Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Η Alfa Romeo στο «Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2014»




- Από τις 26 ως τις 29 Ιουνίου, η περιοχή του West Sussex στην Αγγλία φιλοξενεί μία από τις πιο φημισμένες διεθνείς εκδηλώσεις για το σπορ του αυτοκινήτου, που κάθε χρόνο προσελκύει πάνω από 150.000 κόσμο, φίλους του αυτοκινήτου, ειδικούς, συλλέκτες και διασημότητες του χώρου της αυτοκίνησης
- Παρόντα θα είναι οκτώ αυτοκίνητα της Alfa Romeo, εκπροσωπώντας το παρελθόν και το παρόν, για να συμμετάσχουν στην «ανάβαση» του Goodwood (Goodwood Hillclimb)
- Η κατάλληλη περίσταση για τη δυναμική εμφάνιση του supercar 4C -του σύγχρονου εμβλήματος της μάρκας- καθώς και των νέων κορυφαίων εκδόσεων Giulietta και MiTo Quadrifoglio Verde. Επιπλέον, θα υπάρχουν πέντε σημαντικά αυτοκίνητα από το Μουσείο της Alfa Romeo: οι Gran Premio Tipo B "P3" (1932), Gran Premio Tipo 159 "Alfetta" (1951), 750 Competizione (1955), Giulietta SZ "stub tail" (1960) και GTA 1300 Junior (1971)
- Η Βρετανική εκδήλωση είναι επίσης μια καλή ευκαιρία για τον εορτασμό των 60ών γενεθλίων της Giulietta (1954-2014)
- Ο γκεστ σταρ πίσω από το τιμόνι της GTA 1300 Junior θα είναι ο Toine Hezemans, ο αποκαλούμενος «Ιπτάμενος Ολλανδός», που ήταν ένας από τους οδηγούς που πέτυχαν νίκες στις αρχές της δεκαετίας του 70 και γενικότερα ένας από τους καλύτερους που οδήγησαν ποτέ μια "GTA 1300 Junior"


Η Alfa Romeo θα συμμετάσχει στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2014, που θα πραγματοποιηθεί από τις 26 ως τις 29 Ιουνίου στην περιοχή του West Sussex στη Μ. Βρετανία, μία από τις πιο φημισμένες διεθνείς εκδηλώσεις που είναι αφιερωμένες στα μηχανοκίνητα σπορ. Κάθε χρόνο το φεστιβάλ, με την «ανάβαση» του Goodwood (Goodwood Hillclimb), τις θεματικές εκθέσεις, τα ιστορικά και σύγχρονα αυτοκίνητα, προσελκύει πάνω από 150.000 κόσμο, φίλους του αυτοκινήτου, ειδικούς, συλλέκτες και διασημότητες του χώρου της αυτοκίνησης.

Για τη συγκεκριμένη περίσταση θα στηθεί ένα μεγάλο περίπτερο της Alfa Romeo, για να δώσει την ευκαιρία στο κοινό να γνωρίσει από κοντά τη νέα Alfa Romeo 4C, τις νέες εκδόσεις Giulietta και MiTo Quadrifoglio Verde, όπως επίσης και πέντε σημαντικά αυτοκίνητα από το Μουσείο της Alfa Romeo: τις Gran Premio Tipo B "P3" (1932), Gran Premio Tipo 159 "Alfetta" (1951), 750 Competizione (1955), Giulietta SZ "stub tail" (1960) και GTA 1300 Junior (1971).

Όλες οι Alfa Romeo θα πάρουν μέρος στην κύρια εκδήλωση του Φεστιβάλ Ταχύτητας, την ανάβαση του Goodwood. Ο δύσκολος αγώνας των περίπου 2 χιλιομέτρων ξεκινάει με μία εκκίνηση σε τρεις γραμμές από το νότιο τμήμα του κτήματος Goodwood, πριν από μία απότομη στροφή εμπρός από το κτίριο Goodwood House. Από εκεί αρχίζει η ανάβαση, σ' ένα στενό δρόμο ανάμεσα από πέτρινους τοίχους και πυκνά δάση, μέχρι τον ιππόδρομο του Goodwood, που βρίσκεται στην κορυφή του επιβλητικού South Downs. Η υψομετρική διαφορά ανάμεσα στην αρχή και το τέλος της διαδρομής είναι περίπου 100 μέτρα και η ίδια η διαδρομή είναι τόσο τεχνική και δύσκολη, που προσφέρει μια σκληρή δοκιμασία για τη δυνατότητα συγκέντρωσης και τις αντιδράσεις των καλύτερων οδηγών του κόσμου.

Η Βρετανική εκδήλωση είναι επίσης η ιδανική ευκαιρία για τον εορτασμό των 60ών γενεθλίων της Giulietta (1954-2014), τον πρόγονο -Giulietta Sprint- μιας ολόκληρης σειράς μοντέλων κι ένα από τα πιο εμβληματικά προϊόντα της μάρκας. Ήταν άλλωστε η Giulietta που στη δεκαετία του 50 έκανε πραγματικότητα το όνειρο φίλων του αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, αφού έκανε για πρώτη φορά πιο προσιτή την επιθυμία για την απόκτηση μιας Alfa Romeo.

Τέλος, ο Toine Hezemans θα είναι ο σταρ πίσω από το τιμόνι της GTA 1300 Junior. Eίναι ένας από τους πιο πετυχημένους οδηγούς που ήξερε πώς ν' αξιοποιήσει τις δυνατότητες της "GTA" 1300 Junior στην πίστα. Ο Hezemans, αποκαλούμενος και «Ιπτάμενος Ολλανδός», κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού του 1970 με μία 1750 GT Am, βασισμένη στην αμερικάνικη έκδοση του κουπέ της Alfa Romeo, και μετά κέρδισε πάλι το 1971 με μια 2000 GT Am. Αυτός ο πρωταθλητής είναι ένας από τους περίπου 90 οδηγούς, κάποιοι βετεράνοι, κάποιοι ακόμα αγωνιζόμενοι, που θα είναι παρόντες στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2014, το οποίο έχει ένα ιδιαίτερο σλόγκαν φέτος: «Εθισμένοι στις νίκες» (Addicted to winning).


Σημαντικά ιστορικά αυτοκίνητα από το Μουσείο της Alfa Romeo

Gran Premio Tipo B "P3" (1932)
Ένα από τα αριστουργήματα του Vittorio Jano. Μονοθέσιο με κινητήρα "8C" με διπλό υπερσυμπιεστή και καινοτόμο πίσω ανάρτηση. Το οδήγησαν οι πιο διάσημοι οδηγοί της δεκαετίας του 30, οι Nuvolari, Varzi, Caracciola, Trossi, Chiron και Moll, που νίκησαν σε μια σειρά αγώνων το 1932 και 1933.

Gran Premio Tipo 159 "Alfetta" (1951)
Η 159 "Alfetta" κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1951 με τον Juan Manuel Fangio. Η διαφορά της με τον προκάτοχό της (την 158 που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1950 με τον Giuseppe "Nino" Farina) ήταν ο ισχυρότερος 8κύλινδρος κινητήρας του 1,5 λίτρου, η πίσω ανάρτηση Ντε Ντιόν και η καλύτερη αεροδυναμική.

750 Competizione (1955)
Διθέσιο ρόουντστερ, που σχεδιάστηκε για να συμμετάσχει η Alfa Romeo στην κατηγορία «σπορ 1,5 λίτρου». Ο κινητήρας 1.5 προερχόταν από τη Giulietta της εποχής και σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου, του χάριζε εξαιρετικές επιδόσεις.

Giulietta SZ "stub tail" (1960)
Μια από τις πιο ασυνήθιστες εκδόσεις του μοντέλου, περισσότερο προσανατολισμένη προς τους αγώνες από το μοντέλο που εορτάζει φέτος την 60ή επέτειό του. Είχε πολύ καλές επιδόσεις, χάρη στον κινητήρα 1.3 με τους 100 ίππους, το βάρος των μόλις 740 κιλών και την πολύ καλή αεροδυναμική.

GTA 1300 Junior (1971)
Η ισχύς των 170 ίππων από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,3 λίτρων είναι το αποτέλεσμα κορυφαίας τεχνολογίας με τα στάνταρ της δεκαετίας του 70. Αυτό εξηγεί και την επιτυχία της GTA 1300 Junior να κερδίσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού το 1971 και το 1972.

Alfa Romeo 4C: η τέλεια σύνθεση ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον της μάρκας
Η βραβευμένη Alfa Romeo 4C επιστρέφει στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, μετά την πρώτη της δυναμική εμφάνιση το 2013 στη βρετανική εκδήλωση. Το κοινό θα μπορέσει να θαυμάσει από κοντά αυτό το σύγχρονο έμβλημα της μάρκας, που ενσαρκώνει τα εγγενή χαρακτηριστικά που περιέχονται στο "DNA της Alfa Romeo": επιδόσεις και τεχνολογική τελειότητα που προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική απόλαυση σε απόλυτη ασφάλεια, συνδυάζοντάς την επιπλέον με απαράμιλλο στιλ. Αυτό είναι το μυστικό για τα πολλά βραβεία που κέρδισε και για την επιλογή του ως αυτοκινήτου ασφαλείας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WTCC για το 2014 και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SBK Superbike του 2014.

Το γοητευτικό διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο και την πίσω κίνηση είναι μια πραγματική οδηγική μηχανή χωρίς συμβιβασμούς, που ακριβώς στο περιβάλλον της πίστας είναι που αποδίδει το μέγιστο του δυναμικού της, εκεί όπου η ταχύτητα, οι μικρές αποστάσεις επιβράδυνσης και η εγκάρσια επιτάχυνση είναι μεγάλης σημασίας για την επίτευξη εξαιρετικών χρόνων: 0 - 100 χλμ./ώρα σε 4,5'', μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα, μέγιστη επιβράδυνση της τάξης του 1,2 g και πλευρικές επιταχύνσεις που φτάνουν μέχρι το 1,1 g. Όλα αυτά χάρη και σε μία βέλτιστη κατανομή βάρους -40% στον μπροστινό άξονα και 60% στον πίσω- κι ένα λόγο βάρους/ισχύος κάτω από τα 4 κιλά/ίππο.

Αυτές οι κορυφαίες επιδόσεις οφείλονται επίσης στο συνδυασμό του νέου βενζινοκινητήρα τούρμπο 1750 των 240 ίππων με τον άμεσο ψεκασμό στα 200 bar, του κιβωτίου διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT νέας γενιάς και του προηγμένου επιλογέα Alfa DNA με τη νέα επιλογή Race. Ο αλουμινένιος τετρακύλινδρος 1750 με τον άμεσο ψεκασμό στα 200 bar έχει εξαιρετική απόδοση: Η ροπή και η ειδική ισχύς δημιουργούν νέα ρεκόρ σ' αυτόν τον κινητήρα, με 200 Nm/l και 137 ίππους/l αντίστοιχα.

Quadrifoglio Verde: ένα σύμβολο της ιταλικής αγωνιστικής δραστηριότητας από το 1923
Οι νέες κορυφαίες εκδόσεις Giulietta και MiTo Quadrifoglio Verde θα είναι επίσης παρούσες στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Τα νέα μοντέλα που πρόσφατα άρχισαν να πωλούνται στην Ιταλία, με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν σύντομα, προσφέρουν μια τέλεια χημεία από αισθησιακό στιλ, μικρούς και δυνατούς κινητήρες, το σωστό λόγο βάρους/ισχύος και τεχνολογικά χαρακτηριστικά «καθαρά Alfa Romeo» αφιερωμένα στην οδηγική ικανοποίηση. Αποτελούν ένα φόρο τιμής στη θρυλική ιστορία της "Quadrifoglio Verde" του συμβόλου που από το 1923 έχει συνδεθεί με τα κορυφαία αυτοκίνητα επιδόσεων που έχουν κατασκευαστεί από την Alfa Romeo.

Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας, η νέα Giulietta Quadrifoglio Verde χαρακτηρίζεται από την αποφασιστική εμφάνιση και τη δυνατή προσωπικότητα. Επιπρόσθετα, θυμίζει κάτι από το υπεραυτοκίνητο Alfa Romeo 4C: ο νέος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1750 Turbo 240 HP με το αλουμινένιο μπλοκ συνεργάζεται με το τεχνολογικά κορυφαίο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη "Alfa TCT" με τις 6 ταχύτητες. Εφοδιασμένη με τον εξελιγμένο επιλογέα DNA και τη λειτουργία Launch Control η Giulietta Quadrifoglio Verde επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.

Η MiTo Quadrifoglio Verde -το πιο δυναμικό από τα μικρά σπορ αυτοκίνητα- είναι εφοδιασμένη με το νέο κινητήρα 1.4 MultiAir Turbo, που συνδυάζεται με το νέας γενιάς Alfa 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη "TCT" και έχει μέγιστη ισχύ 170 ίππων. Το ακαταμάχητο πλεονέκτημα αυτού του κινητήρα είναι ο εξαιρετικός λόγος βάρους/ισχύος που προσφέρει (6,7 κιλά/ίππο), κάτι που ήταν πάντα ένας από τους βασικούς παράγοντες πίσω από την επιτυχία των Alfa Romeo - επιπλέον μιας κορυφαίας για την κατηγορία ειδικής ισχύος 124 ίπποι/λίτρο).

Οι εκδόσεις "Quadrifoglio Verde" στις MiTo και Giulietta έχουν κερδίσει μια θέση στην παράδοση των καλύτερων Alfa Romeo, αξιοποιώντας μια κληρονομιά δυναμικών επιδόσεων, χωρίς να παραμελούν την οικονομία, το σεβασμό προς το περιβάλλον και την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση. Άλλωστε τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo πάντοτε ήταν αφιερωμένα σε οδηγούς που δεν έψαχναν απλώς για «ένα χρήσιμο μέσο μεταφοράς», αλλά κάτι που να κάνει τη μετακίνηση συναρπαστική.

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Το νέο ΔΣ της ΟΜΑΕ

 
 
Το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο που προέκυψε από τις εκλογές της 16ης Ιουνίου 2014 συνήλθε σε σώμα την Τρίτη 24 Ιουνίου 2014 με την παρακάτω σύνθεση:
 
Πρόεδρος:                             Δημήτριος Μιχελακάκης
Α΄ Αντιπρόεδρος:                 Νικόλαος Πασαλής
Β΄ Αντιπρόεδρος:                Δημήτριος Βερούτης
Γενικός Γραμματέας:          Αναστάσιος Καρκάνης
Αναπλ. Γεν. Γραμματέας: Ιωάννης Μεσημέρης
Ταμίας:                                 Δημήτριος Βερούτης
Μέλη:                                    Νικόλαος Γιαννόπουλος
                                               Νικόλαος Κεφαλληνός
                                               Νικόλαος Παπασταθόπουλος
                                               Αντώνιος Παρταλιός
                                               Παναγιώτης Σιδέρης
    Εμμανουήλ Χαλιβελάκης
 
Το  Δ.Σ. πρότεινε ομόφωνα ως Πρόεδρο της ΕΠΑ την κα Ανίτα Πασαλή, η οποία απεδέχθη την πρόταση.
Μετά από επιθυμία της κα Πασαλή και απόφαση του Δ.Σ., ο κ. Νικόλαος Παπασταθόπουλος ορίσθηκε Ειδικός Συνεργάτης της ΕΠ.Α.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

F1: Επιτυχημένη στρατηγική Rosberg στην Αυστρία



Η στρατηγική αποδείχτηκε το κλειδί στη νίκη του οδηγού της MercedesNico Rosbergστο Αυστριακό Grand Prix. Ο Γερμανός εκκίνησε από την 3η θέση πίσω από τις δυοWilliams, άλλαξε όμως λάστιχα πριν απ’ αυτές. Μεγιστοποιώντας το πλεονέκτημα του καινούργιου σετ ελαστικών – μια μανούβρα που είναι γνωστή ως «undercut» πλάγιο χτύπημα -  κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία μετά τον πρώτο γύρο pit stop.

Ο teammate του Nico RosbergLewis Hamilton χρησιμοποίησε την ίδια στρατηγική ακόμη πιο αποτελεσματικά. Ο Hamilton εκκινούσε 9ος, χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο χρώμα) P Zero Red Supersoft και έκανε δυο αλλαγές βάζοντας την μαλακή γόμα (κίτρινο χρώμα) P Zero Yellow Soft. Τελικά τερμάτισε 2ος μόλις 1.9 secπίσω από τον teammate του. Οι δυο οδηγοί μονομάχησαν στο τέλος ενώ ο Valtteri Bottasανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο τερματίζοντας μόλις 8 sec πίσω από τον νικητή.

Ο οδηγός της Force IndiaSergio Perez εκκίνησε 15ος με τη μαλακή γόμα και έφτασε μέχρι τον 29ο γύρο προτού την αλλάξει. Έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα και στο φινάλε την πιο γρήγορη, πολύ μαλακή γόμα. Καθώς οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν την αντίθετη τακτική ο Perez τερμάτισε τελικά στην 6η θέση.

Παρότι οι θερμοκρασίες του οδοστρώματος ξεπέρασαν τους 40 βαθμούς Κελσίου, οι δυο οδηγοί της Marussia – Jules Bianchi και Max Chilton – όπως και ο οδηγός της Caterham,Kamui Kobayashi ολοκλήρωσαν τον αγώνα μόνο με μια αλλαγή ελαστικών.

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery τόνισε: «Η απόδοση των ελαστικών ήταν ανάλογη των προσδοκιών μας σήμερα, παρότι επικράτησαν πιο θερμές συνθήκες. Αυτές είχαν ως αποτέλεσμα η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης (degradation) να είναι πιο υψηλή απ’ ότι είχαμε δει τις προηγούμενες μέρες . Ήταν ένας αγώνας δυο pit stop, αποδείχτηκε ξεκάθαρα πως η τακτική του ενός pit stop παραήταν φιλόδοξη για τις περισσότερες ομάδες. Παρακολουθήσαμε έναν διασκεδαστικό αγώνα, όπου η στρατηγική διαχείρισης των ελαστικών ήταν πολύ σημαντική. Επιπλέον είναι πάντα σπουδαίο να βλέπεις ένα νέο πρόσωπο στο βάθρο. Συγχαρητήρια στο Valtteri και στη Williams όπως και στη Mercedes για την σπουδαία απόδοση όλο το Σαββατοκύριακο».

 

Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα

 

 

Μαλακή

Πολύ μαλακή

Πρώτος

HAM  – 1m12.217s

PER – 1m12.142s

Δεύτερος

BOT –    1m12.581s

BUT – 1m12.858s

Τρίτος

MAS  –  1m12.586s

MAL – 1m13.187s

 

Περισσότεροι γύροι με μια γόμα στον αγώνα:

 

Μαλακή57 γύροιK.Kobayashi

Πολύ μαλακή37 γύροιMChilton

 

Μετρητής αλήθειας:

Η εκτίμησή μας για την ταχύτερη στρατηγική ήταν τα δυο pit stop: Εκκίνηση με την πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο χρώμα) μετά μαλακή γόμα ( κίτρινο χρώμα) στον 13ο γύρο και μετά ξανά μαλακή γόμα στον 42ο γύρο. Ο Rosberg σταμάτησε για πρώτη φορά στον 11ο γύρο έβαλε τη μαλακή γόμα και το ίδιο έκανε στον 40ο γύρο ακολουθώντας τη στρατηγική που προβλέψαμε.