Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

F1: Η μάχη της Αγγλίας





 

H Formula 1 πάει στο Silverstone, την έδρα του Βρετανικού motorsport (8 ομάδες έχουν το εργοστάσιό τους στη Βρετανία) και τη δεύτερη έδρα της Pirelli καθώς το κέντρο μεταφορών της εταιρείας αλλά και το "κέντρο τελειότητας" βρίσκονται στο Didcot που απέχει λιγότερο από μια ώρα, από την πίστα του Silverstone. Η πίστα είναι μια από τις ταχύτερες της χρονιάς και ασκεί υψηλά φορτία στα ελαστικά. Η πρόκληση γίνεται ακόμη πιο μεγάλη, λόγω του καιρού που είναι απρόβλεπτος. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρέξει κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Επιπλέον παρατηρείται μεγάλη διακύμανση στη θερμοκρασία περιβάλλοντος αλλά και στην ένταση του ανέμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί εύκολα κάποιος να αντιστοιχήσει τα δεδομένα που συνέλεξε στις ελεύθερες δοκιμές με τις καιρικές συνθήκες του αγώνα. Η Pirelli επέλεξε τις δυο πιο σκληρές γόμες στη γκάμα της, την σκληρή P Zero Orange (πορτοκαλί σιρίτι) και την μέση P Zero Medium (άσπρο σιρίτι) για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις τουSilverstone.

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery τόνισε: "Το Silverstone είναι παραδοσιακά ένα από τα πραγματικά μεγάλα γεγονότα της σεζόν. Για τους οδηγούς αλλά και τους φιλάθλους είναι πάντα συναρπαστικό λόγω των πολύ υψηλών ταχυτήτων. Οι Βρετανοί είναι από τους πιο ενθουσιώδεις και πιο καλά ενημερωμένους  οπαδούς της χρονιάς. Είναι φανταστικό να τους βλέπεις να κατακλύζουν τις κερκίδες ανεξάρτητα από το τι καιρό κάνει. Ο καιρός είναι πάντα θέμα προς συζήτηση στο Silverstone, στο παρελθόν έχουμε δει τα πάντα από λαμπρό ήλιο μέχρι καταρρακτώδη βροχή. Είναι καθοριστικό να μπορείς να λάβεις σημαντικές αποφάσεις για τη στρατηγική, άμεσα, βασιζόμενος στις καιρικές συνθήκες που επικρατούν εκείνη τη στιγμή. Δεν είναι βέβαιο ότι θα μπορείς να βασιστείς στα δεδομένα που έχεις συλλέξει προηγουμένως. Επιλέξαμε τις δυο πιο σκληρές γόμες μας, οι οποίες λογικά θα ταιριάξουν καλά με τις συνθήκες. Ανυπομονούμε για την τελευταία περίοδο δοκιμών εξέλιξης μέσα στη χρονιά που θα διεξαχθεί, Τρίτη και Τετάρτη μετά τον αγώνα. Οι FerrariMarussia θα κάνουν δοκιμές για μας την πρώτη μέρα με τις Red BullLotus τη δεύτερη μέρα καθώς συνεχίζεται η εξέλιξη των νέων ελαστικών".

 

Jean Alesi, σύμβουλος Pirelli" Το Silverstone αποτελεί το πραγματικό πανεπιστήμιο για τη F1, αν και πρέπει να τονίσουμε πως η πίστα είναι αρκετά διαφορετική απ' ότι ήταν πριν λίγα χρόνια. Τότε επρόκειτο ουσιαστικά για 6 στροφές της Stoweσυμπεριλαμβανομένης, όπου περνούσαμε με τρελές ταχύτητες. Τώρα έχουν αλλάξει πολλά, έχω οδηγήσει τη συγκεκριμένη χάραξη μόνο σε κατηγορία αυτοκινήτων GT. Υπάρχει ακόμη η απαίτηση για οδήγηση πραγματικά στο όριο σε κάποια σημεία. Για παράδειγμα ακόμη περνούν τέρμα γκάζι στην αλληλουχία στροφών Becketts όπως στο παρελθόν. Απαιτείται ένα τέλεια ζυγισμένο μονοθέσιο και ελαστικά που θα σου δώσουν τα κρίσιμα δέκατα του δευτερολέπτου τα οποία αποτελούν το κλειδί για έναν καλό χρόνο αλλά και τη διατήρηση ενός καλού ρυθμού σ' αυτό τον πολύ απαιτητικό αγώνα. Η ψυχολογική κούραση είναι μεγαλύτερη από τη σωματική καθώς η πίστα έχει αβίαστη ροή".

 

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

Οι ομάδες χρησιμοποιούν από μέσα έως υψηλά επίπεδα αεροδυναμικού φορτίου ώστε να διατηρούν τις υψηλότερες δυνατές ταχύτητες διέλευσης από τις στροφές στο πρώτο μισό του γύρου που είναι μια αλληλουχία γρήγορων στροφών. Αυτές οι ρυθμίσεις δε δημιουργούν μεγάλο μειονέκτημα στις ευθείες καθώς αυτές έχουν μικρό μήκος. Αντίστοιχα μικρές είναι και οι ζώνες φρεναρίσματος στο σύνολο του γύρου. Το προσπέρασμα είναι μια αρκετά δύσκολη πρόκληση.

 

Το Silverstone είναι μια πίστα με υψηλά ποσοστά φορτίων και η γρήγορη φύση της ροής που έχει η διαδρομής φορτίζει τα ελαστικά με διαφορετικές δυνάμεις, κάποιες στιγμές τους ασκούνται ταυτόχρονα αρκετά διαφορετικά φορτία. Οι πλευρικές επιταχύνσεις φτάνουν τα 5G ενώ η επιφάνεια επαφής των ελαστικών μπορεί να υπερβεί τους 110 βαθμούς Κελσίου.

 

Η μέση γόμα δουλεύει σε πιο ήπιες θερμοκρασίες (low working range) και μπορεί να επιτύχει βέλτιστη απόδοση ακόμη και σε χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος. Η σκληρή γόμα δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες (high working range) και εξυπηρετεί καλύτερα όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος και οι συνθήκες στην πίστα είναι πιο ακραίες. Οι θερμοκρασίες στο Silverstone έχουν μια από τις μεγαλύτερες διακυμάνσεις όλης της χρονιάς. Μπορεί κάποιες φορές να υπάρχει μεταβολή ακόμη και 15 βαθμών Κελσίου στη θερμοκρασία οδοστρώματος ανάμεσα σε δυο περιόδους, έτσι η στρατηγική είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθεί.

 

Το Silverstone χρησιμοποιείται συνέχεια κατά τη διάρκεια του χρόνου, ειδικά με τόσους αγώνες υποστήριξης το τριήμερο του αγώνα, η βελτίωση στην πρόσφυση του οδοστρώματος δεν πρόκειται να παίξει τόσο σημαντικό ρόλο όσο σε άλλες πίστες.

 

Η στρατηγική που έδωσε τη νίκη πέρυσι στον αγώνα ήταν αυτή των 3 pit stop. Ο Nico Rosberg εκκίνησε με μέση γόμα και έβαλε 3 σετ σκληρής γόμας στον 12ο, 34ο και 42ο γύρο για να κερδίσει τον αγώνα τελικά για λογαριασμό της Mercedes από την 2η θέση στο grid.

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Διεθνής Ανάβαση Pikes Peak 2014 - Το MiEVEvolution III κερδίζει την πρώτη θέση



 

To ηλεκτροκίνητο Mitsubishi MiEVκέρδισε την πρώτη θέση της κατηγορίας Electric ModifiedDivision και τη 2η θέση της γενικής κατάταξης της Διεθνούς ΑνάβασηςPikes Peak που πραγματοποιήθηκε στο Κολοράντο των ΗΠΑ από τις 23-29 Ιουνίου 2014.

 

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC)συμμετείχε με δύο πλήρως ηλεκτρικάαγωνιστικά MiEV Evolution IIIπου συνδυάζουν τις καλύτερες τεχνολογίες ηλεκτρικώνοχημάτων (EVκαι ελέγχου τετρακίνησης (4WDτης MMCστην τροποποιημένη, ηλεκτρική κατηγορία Electric Modified Division της φετινής διοργάνωσης. Ο GregTracy στον αγώνα της Κυριακής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 9:08.188 καικέρδισε στην Electric Modified Division ενώ ταυτόχρονα επικράτησε στη 2η θέση γενικής κατάταξηςΟ Hiroshi Masuoka με χρόνο 9:12. 204, τερμάτισε 2ος στην κατηγορία και 3ος στη γενική κατάταξηολοκληρώνοντας το θρίαμβο στην ElectricModified DivisionΑυτά τα αποτελέσματα της Ημέρας του Αγώνα και οι επιδόσεις τωναυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης δείχνουν πολλά για το προηγμένο επίπεδο των τεχνολογιών EV και ελέγχου τετρακίνησης της MMC.

 

Ο Greg Tracy στον τερματισμό δήλωσε:

«Είμαι εξαιρετικά ευτυχής που μπόρεσα να προσφέρω στη Mitsubishi Motors αυτή τηνίκη στην κατηγορία Electric Modified, κάτι που σημαίνει ότι είμαι νικητής τόσο σε δύοόσο και τέσσερις τροχούς. Η μετάβαση στους τέσσερις τροχούς έγινε επειδή ήθελαπραγματικά να αγωνιστώ με ένα ηλεκτρικό όχημα! Η ομάδα της Mitsubishi Motorsμου ετοίμασε ένα φανταστικό αγωνιστικό αυτοκίνητοΘα ήθελα να ευχαριστήσω τηνομάδα και τον Masuoka-san ο οποίος βοήθησε στην εξέλιξη αυτού του συναρπαστικού αυτοκινήτου και στην κατάκτηση της νίκης που είναι πραγματικάπροϊόν ομαδικής προσπάθειαςΟι οδικές συνθήκες σήμερα ήταν αρκετά ολισθηρέςαλλά το S-AWC ελαχιστοποίησε κάθε περιττό ντριφτάρισμα του αυτοκινήτου και μου προσέφερε τη δυνατότητα πολύ γρήγορων εισόδων σε όλες τις στροφές με απόλυτηαυτοπεποίθησηΈνα πράγμα με απογοήτευσεότι ήμουν υπερβολικά επιθετικός στοφρενάρισμα σε μερικές στροφές με αποτέλεσμα να κουράσω τα φρένα προς το τέλοςκαι πιστεύω ότι έτσι έχασα πολύτιμο χρόνοΕίμαι λίγο στεναχωρημένοςγιατίδιαφορετικά θα είχαμε πολύ καλές πιθανότητες και για τη γενική κατάταξη.Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψηείμαι περήφανος που κατάφερα να χαρίσωστη Mitsubishi Motors αυτή τη νίκη στην ηλεκτρική τροποποιημένη κατηγορίαοδηγώντας το MiEV Evolution III

 

Ο Ιάπωνας οδηγός Hiroshi Masuoka δήλωσε:

«Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να συγχαρώ στον Greg για τη νίκη του στην κατηγορίαElectric ModifiedΟδήγησε το MiEV Evolution III θεαματικά και σίγουρα αξίζει αυτή τη νίκηΣαν ομόσταυλος και συνεργάτης της ομάδαςδεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχής από αυτό το αποτέλεσμαΟ καιρός ήταν πεντακάθαρος σήμερα και χωρίςφόβο για επικείμενη βροχήεπομένως μπόρεσα να οδηγήσω επιθετικά μέχρι τηνκορυφήΑν αξιολογούσα την οδήγησή μου σήμεραθα έδινα 95 βαθμούς με άριστα το 100. Δεν μπόρεσα να νικήσω αλλά είμαι περήφανος που συνέβαλα σε έναντερματισμό 1-2 για την ομάδαΚαθώς αγωνιστήκαμε στο Pikes Peak για τρία χρόνιαμε ηλεκτρικό όχημακαταφέραμε να εξελίξουμε ένα προηγμένο αγωνιστικό εργαλείο,μαθαίνοντας περισσότερα πράγματα για τις προηγμένες τεχνολογίεςΕπιπλέον,μπορέσαμε να δούμε τους νέους και ανερχόμενους μηχανικούς να ωριμάζουν μέσααπό αυτό το πρόγραμμα. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τα στοιχεία και η εμπειρία πουσυγκεντρώσαμε μέσα από τη συμμετοχή μας στο Pikes Peak θα αποδειχτούν πολύτιμα στην περαιτέρω εξέλιξη των τεχνολογιών ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων μας στο μέλλον.»

Η Διεθνής Ανάβαση PikesPeak που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Colorado των ΗΠΑ είναι μία ετήσια ανάβαση αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στην κορυφή τουPikesPeak ύψους 4.300 m στο Colorado με τους συμμετέχοντες να καλύπτουν μίαυψομετρική διαφορά σχεδόν 1.500 m. Η ανάβαση που χρονολογείται από το 1916 γιορτάζει φέτος την 92η χρονιά της που σημαίνει ότι είναι ο δεύτερος παλαιότερος αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού στις ΗΠΑ μετά το Indianapolis 500. Είναι γνωστός και σαν ‘Αγώνας προς τα Σύννεφα’  (TheRacetotheClouds), με την ατμοσφαιρική πίεση, τη  θερμοκρασία, τις καιρικές και λοιπές συνθήκες να αλλάζουν σημαντικά από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Αυτό απαιτεί βέλτιστες ρυθμίσεις ώστε τα οχήματα να αποδίδουν τα μέγιστα, σε όλη τη διάρκεια της ανάβασης.www.ppihc.com/

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

1ο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος: Σημαντική νίκη για Κύρκο!





Κάτω από ιδανικές συνθήκες και με τη ζέστη να κάνει αισθητή την παρουσία της, διεξήχθη στην ευρύτερη περιοχή της Ιτέας η πρώτη έκδοση του ανανεωμένου Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος. Ο 4οςγύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος, συγκέντρωσε αρκετές και δυνατές για την εποχή συμμετοχές, σε όλες τις κατηγορίες, με τα πληρώματα να δηλώνουν ευχαριστημένα που επανήλθανσε αγαπημένες ειδικές, μετά από καιρό. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως ουκ ολίγες ήταν οι επιστροφές οδηγών στομπάκετ, ύστερα από απουσία αρκετών ετών.

Θριαμβευτές από την Ιτέα, έφυγαν οι περσινοί πρωταθλητές Κύρκος-Πολυζώηςοι οποίοι οδήγησαν στο όριο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Βέβαια, στην πρώτη ειδική είχαν μια μικροέξοδο, η οποία τραυμάτισε το Mitsubishi Lancer Evo IX.Εν συνεχεία και αφού επούλωσαν τις πληγές, επιτέθηκαν στο δεύτερο σκέλος, με αποτέλεσμα να πάρουν μια άνετη νίκη, τη δεύτερη φετινή. Πλέον ατενίζουν με άλλον αέρα την ασφάλτινησυνέχεια του πρωταθλήματος, καθώς απέκτησαν διαφορά 5 βαθμών από τους διώκτες τους. Παράλληλα, ο 45χρονος οδηγός κέρδισε και τους δύο γύρους του Κυπέλλου Χώματος, καθώς κάθε loop αποτέλεσε ξεχωριστό αγώνα για το θεσμό.Προβλήματα που δεν τους επέτρεψαν να παλέψουν όπως θα ήθελαν για τη νίκη, αντιμετώπισαν οι δεύτεροι, Φιλιππίδης-Σαΐνης. Αρχικά, είχαν τετ-α-κε, ενώ ένα λάστιχο και στα δύο περάσματα από το Δροσοχώρι τους στέρησε τις όποιες ελπίδες για νίκη. Ευχάριστη έκπληξη του αγώνα αποτελεί η τρίτη θέση των Ι. Άκρατου-Ε. Άκρατου (Mitsubishi Lancer Evo IX) , οι οποίοι έβαλαν «στο σακούλι» τους πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου Χώματος, θεσμό που ακολουθούν φέτος. Δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως ο 37χρονος οδηγός ανταπεξήλθε με τον καλύτερο τρόπο στο πρώτο του μεγάλο χωμάτινο ράλλυ, συμπληρώνοντας το βάθρο.Άτυχοι με το «καλημέρα» στάθηκαν και οι πρωταθλητές του 2012, Νιώρας-Κακαλής, καθώς το τετ-α-κε που είχαν στους πρώτους Βωξίτες και το πρόβλημα στο τιμόνι στη συνέχεια οδήγησαν το πλήρωμα στην τέταρτη θέση, με τις ελπίδες τίτλου όμως να παραμένουν ζωντανέςΠαρά το γεγονός πως ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης οδήγησε ένα αδύναμο, όπως δήλωσε ο ίδιος, Mitsubishi Lancer Evo VIII, κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην πέμπτη θέση. Έχοντας δίπλα του τον μόνιμο, πλέον, συνοδηγό, Μάριο Τσαούσογλου, ξεκίνησε μουδιασμένα από την όγδοη θέση και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των πρωτοπόρων, σκαρφάλωσε στη γενική. Με τον Κωστή Στεφανή να έχει το ρόλο του δασκάλου, ο Νικόλας Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX)βρέθηκε πίσω από τον αδερφό του, πετυχαίνοντας έτσι ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα της καριέρας του. Σίγουρα το κέρδος που αποκόμισε από τον έμπειρο Στεφανή είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια. Στην επάνοδό του στους αγώνες, ο Πάνος Ζήσης έχοντας πλάι του τον Αλέξανδρο Τσιάπα, ολοκλήρωσε στην έβδομη θέση, στην παρθενική εμφάνιση του οδηγού με το νέο του απόκτημα, ένα Mitsubishi Lancer Evo VI.Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σπανός-Γκότοβος (Subaru ImprezaSti Spec-C)Κλουβάτος-Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EvoIXκαι οι Κύπριοι Κυριάκου-Αριστίδου, οι οποίοι το διασκέδασαν με το Subaru Impreza R4, πιθανώς στον τελευταίο φετινό τους φετινό αγώνα στη χώρα μας.

Στην F2, τώρα, οι Pazonen”-Κούγιας (Toyota Yarisπήραν 3 από τις 4 ειδικές στην κατηγορία τους και τερμάτισαν στηνκορυφή τόσο της κατηγορίας, όσο και της Α5, αν και προς το τέλος …καρδιοχτύπησανΟι Αντωνίου-Αντωνίου (Ford EscortRS 2000), που βρέθηκαν πίσω τους, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, όντας 13 δλ. μακριά από τους επικεφαλής της κατηγορίας. Ένα κλατάρισμα, όμως, δεν επέτρεψε στο πλήρωμα να παλέψει για τη νίκη και η τελική διαφορά ξεπέρασε τα 4 λεπτά. Το Λαμιώτικο πλήρωμα, ωστόσο, τερμάτισε πρώτο στην Ε11. Τρίτη θέση στην Fκαι πρώτη στην Α6 για τον …στρατιώτη Γεράσιμο Κυπραίο (Peugeot 206 XS), έχοντας δίπλα του το Γιώργο ΠισιμάνηΠαρά την εξάμηνη αποχή του από τις ειδικές, ο 26χρονος οδηγός κινήθηκε ταχύτατα και ανανέωσε το ραντεβού του με τους αγώνες για το Σεπτέμβριο στη Λαμία.

Άδοξα έληξε η προσπάθεια των Παπαδημητρίου-Πετρόπουλου στη δεύτερη ειδική του αγώνα. Το πλήρωμα λόγω και της ανωτερότητας του Ford Fiesta R5, έχτισε διαφορά 25 δλ. στην πρώτη ειδική. Στα τελευταία χιλιόμετρα της δεύτερης, όμως, ένα κλαταρισμένο ελαστικό που προτίμησε να μην αλλάξει είχε ως αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός δρόμου, χτυπώντας ελαφρά σε δέντρο. Προκειμένου να μη δημιουργήσει περαιτέρω πρόβλημα στο «Ιταλικό» Fiestaο Παπαδημητρίου αποφάσισε να μη συνεχίσει την προσπάθειά του. Ευχή όλων, βέβαια, είναι να απολαύσουμε πολύ σύντομα τον 49χρονο οδηγό στις ειδικές διαδρομές της χώρας μας. Κι ενώ όλα κυλούσαν ομαλά για τουςΜπαντούνα-Σούκουλη, λίγα μόλις χιλιόμετρα από τον τερματισμό, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, καθώς ο κινητήρας του Mitsubishi Lancer Evo VI παρέδωσε πνεύμα. Κρίμα, καθώς η μέχρι τότε εμφάνισή τους ήταν εξαιρετική. Στις υπόλοιπες εγκαταλείψεις ξεχωρίζουν αυτές των πρωτοπόρων στη βαθμολογία της Α5, Αγγελόπουλου-Δίπλα (Toyota Yaris)στα πρώτα μέτρα των Βωξιτών από θερμοκρασία, των «Άρμα»-«Αρμάκι» (Nissan Micra K11) από αντλία βενζίνης και των τρίτων στην F2, μέχρι εκείνη τη στιγμή, Γιώτη-Βότση(Hyundai Accent). Στην πρώτη ειδική, το Subaru Impreza GTτων Λαϊνόπουλου-Κολοτούρου άρπαξε φωτιά, η οποία σβήστηκε έγκαιρα, χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Έξοδο είχαν οιΚωνσταντάκος-Σιδεράκης (Subaru Impreza STi N14) και οιΜαγιάφης-Μαλακτάρη με το θηριώδες και εντυπωσιακό JeepGrand Cherokee.

Τις ημέρες του αγώνα, η Ιτέα θύμισε παλιές, καλές Ακροπολικέςεποχές. Οι πολυαγαπημένες ειδικές της περιοχής, σε συνδυασμό με τους φιλόξενους κατοίκους, την όμορφη παραλία και τη «ραλλιστική» ιστορία συνθέτουν μια επιτυχημένη συνταγή που πρέπει να επαναληφθεί. Μοναδικό μελαγχολικό σημείο η απουσία των θεατών, οι οποίοι αυτή τη ζεστή ημέρα του καλοκαιριού, επέλεξαν τις παραλίες. Στα θετικά του αγώνα, η διαδικτυακή κάλυψη της εκκίνησης, του τερματισμού, καθώς και της Ε.Δ. Βωξίτες από τον ιστότοπο www.sportaltv.gr. Ευχή όλων είναι να πραγματοποιηθεί ένας ακόμη καλύτερος αγώνας τη νέα χρονιά, με περισσότερες συμμετοχές! Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στις 14 Σεπτέμβρη.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:

Λ. Κύρκος: Ήταν ένας πολύ ωραίος. Οι ειδικές ήταν φοβερές, αν και δύσκολες. Στην εναρκτήρια ειδική είχαμε μια μικρή έξοδο, με αποτέλεσμα να φύγει η ποδιά. Το επιδιορθώσαμε, όμως στο σέρβις και λαμβάνοντας υπόψη και την καλύτερη γνώση του δρόμου στο δεύτερο σκέλος, επιτεθήκαμε και ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Γ. Φιλιππίδης: Μας άρεσε πολύ ο αγώνας, αν και δεν το ευχαριστηθήκαμε όσο θα θέλαμε. Το πρωί είχαμε μικροέξοδο και πάθαμε λάστιχο, το οποίο αλλάξαμε μετά το τέλος τουΔροσοχωρίου. Στα τελευταία χιλιόμετρα του αγώνα κι ενώ πιέζαμε, πάθαμε κλατάρισμα που δε μας επέτρεψε να κυνηγήσουμε το κάτι παραπάνω. Επόμενος αγώνας το Δ.Ε.Θ. το Σεπτέμβρη.

Ι. Άκρατος: Το ράλλυ αποδείχθηκε ιδιαίτερα σκληρό και μεγάλο για εμάς. Κινηθήκαμε ζωηρά, όχι γρήγορα, ενώ στο τελευταίο Δροσοχώρι το αυτοκίνητο ανέβασε θερμοκρασία. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Θα ακολουθήσουμε το Κύπελλο Χώματος φέτος, οπότε θα πάμε στη Λαμία.

Γ. ΝιώραςΑπό την αρχή αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Μείναμε από υδραυλικό τιμόνι στη δεύτερη ειδική, χάνοντας πολύ χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος, δυστυχώς η φθορά των ελαστικών ήταν μεγάλη και δεν καταφέραμε κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση.

Κ. Χαλιβελάκης: Είμαστε τυχεροί που τερματίσαμε, καθώς το αυτοκίνητο στο δεύτερο loop ρετάριζε. Το Evo VIII είναι υποδεέστερο σε σχέση με τα Ν4, ωστόσο το παλέψαμε και πήγαμε καλά. Δε θα ακολουθήσω κάποιο θεσμό φέτος, οπότε δεν μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ποια θα είναι η επόμενή μου εμφάνιση.

PazonenΉταν ένας υπέροχος και όμορφος αγώνας. Όλα κύλησαν ομαλά και πετύχαμε το στόχο μας. Το ευχαριστηθήκαμε!