Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

PIRELLI: ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ FORMULA 1 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΙΕΤΙΑ

Μετά από απόφαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) που επιβεβαιώνει την ιδιότητα της Pirelli ως μοναδικού προμηθευτή ελαστικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, η Pirelli και η FIA ανανέωσαν τη σύμβασή τους για την παροχή ελαστικών στις ομάδες της F1. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται τριετής, και ξεκινά από τη σεζόν του 2014.

Η FIA (το κυβερνών σώμα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού) και η Pirelliσε συνεργασία με τις ομάδες εργάστηκαν προκειμένου να βελτιώσουν τα επίπεδα ασφάλειας και επιδόσεων στη F1,επιφέροντας σημαντικές αλλαγές στους Αγωνιστικούς Κανονισμούςσε ό,τι αφορά τις δοκιμές των ελαστικών, κάτι που επιτρέπει στην Ιταλική εταιρία να παραμείνει μοναδικός προμηθευτής στη F1, προς όφελος του σπορ.

Οι νέοι κανόνεςπου είναι υποχρεωτικοί και θα ισχύσουν από τη φετινή σεζόνσυνοψίζονται ως εξής:

1) Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανονισμούς του 2014, μία από τις 12 ημέρες των επίσημωνδοκιμών προ-σεζόν θα αφιερώνεται αποκλειστικά στη δοκιμή βρόχινων ελαστικών (wet tyres).

2) Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανονισμούς του 2014, κάθε ομάδα θα αφιερώνει μία από τις οκτώημέρες των δοκιμών εντός της σεζόν αποκλειστικά στη δοκιμή ελαστικών. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια κάθε μιας από τις οκτώ ημέρες των δοκιμών μέσα στη σεζόν, τουλάχιστον μία ομάδα – και μάξιμουμ δύο – θα ασχολούνται αποκλειστικά με δοκιμές ελαστικών σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Pirelli.

Η Pirelli θα εξακολουθήσει να καθορίζει τις προδιαγραφές των ελαστικών και να διαχειρίζεται όλα τα θέματα εξέλιξής τους, σε στενή συνεργασία με τη FIA και τις ομάδες, στα πλαίσια των παραμέτρωνπου ορίζονται στους Αγωνιστικούς & Τεχνικούς Κανονισμούς της Formula 1.

Επιπλέονη Pirelli και η FIA συμφώνησαν να συζητήσουν τη σύναψη πιθανής συνεργασίας για τηνκαμπάνια της FIA: Δράση για την Οδική Ασφάλεια.


AutowebTV. O Ogier ταχύτερος στο shakedown του Μ. Κάρλο

AutowebTV

Σαν...πρωταθλητής ξεκίνησε το 2014 ο Ogier. Στο shakedown του ράλι Μόντε Κάρλο, το οποίο έγινε σε ένα χωριό μόλις 6 χιλιόμετρα από το σπίτι του Γάλλου παγκόσμιου πρωταθλητή, το VW Polo με το νούμερο 1 στις πόρτες έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Ακολούθησαν τα δύο, DS3 με τους νέους οδηγούς της CITROEN, Meeke και Ostberg, ο Latvala με VW, o Kubica με FORD και ο Neuville με το πρωτοεμφανιζόμενο HYUNDAI i20.

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Νέα γκάμα Pirelli εν όψει WRC

Η PIRELLI ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ ΤΗ ΓΚΑΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΡΑΛΙ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ WRC

 

Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΦΙΡΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΝΕΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟAUTOSPORT ΣΤΟ BIRMINGHAM

 

Η ΣΠΟΡ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ PIRELLI ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 

 

Η Pirelli θα επιστρέψει στο WRC με τέσσερα εντελώς νέαελαστικά τα οποία προορίζονται για χρήση όχι μόνο στην κορωνίδα του σπορ, αλλά και σε άλλα σημαντικάπρωταθλήματα ράλι σε όλο τον κόσμο.

 

Η νέα προϊοντική γκάμα παρουσιάστηκε στο AutosportInternational Show στο Birminghamπου παραδοσιακάπροαναγγέλλει την έναρξη της σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

 

Ο Mario IsolaΑγωνιστικός Διευθυντής της Pirelliπαρουσίασετα νέα ελαστικά και εξήγησε τα χαρακτηριστικά τους. «Κύριο χαρακτηριστικό των νέων ελαστικών μας είναι η ευελιξία και ταυτόχρονα η εξειδίκευσή τους» δήλωσε«Εξελίξαμε λοιπόνελαστικά όπως το RK για άσφαλτο και το Scorpion για χώμα,τα οποία είναι κατάλληλα για μία μεγάλη ποικιλία ράλι, τόσο στο Παγκόσμιο όσο και στο Ευρωπαϊκό ΠρωτάθλημαΕπίσηςδημιουργήσαμε μερικά ειδικά ελαστικά για πιο εξειδικευμένουςαγώνες όπως το Μόντε Κάρλο και η ΣουηδίαΣύμφωνα μετους κανονισμούς του σπορ θα έχουμε μόνο ένα σχέδιοπέλματος για την άσφαλτο και το χώμαΑυτό φέρνει τααγωνιστικά ελαστικά μας ακόμα πιο κοντά στα ελαστικά των αυτοκινήτων δρόμου

 

Το ελαστικό που θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο θα είναι τοRKσε διάσταση 235/40R18, που διατίθεται για όλα τακορυφαία μοντέλα από το νέο Rκαι πάνωΑυτό το προϊόν,που σχεδιάστηκε για άσφαλτο,  έχει δύο διαμήκεις αυλακώσεις– σύμφωνα με τους κανονισμούς – που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιείται σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες. Τα δύοδιαμήκη κανάλια είναι τοποθετημένα στο εσωτερικό τμήμα τουελαστικού για να διασφαλίζεται η πιο αποτελεσματική αποβολή νερού και να αποφεύγεται η υδρολίσθησηΕπίσηςεπιτρέπει καλύτερο στρίψιμο όταν το αυτοκίνητο πατάπερισσότερο στο εξωτερικό τμήμα του ελαστικού που παράγειπερισσότερη πρόσφυση χάρη στη μεγαλύτερη επιφάνειαεπαφής.

 

Αυτό το ελαστικό θα διατίθεται σε δύο γόμες για το WRC:σκληρή για στεγνές συνθήκεςκαι μαλακή για βρεγμένες συνθήκες ή οδοστρώματα μειωμένης πρόσφυσηςΜία τρίτηγόμαη πολύ μαλακήθα λάβει έγκριση τύπου για το ΡάλιΜόντε Κάρλο, όπου τα πληρώματα  συχνά αντιμετωπίζουν πολύ ψυχρές συνθήκες.

 

Την ασφάλτινη γκάμα για το Μόντε Κάρλο ολοκληρώνει τοSOTTOZEROσε διάσταση 235/40R18. Αυτό το ελαστικόκυκλοφορεί σε δύο εκδόσειςμε καρφιά για το χιόνι και τον πάγο και χωρίς καρφιά – σαν ένα στάνταρ χειμερινό ελαστικό δρόμου.

 

Για χωμάτινα ράλιη Pirelli δημιούργησε το SCORPION XR,σε διάσταση 205/65-15. Αυτό το ελαστικόπου σχεδιάστηκεγια σκληρά χωμάτινα ράλι υιοθετεί συμμετρικό σχέδιοπέλματος που βελτιώνει την αντοχή και αυξάνει την αντοχή στις ζημιέςΔιατίθεται σε δύο γόμεςσκληρή για τις πιοσκληρές και τραχιές συνθήκεςόπως αυτές της Πορτογαλίας, του Μεξικό και της Ιταλίας, μαλακή για λιγότερο τραχιές επιφάνειες όπως η ΦινλανδίαΗ μαλακή γόμα μπορεί επίσηςνα χρησιμοποιηθεί σε κρύες συνθήκες με λάσπηόπως αυτές που συναντάμε συχνά στο Ράλι Βρετανίας.

 

Η νέα γκάμα Pirelli ολοκληρώνει το SOTTOZERO ICE σε διάσταση 205/65-15. Αυτό το ελαστικό με καρφιά είναισχεδιασμένο αποκλειστικά για το Ράλι Σουηδίας, και προορίζεται για ειδικές διαδρομές στο χιόνι και τον πάγο. Τα380 καρφιά διασφαλίζουν υψηλή πρόσφυση ακόμα και στιςπιο απαιτητικές Σκανδιναβικές συνθήκες. Το ελαστικόωφελείται από την πατενταρισμένη τεχνολογία συγκράτησης καρφιών της Pirelliόπου το σχέδιο πέλματος είναι ειδικάμελετημένο για να αποτρέπει την απώλεια καρφιών για τηδιάρκεια της ειδικής διαδρομής.