Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Τα νέα τους μονοθέσια αποκάλυψαν η FERRARI και η McLAREN | Pro.com.gr

Τα νέα τους μονοθέσια αποκάλυψαν η FERRARI και η McLAREN | Pro.com.gr

Το Honda Civic θα συμμετάσχει στο WTCC

Η Honda ανακοίνωσε σήμερα ότι το Honda Civic θα τρέξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) της FIA.

«Πήραμε μία απόφαση» δήλωσε ο CEO της Honda, Takanobu Ito «να συμμετάσχουμε στο WTCC με το Ευρωπαϊκό Civic. Θα εξελίξουμε έναν εντελώς νέο κινητήρα για το project και είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι εν όψει της νέας πρόκλησης».

Σ’ αυτό το project, η Honda θα συνεργαστεί με τις Mugen και J.A.S. Motorsport. Η Mugen θα κατασκευάσει έναν αγωνιστικό κινητήρα, προϊόν του R&D τμήματος της Honda και θα αναλάβει τα service του κινητήρα σε όλους τους αγώνες μαζί με την ομάδα. Η J.A.S. Motorsport θα εξελίξει το αγωνιστικό αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας σαν βάση το νέο Honda Civic 5Θ που παράγεται στο εργοστάσιο του Swindon στη Βρετανία.

Ο αγωνιστικός κινητήρας είναι μία 4-κύλινδρη, υπερτροφοδοτούμενη μονάδα άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων που υπάγεται στους κανονισμούς Super 2000 της FI A.

Η Honda φιλοδοξεί να μπει στο WTCC ήδη από τη φετινή σεζόν, τρέχοντας σε μία σειρά “προκαταρκτικών” αγώνων. Συζητήσεις γίνονται αυτή τη στιγμή με τη FIA, αλλά οι γύροι στους οποίους θα λάβει μέρος φέτος είναι η Ιαπωνία (21 Οκτωβρίου 2012 στην πίστα Suzuka της Honda), και θα ακολουθήσουν η Κίνα και το Μακάο. Στη συνέχεια, η Honda θα συμμετάσχει με μία ομάδα δύο αυτοκινήτων τη διαχείριση της οποίας θα έχει J.A.S. Motorsport, σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος του 2013.

Οι αγώνες αποτελούν βασικό στοιχείο του DNA της Honda. Στα τέλη της δεκαετίας του 1950, η Honda συμμετείχε για πρώτη φορά στο Isle of man T.T και κατόπιν στη Formula 1 τη δεκαετία του 1960. Το WTCC είναι το επόμενο κεφάλαιο που αποδεικνύει τη συνεχή δέσμευση της Honda στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό και προσφέρει την τέλεια πλατφόρμα για την προβολή του αγωνιστικού της πνεύματος στους πολυάριθμούς οπαδούς της σε όλο τον κόσμο.

Σχετικά με το WTCC

• Το WTCC είναι ένα διεθνές πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού εγκεκριμένο από τη FIA

• Οι προδιαγραφ του αυτοκινήτου ορίζονται αυστηρά βάσει των κανονισμών της κατηγορίας FIA Super 2000

• Όλα τα οχήματα που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα βασίζονται σε μοντέλα μαζικής παραγωγής με πάνω 25.000 μονάδες το χρόνο και τουλάχιστον 4 καθίσματα.

• Το πρωτάθλημα προορίζεται για αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενο με άμεσο ψεκασμό.

• Η απόσταση που πρέπει να καλυφθεί σε κάθε αγώνα ποικίλει από 50 km μέχρι 60km

• Η πλήρης αγωνιστική σεζόν καλύπτει 12 αγωνιστικά Σαββατοκύριακα (με δύο αγώνες το Σαββατοκύριακο)

Περισσότερες πληροφορίες στο www.fiawtcc.com

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

PIRELLI: ‘ΠΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ’ ΚΑΙ ΠΙΟ ‘ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ’ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΖΟΝ 2012 ΤΗΣ FORMULA 1


Εν όψει της δεύτερης σεζόν της σαν μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στη Formula 1, η Pirelli παρουσίασε τη νέα γκάμα για το 63ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA στην πίστα Yas Marina στο Abu Dhabi. Η Pirelli έχει εξελίξει τα νέα ελαστικά σε συνεργασία με τις ομάδες σύμφωνα με τους τελευταίους τεχνικούς κανονισμούς που αφορούν στην επίδραση της εξαγωγής των καυσαερίων στην αεροδυναμική του μονοθεσίου. Κύρια χαρακτηριστικά είναι: πιο τετράγωνα προφίλ, αυξημένη πρόσφυση, και πιο μαλακές, πιο ανταγωνιστικές γόμες με σταθερή φθορά.

Στόχος για τα ελαστικά του 2012 είναι να προσφέρουν πιο συναρπαστικό θέαμα σε αγώνες που θα παραμένουν απρόβλεπτοι μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, με δύο έως τρία pit stop ανά αγώνα και ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές των ομάδων. Τα έγχρωμα διακριτικά στο πλάι των ελαστικών γίνονται μεγαλύτερα για να αναγνωρίζονται ευκολότερα, ενώ το Cinturato – ένα εμβληματικό όνομα στην ιστορία της F1 επιστρέφει: Το ελαστικό με το οποίο η Pirelli αγωνίστηκε και κέρδισε στη δεκαετία του 1950. Από το 2012, το Cinturato θα προσδιορίζει τα βρόχινα και ενδιάμεσα ελαστικά. Επίσης, επιστρέφει το Racing Tyre System της Pirelli, με κάποιες νέες λειτουργίες. Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δημιούργησαν οι μηχανικοί της Pirelli για να καταγράψουν τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις κάθε ελαστικού: πληροφορίες που μοιράζονται με τις ομάδας και το Formula One Management (FOM).

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε διεθνή συνέντευξη τύπου παρουσία του Marco Tronchetti Provera, Πρόεδρο & CEO της Pirelli, του Αγωνιστικού Διευθυντή Paul Hembery, και του Διευθυντή R&D, Maurizio Boiocchi.

Ο Marco Tronchetti Provera δήλωσε: «Μετά τη θετική εμπειρία της τελευταίας χρονιάς, οι ομάδες μας ζήτησαν να συνεχίσουμε να τους παρέχουμε ελαστικά με τα χαρακτηριστικά που συνέβαλαν στους θεαματικούς αγώνες του 2011. Και αυτό ακριβώς κάναμε, βελτιστοποιώντας τις γόμες και τα προφίλ για να εγγυηθούμε ακόμα καλύτερες και πιο σταθερές επιδόσεις σε συνδυασμό με τον προβλεπόμενο ρυθμό φθοράς που παρουσίασε η γκάμα P Zero από το 2011. Περιμένουμε απρόβλεπτους αγώνες, με ποικίλες στρατηγικές και αρκετά pit stop: δηλαδή, όλους αυτούς τους παράγοντες που συνετέλεσαν στους απολαυστικούς περσινούς αγώνες, τόσο για τους αγωνιζόμενους όσο και για τους θεατές. Οι νέες γόμες εξελίχθηκαν σε όλη την περσινή σεζόν χάρη στην εντυπωσιακή καμπύλη εκμάθησης και τους χρόνους αντίδρασης των μηχανικών μας, οι οποίοι είναι έτοιμοι να συνεχίσουν τις βελτιώσεις κατά τη διάρκεια και της φετινής σεζόν».

Νέα για το 2012: πιο ανταγωνιστικά και πιο τετράγωνα ελαστικά
Όπως πέρσι, η Pirelli θα προσφέρει στις ομάδες τέσσερις γόμες ελαστικών slick –πολύ μαλακές (supersoft), μαλακές (soft), μεσαίες (medium) και σκληρές (hard) – μαζί με δύο τύπους βρόχινων ελαστικών όπως υπαγορεύουν οι κανονισμοί της. Όλα τα ελαστικά P Zero slick θα έχουν νέο προφίλ συγκριτικά με το 2011 ενώ τρεις τύποι (soft, medium και hard) θα φέρουν νέες γόμες.

Οι νέες γόμες είναι πιο μαλακές, με αυξημένη πρόσφυση, καλύτερη απόδοση, μεγαλύτερης διάρκειας μέγιστες επιδόσεις, αλλά ίδια συνολική διάρκεια ζωής. Από τα βρόχινα ελαστικά, μόνο τα full wet – Cinturato Blue – έχουν αλλάξει, ενώ τα ενδιάμεσα, Cinturato Green, παραμένουν ίδια.

Επίσης ίδια παραμένουν από πέρσι και κάποια βασικά χαρακτηριστικά, κοινά και για τα έξι είδη ελαστικών Pirelli: ασφάλεια, αξιοπιστία, δομική ακεραιότητα, οδηγική ακρίβεια και γρήγορες αλλά διαφορετικές καμπύλες φθοράς για κάθε γόμα. Η μεθοδολογία της Pirelli στον τομέα R&D παραμένει ίδια. Η σχεδίαση και οι δοκιμές των ελαστικών του 2012 επηρεάστηκαν θετικά από το συνεχή διάλογο με τις ομάδες και τους οδηγούς, που συνετέλεσαν στην εξέλιξη των νέων ελαστικών P Zero και Cinturato από πέρσι. Τα αποτελέσματα των δοκιμών στην πίστα συνδυάστηκαν με τα δεδομένα της προσομοίωσης, που μπορεί να αναπαράγει και να προβλέπει τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις ενός ελαστικού σε όλες τις συνθήκες σιρκουί και καιρού από τις 20 πίστες που περιλαμβάνονται στο καλεντάρι της Formula 1.

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης των ελαστικών Pirelli για το 2012 έλαβαν υπόψη και τις αλλαγές που υπήρξαν στους κανονισμούς της FIA σε ό,τι αφορά την εξαγωγή των καυσαερίων. Το νέο μέτρο, που αποσκοπεί στη μείωση της αεροδυναμικής πίεσης (άντωσης) σε κάθε ελαστικό, απαιτεί φαρδύτερη και πιο ομοιόμορφη επιφάνεια επαφής. Και ο στόχος επιτεύχθηκε με ένα λιγότερο στρογγυλό ώμο ελαστικού και με τη χρήση πιο μαλακών γομών, που επιτυγχάνουν καλύτερη πρόσφυση και επιδόσεις. Η διαφορά επιδόσεων έχει αλλάξει μεταξύ των διαφορετικών τύπων γομών, που σε κάθε περίπτωση έχουν βελτιωθεί. Στη σεζόν του 2011, υπήρχε μία διαφορά 1,2 – 1,8 δευτερολέπτων ανά γύρο ανάμεσα στις γόμες. Φέτος. Στόχος για φέτος είναι διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου: μεταξύ έξι και οκτώ δέκατων. Οι γόμες της νέας σεζόν συνδυάζονται και βασίζονται στην εξέλιξη των ελαστικών του 2011 από τους μηχανικούς της Pirelli. Τα τελικά προϊόντα οριστικοποιήθηκαν στο R&D κέντρο της Pirelli στο Μιλάνο, με τη βοήθεια των αποτελεσμάτων των πειραματικών ελαστικών στις ελεύθερες δοκιμές των περσινών grand prix στο Sepang, Montreal, Silverstone, Nurburgring, Abu Dhabi και Interlagos καθώς και τη δοκιμή νεαρών οδηγών στο Abu Dhabi το Νοέμβριο. Στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκαν συνολικά 6.000 ελαστικά, που κάλυψαν περίπου 11.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η Pirelli πραγματοποίησε πέντε ιδιωτικές δοκιμές σε Κωνσταντινούπολη, Βαρκελώνη (δύο φορές), Χερέζ και Μόντζα διανύοντας 9.000 χιλιόμετρα.

Τα νέα ελαστικά Formula 1 της Pirelli θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη Χερέζ, στις 7 Φεβρουαρίου, στην πρώτη επίσημη δοκιμή της σεζόν του 2012.

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ TOYOTA RACING ΓΙΑ ΤΟ 2012


Η TOYOTA Racing ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμμετοχή της στο προσεχές Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, καθώς και την πρόθεσή της να κατεβάσει δύο αυτοκίνητα σε ορισμένους αγώνες.

Η νέα ομάδα με έδρα την TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) στην Κολωνία (Γερμανία) θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο στις 5 Μαΐου στο Six Hours of Spa-Francorchamps, δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.

Η TOYOTA Racing σκοπεύει να κατεβάσει δύο αυτοκίνητα TS030 HYBRID στο Le Mans 24 Hours (16-17 Ιουνίου). Η συμμετοχή σε περισσότερους γύρους δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.

Μία ομάδα οδηγών με τους Alex Wurz, Nicolas Lapierre και Kazuki Nakajima έχει ήδη επιβεβαιωθεί για το ένα αυτοκίνητο, ενώ δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα η ομάδα οδηγών για το άλλο αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο Andrea Caldarelli, από την Πεσκάρα της Ιταλίας προσχώρησε στην TOYOTA Racing σαν junior οδηγός.

Το TS030 HYBRID είναι διάδοχος των θρυλικών TS010 και TS020 της TOYOTA που συμμετείχαν με επιτυχία στο Le Mans κερδίζοντας θέσεις στο βάθρο κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990 - το TS αποτελεί ακρωνύμιο του TOYOTA Sport.

Η TOYOTA είναι ο πρώτος κατασκευαστής που επιβεβαιώνει συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (World Endurance Championship) με χρήση υβριδικού συστήματος, υπογραμμίζοντας τον πρωτοποριακό χαρακτήρα μιας τεχνολογίας που έχει καταγράψει πωλήσεις 3,5 και πλέον εκατομμυρίων υβριδικών οχημάτων TOYOTA σε όλο τον κόσμο.

Το σύστημα κίνησης THS-R (TOYOTA Hybrid System - Racing) είναι σχεδιασμένο για να παράγει μέγιστες επιδόσεις και αποτελείται από ένα νέο V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα 3.4 λίτρων και ένα υβριδικό σύστημα με πυκνωτές αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας που δημιούργησε η Nisshinbo - επίσημη εταίρος της ομάδας.

Η ομάδα θα χρησιμοποιήσει την πρώτη δοκιμή του TS030 HYBRID για να αξιολογήσει τα πλεονεκτήματα - στο πλαίσιο των σημερινών κανονισμών - ενός εμπρός τοποθετημένου κινητήρα της Aisin AW και ενός πίσω μοτέρ που δημιούργησε η DENSO. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, τα υβριδικά συστήματα μπορούν να ανακτούν μάξιμουμ 500kJ ανάμεσα στα φρεναρίσματα, ενώ παράλληλα περιορίζεται η εμπλοκή δύο μόνο τροχών.

Όπως στα πλήρως υβριδικά Toyota δρόμου, η ενέργεια παράγεται στο φρενάρισμα και το TS030 HYBRID μπορεί να λειτουργεί με ηλεκτρισμό, επιτυγχάνοντας μηδενικούς ρύπους και μηδενική κατανάλωση.

Ένα νέο σασί LMP1 από ανθρακονήματα κατασκευάστηκε στην TMG, όπου για πρώτη φορά συναρμολογήθηκε το ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με στόχο την πρώτη επίσημη δοκιμή στις 11-13 Ιανουαρίου στο Paul Ricard.



Κατά τη διάρκεια του αποκλειστικού προγράμματος δοκιμών στη Γαλλική πίστα, που περιλάμβανε νυκτερινή οδήγηση, το TS030 HYBRID ολοκλήρωσε αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα, δείχνοντας ένα εξαιρετικό επίπεδο αξιοπιστίας και επιδόσεων σ’ αυτό το πολύ πρώιμο στάδιο του προγράμματος δοκιμών του αυτοκινήτου.

Οι Alex Wurz και Nicolas Lapierre δοκίμασαν το TS030 HYBRID στην πίστα Paul Ricard, μαζί με τον 30χρονο Ιάπωνα οδηγό Hiroaki Ishiura, ο οποίος είναι υποψήφιος να προστεθεί στην ομάδα οδηγών για αγώνες όπου η TOYOTA Racing συμμετέχει με δύο αυτοκίνητα.

Μεταξύ των επίσημων εταίρων του προγράμματος TOYOTA Racing είναι οι ZENT, Aisin, Nippon Steel, Takata, Toyoda Gosei και Michelin.