Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2012: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ!

Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, ένα χώρο που για δεύτερη συνεχή χρονιά άνοιξε τις πύλες του στο Ράλλυ Ακρόπολις, δόθηκε πριν από λίγη ώρα συνέντευξη Τύπου για το φετινό που θα διεξαχθεί στις 24-27 Μαΐου 2012.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Παύλος Γερουλάνος, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Η τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσωπήθηκε τόσο από τον Αντιπεριφερειάρχη Ενέργειας Βιομηχανίας και Πολιτισμού Πελοποννήσου, κ. Απόστολο Παπαφωτίου, όσο και από το Δήμαρχο Λουτρακίου-Αγ. Θεοδώρων, κ. Κώστα Λογοθέτη, αλλά και τους δημάρχους των περιοχών απ' όπου πρόκειται να περάσει η διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις 2012.
Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κατά το χαιρετισμό του επεσήμανε πως το αρμόδιο υπουργείο θα σταθεί και φέτος δίπλα στο Ράλλυ Ακρόπολις, μέσω χορηγίας που θα προέλθει από τον ΟΠΑΠ, ενώ χαρακτηριστικά είπε «Αν κάπου βλέπουμε μια αξία και μπορούμε να επενδύσουμε σ' αυτό, το κάνουμε. Ειδικότερα όταν βλέπουμε ότι δίπλα σ' αυτό που γίνεται υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται γι' αυτό που κάνουν. Όταν αυτό στο οποίο επενδύουμε έχει προστιθέμενη αξία, το κράτος έρχεται ως αρωγός».
Από την πλευρά του Δήμου Αθηναίων, με τον οποίο από σήμερα ξεκινά μια νέα συνεργασία σε επίπεδο διοργάνωσης και προβολής, χαιρετισμό απήυθυνε η πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού Νεολαίας (ΟΠΑΝΔΑ), κ. Παναγιώτα Ψαράκη.
Η εκδήλωση έκλεισε με την προβολή του ντοκιμαντέρ του Ράλλυ Ακρόπολις, την παραγωγή του οποίου ανέλαβε η εταιρεία Boo Productions και τη σκηνοθεσία η κ. Βίκυ Βελλοπούλου, νικήτρια του σχετικού περυσινού διαγωνισμού με θέμα την εξεύρεση σκηνοθέτη για την υλοποίηση του ντοκιμαντέρ. Πρόκειται για μία παραγωγή που εστιάζει «πίσω από τις κάμερες», στον τρόπο δηλαδή που στήνεται κάθε νέο Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και στη σημασία του τόσο για τους οργανωτές όσο και για τους θεατές.
Στην επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2012 www.acropolisrally.gr και συγκεκριμένα στο σύνδεσμο «videos» έχει αναρτηθεί το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ του Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο είναι ελεύθερο δικαιωμάτων. Επιπλέον, από τη Δευτέρα 2 Απριλίου 2012 και μέχρι την Τρίτη 15 Μαΐου, εντός του διαδικτυακού τόπου θα διενεργείται ψηφοφορία για την κατηγορία «Συνοδηγοί», που θα πλαισιώσει τις ήδη υπάρχουσες στο Hall of Fame του Ράλλυ Ακρόπολις.

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

WRC Rally Results Service Rally Portugal

SS1 SSS Lisboa (3.3km)
Classification
1 Slbrg 2:57.1
2 Loeb+0.1
3=Hirvn+0.7
3=Latvla+0.7
5 Tanak+2.8
6 Sordo+3.8
7 Arajo+4.3
8 Nuvlle+4.4

SS5 Tavira 1(25.0km)
Very wet & slippery. Latvla off.
1 Sordo 17:55.3
3 Slbrg+1:08.7
7 Hirvn+1:31.4
Classification
1 Slbrg 44:11.2
2 Hirvn+25.1
3 Ostbrg+58.8

SS6 Alcarias 1(25.2km)
Foggy & wet. Solbrg off road.
1 Sordo 20:14.7
2 Prkop+48.2
5 Hirvn+1:25.1
Classification
1 Hirvn 1:06:16.1
2 Ostbrg+31.4
3 Novkv+48.4

SS6 Alcarias 1(25.2km)
News flash: Solberg reported off road (2.5km from
end) and unable to get back on.



9 AlAttyh+5.5

SS2 Gomes Aires (10.2km)
1 Slbrg 6:38.1
2 Latvla+1.5
3 Loeb+6.0
4= Hirvn+8.9
Classification
1 Slbrg 9:35.2
2 Latvla+2.2
3 Loeb+6.1
4 Hirvn+9.6
5 Tanak+12.2

SS3 Santa Clara (14.3km)
Loeb confirmed off road
1 Latvla 8:34.4
2 Slbrg+2.7
3 Hirvn+3.5
Classification
1 Latvla 18:11.8
2 Slbrg+0.5
3 Hirvn+10.9
4 Tanak+23.0

SS3 Santa Clara (14.3km)
News flash: Reports suggest that Loeb will not
restart on Friday morning.

SS4 Ourique (11.1km)
Heavy rain
1 Tanak 6:45.4
2 Hirvn+1.4
4 Latvla+7.3
5 Slbrg+9.4
Classification
1 Latvla 25:04.6
2 Slbrg+2.6
3 Hirvn+5.0
4 Tanak+15.7


SS7 S.Bras Alportel1(16.2km)
Very wet & muddy
1 Sordo 13:11.7
2 Novkv+21.8
3 Hirvn+33.9
4 Ostbrg+44.3
Classfcation
1 Hirvn 1:20:01.7
2 Novkv+36.3
3 Ostbrg+41.8

Rally is currently stopped due to several cars
blocking SS7. SS10 is likely to be cancelled and
awaiting official information on when SS8 & SS9 will
run.

Stages 8, 9 and 10 cancelled on safety grounds.
Awaiting information on who will restart on
Saturday.

Results at end of day 2
Classification
1 Hirvn 1:20:01.7
2 Novkv+36.3
3 Ostbrg+41.8
4 Sandl+3:07.2
5 Prkop+3:25.8
13 Slberg+7:35.9
16 Latvla+11:24.6

SS11 Almodovar 1(26.2km)
1 Sordo 16:30.8
2 Latvla+8.1
3 Slbrg+8.5
5 Hirvn+18.9
Classification
1 Hirvn 1:36:51.4
2 Ostbrg+41.7
13 Slbrg+7:25.5
15 Latvla+11:13.8

SS12 Vascao 1(25.3km)
1 Slbrg 17:03.5
2 Sordo+4.4
3 Latvla+9.1
5 Hirvn+26.3
Classification
1 Hirvn 1:54:21.2
2 Ostbrg+43.0
11 Slbrg+6:59.2
15 Latvla+10:56.5

SS13 Loule 1(22.6km)
1 Slbrg 15:49.7
2 Sordo+9.1
3 Latvla+14.4
5 Hirvn+27.7
Classification
1 Hirvn 2:10:38.6
2 Ostbrg+47.3
9 Slbrg+6:31.5
15 Latvla+10:43.3

SS14 Almodovar 2(26.2km)
News flash: Latvala reported to be stooped in stage with engine problem. Not yet known whether he will be able to continue.

SS14 Almodovar 2(26.2k)
1 Slbrg 16:06.9
2 Nuvlle+17.5
3 Hirvn+18.9
Classfcation
1 Hirvn 2:27:04.4
2 Ostbrg+52.1
3 Novkv+1:18.7
6 Slbrg+6:12.6
16 Latvla+22:50.1


SS15 Vascao 2(25.3k)
1 Slbrg 16:16.5
5 Latvla+22.0
6 Hirvn+25.3
Classifcation
1 Hirvn 2:43:46.2
2 Ostbrg+1:00.4
3 Novkv+1:36.5
4 Slbrg+5:47.3
16 Latvla+22:46.8

SS16 Loule 2(22.6k)
1 Sordo 15:25.0
2 Latvla+2.6
5 Hirvn+22.4
13 Slbrg+1:01.6
Classification
1 Hirvn 2:59:33.6
2 Ostbrg+1:11.9
5 Slbrg+6:26.5
16 Latvla+22:27.0

SS17 Silves1(21.42km)
Weather better
1 Latvla 12:01.2
2 PSlbrg+19.6
4 Tnak+26.6
Classification
1 Hirvn 3:12:13.1
2 Ostbrg+1:14.7
3 Novkv+1:54.1
4 PSlbrg+6:07.8


SS18 Santana da Serra1(31k)
1 Latvla 22:48.0
2 PSlbrg+10.2
5 Hirvn+54.9
Classification
1 Hirvn 3:35:56.0
2 Ostbrg+1:22.8
3 Novkv+2:18.0
4 PSlbrg+5:23.1

SS19 Sambro1 (5.08k)
Osberg in road mode
1 PSlbrg3:09.2
2 Sordo+0.1
3 Latvla+1.7
16 Ostbrg+21.3
Classification
1 Hirvn3:39:09.2
2 Ostbrg+1:40.1
3 Novkv+2:26.4


SS20 Silves2 (21.4km)
Rain on stage
1 PSlbrg 12:05.2
2 Latvla+8.0
5 Hirvn+19.1
Classification
1 Hirvn 3:51:33.5
2 Ostbrg+1:43.2
3 Novkv+2:49.3
4 PSlbrg+5:00.0

SS21 Santana da Serra2 (31.04km)
1 Latvla 22:54.1
2 PSlbrg+23.4
3 Nuvlle+1:03.5
Classification
1 Hirvn 4:15:44.8
2 Ostbrg+1:58.6
3 Novkv+3:32.0
4 PSlbrg+4:06.2

SS22 Sambro2 (5.08km) Power Stage
Sun then rain
1 Sordo3:10.4
2 Latvla+0.3
3 Tnak+2.1
Classification
1 Hirvn4:19:24.3
2 Ostbrg+1:51.8
3 Novkv+3:25.0

Final Classification
1 Hirvn 4:19:24.3
2 Ostbrg+1:51.8
3 Novkv+3:25.0
4 PSlbrg+3:47.4
6 Prkop+8:01.0
7 Kuprs+8:39.1
10 Ketma+11:44.6
14 Latvla+18:54.4

Latvala και Solberg διέπρεψαν στην κατατακτήρια ειδική της Ford στην Πορτογαλία


Η Ford World Rally Team διεκδίκησε την πρώτη και δεύτερη θέση στην κατατακτήρια ειδική του Ράλι Πορτογαλίας. Οι Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο με Ford Fiesta RS World Rally Car, και προηγήθηκαν κατά 1,771 δευτ. από τους Petter Solberg & Chris Patterson που κατατάχθηκαν στην αμέσως επόμενη θέση, στην ειδική διαδρομή των 4,96 χλμ. κοντά στο Faro.

Η Ford έχει σημειώσει τους ταχύτερους χρόνους και στις τρεις κατατακτήριες ειδικές του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ο Latvala ήταν ταχύτερος στη Σουηδία και ο Solberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο Μεξικό.

Αυτό το αποτέλεσμα επιτρέπει στους Latvala και Solberg να επιλέξουν τις θέσεις εκκίνησης στο πρώτο σκέλος την Πέμπτη. Ο Latvala επέλεξε να είναι τελευταίος στη σειρά (17ος), ενώ ο Solberg θα ξεκινήσει από τη 16η θέση, ελπίζοντας οι δρόμοι να έχουν καθαρίσει από τους προηγούμενους οδηγούς ώστε να μπορούν να αναπτύξουν μεγαλύτερες ταχύτητες.

Ο Malcolm Wilson δήλωσε ενθουσιασμένος με τις επιδόσεις της ομάδας. «Είμαι σίγουρος ότι οι οδηγοί και το Fiesta RS WRC έχουν τον απαιτούμενο ρυθμό για να είμαστε απόλυτα ανταγωνιστικοί στην Πορτογαλία. Ωστόσο γνωρίζουμε ότι το ράλι είναι κατά 80 χλμ. μεγαλύτερο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές και μετά από ένα ξηρό χειμώνα, αναμένονται εξαιρετικά τραχιές συνθήκες στους δρόμους. Θα επιδιώξουμε μία ισορροπία μεταξύ ταχύτητας και επιφυλακτικής οδήγησης για την προστασία του αυτοκινήτου» δήλωσε.


Χρόνοι Κατατακτήριας Ειδικής
1. J-M Latvala/M Anttila​FIN​Ford Fiesta RS​3: 01.884
2. P Solberg/C Patterson​NOR​Ford Fiesta RS​3: 03.655
3. M Hirvonen/J Lehtinen​FIN​Citroen DS3​3: 04.232
4. S Loeb/D Elena​FRA​Citroen DS3​3: 04.249
5. O Tänak/K Sikk​EST​Ford Fiesta RS​3: 04.582
6. E Novikov/D Giraudet​RUS​Ford Fiesta RS​3: 05.754
7. D Sordo/C Del Barrio​ESP​Mini John Cooper​3: 05.789
8. J Ketomaa/M Stenberg​FIN​Ford Fiesta RS​3: 05.921
9. M Østberg/J Andersson​NOR​Ford Fiesta RS​3: 05.968
10 T Neuville/N Gilsoul​BEL​Citroen DS3​3: 06.142


Διαδρομή Ράλι

Αν και ο τόπος διεξαγωγής παραμένει ίδιος στους λόφους της Serra do Caldeirão πάνω από το Algarve, το 25% και πλέον της διαδρομής δεν έχει ξαναχρησιμοποιηθεί και σχεδόν το 36% είναι νέο από το 2011. Τη βάση αποτελεί και πάλι το Estádio Algarve, που κατασκευάστηκε για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου 2004, το οποίο φιλοξενεί και το μοναδικό service park. Για την τελετή έναρξης και την πρώτη ειδική διαδρομή τα πληρώματα θα ταξιδέψουν 300χλμ. βόρεια, δίπλα στο Μοναστήρι Ντος Τζερόνιμος, Περιοχή Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Στη συνέχεια, θα επιστρέψουν στο Faro μέσω τριών βραδινών ειδικών στην περιοχή Alentejo. Την Παρασκευή, η δράση μεταφέρεται βορειοανατολικά του Faro και αποτελείται κυρίως από νέους δρόμους. Οι δύο τελευταίες ημέρες, ακόμα βορειότερα, είναι σχεδόν ίδιες με πέρσι, με εξαίρεση τη μικρή ειδική Sambro της Κυριακής. Στο δεύτερο πέρασμα, η ειδική αυτή ισοδυναμεί με Power Stage, που προσφέρει έξτρα βαθμούς στους τρεις ταχύτερους οδηγούς. Οι αγωνιζόμενοι θα τρέξουν σε 22 ειδικές διαδρομές και θα διανύσουν 434,77 χλμ. σε μία συνολική απόσταση 1564,26 χλμ.

ΟΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ

Νέo Διοικητικό Συμβούλιο απέκτησε η ΕΛΠΑ μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, που θα συγκροτηθεί σε Σώμα στις αμέσως επόμενες μέρες, αποτελείται (αλφαβητικά) από τους κκ:
-Δημήτρη Αλεξόπουλο,
-Ιωάννη Αναγνωστόπουλο,
-Παντελή Αντωνόπουλο,
-Γεώργιο Αποστολίδη,
-Χρήστο Αποστολίδη,
-Θεόδωρο Βουκίδη,
-Γεώργιο Γκουρτσούλη,
-Χριστόδουλο Γοργία,
-Βασίλη Δεσποτόπουλο,
-Ανδρέα Καροτσιέρη,
-Θεόδωρο Κόκκινο,
-Ματθαίο Μανσόλα,
-Μαίρη Μπαρκούλη-Λαζαρίδη,
-Νικόλαο Ποριώτη,
-Χριστόφορο Σαραντόπουλο,
-Μάριο Σταφυλοπάτη και
-Στράτη Χ’’παναγιώτου.

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΤΟΠΙΟ ΤΗΣ ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ

Χρησιμοποιώντας τρεις από τις τέσσερις γόμες της Pirelli – το βρόχινο ελαστικό Cinturato Blue, το ενδιάμεσο Cinturato Green και το μεσαίο P Zero White – ο Fernando Alonso με Ferrari αναδείχτηκε νικητής σε ένα επεισοδιακό Μαλαισιανό Grand Prix και πέρασε πρώτος στο βαθμολογικό πίνακα του πρωταθλήματος. Η στρατηγική ελαστικών βοήθησε επίσης τον Μεξικανό Sergio Perez της Sauber να τερματίσει δεύτερος.

Η βροχή που άρχισε να πέφτει λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα είχε ως αποτέλεσμα όλα τα μονοθέσια, με εξαίρεση αυτά της HRT, να ξεκινήσουν με ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green. Μετά από ένα γύρο, ο Perez μπήκε στα pits για αλλαγή σε full wet καθώς η βροχή δυνάμωνε – και αυτή η κίνηση έθεσε τις βάσεις για ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Χάρη στο έγκαιρο pit stop του, ο Perez ήταν 3ος όταν ο αγώνας διακόπηκε στον όγδοο γύρο λόγω καταρρακτώδους βροχής. Ο αγώνας ξεκίνησε πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με υποχρεωτική τη χρήση βρόχινων ελαστικών, σύμφωνα με τους κανονισμούς. Όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει, οι προπορευόμενοι οδηγοί μπήκαν στα pits για αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά και ο Perez για πρώτη φορά οδήγησε τον αγώνα προτού τελικά τον προσπεράσει ο Alonso.

Ήδη πριν βγει η κόκκινη σημαία, οι ομάδες είχαν ήδη εφαρμόσει διάφορες στρατηγικές. Η απόφαση της HRT να ξεκινήσει τον αγώνα με full wet ελαστικά βοήθησε τον Narain Karthikeyan να βρεθεί στη 10η θέση της γενικής κατάταξης όταν ο αγώνας διακόπηκε: ήταν η πρώτη φορά που η νεοσύστατη Ισπανική ομάδα ολοκλήρωνε ένα γύρο σε βαθμολογούμενη θέση. Αντίθετα, ο Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) παρέμεινε με ενδιάμεσο ελαστικό μέχρι που βγήκε η κόκκινη σημαία, κάτι που απέδειξε την προσαρμοστικότητα του Cinturato Green της Pirelli, έχοντας κρατηθεί στην έβδομη θέση παρά το άφθονο σπρέι και το στάσιμο νερό. Η Marussia βρέθηκε επίσης σε βαθμολογούμενη θέση με τον πρωτοεμφανιζόμενο Charles Pic να είναι όγδοος αμέσως μετά την επανεκκίνηση.

Στον 37ο γύρο, ο οδηγός της Toro Rosso, Daniel Ricciardo ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε slick με P Zero White medium, ενώ η αλλαγή του Alonso σε medium slick μετά από τρεις γύρους ήταν καθοριστική για τη διασφάλιση της 28ης νίκης της καριέρας του.

Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα σημειώθηκε με σκληρό ελαστικό P Zero Silver από τον Kimi Raikkonen και τη Lotus του, τρεις γύρους πριν το τέλος. Τα μεγαλύτερα stint ήταν οι 27 γύροι με ενδιάμεσο Cinturato Green που κάλυψαν τα μονοθέσια των Lewis Hamilton (McLaren), Kimi Raikkonen (Lotus) και Kamui Kobayashi (Sauber).

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Ο σημερινός αγώνας είχε πολλά κοινά με το περσινό Καναδικό grand prix, που επίσης διακόπηκε λόγω βροχής. Για μία φορά ακόμα, σημειώθηκαν ραγδαίες εξελίξεις και τρομερές επιδόσεις, όπως αυτές των Alonso και Perez οι οποίοι ξεχώρισαν στις πρώτες θέσεις. Μετά την επανεκκίνηση, οι οδηγοί έπρεπε να είναι συγκρατημένοι με τα ενδιάμεσα ελαστικά, τα οποία έδειξαν την απαιτούμενη προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές συνθήκες. Οι δύο πρώτοι του βάθρου υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική, με τον Alonso να επιλέγει μεσαία γόμα και τον Perez σκληρή για το τελευταίο stint, που επιβεβαιώνει πώς η απόφασή μας να μειώσουμε περαιτέρω τη διαφορά επιδόσεων των γομών αύξησε τον ανταγωνισμό. Επίσης, θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Bruno Senna, ο οποίος πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του σε grand prix με την έκτη θέση».