Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Πανέτοιμο το ελληνικό πλήρωμα Δριβάκος - Μπαντέ για το Monte Carlo με Honda Civic Type-R



Το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ οδηγώντας ένα Honda Civic Type-Rτης εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.,Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας Hondaστην Ελλάδα, είναι πανέτοιμο να συμμετάσχειστον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Rallye Automobile Monte Carlo.

 

Ο οδηγός του Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμαστικών μία ημέρα πριν την εκκίνηση του αγώνα δήλωσε: «τοRally monte Carlo είναι ένας δύσκολος αγώνας κυρίως εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Την Τρίτη έπεσε χιόνι σε πολλές ειδικές διαδρομές, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε λάστιχα για χιόνικαι με καρφιά. Για πρώτη φορά ο αγώνας ξεκινά με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και έχει και μία πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή συνολικού μήκους 51,66 χλμ. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου. ΤοCivic Type-R λεχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3Honda JAS Homolagation, με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.»

 

To 83ο Rallye Automobile Monte Carlo, ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2015 θα πραγματοποιηθεί από τις 22 - 25 Ιανουαρίου 2015 με εκκίνηση την Place du Casino in Monte Carlo και τερματισμό την Place duPalais. Ο αγώνας του 2015 είναι κατά 75% νεοσχεδιασμένος και περιλάμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355,48 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1403χλμ.

 

Tο επιτελείο της Honda Team Εrg πλαισιώνεται και υποστηρίζεται από μία ομάδα έμπειρων μηχανικών,τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Ιταλία(JAS Motorsports).

 

Η ελληνική ομαδα στελεχώνεται από τους:

Νίκος Θρουβάλας, Πέτρος Βασιλείου, Σωτήρης ΦωτόπουλοςΔημήτρης Ναυρίδης, Ηρώ Μπιστολά και Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος).

 

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Honda Civic TypeR FNR3

 

 

Κινητήρας: Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά  με κυβισμό 1998cm3

Μεγ. Ισχύς : > 270PS @ 8500 rpm

ECU : Efi Euro 4

Κιβώτιο Ταχυτήτων : Sadev σειριακό (6+1)

Μετάδοση:Διπλόδισκος συμπλέκτης, διαφορικόπεριορισμένης ολίσθησης (LSD)

Ανάρτηση : Ρυθμιζόμενη X-Treme Tech 

Φρένα : Brembo 328/278, αεριζόμενα

Αγωνιστική κατηγορία : A7/R3

Πρωτάθλημα : Intercontinental Rally Championship

 

 


Συμμετοχή της Nissan στον 12-ώρο αγώνα αντοχής Bathurst 12 Hour

 

Η Nissan συμμετέχει στονφετινό 12-ώρο αγώνααντοχής  Bathurst 12 Hour,πλαισιωμένη από τους Alex Buncombe,  Katsumasa Chiyo καιWolfgang Reipένακαταπληκτικό αγωνιστικότρίο της παγκόσμιαςομάδας της Nismo.

 

Οι συγκεκριμένοι οδηγοί θα αγωνιστούν με  το  Nissan GT-R NISMO GT3, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες τουόπως και στονπερσινό αγώνα αντοχής . Με τον φετινό αγώνα Bathurst 12 Hour, ηNissan ξεκινά μια συναρπαστική χρονιά στον μηχανοκίνητο αθλητισμόμε συμμετοχές στις κορυφαίες κατηγορίες, σε όλη την Υφήλιο.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2014, όπου μεταξύ άλλων η Nismo γιόρτασετα 30 έτη από την ίδρυσή της,  ήταν μια πλούσια χρονιά για τη Nissan.Συγκεκριμέναη Nissan σημείωσε 42 νίκες με 82 τερματισμούς σεπαγκόσμιο επίπεδοσυμπεριλαμβανομένης της νίκης τουπρωταθλήματος για την εργοστασιακή ομάδα της NISMO στοπρωτάθλημα Super GT  με τον Ronnie Quintarelli και τον  Tsugio Matsuda, στο τιμόνι του  Nissan NISMO GT-R GT500.

 

Ο φετινός αγώνας αντοχής του Bathurst 12 Hour, θα διεξαχθεί στηνπίστα Mount Panorama από τις 6 έως και τις 8 Φεβρουαρίου 2015. Videos με στιγμιότυπα από τον αγώνα θα είναι διαθέσιμα στοnismo.tv,  το κανάλι της Nismo στο YouTube.

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Η περιπέτεια αρχίζει για τον Έλληνα εκπρόσωπο στο WRC!


Με το Νο 35 στις πόρτες, ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα βρεθεί για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ο αγώνας αποτελεί τον πρώτο γύρο του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα λάβει χώρα από τις 22 έως τις 25 του μήνα. Στο δεξί μπάκετ του Έλληνα οδηγού θα βρίσκεται ο ΒέλγοςWilliam Mergny, με τον οποίο έκανε τα πρώτα του βήματα στους αγώνες. Αν και η εμπλοκή τουΣερδερίδη με το χώρο είναι πρόσφατη, μπήκε κατ’ ευθείαν στα βαθιά, καθώς πέρυσι ακολούθησε το WRC2, συμμετέχοντας σε 7 γύρους του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί τη δεύτερη τη τάξει του WRC και απευθύνεται σε ιδιώτες. Ο συναγωνισμός, βέβαια δεν παύει να είναι έντονος. Φέτος, ο Σερδερίδης θα εμφανιστεί με νέοόπλο, καθώς αντικατέστησε το Ford Fiesta R5, με ένα Citroen DS3 R5, οπότε σίγουρα οι πρώτες ειδικές θα είναι αναγνωριστικές, όπως μας δήλωσε και ο ίδιος: «Θα είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ με το Citroen, οπότε στην αρχή θα κινηθούμε φυλαγμένα και αναγνωριστικά. Τον προηγούμενο μήνα δοκιμάσαμε διαφορετικά set-up στο DS3, αλλά στον αγώνα πρέπει να κάνεις την κατάλληλη επιλογή, ανάλογα με τις συνθήκες».

Την περσινή χρονιά δεν κινήθηκε άσχημα, λαμβάνοντας υπόψη πως ήταν η παρθενική τουσυμμετοχή στον αγώνα, σε ένα ράλλυ με αρκετά μεταβαλλόμενες συνθήκες. Τερμάτισε στην έκτη θέση της κατηγορίας του και κυρίως απέκτησε πολύτιμη εμπειρία, η οποία  θα είναι μείζονος σημασίας για ένα καλό πλασάρισμα φέτος. Ο στόχος για τον οδηγό, παραμένει ο ίδιος με την περσινή χρονιά, ο τερματισμός στους βαθμούς του θεσμού. «Στον αγώνα συμμετέχουν άλλοι 10 ταχύτατοι συνδυασμοί στην κατηγορία μας και ο συναγωνισμός θα είναι μεγάλος. Πρωτίστως θέλουμε να τερματίσουμε τον αγώνα το μεσημέρι της Κυριακής και θα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με ένα πλασάρισμα στην οχτάδα», δήλωσε ο Σερδερίδης.  

Όσον αφορά  το ρόλο που θα διαδραματίσει  η περσινή συμμετοχή του στο Μόντε Κάρλο, πρόσθεσε: «Η εμπειρία είναι το κλειδί σε αυτόν τον αγώνα. Το σημαντικότερο που μάθαμε το 2014 είναι η εφαρμογή της στρατηγικής. Πρέπει να συγκρατήσεις τον ενθουσιασμό σου και να ξεκινήσεις φυλαγμένα από την αρχή. Εάν τα δώσεις όλα, τότε πολύ σύντομα θα βρεθείς στην άκρη του δρόμου, έχοντας εγκαταλείψει. Είναι ένας δύσκολος αγώνας, καθώς οι συνθήκες του αλλάζουν συνεχώς από ειδική σε ειδική. Πρέπει επίσης, πριν από κάθε loop να κάνεις σωστή επιλογή ελαστικών. Κάποιες φορές θα χρειαστεί να ρισκάρεις βέβαια και μπορεί να σου «βγει» σε καλό η επιλογή σου. Σημαντική βοήθεια θα πάρουμε και από το gravel crew που θα διέλθει από τις ειδικές πριν από εμάς». Αυτός θα είναι ο πρώτος από μια σειρά 7 αγώνων που θα ακολουθήσει ο Σερδερίδης στο φετινό WRC. Έτσι, μετά το Μόντε Κάρλο, θα βρεθεί σε Μεξικό, Πολωνία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ουαλία. Βέβαια, το παρών θα δώσει και φέτος στον ελληνικό αγώνα που θα προσμετρήσει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη.

Ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ θα ξεκινήσει την Πέμπτη 22Ιανουαρίου, με την πανηγυρική εκκίνηση που θα διεξαχθεί στο Μονακό. Η αγωνιστική δράση αρχίζει το βράδυ της ίδιας ημέρας, με τη διεξαγωγή δύο νυχτερινών ειδικών και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή το μεσημέρι με την τέλεση της Power Stage.

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Νικητής ο Nasser Al-Attiyah με MINI στο Ράλι Ντακάρ

Το ΜΙΝΙ συνεχίζει ακάθεκτο την επιτυχημένη ιστορία του στο Ράλι Ντακάρ. Έχοντας διανύσει 9.000 χλμ. σε Αργεντινή, Χιλή και Βολιβία, το ΜΙΝΙ κατέκτησε για τέταρτη συνεχή χρονιά τη νίκη στο σκληρότερο ράλι του κόσμου. Οι Nasser Al-Attiyah/Mathieu Baumel (QT/FR) διέσχισαν τη γραμμή τερματισμού στο Buenos Aires (AR) σαν νικητές γενικής κατάταξης, έχοντας κερδίσει σε πέντε από τα 13 σκέλη με MINI ALL4 Racing.

 

«Υποσχέθηκα πέρσι όταν ήμουν στο βάθρο ότι θα επιστρέψω με μία ακόμα νίκη και τα κατάφερα», δήλωσε ο Al-Attiyah. Συνέχισε λέγοντας: «Ήταν πολύ δύσκολο να ‘οδηγήσω’ τον αγώνα από την αρχή και να διατηρήσω αυτή τη θέση για τόσο μεγάλη απόσταση. Ένας ακόμα λόγος ήταν η μεγάλη δυσκολία του αγώνα. Είμαι πολύ χαρούμενος για το εξαιρετικό αποτέλεσμα και θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλους τους μηχανικούς και την ομάδα για τη θαυμάσια δουλειά τους κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων. Το MINI ALL4 Racing είναι ένα απίστευτο αυτοκίνητο και πραγματικά το απόλαυσα από τη θέση του οδηγού».

 

«Με τη νέα νίκη του Nasser Al-Attiyah στο φετινό Ράλι Ντακάρ με MINI ALL4 Racing, η επιτυχία του MINI συνεχίζεται σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος του MINI, Jochen Goller. «Θα ήθελα να συγχαρώ τον ίδιο και την ομάδα του γι αυτό το καταπληκτικό επίτευγμα, το οποίο ενθουσίασε την παγκόσμια κοινότητα ΜΙΝΙ».

 

«Γνωρίζαμε ότι θα υπήρχαν πολλές απρόβλεπτες προκλήσεις σε αυτή την περιπέτεια των 9.000+ χιλιομέτρων στη Νότια Αμερική και το τελικό αποτέλεσμα παραμένει ομοίως απρόβλεπτο μέχρι τις τελευταίες ημέρες του ράλι», δήλωσε ο Goller. «Από την άλλη πλευρά γνωρίζαμε επίσης ότι η x-raid team, το MINI ALL4 Racing και ασφαλώς όλοι οι οδηγοί MINI που συμμετείχαν στον αγώνα ήταν άριστα προετοιμασμένοι και θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον επικεφαλής της x-raid team, Sven Quandt».

 

Οι συμμετέχοντες στο “Dakar” αντιμετώπισαν πολυάριθμες απρόβλεπτες προκλήσεις κατά τη διάρκεια του ράλι που φέτος ‘ταξίδεψε’ μέσα από την Αργεντινή, τη Χιλή και τη Βολιβία. Από τους κλασικούς χωμάτινους δρόμους της Αργεντινής και τις ελικοειδείς, διαδρομές των Άνδεων σε υψόμετρο 4.500 m στη Βολιβία μέχρι την άνυδρη και καυτή Έρημο Ατακάμα στη Χιλή με τους επιβλητικούς αμμολόφους και την ψιλή άμμο, το “Dakar” ήταν μία δοκιμασία ανθρώπους και μηχανές στο όριο. Οδηγοί και συνοδηγοί έπρεπε να παραμείνουν απόλυτα αφοσιωμένοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

 

Το MINI ALL4 Racing επέδειξε για μία ακόμα φορά εντυπωσιακή ταχύτητα και αξιοπιστία στο Ράλι Ντακάρ 2015, επιβεβαιώνοντας τις ικανότητές του σε όλες τις συνθήκες. «Με τέσσερις συνεχόμενες νίκες στο Ντακάρ τώρα στο ενεργητικό του από το 2012 μέχρι το 2015, το MINI ALL4 Racing αναδείχτηκε και πάλι νικητής, μη αφήνοντας καμία αμφιβολία για την αξιοπιστία, αντοχή και ευελιξία του», δήλωσε ο Goller. «Φέτος στοχεύαμε σε ήταν ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα στη γενική κατάταξη και με πέντε MINI ALL4 Racing να τερματίζουν στην πρώτη δεκάδα του Ράλι Ντακάρ 2015 Dakar, εννέα MINI ALL4 Racing να διασχίζουν τη γραμμή τερματισμού, έντεκα νίκες κατηγορίες με τέσσερις διαφορετικούς οδηγούς και τον Nasser να κερδίζει στον παγκοσμίως σκληρότερο μαραθώνιο ράλι, έχουμε εκπληρώσει με επιτυχία όλους τους στόχους μας. Κατά τη διάρκεια του Ράλι Ντακάρ 2015, σίγουρα είδαμε το καλύτερο MINI ALL4 Racing όλων των εποχών και ανυπομονώ να το δω να τρέχει στο World Cup του 2015 που θα το προετοιμάσει για το Ράλι Ντακάρ 2016».

 

Συνολικά, το MINI ALL4 Racing κέρδισε σε έντεκα από τα 13 σκέλη του φετινού “Dakar”. Πέντε από αυτά ήταν διπλές νίκες για το MINI. Τέσσερα MINI ALL4 Racing κατατάχθηκαν στη πρώτη πεντάδα της γενικής κατάταξης.

 

Τους Al-Attiyah/Baumel πλαισίωσαν στην κορυφή οι Krzysztof Holowczyc/Xavier Panseri (PL/FR) οι οποίοι βρέθηκαν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ οι Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) τερμάτισαν τέταρτοι συμμετέχοντας στο “Dakar” με MINI ALL4 Racing για πρώτη φορά. Οι Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) – νικητές γενικής κατάταξης του 2014 World Cup (FIA) για Cross-Country-Rallies με το MINI ALL4 Racing – τερμάτισαν πέμπτοι. Οι Aidyn Rakhimbayev/Anton Nikolaev (KZ/RU), διασφάλισαν την ένατη θέση της γενικής κατάταξης. Εννέα από τα δέκα MINI ALL4 Racing που ξεκίνησαν τον αγώνα διέσχισαν τη γραμμή τερματισμού στο Buenos Aires.

 

Αποτελέσματα Ράλι Ντακάρ 2015.

 

01 Al-Attiyah/Baumel - MINI ALL4 Racing - 40:32:25h

02 De Villiers/Von Zitzewitz - 41:07:59h

03 Holowczyc/Panseri – MINI ALL4 Racing - 42:04:26h

04 Van Loon/Rosegaar – MINI ALL4 Racing - 43:34:17h

05 Vasilyev/Zhiltsov – MINI ALL4 Racing - 43:45:06h