Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 1ος γύρος: Κυρίαρχος ο Καϊτατζής προσωρινά...

Το Ράλλυ Ακρόπολις, εκτός από το γεγονός ότι προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, σηματοδοτεί και την έναρξη του 50ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Κάθε ημέρα του διήμερου αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό, με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση του ασφάλτινου σκέλους να σημάνει και το τέλος του πρώτου γύρου του εθνικού Πρωταθλήματος. Έτσι, στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κυρίαρχοι ήταν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος της ημέρας, και, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, όπως με την πίεση του τούρμπο αλλά και με ένα κλαταρισμένο ελαστικό, κατάφερε να σημειώσει μια πειστική και δίκαιη νίκη.

Ο μοναδικός συνδυασμός που προσπάθησε να τους ακολουθήσει και, εντέλει, να τους προβληματίσει ήταν αυτός των Λάμπρου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας κινήθηκαν στο ρυθμό των πρώτων στην αρχή, αλλά στη συνέχεια μία λάθος επιλογή ελαστικών, και συγκεκριμένα η χρήση μαλακής γόμας σε βρεγμένες επιφάνειες, δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, περιορίζοντάς τους στην κατάκτηση της 2ης θέσης της Γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής, με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα από πλευράς τακτικής, και μάλιστα σε επιφάνειες που δεν είναι οι αγαπημένες τους. Είναι σίγουρο ότι αύριο, στο χώμα, θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστικοί.

Πρώτοι στην κατηγορία F2 και αναμφίβολα από τους πρωταγωνιστές του αγώνα τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με ένα Renault Clio Sport. Ο έμπειρος οδηγός κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με το γαλλικό χάτσμπακ, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του και καταφέρνοντας όχι απλώς να σημειώσει μια νίκη στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά και να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με κατά πολύ ισχυρότερες κατασκευές. Πίσω τους, στην 5η θέση, ακολούθησαν οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Νίκος Ζακχαίος με το Mitsubishi Lancer EVO X, χάνοντας και αυτοί με τη σειρά τους χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, επίσης εξαιτίας λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Ένα ακόμα πλήρωμα που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν αυτό των Στέλιου Χαλδαίου-Κωνσταντίνου Σαμαρά με το Citroen C2 R2, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα, κατακτώντας παράλληλα την 6η θέση της Γενικής. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με το Lancer EVO IX και οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman με το Citroen DS3 R3T συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα.

Αύριο, ο θίασος του ελληνικού Πρωταθλήματος θα μεταφερθεί σε χωμάτινες επιφάνειες για το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, θα δούμε ακόμα μία... ελληνική μάχη για τη νίκη στη Γενική αλλά και στις επιμέρους κατηγορίες και κλάσεις.

UPDATE

Κατόπιν απόφασης των αγωνοδικών, οι συμμετέχοντες στο Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος (Νο 52) και ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης (Νο 55) τέθηκαν εκτός αγώνα, λόγω παραβάσεων του τεχνικού κανονισμού. Συγκεκριμένα, στο αυτοκίνητο του Γρηγόρη Νιώρα το σωληνάκι ενεργοποίησης της βαλβίδας wastegate δεν ήταν συνδεδεμένο με το στόμιο της βαλβίδας, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της. Στο αυτοκίνητο που Παναγιώτη Καϊτατζή η βαλβίδα bypass του τούρμπο βρέθηκε τοποθετημένη ανάποδα, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της. 
Η κατάταξη του αγώνα, μετά τον αποκλεισμό των δύο πληρωμάτων, παραμένει προσωρινή, αφού αμφότεροι οι συμμετέχοντες έχουν γνωστοποιήσει την πρόθεσή τους για υποβολή έφεσης κατά της απόφασης.


Ράλλυ Ακροπολις: Θέαμα και συναγωνισμός στην άσφαλτο

Δράση, εναλλαγές στην κορυφή και έντονος συναγωνισμός ήταν τα στοιχεία που χαρακτήρισαν την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2014. Μπορεί με το ξεκίνημά του το Ράλλυ Ακρόπολις να ξένισε, αφού οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ αγωνίστηκαν σε ασφάλτινες επιφάνειες, ωστόσο το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι ο χαρακτήρας και η φιλοσοφία του δεν επηρεάστηκαν. Η ελληνική άσφαλτος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική, αφού οι γλιστερές επιφάνειες και οι υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες των ειδικών διαδρομών δεν επέτρεπαν σε κανέναν να χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του ή να εφησυχάσει. Μεγάλοι πρωταγωνιστές του ασφάλτινου σκέλους αποδείχθηκαν η Peugeot και οι νεαροί οδηγοί της. Αμφότεροι ξεχώρισαν από την αρχή του αγώνα, κάνοντας επίδειξη ισχύος για λογαριασμό του ολοκαίνουργιου Peugeot 208 T16 R5. Το νέο αγωνιστικό όπλο της γαλλικής εταιρείας κάνει την παρθενική του εμφάνιση σε διεθνή αγώνα στη χώρα μας και δείχνει ανταγωνιστικό από τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Αρχικά, την 1η θέση κατέλαβε ο νεαρός Ολλανδός Kevin Abbring, ο οποίος και διακρίνεται για την ταχύτητά του στην άσφαλτο. Όμως, μία διαρροή νερού στο «208» είχε ως αποτέλεσμα ο Ολλανδός να εγκαταλείψει μετά την 5η ε.δ. από υπερθέρμανση στον κινητήρα. Σε εκείνο το σημείο, τη σκυτάλη πήρε ο Craig Breen, ο οποίος ακολουθούσε μία ανάσα πίσω του καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο και στην τελευταία ε.δ. της ημέρας, ολοκλήρωσε το ασφάλτινο σκέλος επικεφαλής του αγώνα. Στη 2η θέση της Γενικής κατάφερε να σκαρφαλώσει μόλις στην τελευταία ε.δ. ο Γάλλος Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC. Ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, ο οποίος κατέκτησε φέτος τη 2η θέση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έκανε δύο λάθη στις δύο πρώτες ε.δ., που του κόστισαν πολύτιμο χρόνο. Παρ' όλα αυτά, κατάφερε να ανακάμψει και τελικά να σκαρφαλώσει στη 2η θέση, μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5. Ο Πρωταθλητής Πολωνίας είχε σταθερή απόδοση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, και το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις 0,3 δλ. πίσω από τον Bouffier αφήνει ανοιχτούς λογαριασμούς μεταξύ τους για το αυριανό χωμάτινο σκέλος.

Λίγο πιο πίσω ακολουθεί ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, με διαφορά που του επιτρέπει ακόμα και να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Ο Φινλανδός οδηγός δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί τα κορυφαία RRC και R5 στις πολύ γρήγορες ασφάλτινες ε.δ., αφού το δικό του Skoda έχει κατά πολύ μικρότερη τελική ταχύτητα από τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν ο νεαρός Vasily Gryazin με το Ford Fiesta S2000, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από πονοκέφαλο αλλά και από τη σχετικά χαμηλή τελική του Fiesta, και ο Bruno Maghalaes, ο οποίος, εκτός από την περιορισμένη αγωνιστική δράση το τελευταίο διάστημα, έκανε και λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές. Την ίδια ώρα, το τέλος της πρώτης ημέρας σήμανε και την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Αντώνη Παπαρινόπουλο με το Mitsubishi Lancer EVO IX να επικρατούν στον αγώνα (θα ακολουθήσει σχετικό δελτίο Τύπου).

Αύριο το σκηνικό θα μεταφερθεί στις χωμάτινες επιφάνειες, που άλλωστε αποτελούν και το χαρακτηριστικότερο γνώρισμα του Ράλλυ Ακρόπολις. Η δράση ξεκινά στις 09:08 από την ε.δ. Κλένια-Μυκήνες και, έπειτα από συνολικά επτά ε.δ. και 114,22 αγωνιστικά χιλιόμετρα, θα ολοκληρωθεί στις 17:06 μ.μ. στο Λουτράκι, και συγκεκριμένα στο Service Park, όπου στις 17:30 θα πραγματοποιηθεί και η Τελετή Τερματισμού στις 17:30.


Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Λίγο πριν αρχίσει η δράση!

Νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της αγωνιστικής δράσης στο Ράλλυ Ακρόπολις 2014. Οι συμμετέχοντες στον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, όπως και στον 1ο και τον 2ο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, πήραν εκκίνηση στην καθιερωμένη τελετή έναρξης, που φέτος, όπως και το 2009, πραγματοποιήθηκε στη γέφυρα του Ισθμού της Κορίνθου, το χαρακτηριστικότερο σημείο της ευρύτερης περιοχής του Λουτρακίου, που για πέμπτη συνεχή χρονιά αποτελεί το επίκεντρό του.
Την τελετή παρακολούθησε πλήθος θεατών, ενώ τους αγωνιζόμενους τίμησαν με την παρουσία τους τόσο εκπρόσωποι της Πολιτείας, ανάμεσα στους οποίους οι δήμαρχοι Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων και Κορινθίων, κύριοι Κώστας Λογοθέτης και Αλέξανδρος Πνευματικός, αντίστοιχα, ο βουλευτής Κορινθίας κ. Χρίστος Δήμας, όσο και εκπρόσωποι των χορηγών του Ράλλυ Ακρόπολις, όπως ο εμπορικός διευθυντής της Club Hotel Casino Loutraki, κ. Αθανάσιος Τσατσούλης, ο διευθυντής λιανικού εμπορίου της ΕΚΟ, κ. Βασίλης Παναγόπουλος, ο κ. Βασίλης Δολιώτης από τον ΟΤΕ κ.ά. Φυσικά, τόσο η ΕΛΠΑ όσο και η ΟΜΑΕ παρέστησαν με πλήθος εκπροσώπων τους στην Τελετή Εκκίνησης, ανάμεσα στους οποίους ο πρώην και ο νυν πρόεδρος της ΕΛΠΑ, κύριοι Βασίλης Δεσποτόπουλος και Θεόδωρος Κόκκινος, όπως και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, κ. Μανώλης Χαλιβελάκης.
Η καθαρά αγωνιστική δράση, ωστόσο, ξεκινά αύριο στις 09:00, οπότε τα 29 πληρώματα που εκκινούν στον αγώνα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα αναχωρήσουν από το service park για την 1η ειδική διαδρομή του αγώνα, τον Άγιο Ιωάννη 1. Η διαδρομή της πρώτης ημέρας περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές αποκλειστικά σε ασφάλτινες επιφάνειες (τρεις επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 124,62 χιλιομέτρων.
Παράλληλα, η αυριανή πρώτη ημέρα σηματοδοτεί την έναρξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αφού κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο εθνικό Πρωτάθλημα. Τα 46 πληρώματα που θα εκκινήσουν στο πλαίσιο του Παν.Π.Ρ. θα καλύψουν ακριβώς την ίδια διαδρομή με τους πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Το Subaru BRZ δείχνει τον δρόμο στα πληρώματα του Ράλλυ Acropolis

Το BRZ, το νέο coupe  της Subaru, στα χέρια του «Ιαβέρη» θα ανοίγει τον δρόμο στις ασφάλτινες ειδικές του 60ου rally Acropolis, σαν πλοηγό αυτοκίνητο.

 

Το πισωκίνητο coupe των 200 ίππων με δίλιτρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα άμεσου ψεκασμού στα χρώματα της «ΟΤΕ VDSL» θα προπορευθεί φέτος των πληρωμάτων που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό πρωτάθλημα rally την Παρασκευή 28, και το Σάββατο 29 Μαρτίου.

 

Το Subaru BRZ, αν και πλοηγός, αναμένεται να τραβήξει τα βλέμματα των θεατών!

 



Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Peugeot+Sainz@Dakar 2015!

Μετά από την εξαιρετική περσινή χρονιά με την κατάρριψη του ρεκόρ στην ανάβαση του Pikes Peak Hill, οι Peugeot Sport, Red Bull και Total ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους απέναντι σε μια συναρπαστική πρόκληση: το Ντακάρ, το πιο σκληρό ράλι στον κόσμο!


Το απίστευτο ρεκόρ που σημειώθηκε τον περασμένο Ιούνιο στην ανάβαση του Pikes Peak με χρόνο 8λεπτά και 13,878 δευτερόλεπτα επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την ετοιμότητα της Peugeot Sport η οποία θα συμμετάσχει σε ένα ακόμη κορυφαίο μηχανοκίνητο γεγονός: στο διάσημο ράλι Ντακάρ. Ένα ράλι όπου η γαλλική ομάδα έχει γράψει ιστορία από το 1987 έως το 1990, αρχικά με το 205 Τ16 Grand Raid και στη συνέχεια με το θρυλικό 405 T16 Grand Raid.

Από τους αμμόλοφους της βορειοδυτικής Αφρικής μέχρι την έρημο της Λατινικής Αμερικής το ράλι Ντακάρ αποτελεί την κορυφαία πρόκληση για τις ομάδες και τις μηχανοκίνητες κατασκευές. Η Team Peugeot Total θα δώσει το κυρίαρχο παρόν στο επόμενο ράλι Ντακάρ που ξεκινά τον Ιανουάριο του 2015 με το νέο αγωνιστικό 2008 DKR που θα καλύψει έναν μαραθώνιο 10.000 χιλιομέτρων σε διάστημα δύο εβδομάδων.

Με την εμπειρία του νικητή στο Ντακάρ του 2010, ο Carlos Sainz επιστρέφει στον διάσημο ράλι με στόχο την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου ενώ ο πέντε φορές νικητής με μοτοσικλέτα Cyril Despres αναζητά μία νέα διάκριση, αυτή την φορά με τέσσερις τροχούς! Και οι δύο οδηγοί θα έχουν την πλήρη υποστήριξη της ίδιας πολύπειρης ομάδας που βρέθηκε πίσω από την εξέλιξη του εκρηκτικού 208 Τ16 Pikes Peak.

Περισσότερες πληροφορίες για το αγωνιστικό που θα συμμετάσχει στο Ντακάρ θα ανακοινωθούν στις 20 Απριλίου, στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου.

 

Peugeot & Dakar: μία επική περιπέτεια!

 

Η σχέση της Peugeot με το Ντακάρ έχει να επιδείξει τέσσερα νικηφόρα αποτελέσματα μέσα από 48.125 χιλιόμετρα στη νοτιοδυτική Αφρική την περίοδο 1987 έως 1990.

 

Την 1η Ιανουαρίου, 1987 η φόρμουλα για μία πετυχημένη εμφάνιση στο ράλι Παρίσι-Αλγερία-Ντακάρ ήταν ήδη έτοιμη. Στην παράταξη των οδηγών βρισκόταν και ο αξεπέραστος Ari Vatanen με το 205 Turbo 16 και το νούμερο «205», ότι καλύτερο για την προβολή του γνωστού μοντέλου της Peugeot. Αρχικά, ένα ατύχημα προκάλεσε μηχανικά προβλήματα στο αυτοκίνητο και το αστέρι της Peugeot έπεσε στην 274η θέση! Ο αγώνας είχε μόλις αρχίσει και το ράλι Ντακάρ είχε ήδη αποδείξει πόσο σκληρό είναι. Μερικές μέρες αργότερα, ο ομόσταβλός οδηγός Shekhar Mehta πέρασε από το ίδιο πάθημα αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τον κινητήρα του 205 T16. Ωστόσο, ο Ari Vatanen δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και αφού διένυσε 13.000 χλμ. άνοιξε το πρώτο κεφάλαιο για την 4ετή κυριαρχία της Peugeot στο Ντακάρ.

 

Το 1988 και με τη γαλλική ομάδα υπό την καθοδήγηση του Jean Todt, συνέβη κάτι εντελώς αναπάντεχο: μετά από 13 ειδικές διαδρομές και κατά τη διανυκτέρευση στην πρωτεύουσα του Μαλλί εκλάπη το 405 Τ16 του Ari Vatanen! Τελικά, το αγωνιστικό του Φινλανδού βρέθηκε αλλά ήταν ήδη αργά μιας και είχε τεθεί εκτός κατάταξης. Παρόλες τις αντίξοες συνθήκες το αστέρι της Peugeot κατάφερε να λάμψει ξανά με τον Juha Kankkunen να κατακτά ξανά το Ντακάρ με 205 Τ16.

 

H συνέχεια ήταν εξίσου συναρπαστική με το Ντακάρ του 1989 να εκτυλίσσεται σε εσωτερική υπόθεση μιας και τον τίτλο διεκδικούσαν οι Ari Vatanen και Jacky Ickx (και οι δύο με 405 T16). Η μάχη ήταν σκληρή και η Peugeot αποφάσισε κατά την διανυκτέρευση στο Gao (του Μαλλί) να το παίξει κορώνα-γράμματα. Ο Ari Vatanen ήταν και τυχερός, ξανά. Η απόλυτη κυριαρχία της Peugeot στο Ντακάρ ολοκληρώθηκε το 1990 και τον συνήθη ύποπτο, τον Ari Vatanen να επισφραγίζει μία ξέφρενη πορεία σε έναν από τα διασημότερα και πιο σκληρά ράλι του κόσμου.

 

Maxime PicatPeugeot CEO

«Η επιτυχία μας στο Pikes Peak 2013 μας έδωσε το κίνητρο για την επιστροφή μας στο Ντακάρ. Ήταν μία πολύ ξεχωριστή στιγμή η οποία δείχνει τι μπορεί να επιτύχει η Peugeot Sport σε συνεργασία με τις Total και Red Bull. Ήταν μια νίκη που μας έδωσε φτερά και μας οδήγησε στο να δούμε σε ποια άλλα μηχανοκίνητα γεγονότα θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε ξανά. Το αποτέλεσμα είναι η επιστροφή μας στο Ντακάρ».

 

Bruno Famin, διευθυντής Peugeot Sport

«Είμαστε πολύ περήφανοι που στην ομάδα μας έχουμε δύο από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς, τον Carlos και τον Cyril. Ο Carlos έχει πετύχει απίστευτες επιδόσεις στους αγώνες και οι ικανότητες του για την εξέλιξη του αυτοκινήτου είναι ευρέως γνωστές μέσα από νικηφόρα αποτελέσματα. Η εμπειρία του είναι πολύ σημαντική  για την ομάδα ενώ ο ενθουσιασμός του και η θέλησή του για νίκες παραμένουν ανεπηρέαστα στοιχεία. Ο Cyril έχει επίσης σημειώσει εντυπωσιακά ρεκόρ στις μοτοσικλέτες και είναι ανυπόμονος να ανακαλύψει τι μπορεί να κάνει με τους τέσσερις τροχούς».

 

Carlos Sainz

«Στο παρελθόν είχα αγωνιστεί πολλές φορές ενάντια στην Peugeot Sport και ξέρω πολύ καλά το πάθος της συγκεκριμένης αγωνιστικής ομάδας. Όπως επίσης ξέρω πως όταν αποφασίζουν να μπουν σε ένα αγωνιστικό πρόγραμμα, τα δίνουν όλα σε αυτό. Κάτι που με εκφράζει απόλυτα. Γνωρίζετε πόσο αγαπώ το Ντακάρ και δεν θα μπορούσα ποτέ να μην δεχθώ την πρόταση της Peugeot για την επιστροφή μου σε μία μοναδική περιπέτεια».

 

Γεννήθηκε στις 12 Απριλίου του 1962, στην Μαδρίτη.
Νικητής στο ράλι Ντακάρ 2010
7 συμμετοχές στο ράλι Ντακάρ
Νικητής στο παγκόσμιο Cross-Country RWC 2007
2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC (1990,1992)
26 νίκες στο WRC

 

Cyril Despres

«Μετά από πέντε νίκες στο Ντακάρ με μοτοσικλέτα η συμμετοχή μου με ένα αυτοκίνητο έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο. Όταν αγωνίζεται με μοτοσικλέτα στο Ντακάρ έχεις περίπου 10 ώρες την ημέρα ελεύθερο πρόγραμμα και έχεις να σκεφτείς πολλά πράγματα. Βασικά, η ιδέα μου ήρθε στο περσινό Ντακάρ και η πρόταση της Peugeot με την Red Bull έφτασε την κατάλληλη στιγμή. Είμαι πολύ περήφανος. Για μένα είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μίας νέας ζωής».

 

Γεννήθηκε στις 24 Ιανουαρίου του 1974, στο Fontainebleau της Γαλλίας.
5 φορές νικητής στο Ντακάρ με μοτοσικλέτα (2005, 2007, 2010, 2012, 2013)
14 συμμετοχές στο Ντακάρ με μοτοσικλέτα
Cross-Country Rally World Champion (2003)
World Team Enduro Champion (2001)

 



MotoGP: Δυνατή πρεμιέρα για Honda

Ο αναβάτης της Repsol Honda RC213V MarcMarquez άνοιξε με νίκη την αυλαία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP στοQatar, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον περσινό τίτλο του πρωταθλητή. Κατά τη διάρκεια του αγώνα 22 γύρων, που πραγματοποιήθηκε κάτω από το φως τον προβολέων της πίστας Losail στο QatarοMarquez έδωσε σκληρή μάχη για τη νίκη με τον Valentino Rossi (Yamaha).

 

H νίκη αυτή έχει πολύ μεγάλη σημασία για το νεαρότερο πρωταθλητή του MotoGP καθώς ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκε σε μοτοσυκλέτα μετά από απουσία έξι εβδομάδων, εξαιτίας ατυχήματος, που είχε με το ξεκίνημα της περιόδου των δοκιμαστικών. Παρόλα αυτά ο  Marquez έδειξε γι’ άλλη μία φορά το ταλέντο του και τις δυνατότητες του κερδίζοντας την poleposition του 1ου νυχτερινού αγώνα της αγωνιστική χρονιάς.

 

O δεύτερος οδηγός της ομάδος Repsol Honda RC213V Dani Pedrosa τερμάτισε στην 3η θέση του αγώνα εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του στην συγκεκριμένη πίστα.

 

Οι αναβάτες της Repsol Honda Marc Marquez  και Dani Pedrosa στον τερματισμό δήλωσαν:


Marc MarquezRepsol Honda1ος 

Είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό αποτέλεσμα. Οι 25 βαθμοί είναι πολύ σημαντικοί σε ένα τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα, καθώς επέστρεψα στους αγώνες μετά από μεγάλη περίοδο αποχής εξαιτίας τραυματισμού στο πόδι μου. Η μάχη που είχα με το Valentino καθόλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν πολύ σκληρή, αλλά το απόλαυσα.

 

Dani PedrosaRepsol Honda: 3ος

Η Τρίτη θέση είναι ένα θετικό αποτέλεσμα. Οι δύο θέσεις που κατακτήσαμε στο βάθρο των νικητών σε ένα τόσο δύσκολο αγώνα, είναι πολύ σημαντικές. Νομίζω ότι είχαμε το καλύτερο ξεκίνημα. Κινηθήκαμε κοντά σε όλο τον αγώνα, και ήταν σημαντικό να μείνεις στην πίστα και να τερματίσεις με τόσα ατυχήματα που συνέβησαν στον αγώνα. Από εδώ και μπρος θασυνεχίσουμε την προσπάθεια μας για βελτίωση και να προσπαθούμε να κατακτούμε την πρώτη θέση σε κάθε αγώνα.”

Αποτελέσματα 1ου Αγώνα στο Qatar

1

Marc Marquez

42'40.561

ESP

HONDA

Repsol Honda Team

2

Valentino Rossi

0.259

ITA

YAMAHA

Yamaha Factory Racing

3

Dani Pedrosa

3.370

ESP

HONDA

Repsol Honda Team

4

Aleix Espargaro

11.623

ESP

FORWARD YAMAHA

NGM Forward Racing

5

Andrea Dovizioso

12.159

ITA

DUCATI

Ducati Team

6

Cal Crutchlow

28.526

GBR

DUCATI

Ducati Team

7

Scott Redding

32.593

GBR

HONDA

GO&FUN Honda Gresini

8

Nicky Hayden

32.628

USA

HONDA

Drive M7 Aspar

9

Colin Edwards

39.547

USA

FORWARD YAMAHA

NGM Forward Racing

10

Andrea Iannone

43.360

ITA

DUCATI

Pramac Racing

 

 

 

 

 

 

Βαθμολογία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών MotoGP

1

Marc Marquez

25 pts

ESP

HONDA

Repsol Honda Team

2

Valentino Rossi

20 pts

ITA

YAMAHA

Yamaha Factory Racing

3

Dani Pedrosa

16 pts

ESP

HONDA

Repsol Honda Team

4

Aleix Espargaro

13 pts

ESP

FORWARD YAMAHA

NGM Forward Racing

5

Andrea Dovizioso

11 pts

ITA

DUCATI

Ducati Team

6

Cal Crutchlow

10 pts

GBR

DUCATI

Ducati Team

7

Scott Redding

pts

GBR

HONDA

GO&FUN Honda Gresini

8

Nicky Hayden

pts

USA

HONDA

Drive M7 Aspar

9

Colin Edwards

pts

USA

FORWARD YAMAHA

NGM Forward Racing

10

Andrea Iannone

pts

ITA

DUCATI

Pramac Racing