεπιλέχθηκαν για το Grand Prix του Μονακότα δύο πιο μαλακά ελαστικά στη γκάμα τηςPirelliΤο σιρκουί του Μονακό είναι από τα πιο αργά και με στροφές στο ημερολόγιο τηςF1 με αποτέλεσμα οι προσπεράσεις να είναι δύσκολες, επομένως η γρήγορηπροθέρμανση και τα υψηλά επίπεδα μηχανικής πρόσφυσης από τα ελαστικά είναιουσιαστικής σημασίαςΕν τούτοιςη φθορά που παρουσιάζεται είναι από τιςχαμηλότερες της χρονιάςπου σημαίνει ότι το πολύ δύο pit stop ανά μονοθέσιοθεωρούνται φυσιολογικάΑντίθετα με όλα τα υπόλοιπα grand prix, οι ελεύθερες δοκιμέςγίνονται την Πέμπτη και όχι την Παρασκευήκάτι που επηρεάζει την εξέλιξη της πίστας αφού εξυπηρετεί την κυκλοφορία της πόλης σε ορισμένα σημεία κατά τη διάρκεια του ΣαββατοκύριακουΕξάλλου η βροχή που έχει πέσει παλιότερα στο Μονακό σημαίνει ότιτα Cinturato Green intermediate και Cinturato Blue wet ενδέχεται να δώσουν το παρών στην πίστα. 

Paul Hembery«Στο Μονακόπεριμένουμε κατά μέσο όρο δύο pit stop ανά μονοθέσιο,επειδή αντίθετα με τον τελευταίο αγώνα της Βαρκελώνηςτο Μονακό έχει πολύ χαμηλή φθοράΑυτό δεν μειώνει τη βαρύτητα της στρατηγικήςαφού στο παρελθόν έχουμε δειοδηγούς με τελείως διαφορετικές στρατηγικές να δίνουν μάχη με τα δέκατα του δευτερολέπτου λίγο πριν τον τερματισμόΟ τελευταίος αγώνας στην Ισπανία ανέδειξενικητή έναν πιλότο από τη χαμηλότερη θέση εκκίνησης που έχει καταγραφεί ποτέ,επομένως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κάτι ανάλογο να επαναλαμβάνεται στο Μονακό:μία πίστα που φημίζεται για τη δυσκολία της στις προσπεράσειςΛόγω αυτούηστρατηγική θα γίνει ακόμα πιο σημαντική από όσο συνήθωςμε τις ομάδες ναπροσπαθούν να εφαρμόσουν τακτικές για να βελτιώσουν τις θέσεις εκκίνησης».

Jean Alesi: «Το Μονακό είναι μία πίστα που ανέκαθεν λάτρευαΝομίζω ότι έχω ανέβειστο βάθρο τρεις φορές, έχω σημειώσει δύο ταχύτερους αγωνιστικούς γύρους, ενώ στον πρώτο μου αγώνα τερμάτισα δεύτερος, πίσω από τον Ayrton Senna. Η πρώτη μουγεύση από το σιρκουί του Monaco ήταν με την Pirelli, το 1990 που οδηγούσα για τηνTyrrell και είχαμε διαθέσιμα ελαστικά κατάταξηςΗ οδήγηση με τέτοια ελαστικά ήταντόσο απολαυστική και το μέρος απλά μαγικόΒγαίνοντας για τον κατατακτήριο γύροένοιωθες να σε συνεπαίρνει η έκρηξη ενθουσιασμού του πλήθους  Μία καλή θέση στιςκατατακτήριες δοκιμές είναι σημαντικήαλλά ίσως όχι τόσο σημαντική όσο παλιότερα. Έχουμε δει πολλές φορές φέτος ότι ο αγώνας είναι πολύ πιο σημαντικόςκαι με μία καλήστρατηγική μπορεί να ξεπεραστεί μία όχι και τόσο καλή θέση εκκίνησηςΕπομένως, ακόμα κι αν η κατάταξη δεν είναι τέλεια, έχεις πάντα την ευκαιρία να κάνεις κάτι ξεχωριστό και αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που η Pirelli έχει φέρει στη F1Ηφθορά των ελαστικών είναι χαμηλή στο Μονακό αλλά χρειάζεται προσοχή επειδήαυξάνεται σημαντικά η πρόσφυση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακουίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πίστα του ημερολογίουΠάντα χρησιμοποιείςμαλακά ελαστικά στο Μονακό για να μπορείς να πιέζεις δυνατά, πραγματικά θαυμάσιο συναίσθημα».

Τα ελαστικά από απόψεως πίστας

Μέχρι στιγμής φέτοςδεν έχουν υπάρξει περίοδοι αυτοκινήτου ασφαλείαςΟι στενοίδρόμοι του Μονακό με τις ατελείωτες μπαριέρες και τον ελάχιστο χώρο διαφυγήςαυξάνουν στατιστικά την πιθανότητα να αλλάξει αυτόΜαζί με τη Σιγκαπούρητην Κορέακαι τον Καναδάτο Μονακό έχει από τις υψηλότερες πιθανότητες εμφάνισης τουαυτοκινήτου ασφαλείαςπερίπου 80%. Αυτό έχει προφανή επιρροή στη στρατηγικήελαστικών. 

Οι δέκα πρώτοι τερματίσαντες στον περσινό αγώνα χρησιμοποίησαν στρατηγική ενός pit stop που έγινε περίπου στον 30ό γύροΕκτός από δύο πιλότουςόλοι ξεκίνησαν τον αγώνα με supersoft και στη συνέχεια άλλαξαν σε soft.

Η πίστα του Monte Carlo έχει το ρεκόρ των λιγότερων pit stop – ενώ είναι και η πιο αργήτου ημερολογίουμε την λιγότερο τραχιά άσφαλτο όλης της σεζόν. 

Περισσότερες πληροφορίες για το Μονακό και τις απαιτήσεις της από τα ελαστικά,καθώς και πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επιλογής των γομών για κάθε grand prix,υπάρχουν σε ένα 3D βίντεο με πρωταγωνιστή τον Racing Manager της Pirelli, Mario Isola. Αυτό διατίθεται χωρίς πνευματικά δικαιώματα (copyright-free) για δημοσιογραφική χρήση στον ιστότοπο της Pirelli για τη F1www.pirelli.com/f1pressarea 

Τεχνικές πληροφορίες

Το Μονακό καταπονεί ιδιαίτερα τα φρένα, κάτι το οποίο μεταφέρει θερμότητα σταελαστικά και δρα προσθετικά στα φορτία που δέχεται η δομή τους. Μπαίνοντας στηστροφή Sainte Devote, για παράδειγμα, τα μονοθέσια φρενάρουν από τα 160 χλμ / ώρασε 100 m. Τα ελαστικά πρέπει επίσης να ανταπεξέλθουν στις υψηλές απαιτήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν στο σύμπλεγμα της πισίνας, όπου χτυπάνε τα κερμπ μεπάνω από 200 χλμ / ώρα και δέχονται πλευρικές επιταχύνσεις 3,65g. 

Ο οδηγός κάνει πάνω από 130 σημαντικούς ελιγμούς διεύθυνσης σε κάθε γύρο τουGrand Prix του Μονακόαλλάζοντας σχέση στο κιβώτιο κατά μέσο όρο κάθε 50mΌλεςαυτές οι ενέργειες επιβαρύνουν σημαντικά τα ελαστικά. 

Η φουρκέτα Loews είναι η πιο αργή στροφή της σεζόνταχύτητας μόλις 47 χλμ / ώρα.Λόγω της χαμηλής ταχύτηταςδεν υπάρχει αεροδυναμική πίεσηεπομένως η πολύμεγάλη γωνία τιμονιού που απαιτείται επιφορτίζει το εμπρός δεξί ελαστικό








 



Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Η Mitsubishi θα Συμμετάσχει στη Διεθνή Ανάβαση Pikes Peak 2013

Η Mitsubishi Motors Corporation(MMC) θα αγωνιστεί στη φετινή έκδοση της παγκοσμίου φήμης Διεθνούς Ανάβασης Pikes Peak (25 – 30 Ιουνίου) με το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυποMiEV Evolution II. Με το αναβαθμισμένο MiEV EvolutionII, η MMC στοχεύει σε μία πρώτη θέση γενικής κατάταξης. Η ομάδα της MMC θα τρέξει με δύο νέα, πλήρως ηλεκτρικά τετρακίνητα (4WD) αγωνιστικά οχήματα.

Η MMC θα αξιοποιήσει τα στοιχεία και την τεχνογνωσία που θα αποκτήσει από τη συμμετοχή της στον αγώνα στο R&D πρόγραμμα προηγμένης τεχνολογίας επόμενης γενιάς @earth TECHNOLOGY για μετέπειτα χρήση σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.

 

Η MMC συμμετείχε στον αγώνα Pikes Peak για πρώτη φορά πέρσι με το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο i-MiEVEvolution και τερμάτισε 2η στην Ηλεκτρική Κατηγορία (Electric Division). Από τη συμμετοχή της αποκόμισε άφθονες πληροφορίες ως προς την ταχύτητα του οχήματος, την επιτάχυνση και άλλα δεδομένα ταξιδιού καθώς και την κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία κίνησης, τη θερμοκρασία του ηλεκτροκινητήρα και λοιπά στοιχεία και δεδομένα κρίσιμα για την εξέλιξη των  ηλεκτρικών οχημάτων.

Όπως το περσινό i-MiEV Evolution, το MiEV Evolution II χρησιμοποιεί εξαρτήματα οχημάτων παραγωγής σε συνδυασμό με μία μπαταρία υψηλής χωρητικότητας και ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, όλα σχεδιασμένα από προμηθευτές της MMC. Με βάση την εμπειρία που απέκτησε από τον περσινό αγώνα, η MMC πρόσθεσε ενιαίο σύστημα ελέγχου δυναμικής οχήματος S-AWC(Super All-Wheel Control) σε ένα σύστημα τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων δύο εμπρός/δύο πίσω για καλύτερη οδική συμπεριφορά και έλεγχο του MiEVEvolution II. Σε συνδυασμό με ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική, αναβαθμίζεται αισθητά η οδική συμπεριφορά.

Ένα MiEV Evolution II θα οδηγήσει ο δύο φορές πρωταθλητής γενικής κατάταξης του Ράλι Ντακάρ, Hiroshi Masuoka, ο οποίος πέρσι ανέδειξε το i-MiEV Evolutionστη 2η θέση της Κατηγορίας Ηλεκτρικών Οχημάτων, ενώ παράλληλα θα είναι αρχηγός της ομάδας της MMC. Το δεύτερο MiEV Evolution II θα οδηγήσει ο GregTracy, έξι φορές πρωταθλητής μοτοσικλετών στο Pikes Peak.

Επιπλέον, η Mitsubishi Motors North America (θυγατρική της MMC στις ΗΠΑ) συμμετέχει σαν Presenting Sponsor (Χορηγός Τίτλου) στο φετινό αγώνα και το νέο Outlander της MMC – που πρόσφατα κέρδισε Πέντε Αστέρια JNCAP στην Ιαπωνία και το Πρώτο Βραβείο JNCAP για τις εξαιρετικές του επιδόσεις στην Ασφάλεια *3 – θα είναι φέτος το ‘Επίσημο Αυτοκίνητο Ασφαλείας’ στο διάσημο αγώνα.


Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Η AGRIPAN A.E. ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Η εταιρεία ΑΓΚΡΙΠΑΝ ΣΠΥΡΟΣ Δ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΙΤΗΣ ΑΕΒΕ, υποστηρίζει δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτων.
Πρόκειται για το HONDA CIVIC TYPE R της ομάδας Α, το οποίο τρέχει με οδηγό τον Γιάννη Φωτεινέλλη και τα χρώματα της γνωστής μάρκας AVON TYRES  και το θρυλικό SUZUKI SWIFT GTI, που τρέχει με τα χρώματα της μεγάλης μάρκας ελαστικών WEST LAKE και οδηγό τον γνωστό πρωταθλητή Στράτο Φωτεινέλλη.
Στόχοι των δύο οδηγών είναι οι πολύ καλές επιδόσεις και εμφανίσεις στους αγώνες πιστεύοντας ¨ότι το τελικό αποτέλεσμα θα τους φέρει στην κορυφή του πόντιουμ των νικητών.
Η AGRIPAN A.E. στηρίζει την προσπάθεια των δύο γνωστών  οδηγών και τους εύχεται καλή αγωνιστική χρονιά και κάθε επιτυχία.
Στην φωτογραφία το αγωνιστικό της Αgripan  A.E. με τα χρώματα της  Westlake στην ανάβαση Κύμης στις 27 – 28/4/2013 με οδηγό τον πρωταθλητή 2012  κ. Στράτο Φωτεινέλλη όπου κατέλαβε την πρώτη θέση.