Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Προσβάσεις θεατών στις ειδικές διαδρομές

Στο επίσημο site του Ράλλυ Ακρόπολις και συγκεκριμένα στο σύνδεσμο «Θεατές» έχουν αναρτηθεί όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για να σχεδιάσετε πώς θα παρακολουθήσετε το φετινό αγώνα.

Από το σχετικό σύνδεσμο μπορείτε να «κατεβάσετε» χάρτες των ειδικών διαδρομών σε υψηλή ανάλυση όπως, επίσης, και με δορυφορική χαρτογράφηση (σε περιβάλλον Google Earth), κείμενα με περιγραφές και πληροφορίες για όλες τις προτεινόμενες, από την Οργάνωση, προσβάσεις, καθώς και λεπτομερή road book που θα σας οδηγήσουν στην καρδιά του θεάματος!

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Η Ford Γιορτάζει 150 βαθμολογούμενους τερματισμούς στο WRC

Δεν ήταν μόνο ο Sebastien Loeb, που πέτυχε μία νίκη ορόσημο στο ράλλυ Αργεντινής (7 νίκη στον αγώνα και 70η στην καριέρα του) αλλά ήταν και η Ford, που βρήκε να γιορτάσει κάτι μέσα στην… ατυχία της.

Θυμηθείτε πως ο D. Sordo εγκατέλειψε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή και o P.Solberg τερμάτισε τον αγώνα με καθεστώς rally2. Η 6η θέση του Νορβηγού δεν ήταν κάτι απλό αφού η Ford "έγραψε ιστορία" σημειώνοντας (πρώτη από τους κατασκευαστές) 150 συνεχόμενους βαθμολογούμενους τερματισμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA.

Δείτε με αριθμούς κάποια ορόσημα στην ιστορία της Ford στα ράλλυ:


6: Νίκες στο ράλλυ Σουηδίας, η μεγαλύτερη επιτυχία.

8: Ford Fiesta RS World Rally Cars τερμάτισαν στο top 10 στο Ράλι Βρετανίας 2011.

12: Οδηγοί συνέβαλαν στο ρεκόρ της Ford. Πρόκειται για τους Mikko Hirvonen (84 βαθμολογούμενοι τερματισμοί), Jari Matti Latvala (48), Marcus Grοnholm (29), Markko Martin (28), Francois Duval (19), Toni Gardemeister (13), Roman Kresta (10), Carlos Sainz (9), Colin McRae (9), Petter Solberg (4), Janne Tuohino (2), Henning Solberg (1).

14: Συνεχόμενοι τερματισμοί στο βάθρο για την επίσημη ομάδα της Ford από το Ράλι Σαρδηνίας 2006 μέχρι το Ράλλυ Μεξικού 2007, και πάλι από το Ράλλυ Αργεντινής 2007 μέχρι το Ράλλυ Μεξικού 2008.

18: Οι χώρες στις οποίες έχει κερδίσει η Ford.

23: Οι χώρες στις οποίες η Ford έχει κερδίσει βαθμούς.

27: Το ποσοστό των ράλι όπου η Ford έχει κερδίσει σε 150 αγώνες.

40: Νίκες της Ford.

50: Ο 50ος συνεχόμενος τερματισμός ήταν στο Ράλλυ Κύπρου 2005 όταν οι Toni Gardemeister / Jakke Honkanen τερμάτισαν 5οι .

75: Το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας το 2006 σηματοδότησε όχι μόνο τον 75ο συνεχόμενο τερματισμό, αλλά και τον αγώνα στον οποίο η Ford κλείδωσε τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών.

96: Τερματισμοί στο βάθρο.

100: Ο εμβληματικός αριθμός επιτεύχθηκε στο Ράλλυ Τουρκίας το 2008 όταν η Ford τερμάτισε στις θέσεις 1-2. Οι Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen κέρδισαν, ενώ οι Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila ήρθαν δεύτεροι.

1983: Βαθμοί έχουν συγκεντρωθεί στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

2002: Το ράλλυ του Μόντε Κάρλο εκείνης της χρονιάς ξεκίνησε το "σερί" των βαθμολογούμενων τερματισμών, με τους Carlos Sainz / Luis Moya στην τρίτη θέση και τους Colin McRae / Nicky Grist στην τέταρτη. Και οι δύο οδηγούσαν Ford Focus RS WRC.

1ος Αγώνας GTCC Τρίπολη: Επιτυχημένη διοργάνωση

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 1ος Αγώνας του Επάθλου GTCC στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Ο αγώνας τελέστηκε με τις καλύτερες συνθήκες, ύστερα από την καταρρακτώδη βροχή του Σαββάτου, που δεν βοήθησε τους οδηγούς που συμμετείχαν να πραγματοποιήσουν σωστές δοκιμές. Παρ όλα αυτά οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, μετά το τέλος του Παν. Πρωτ. Ταχύτητας και ο αγώνας του GTCC άρχισε με μία μικρή καθυστέρηση.
Συμμετείχαν 73 οδηγοί από 16 Clubs και 17 πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί.

Πρώτη κατηγορία που άνοιξε την φετινή αγωνιστική χρονιά ήταν η SALOON με 7 συμμετοχές, 4 στα χωρίς turbo και 3 με turbo.
Νικητής στα αυτοκίνητα χωρίς turbo ήταν ο Λουκάς Τζιβελέκης με Citroen AX, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 05:29.644 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:03.856, στην 2η θέση ακολούθησε ο Σάββας Γιαννακόγλου με Renault Clio από το Club SHEEPS AND DOGS
με συνολικό χρόνο 05:34.958, ενώ την 3η θέση κατέλαβε ο Ορέστης Μέντζος με Citroen Saxo VTS, από το Club SUBAMANIACS, με συνολικό χρόνο 05:48.323.
Στα αυτοκίνητα με turbo νικητής ήταν ο Δημήτρης Μήτσιας με NISSAN SILVIA, από την ΑΛ Τρίπολης, με συνολικό χρόνο 05:23.647, από τους ανερχόμενους οδηγούς του GTCC που συμμετέχει πλέον και στην Formula Saloon του Παν. Πρωτ Ταχύτητας κερδίζοντας στον πρώτο του αγώνα την 2η θέση, ακολούθησε στην 2η θέση Ντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 turbo, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 05:34.958, ενώ ο 3ος της κατηγορίας Δημήτρης Τσαντήλας με Pegeuot 106 turbo, από την ΑΛ Τρίπολης, εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη.

Ακολούθησε η Κατηγορία Α με 4 συμμετοχές και νικητή τον Κώστα Πότσιο με VW Golf, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 03:46.679, στην 2η θέση βρέθηκε ο Γιώργος Ανδριανόπουλος με Ford Sierra Cosworth, από το Club SUBAMANIACS και με συνολικό χρόνο 03:58.154, ο οποίος πραγματοποίησε και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 1:14.221, ενώ στην 3η θέση ήταν ο Στέλιος Γελαδάκης με Ford Escort MKII turbo, από το Club DGH, με συνολικό χρόνο 03:58.768.

Ακολούθησε η νεοεμφανιζόμενη Κατηγορία Α+ με 3 συμμετοχές και νικητή τον Σπύρο Πάνια με Subaru Impreza Sti από το Club SUBAMANIACS και με συνολικό χρόνο 03:49.310, πραγματοποιώντας και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 1:15.670, στην 2η θέση βρέθηκε ο Νίκος Τσιρώνης με Ford Focus RS, από το Club TARMAC και με συνολικό χρόνο 03:52.184, ενώ 3ος ήταν ο Παναγιώτης Παρασκευόπουλος με BMW X3, από την ΑΛ Τρίπολης, με συνολικό χρόνο 03:56.888.


Η συνέχεια δόθηκε στις Special κατηγορίες, για βελτιωμένα αυτοκίνητα, με πρώτη να ξεκινάει η S3.
Συμμετείχαν 8 οδηγοί και νικητής ήταν ο Νίκος Λούκος με Citroen AX, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 03:32.780 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία του με 1:10.574, ακολούθησε στην 2η θέση ο Χρήστος Θεοδώρου με Citroen AX, από το Club TARMAC και με συνολικό χρόνο 03:34.367, ενώ 3ος κατετάγη ο Παναγιώτης Σταφυλοπάτης με Citroen Saxo VTS, από το Club Overclockers, και συνολικό χρόνο 03:45.172.

Στην Κατηγορία S2 συμμετείχαν 12 οδηγοί, από τις ποιο πολυπληθείς κατηγορίες, με νικητή, για άλλη μία φορά, ποιόν άλλον από τον, Λουκά Τζιβελέκη με Citroen AX, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:25.083 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:07.787, στην 2 θέση βρέθηκε ο Ντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 turbo, από το Club SHEEPS AND DOGS και με συνολικό χρόνο 03:28.799, ενώ 3ος τερμάτισε ο Σάββας Γιαννακόγλου με Renault Clio από το Club SHEEPS AND DOGS
με συνολικό χρόνο 03:32.266.

Επόμενη Κατηγορία η S1 με 5 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Μήτσια με NISSAN SILVIA, από την ΑΛ Τρίπολης, με συνολικό χρόνο 03:24.967 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:07.844, ακολούθησε στην 2η θέση ο Παναγιώτης Παρθένης, με Mitsubishi Evo IX, από την ΦΙΛΜΠΑ και συνολικό χρόνο 03:28.495, ενώ 3ος ήταν ο Σπύρος Πάνιας με Subaru Impreza Sti από το Club SUBAMANIACS και με συνολικό χρόνο 03:37.692.

Επανερχόμαστε στις Κατηγορίες Tuning με πρώτη την νεοεισερχόμενη Κατηγορία Smart. Συμμετείχαν 4 οδηγοί και νικητής ήταν ο Γιάννης Σαλαμπάλας με Smart Roadster από το Club Smartmania, με συνολικό χρόνο 04:02.975 και ταχύτερο γύρο κατηγορίας με 1:20.644, 2ος βρέθηκε ο Αντώνης Λιάτας με Smart Roadster από το Club FunkySmart, με συνολικό χρόνο 04:12.026, ενώ 3ος ήταν ο Χρήστος Δρόσος με με Smart Crossblade από το Club FunkySmart, με συνολικό χρόνο 04:23.044.

Επόμενη Κατηγορία η Ζ με 1 συμμετοχή, αυτή του Λεωνίδα Βαρελά με TOYTA Starlet, από ΑΛ Τρίπολης και συνολικό χρόνο 04:10.878.

Ακολούθησε η Κατηγορία Ε με 9 συμμετοχές και νικητή τον Παναγιώτη Χαχαλά με Citroen AX, από το Club DGH, με συνολικό χρόνο 03:38.381 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:12.565, 2ος ήταν ο Παναγιώτης Σταφυλοπάτης με Citroen Saxo VTS, από το Club Overclockers, και συνολικό χρόνο 03:42.798, ενώ 3ος τερμάτισε ο Νίκος Αριστειδόπουλος με MINI Cooper, από το Club TARMAC και με συνολικό χρόνο 03:44.116.

Επόμενη η Κατηγορία Δ με 6 συμμετοχές και Νικητή τον Μάνο Μηλιαράκη με Lotus Elise από το Club Trackmiata, με συνολικό χρόνο 03:42.872 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:14.245, στην 2η θέση ήταν ο Γιώργος Παγανός με TOYTA Starlet Glanza, από την STARTLINE και με συνολικό χρόνο 03:45.301, ενώ 3ος τερμάτισε ο Παναγιώτης Γούσης με Peugeot 106 rallye από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:46.967.

Ακολούθησε η Κατηγορία Γ με 6 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Παπαδάκη με Mazda Roadster, από το Club Trackmiata, με συνολικό χρόνο 03:46.186 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:14.826, 2ος ήταν ο Ηλίας Πιπεργιάς με Honda S2000, από το Club Overclockers, και συνολικό χρόνο 03:47.233, ενώ 3ος ήταν ο Δημήτρης Κοκόζης με Renault Clio RS από το Grek Renault Club, με συνολικό χρόνο 04:00.082.


Tον αγώνα κλείνει η Κατηγορία Β με 4 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Μάμαλη με Seat Ibiza turbo, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:38.575 και ταχύτερο γύρο στην κατηγορία με 1:12.533, 2ο τον Βασίλη Παπαθανασίου VW Beetle, από το Club SHEEPS AND DOGS, με συνολικό χρόνο 03:40.506, ενώ 3ος ήταν ο Βασίλης Γελαδάκης με VW Golf 1.8 Gti, από το Club DGH, με συνολικό χρόνο 03:53.079.

Οι συμμετέχοντες ευχαριστούν την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ για την στήριξη που δίνει ώστε να πραγματοποιηθεί άλλο ένα Έπαθλο GTCC, την Startline για την οργανωτική υποστήριξη στην τέλεση του αγώνα, το PhotoRallyPress, το περιοδικό BURNOUT και τον χορηγό ηλεκτρονικής επικοινωνίας 6th Gear.


Πλήρη αποτελέσματα : http://www.gtcc.gr/main/index.php?option=com_content&view=article&id=154:-1-gtcc-2012-29042012&catid=49:races2012

VIDEOS F1: Ayrton Senna da Silva - In memoriam | áöéåñùìáôá | wheels.e-go.gr

VIDEOS F1: Ayrton Senna da Silva - In memoriam | áöéåñùìáôá | wheels.e-go.gr