Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Ράλλυ Ακρόπολις 2012 : Με 55 συμμετοχές!

Όλοι οι διεκδικητές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ δίνουν το παρών στο Ράλλυ Ακρόπολις 2012!

Με 55 πληρώματα θα ξεκινήσει την Πέμπτη, 24 Μαΐου, στις 17:00, εμπρός από το Ζάππειο Μέγαρο το Ράλλυ Ακρόπολις 2012. Έχοντας να περάσουν το σκόπελο του Ράλλυ Αργεντινής, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες, πληρώματα και αυτοκίνητα θα προετοιμαστούν για το σκληρότερο αγώνα του πρωταθλήματος, ο οποίος φέτος έχει μεγαλώσει τόσο σε διάρκεια όσο και αναφορικά με το μέγεθος της διαδρομής του.

Οι πρωτοπόροι μέχρι στιγμής στην κατάταξη Loeb-Elena με το Citroen DS3 WRC, μετά το ατύχημα του 2009, αλλά και την αδυναμία τους να επικρατήσουν πέρυσι των ομόσταυλών τους (τότε) Ogier-Ingrassia, θα προσπαθήσουν και πάλι να πάρουν τη νίκη επί ελληνικού εδάφους, ίσως με περισσότερο πείσμα από ποτέ, αφού η μέχρι τώρα πορεία τους στο θεσμό δεν τους έχει επιτρέψει να χτίσουν μια ικανοποιητική διαφορά από τους ανταγωνιστές τους στο βαθμολογικό πίνακα. Με ενδιαφέρον όμως αναμένεται και η επίσημη πρώτη του Mikko Hirvonen πίσω από το τιμόνι του δεύτερου εργοστασιακού Citroen DS3 WRC στην Ελλάδα, ο οποίος θα επιχειρήσει να επαναλάβει ό,τι πέτυχε για λογαριασμό της Ford το 2009: να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Τις εντυπώσεις ωστόσο αναμένεται να κερδίσει και ο Petter Solberg, ο οποίος ύστερα από 3 χρόνια κατά τα οποία συμμετείχε ως ιδιώτης, επέστρεψε σε εργοστασιακή ομάδα (Ford WRT) και μάλιστα αποδεικνύεται άκρως ανταγωνιστικός ήδη από την αρχή του Πρωταθλήματος. Η ίδια ομάδα, επιβεβαίωσε πως στην Ελλάδα θα βρεθεί και ο Νο1 οδηγός της, ο πάντα ταχύς Jari-Matti Latvala ο οποίος έμεινε εκτός του Ράλλυ Αργεντινής εξαιτίας ενός ατυχήματος που είχε κάνοντας σκι. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Έλληνες θεατές μπορεί να μη δουν τα Mini JCW WRC της Prodrive και μαζί τον Dani Sordo, ωστόσο το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC θα εμφανιστεί επί ελληνικού εδάφους με τους Armindo Araujo και Paulo Nobre. Το «χορό» των WRC συμπληρώνουν όλα τα μεγάλα ονόματα του χώρου, ανάμεσά στους οποίους οι νεαροί και πολλά υποσχόμενοι Ott Tanak και Evgeny Novikov, αμφότεροι για λογαριασμό της M-Sport Ford WRT, o Mads Ostberg που με το Ford Fiesta RS WRC κατέκτησε τη νίκη στο Ράλλυ Μεξικό, o Thierry Neuville με ακόμα ένα Citroen DS3 WRC κ.ά.

Παρόντες στο Ράλλυ Ακρόπολις φέτος θα είναι και 10 συμμετέχοντες στην κατηγορία Παραγωγής, καθώς και οι νεαροί αγωνιζόμενοι στην κατηγορία WRC Academy, η οποία με 11 συμμετοχές αναμένεται να επίσης να έχει υψηλό ενδιαφέρον, αφού τα Ford Fiesta R2 θα βρεθούν για πρώτη φορά στα απαιτητικά ελληνικά χώματα, συμμετέχοντας στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα την Πέμπτη (Κινέττα), στις ε.δ. της Παρασκευής και στο πρώτο σκέλος του Σαββάτου.

Επτά ελληνικές συμμετοχές, ανάμεσά τους και ο περυσινός Πρωταθλητής Ράλλυ, Λάμπρος Κύρκος, με το Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer EVO IX, θα μετρήσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στο διεθνή ανταγωνισμό, τη στιγμή, ωστόσο, που το ελληνικό ενδιαφέρον αναμένεται να είναι μεγαλύτερο, καθώς ο αγώνας - συγκεκριμένα το πρώτο σκέλος του Σαββάτου και η Κυριακή- προσμετρά στο ελληνικό Πρωτάθλημα (οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν στις 9 Μαΐου).

Αγωνιζόμενοι από 32 χώρες θα βρεθούν στο Ράλλυ Ακρόπολις από τις 24 έως και τις 27 Μαΐου, απέναντι σε 22 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 410 χλμ. Μείνετε συντονισμένοι στο ραντεβού την Ελλάδας για 58η φορά με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ!

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Η Ριτσώνα ανάποδα!


Το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ διοργανώνει αγώνα Rally Sprint την Κυριακή 17.06.12 στην πασίγνωστη διαδρομή της Ριτσώνας. Ο αγώνας προσμετρά στο φετινό Κύπελλο Ασφάλτινων Σπριντ, στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων καθώς και στο νεοσύστατο Έπαθλο Αττικής, του οποίου είναι ο 2ος από τους 3 αγώνες.

Η ιδιαιτερότητα του ασφάλτινου Rally Sprint ΕΛΠΑ είναι ότι η διαδρομή της Ριτσώνας θα χρησιμοποιηθεί με την αντίθετη φορά (δηλαδή κατηφόρα), όπως χρησιμοποιείτο στα παλιά Ράλλυ Ακρόπολις και σε παλιούς Ελληνικούς αγώνες.

Η συγκεκριμένη επιλογή, προσφέρει δυο βασικά πλεονεκτήματα:
α) Είναι σε όλους τελείως άγνωστη με αποτέλεσμα όσοι τρέχουν σε αγώνες αναβάσεων να μην έχουν κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα στη μισή διαδρομή του αγώνα.
β) Είναι ιδανική για συμμετέχοντες των μικρότερων κατηγοριών, με γρήγορο, ελαφρά ανηφορικό κομμάτι στην αρχή και έντονα κατηφορικό στη συνέχεια.

Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 8,33 χλμ και της απλής 16,25 χλμ.
Η διαδικασία υποβολής συμμετοχών ξεκινά τη Δευτέρα 21 Μαΐου 2012 και ολοκληρώνεται την Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012 στις 20.00 στα γραφεία της ΕΛΠΑ.

Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΟ «Autovision» στην οδό Καλυφτάκη 1 στην Κάτω Κηφισιά, την Τετάρτη 13.06 από τις 18.00 έως τις 20.30.

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Η αντοχή θα κρίνει το αποτέλεσμα στη δύσκολη πρόκληση της Αργεντινής


Η Ford World Rally Team θα τρέξει στο μεγαλύτερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι των τελευταίων δέκα χρόνων στη Νότια Αμερική αυτή την εβδομάδα. Περισσότερα από 500 χλμ. αγώνα σε κακοτράχαλους δρόμους αναμένουν τα πληρώματα στο Ράλι Αργεντινής (26 – 29 Απριλίου) στον πέμπτο γύρο της σεζόν, το μεγαλύτερο μετά το θρυλικό Ράλι Σαφάρι της Κένυα το 2002.

Η αντοχή θα είναι η μεγαλύτερη απαίτηση και στα τρία σκέλη περιλαμβανομένης και μιας μαραθώνιας ειδικής διαδρομής.  Οι Petter Solberg & Chris Patterson μαζί με τους Dani Sordo & Carlos del Barrio θα περάσουν δύο φορές την ειδική των 52 χλμ. στο πρώτο σκέλος. Ο αγώνας θα δυσκολέψει περισσότερο την τελευταία ημέρα στην ειδική 65,74 χλμ. στα όρη Los Gigantes, που είναι και η μεγαλύτερη της σεζόν. 

Με την αύξηση της αγωνιστικής χιλιομετρικής απόστασης, επανέρχονται στο πρόγραμμα κλασικοί δρόμοι, άγνωστοι για τη σημερινή γενιά οδηγών του WRC, καθώς δεν έχουν χρησιμοποιηθεί από το 1994.
Πάνω από ένα εκατομμύριο άτομα συρρέουν στην επαρχία Cordoba, σχεδόν 700 χλμ. βορειοδυτικά του Buenos Aires.  Ο αγώνας είναι πάντα συναρπαστικός σε μία χώρα όπου το tango αντικατοπτρίζει το πάθος για ζωή, με όλη την περιοχή κυριολεκτικά να δονείται από τον ερχομό των θεατών οι οποίοι σπεύδουν να παρακολουθήσουν τις ειδικές διαδρομές, ακροβολισμένοι στις διάσημες pampas, ανυπομονώντας να συμμετάσχουν σε μία από τις μεγαλύτερες Αργεντίνικες φιέστες.
Το σκηνικό ξετυλίγεται εντυπωσιακά με κάθε σκέλος να επισκέπτεται διαφορετική κοιλάδα. Οι αχανείς πεδιάδες της Punilla Valley, βόρεια της βάσης του ράλι στο Carlos Paz, έρχονται σε αντίθεση με την ήρεμη εξοχή νοτιότερα, γύρω από την Santa Rosa de Calamuchita.  Στο τελευταίο σκέλος, η δράση επικεντρώνεται στα όρη Traslasierra όπου δρόμοι σκαλισμένοι πάνω στα βράχια ξεδιπλώνονται σε ένα υποβλητικό, σεληνιακό τοπίο. Οι δρόμοι είναι ως επί το πλείστον μαλακοί και αμμώδεις τις δύο πρώτες ημέρες, με άφθονα περάσματα μέσα από ποτάμια, ενώ η επιφάνειά τους γίνεται πιο τραχιά στο τελευταίο σκέλος δυτικά του Carlos Paz.

Ο Solberg σημείωσε πολύ καλές επιδόσεις  στο τιμόνι του Ford Fiesta RS World Rally Car στους τέσσερις πρώτους γύρους του πρωταθλήματος που τον έφεραν στη δεύτερη θέση της κατάταξης των οδηγών, τέσσερις μόλις βαθμούς από την κορυφή. Δήλωσε ότι επειδή ο αγώνας είναι κατά 120 χλμ. μεγαλύτερος από του 2011, κρίσιμο παράγοντα θα αποτελέσει η αντοχή. Ο ίδιος σκοπεύει να ξεκινήσει με συντηρητική και διερευνητική οδήγηση ως προς το ρυθμό και να πιέσει αργότερα εφόσον χρειαστεί.

Ο Sordo αντικαθιστά τον τραυματισμένο Jari-Matti Latvala στην ομάδα της Ford για ένα και μοναδικό αγώνα.  Η εμπειρία του από το Fiesta RS WRC περιορίζεται σε μία ημέρα δοκιμών την περασμένη εβδομάδα κοντά στην έδρα της ομάδας στο Dovenby Hall της Βρετανίας.  Ο Sordo τερμάτισε δεύτερος πέρσι, το καλύτερο αποτέλεσμα από πέντε εκκινήσεις, ενώ σαν Ισπανός, ο 28-χρονος θα έχει την υποστήριξη των Λατινοαμερικανών οπαδών. Δήλωσε ενθουσιασμένος που θα οδηγήσει ένα αυτοκίνητο Ford στην Αργεντινή και ότι αν και δεν έχει μεγάλη εμπειρία από το Fiesta RS WRC ήταν πολύ άνετος στη δοκιμή.

Οι οδηγοί της Ford θα χρησιμοποιήσουν χωμάτινα ελαστικά Latitude Cross της Michelin, 40 από τα οποία σε σκληρή γόμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του 2012, οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους 10 μαλακά ελαστικά για την περίπτωση βροχής ή λάσπης. 

Πέντε ακόμα Fiesta RS WRC θα τρέξουν με ιδιωτικές συμμετοχές.


Διαδρομή Ράλι

Το ράλι έχει και πάλι τη βάση του στο service park δίπλα στη λίμνη στο Carlos Paz αλλά μόνο λίγες ειδικές διαδρομές είναι ίδιες με τις περσινές. Όπως η φωταγωγημένη υπερειδική στην άκρη της πόλης που σηματοδοτεί την έναρξη της δράσης την Πέμπτη το βράδυ και επαναλαμβάνεται το Σαββατόβραδο.  Το σκέλος της Παρασκευής είναι το μεγαλύτερο με σχεδόν 200 αγωνιστικά χιλιόμετρα βόρεια του Carlos Paz στην Punilla Valley.  Το δεύτερο σκέλος ταξιδεύει νότια στην Calamuchita Valley ενώ την τελευταία ημέρα η αγωνία κορυφώνεται στα όρη Traslasierra.  Περιλαμβάνει τις κλασικές ειδικές El Condor και Giulio Cesare καθώς και την ειδική των 65.74 χλμ. από Matadero μέχρι Ambul, μία συγχώνευση τεσσάρων ειδικών που χρησιμοποιήθηκαν για τελευταία φορά το 1996.  Η τελευταία ειδική, που διασχίζει τις γραφικές κρεμαστές γέφυρες κοντά στην Copina αποτελεί την Power Stage η οποία προσφέρει έξτρα βαθμούς στους τρεις ταχύτερους οδηγούς.  Οι αγωνιζόμενοι θα τρέξουν συνολικά σε 19 ειδικές, διανύοντας 502.73 χλμ. σε μία διαδρομή 1770.92 χλμ.


ΡΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ

5ος ΓΥΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΤΗΣ  FIA
26 - 29 Απριλίου 2012

Πέμπτη 26 Απριλίου: Κατατακτήρια Ειδική / 1η Ημέρα

Κατ. Ειδ.      Villa Garcia – Cabalango        4,59 χλμ.         0.58

Εκκίνηση: Carlos Paz                                                             19.43
1η Ε.Δ. Parque Tematico Carlos Paz          6,04 χλμ.         20.08
Ανασυγκρότηση: Carlos Paz                                                  20.28


Παρασκευή 27 Απριλίου: 1η Ημέρα (συνέχεια) Carlos Paz - Carlos Paz

Serv A  Carlos Paz (15 λεπτά)                                               05.45
2η Ε.Δ. La Pampa - La Pampa I                   37,51 χλμ.       07.28
3η Ε.Δ. Ascochinga - Agua de Oro I            51,88 χλμ.       08.21
Serv B  Carlos Paz (30 λεπτά)                                               10.48
4η Ε.Δ. La Pampa - La Pampa II                  37,51 χλμ.        12.46
5η Ε.Δ. Ascochinga - Agua de Oro II           51,88 χλμ.       13.39
Serv C  Carlos Paz (30 λεπτά)                                               16.06
6η Ε.Δ. Cosquin - Villa Allende                    19,18 χλμ.       17.23
Serv D  Carlos Paz (flexi 45 λεπτά)                                       19.06
Ανασυγκρότηση: Carlos Paz                                                  19.51

Σύνολο:                                                           197,96 χλμ.            


Σάββατο 28 Απριλίου: 2η Ημέρα Carlos Paz - Carlos Paz

Serv E  Carlos Paz (15 λεπτά)                                              06.42
7η Ε.Δ. San Agustin - Santa Rosa I             20,18 χλμ.      08.30
8η Ε.Δ. Amboy - Santa Monica I                   20,33 χλμ.       09.18
9η Ε.Δ. Intiyaco - Golpe de Agua I               39,74 χλμ.       10.31
Serv F  Carlos Paz (30 λεπτά)                                               12.41
10η Ε.Δ. San Agustin - Santa Rosa II          20,18 χλμ.       14.44
11η Ε.Δ. Amboy - Santa Monica II                20,33 χλμ.       15.32
12η Ε.Δ. Intiyaco - Golpe  de Agua II           39,74 χλμ.       16.45
Serv G  Carlos Paz (30 λεπτά)                                               18.55
13η Ε.Δ. Parque Tematico Carlos Paz       6,04 χλμ.         19.50
Serv H  Carlos Paz (flexi 45 λεπτά)                                        20.13
Ανασυγκρότηση: Carlos Paz                                                  20.58

Σύνολο:                                                           166,54 χλμ.    
       

Κυριακή 29 Απριλίου: 3η Ημέρα Carlos Paz - Carlos Paz

Serv I  Carlos Paz (15 λεπτά)                                                 06.52
14η Ε.Δ. Matadero - Ambul                           65,74 χλμ.       08.00
15η Ε.Δ. Mina Clavero - Giulio Cesare I    17,41 χλμ.       09.51
16η Ε.Δ. El Condor - Copina                        16,32 χλμ.       10.32
Serv J  Carlos Paz (30 λεπτά)                                                11.42
17η Ε.Δ. Mina Clavero - Giulio Cesare II   17,41 χλμ.       14.07
18η Ε.Δ. El Condor - Casilla Negra             11,16 χλμ.       14.48
19η Ε.Δ. Copina                                             4,15 χλμ.         15.21
Serv K  Carlos Paz (10 λεπτά)                                               16.24
Τερματισμός: Carlos Paz                                                        16.44

Σύνολο:                                                           132,19 χλμ.    
Συνολική διαδρομή ράλι:                                 502,73 χλμ.    

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ VETTEL ΣΤΟ ΜΠΑΧΡΕΙΝ


Η σωστή στρατηγική ελαστικών ήταν αποφασιστική για να διασφαλίσει ο Sebastian Vettel την πρώτη του φετινή νίκη στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Με στρατηγική τριών pit stop ο πιλότος της Red Bull κατέκτησε την 22η νίκη στην καριέρα του παίρνοντας pole position στις κατατακτήριες δοκιμές. Έτσι, σε σύνολο τεσσάρων αγώνων, τέσσερις διαφορετικές ομάδες έχουν από μία αγωνιστική νίκη και ο Vettel ήταν ο τέταρτος διαφορετικός πιλότος που ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ο Γερμανός οδηγός ξεκίνησε με μαλακή γόμα P Zero Yellow, άλλαξε σε μεσαία P Zero White μετά από 11 γύρους και ολοκλήρωσε τα τελευταία stint με P Zero Yellow soft και P Zero White medium.

Το Μπαχρέιν είναι από τα πιο απαιτητικά σιρκουί της χρονιάς λόγω φθοράς των ελαστικών εξ αιτίας της άμμου που συχνά γεμίζει την πίστα και των αρκετών στροφών μεσαίων – χαμηλών ταχυτήτων με υψηλές απαιτήσεις πρόσφυσης από τα πίσω ελαστικά.

Επομένως η σωστή διαχείριση των ελαστικών λαμβάνοντας υπόψη και την πτώση της απόδοσής τους λόγω υπερθέρμανσης ήταν κρίσιμη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα των 57 γύρων, ο οποίος ξεκίνησε με σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες και ριπές ανέμου και το θερμόμετρο στην πίστα να δείχνει περίπου 32 βαθμούς Κελσίου.

Οι περισσότεροι οδηγοί τάχθηκαν υπέρ μιας στρατηγικής τριών pit stop, αλλά ο Paul di Resta της Force India επέλεξε τακτική δύο pit-stop. Ο Σκοτσέζος πιλότος κράτησε το τελευταίο του σετ μεσαίων ελαστικών επί 24 γύρους πριν τερματίσει έκτος, ξεκινώντας 10ος στο grid μη έχοντας ολοκληρώσει ένα κατατακτήριο γύρο στο Q3 για οικονομία στα ελαστικά του. Ο Di Resta τερμάτισε πίσω από το Nico Rosberg της Mercedes, ο οποίος επέλεξε να κάνει μόνο ένα γύρο στο Q3 για να εξοικονομήσει ένα έξτρα σετ μαλακών.

Ο οδηγός της Lotus GP και πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kimi Raikkonen ξεκίνησε 11ος στο grid αφού απέτυχε να περάσει στο Q3, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να του μείνουν άθικτα αρκετά ελαστικά για τον αγώνα. Ο Φιλανδός τα χρησιμοποίησε προς όφελός του δίνοντας μάχη με τον Vettel για την πρώτη θέση από τα μισά του αγώνα όταν ο Raikkonen έτρεχε με μεσαία και ο Vettel με μαλακή γόμα. Στα τελευταία stint, έκαναν pit stop και οι δύο στον ίδιο γύρο και χρησιμοποίησαν μεσαία γόμα. Φέρνοντας τα ελαστικά σε θερμοκρασία λειτουργίας, ο Vettel κατάφερε να απομακρυνθεί από τον πιλότο της Lotus, αλλά ο Raikkonen μείωσε τη διαφορά τους αφού ξεκίνησε με συντηρητική οδήγηση στο τελευταίο stint για να προστατεύσει τα ελαστικά.

Ο οδηγός της Mercedes Michael Schumacher υιοθέτησε στρατηγική τριών pit stop που του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει πολλές θέσεις και να τερματίσει τελικά σε βαθμολογούμενη θέση αν και ξεκίνησε 22ος μετά από ποινή αλλαγής κιβωτίου.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Ασφαλώς ήταν ένας αγώνας υψηλών τεχνικών προκλήσεων σε ένα σιρκουί χωρίς προηγούμενη αγωνιστική εμπειρία. Παρόλα αυτά, επιλέξαμε να φέρουμε μαλακή και μεσαία γόμα ώστε να δημιουργήσουμε άφθονες ευκαιρίες για στρατηγικές. Αν και η φθορά ήταν κρίσιμος παράγοντας στον αγώνα, κάτι που φάνηκε και από τις τακτικές που παρακολουθήσαμε στις κατατακτήριες δοκιμές, τα ελαστικά ανταποκρίθηκαν άψογα σε όλες τις απαιτήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν. Προς το τέλος του αγώνα, προτεραιότητα για τους οδηγούς ήταν να προφυλάξουν τα ελαστικά από απότομη μείωση της απόδοσης, κάτι το οποίο όλοι διαχειρίστηκαν άριστα. Οι ελάχιστες χρονικές διαφορές που αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό των φετινών αγώνων μετά τη μείωση των διαφορών επιδόσεων μεταξύ των γομών μας επιβεβαιώνονται και από το γεγονός ότι έχουμε τέσσερις διαφορετικούς νικητές σε τέσσερις αγώνες. Η παρουσία της Lotus ήταν επίσης εντυπωσιακή με δύο μονοθέσια στο βάθρο – και το πρώτο πόντιουμ για τον πρώην μας οδηγό δοκιμών Romain Grosjean, ο οποίος ήταν μαζί μας στις δοκιμές του Μπαχρέιν το 2010: η εμπειρία του σαφώς αποδείχτηκε χρήσιμη. Όσο για τον Kimi, φαίνεται ότι πέρασε με άνεση από τα ελαστικά ράλι στα αγωνιστικά P Zero μας!»