Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ TOYOTA RACING ΓΙΑ ΤΟ 2012


Η TOYOTA Racing ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμμετοχή της στο προσεχές Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, καθώς και την πρόθεσή της να κατεβάσει δύο αυτοκίνητα σε ορισμένους αγώνες.

Η νέα ομάδα με έδρα την TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) στην Κολωνία (Γερμανία) θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο στις 5 Μαΐου στο Six Hours of Spa-Francorchamps, δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.

Η TOYOTA Racing σκοπεύει να κατεβάσει δύο αυτοκίνητα TS030 HYBRID στο Le Mans 24 Hours (16-17 Ιουνίου). Η συμμετοχή σε περισσότερους γύρους δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.

Μία ομάδα οδηγών με τους Alex Wurz, Nicolas Lapierre και Kazuki Nakajima έχει ήδη επιβεβαιωθεί για το ένα αυτοκίνητο, ενώ δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα η ομάδα οδηγών για το άλλο αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο Andrea Caldarelli, από την Πεσκάρα της Ιταλίας προσχώρησε στην TOYOTA Racing σαν junior οδηγός.

Το TS030 HYBRID είναι διάδοχος των θρυλικών TS010 και TS020 της TOYOTA που συμμετείχαν με επιτυχία στο Le Mans κερδίζοντας θέσεις στο βάθρο κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990 - το TS αποτελεί ακρωνύμιο του TOYOTA Sport.

Η TOYOTA είναι ο πρώτος κατασκευαστής που επιβεβαιώνει συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (World Endurance Championship) με χρήση υβριδικού συστήματος, υπογραμμίζοντας τον πρωτοποριακό χαρακτήρα μιας τεχνολογίας που έχει καταγράψει πωλήσεις 3,5 και πλέον εκατομμυρίων υβριδικών οχημάτων TOYOTA σε όλο τον κόσμο.

Το σύστημα κίνησης THS-R (TOYOTA Hybrid System - Racing) είναι σχεδιασμένο για να παράγει μέγιστες επιδόσεις και αποτελείται από ένα νέο V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα 3.4 λίτρων και ένα υβριδικό σύστημα με πυκνωτές αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας που δημιούργησε η Nisshinbo - επίσημη εταίρος της ομάδας.

Η ομάδα θα χρησιμοποιήσει την πρώτη δοκιμή του TS030 HYBRID για να αξιολογήσει τα πλεονεκτήματα - στο πλαίσιο των σημερινών κανονισμών - ενός εμπρός τοποθετημένου κινητήρα της Aisin AW και ενός πίσω μοτέρ που δημιούργησε η DENSO. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, τα υβριδικά συστήματα μπορούν να ανακτούν μάξιμουμ 500kJ ανάμεσα στα φρεναρίσματα, ενώ παράλληλα περιορίζεται η εμπλοκή δύο μόνο τροχών.

Όπως στα πλήρως υβριδικά Toyota δρόμου, η ενέργεια παράγεται στο φρενάρισμα και το TS030 HYBRID μπορεί να λειτουργεί με ηλεκτρισμό, επιτυγχάνοντας μηδενικούς ρύπους και μηδενική κατανάλωση.

Ένα νέο σασί LMP1 από ανθρακονήματα κατασκευάστηκε στην TMG, όπου για πρώτη φορά συναρμολογήθηκε το ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με στόχο την πρώτη επίσημη δοκιμή στις 11-13 Ιανουαρίου στο Paul Ricard.



Κατά τη διάρκεια του αποκλειστικού προγράμματος δοκιμών στη Γαλλική πίστα, που περιλάμβανε νυκτερινή οδήγηση, το TS030 HYBRID ολοκλήρωσε αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα, δείχνοντας ένα εξαιρετικό επίπεδο αξιοπιστίας και επιδόσεων σ’ αυτό το πολύ πρώιμο στάδιο του προγράμματος δοκιμών του αυτοκινήτου.

Οι Alex Wurz και Nicolas Lapierre δοκίμασαν το TS030 HYBRID στην πίστα Paul Ricard, μαζί με τον 30χρονο Ιάπωνα οδηγό Hiroaki Ishiura, ο οποίος είναι υποψήφιος να προστεθεί στην ομάδα οδηγών για αγώνες όπου η TOYOTA Racing συμμετέχει με δύο αυτοκίνητα.

Μεταξύ των επίσημων εταίρων του προγράμματος TOYOTA Racing είναι οι ZENT, Aisin, Nippon Steel, Takata, Toyoda Gosei και Michelin.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου