Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Αποφάσεις του Παγκόσμιου Συμβούλιου Mηχανοκίνητου Aθλητισμού
Η τελευταία  συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) της FIA για το 2010, πραγματοποιήθηκε στο Μονακό.
Στην Επιτροπή μετέχει ως μέλος ο Πρόεδρος της ΕΛΠΑ Βασίλης Δεσποτόπουλος
-μέλος της Διοίκησης της FIA.
H Συνεδρίαση του ΠΣΜΑ της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, έλαβε σημαντικές αποφάσεις, για τις παρακάτω-μεταξύ άλλων,  κατηγορίες μηχανοκίνητου αθλητισμού:

-FORMULA 1

Το ΠΣΜΑ ενέκρινε από το 2013 τη χρήση νέων προδιαγραφών κινητήρων, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της FIA για τη βελτίωση της αειφορίας και της αντιμετώπισης των αναγκών του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά από διάλογο με τους κατασκευαστές κινητήρων και των εκπροσώπων του χώρου, οι κινητήρες  θα έχουν τέσσερις κυλίνδρους, χωρητικότητα 1,6 λίτρα με υψηλή πίεση ψεκασμού βενζίνης (έως και 500 bar) και ανώτατο όριο  στροφών λειτουργίας τις 12.000 ( rp
m/min
).
Οι κινητήρες  θα έχουν κατά 35% μειωμένη  κατανάλωση καυσίμου και θα περιλαμβάνουν αρκετά συστήματα  ενεργειακής διαχείρισης –όπως συστήματα ανάκτησης ενέργειας (ΚΕ
RS
) , διατηρώντας τα σημερινά επίπεδα των επιδόσεων τους. Το 2013, θα επιτρέποντται πέντε κινητήρες ανά οδηγό, και κάθε έτος μετά από αυτό, το όριο θα είναι τέσσερις.

Αθλητικοί και τεχνικοί κανονισμοί

Ορισμένες αλλαγές έγιναν στους Αθλητικούς  και Τεχνικούς κανονισμούς για το 2011, συμπεριλαμβανομένων:

- Το άρθρο που απαγορεύει τις εντολές εντός ομάδας (39,1) διαγράφεται. Υπενθυμίζεται ότι οποιαδήποτε ενέργεια ομάδων που ενδέχεται να θεωρηθεί ανυπόληπτη θέτοντας το άθλημα σε ανυποληψία, εξετάζεται βάσει του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα και τυχόν άλλες σχετικές διατάξεις
- Τροποποιήσεις στον κατάλογο των κυρώσεων που επιτρέπεται να εφαρμόζουν οι Αγωνοδίκες,
- Οι εκθέσεις για την οδήγηση και τη συμπεριφορά στην οδήγηση
- Καθορισμός ανώτατου ορίου του πλάτους της λωρίδας ταχείας κυκλοφορίας στα pits
- Η θέσπιση  κανονισμού που επιτρέπει στο Διευθυντή του Αγώνα να κλείσει το pit-lane κατά τη διάρκεια ενός αγώνα για λόγους ασφαλείας
- Η εκ νέου εισαγωγή των ενδιάμεσων ελαστικών για το 2011
- Τροπολογία που απαιτεί τα κιβώτια ταχυτήτων να χρησιμοποιούνται για πέντε συνεχείς αγώνες, αντί των τεσσάρων
- Διευκρίνιση σχετικά με το πότε τα μονοθέσια επιτρέπεται να προσπεράσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας
- Βελτίωση των αρχών των κανονισμών που έχουν ήδη συμφωνηθεί όσον αφορά τις κινητές πίσω αεροτομές
- Καλύτερο ορισμό του επιπέδου αναφοράς  και ενίσχυση των δοκιμών παραμόρφωσης του αμαξώματος, ιδιαίτερα στο μέτωπο του επιπέδου αναφοράς
- Επιτρέπεται χρήση  ανθεκτικών πάνελ στο πλαίσιο  για την προστασία των ποδιών των οδηγών

Τροποποιήσεις στους Τεχνικούς Κανονισμούς του 2012, έγιναν στους ακόλουθους τομείς:
- Η επικοινωνία των ομάδων θα είναι στη διάθεση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων
- Χρήση  καυσίμων που παράγονται από βιομάζα
- Περιορισμός σχετικά με τους ορθοστάτες της ανάρτησης
 
-ΙΣΤΟΡΙΚΑ Αυτοκίνητα 

Δημιουργείται ολοκληρωμένο Κέντρο Γνώσης για τη συλλογή και αρχειοθέτηση πλήρους και έγκυρης ιστορίας του αθλήματος, τους ανταγωνιστές, το προσωπικό, τις εκδηλώσεις και τα οχήματα που συμμετέχουν. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα δώσει την οριστική καταγραφή  διεθνών και σημαντικών εκδηλώσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ημερομηνία της πρώτης εκδήλωσης, για τη διαφύλαξη πολύτιμων δεδομένων για τις σημερινές αλλά και τις μελλοντικές γενιές.


-Karting

Το ακόλουθο χρονοδιάγραμμα, συμφωνήθηκε για το CIK-FIA  Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Superkart 2011
 

20-22.05
10-12.06
05-07.08
Γαλλία
Τσεχία
Ολλανδία
Magny Cours
Most
Assen

Ο 3ος γύρος του  CIK-FIA U18 Παγκόσμιου Πρωταθλήματος  Karting 2011  και του  CIK-FIA Karting Ακαδημία Trophy 2011 επιβεβαιώνεται στο Μπαχρέιν (03-04 Νοεμβρίου).
- ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Η Επιτροπή Κατασκευαστών, αποτελούμενη από εκπροσώπους του σώματος και της παγκόσμιας  αυτοκινητοβιομηχανίας , συνεδρίασε δύο φορές το 2010,  με αναφορά τη δέσμευση της στη FIA για την ανάπτυξη νέας στρατηγικής εταιρικής σχέσης μεταξύ των δύο μερών.

Οι στόχοι της Επιτροπής είναι οι εξής:

- Η περαιτέρω συνεργασία για την ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της τεχνολογίας των αυτοκινήτων
- Να βελτιωθεί η άμιλλα ως προς τους ανταγωνιστές, τους χορηγούς και τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και να τονωθεί  το θέαμα για τους φιλάθλους των μηχανοκινήτων σπορ
- Για να διερευνήσουν από κοινού πρωτοβουλίες που αφορούν στο περιβάλλον και στην οδική ασφάλεια

Οι ομάδες εργασίας έχουν συσταθεί και έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις μεταξύ της FIA, των κατασκευαστές αυτοκινήτων και  βασικών φορέων της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων από τον τομέα της τεχνολογίας, των ελαστικών και των  καυσίμων. Η νέα αντίληψη στην πορεία της  FIA για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, είναι η  εισαγωγή υβριδικών τεχνολογιών, κινητήρων turbo και τεχνολογίας ψεκασμού καυσίμων στο πρωτάθλημα και τις διεθνείς σειρές, καθώς και η εισαγωγή τεχνολογιών μηδενικών εκπομπών ρύπων.
     
Δουλεύοντας σε συνεργασία με όλους αυτούς, η FIA εξακολουθεί να προωθεί περισσότερες λύσεις και εφαρμογές βιώσιμων τεχνολογιών στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην ενθάρρυνση  μεγαλύτερης σύγκλισης μεταξύ του σπορ, των καθημερινών αυτοκίνητων και της οδικής ασφάλειας.


-ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Μια νέα ομάδα μελέτης θα βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ασφάλειας, έτσι ώστε οι συστάσεις της FIA να μπορούν να εφαρμοστούν σε όλα τα επίπεδα του αθλήματος με πρακτικό τρόπο για τους ανταγωνιστές και τους διοργανωτές.

Επωφελούμενοι από τη στενή συνεργασία μεταξύ  FIA - FIA Institute, οι στόχοι της ομάδας μελέτης είναι να προσδιορίσει πώς τα σημερινά πρότυπα ασφαλείας της  FIA μπορούν να προσαρμοστούν στις  εθνικές εκδηλώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού, ώστε να εντοπιστούν οι βέλτιστες πρακτικές σε όλους τους τομείς της ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων, των οδηγών, του εξοπλισμού, στη μελέτη- διαχείριση ατυχημάτων, καθώς και να παρέχει συμβουλές σχετικά με την έγκρισή τους από τις Εθνικές Λέσχες σε εθνικό επίπεδο.

ΚΡΙΤΕΣ / ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ – ΚΑΡΤ

Η START LINE καλεί όσους κριτές / στελέχη αγώνων αυτοκινήτου – καρτ επιθυμούν να πάρουν την νέα άδεια που θα εκδοθεί από την ΟΜΑΕ, να παρευρεθούν στη συνάντηση που θα γίνει στα γραφεία της Λέσχης, Μιλτιάδου & Δημοκρατίας 47, Παλαιό Φάληρο, την Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010, ώρα 19:00.
Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα της Λέσχης 210 9812341 – 210 9821069 και 6973 030125.

Στο μεταξύ, στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ της 8/12/10 που έγινε με την παρουσία της ΕΠΑ, αποφασίστηκε ότι όλοι οι κριτές και τα στελέχη των αγώνων αυτοκινήτου – καρτ (Αγωνοδίκες, Αλυτάρχες, Τεχνικοί Εφοροι, Δόκιμοι Τεχν. Εφοροι, Κριτές & Δοκ. Κριτές) πρέπει να είναι μέλη κάποιας λέσχης-μέλους ή λέσχης υπό ένταξη της Ομοσπονδίας, προκειμένου να τους χορηγηθεί η άδεια στελέχους ή κριτή.
Σχετικά με την υποβολή της αίτησης – φόρμας των στοιχείων στελεχών & κριτών αρκετές λέσχες έχουν στείλει αιτήσεις μέχρι σήμερα και η διαδικασία συνεχίζεται. Συγκεκριμένα:
ΛΑΒόλου 54 αιτήσεις στελεχών – κριτών
ΑΟΠάτρας 45 «
ΑΛΑΚορίνθου 6 «
ΑΛΠτολεμαίδος 10 «
ΣΜΑΚοζάνης 8 «
Αγωνιστικό ΕΛΠΑ 4 «
ΑΛΑθηνών 1 «
ΛΑΒεροίας 2 «
ΑΟΛΑΠύργου 34 «
ΛΑΜΣερρών 1 «
ΣΥΝΟΛΟ 165
Οσοι κριτές ή στελέχη αγώνων επιθυμούν να πάρουν την νέα άδεια που θα εκδοθεί από την ΟΜΑΕ με την καινούρια χρονιά, προκειμένου να συμμετάσχουν στους αγώνες του 2011, θα πρέπει να ακολουθήσουν την διαδικασία που αναφέρεται στην 1η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, μέσω της λέσχης που είναι μέλη και κατόπιν να σταλούν οι αιτήσεις ή ταχυδρομικά στη δ/νση: Μιχ. Αποστολόπουλο Πατρών 1 Πύργος 27100 ή ηλεκτρονικά στο e-mail: omaeautokart@gmail.com

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η ΕΘΕΑ/ΕΠΑ στην συνεδρίαση της 7ης Δεκεμβρίου 2010 εξέτασε τις τελικές βαθμολογίες των τίτλων που έχουν ολοκληρωθεί και αποφάσισε σύμφωνα με το άρθρο 3 της Προκήρυξης 2010 να προσμετρήσει τους ακόλουθους  τίτλους που δεν συμπλήρωσαν τον απαιτούμενο αριθμό αγώνων:

  1. Την κλάση Α6 του Πρωταθλήματος Ράλλυ με 6 προσμετρούμενους αγώνες αντί 7 που προέβλεπε η προκήρυξη.
  2. Την κλάση Ε11  του Κυπέλλου ασφάλτινων  Ράλλυ με 6 προσμετρούμενους αγώνες αντί 7 που προέβλεπε η προκήρυξη.
  3. Το Κύπελλο χωμάτινων Ράλλυ καθώς και τις κατηγορίες F2 και F3 και τις κλάσεις Ν4 και Α5 με 6 προσμετρούμενους αγώνες αντί 7 που προέβλεπε η προκήρυξη.
  4. Το Πρωτάθλημα  Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  καθώς και την κατηγορία 2 με 7 προσμετρούμενους αγώνες αντί 8 που προέβλεπε η προκήρυξη.
  5. Το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος καθώς και τις κατηγορίες 1400-1600 και 1600-2000 με 7 προσμετρούμενους αγώνες αντί 8 που προέβλεπε η προκήρυξη.

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Οι συμμετοχές καθώς και η αφίσα για τον Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που θα γίνει στις 11 & 12 Δεκεμβρίου στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPORT 
α/αΝο ΟδηγόςΑυτοκίνητοGr/Cl
11ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣPEUGEOT 106 S162/Ν2
22ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣPEUGEOT 106 S162/Ν2
33ΚΟΣΙΑΒΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣPEUGEOT 106 S163/A6
44ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣCITROEN SAXO VTS3/A6
55ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣPEUGEOT 106 S163/A6
66START LINE
"TASIOPOULOS JUNIOR"PEUGEOT 106 S163/Α6
77ΞΗΝΤΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣCITROEN SAXO VTS3/Α6
88Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣPEUGEOT 106 S163/Α6
99Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣPEUGEOT 106 S163/Α6
1010START LINE
ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣPEUGEOT 106 S163/A6
1111ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣPEUGEOT 106 S163/Α6
1212ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣPEUGEOT 106 S163/A6
1314ΖΑΓΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣCITROEN SAXO VTS3/A6
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
α/αΝο ΟδηγόςΑυτοκίνητοGr/Cl
115ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣALFA ROMEO GTA1/B2
216ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣTVR 400 GRIFFITH1/B5
317ΑΓΑΘΟΥ ΣΠΥΡΟΣLANCIA FULVIA2/B1
418ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣPORSCHE 911 TURBO2/C5
519ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣPORSCHE CARRERA RS 2/C5
620ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣPORSCHE 911 RSR2/C5
721ΡΕΚΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣVW GOLF I3/D3
822ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣFORD ESCORT RS 20003/D3
923ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣFORD ESCORT RS 20003/D3
1024ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣFORD ESCORT RS 20003/D3
1125ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣPORSCHE 911 3/D4
1226ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣPORSCHE 9113/D4
1327ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣVAUXHALL 2300 HSR3/D4
1428ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣGT PROTOTYPEGR/5
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΡΕΝ
α/αΝο ΟδηγόςΑυτοκίνητοGr/Cl
129START LINE
ΚΑΤΣΙΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣPEUGEOT 106 MAXI1/A6KC
230Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣCITROEN AX MAXI1/E10
331Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣOPEL ASCONA1/Ε11
432Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣFORD ESCORT1/E11
533ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣBMW E30 M32/E12 
634ΠΛΕΣΣΑΣ ΝΙΚΟΣFORD SIERRA COSWORTH RS 5002/E12 
735Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΔΕΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣFORD SIERRA COSWORTH2/E12
836Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣFORD SIERRA COSWORTH2/E12
937START LINE 
ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣFORD SIERRA RS 5002/E12
1038Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣLANCIA DELTA INTEGRALE 2/Ε12ΤΚ
1139Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣLANCIA DELTA INTEGRALE 2/E12ΤΚ 
1240Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣMITSUBISHI EVO 92/N4ΤΚ
1341REUBEN NIGELFORD GT 40
                                                       Α.Λ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ CUP  
α/αΝο ΟδηγόςΑυτοκίνητοΚυβικά
18ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣPEUGEOT 106 RALLYE1600
230ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣCITROEN AX MAXI1600
342ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣPEUGEOT 106 RALLYE1600
443ΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣOPEL KADETT GSI2000
544ΡΟΪΝΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣFORD ESCORT MK22000
645ΒΡΕΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣOPEL ASTRA GSI2000
735ΔΕΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣFORD SIERRA COSWORTH 2000+
836ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣFORD SIERRA COSWORTH 2000+
939ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣLANCIA DELTA INTEGRALE 2000+
1046ΚΑΚΑΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΣFORD SIERRA COSWORTH 2000+
1147ΚΟΚΟΣΙΟΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣOPEL MANTA 400 2000+
1248ΒΟΥΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣBMW E303500
                                                     Α.Λ.Α. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ CUP  
α/αΝο ΟδηγόςΑυτοκίνητοΚυβικά
149ΣΥΨΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣTOYOTA STARLET1300
250ΔΟΥΒΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣPEUGEOT 106 RALLYE1600
351ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣPEUGEOT 106 RALLYE1600
452ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣTOYOΤA STARLET1600
553ΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣFORD ESCORT MK22000
654ΜΠΟΖIΟΝΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣFORD ESCORT MK22000
755ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣOPEL ASCONA2000
856ΤΣΟΛΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣBMW 2000
957ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣFORD ESCORT MK22000
1058ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣBMW 3252000+
1159ΚΑΚΑΡΕΑΣ ΝΙΚΟΣFORD SIERRA COSWORTH2000+
1260ΔΟΥΛΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣLANCIA DELTA INTEGRALE2000+
1361ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣFORD SIERRA COSWORTH2000+
1462ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣFORD SIERRA COSWORTH2000+
1563ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣBMW M32000+