Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2012: Πληροφορίες για Έλληνες αγωνιζόμενους

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ
ΣΤΟΝ
2ΗΜΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
1.
Οι αγωνιζό
επιθυ
τα αυτοκίνητα που θα συ
ΑΓΩΝΑΣμενοι που θα συμμετάσχουν μόνο για το Ελληνικό Πρωτάθλημα θα λάβουν μέρος στην Τελετή Εκκίνησης, (εφόσον τομούν και εφόσον το δηλώσουν στη δήλωση συμμετοχής τους), που θα γίνει την Πέμπτη 24 Μαΐου, από το Ζάππειο, μετά απόμμετάσχουν για το WRC και στις ειδικές που αναφέρονται παρακάτω.
Η εκκίνηση του αγώνα
H
M
(WRC) θα γίνει από το Λουτράκι, από τις 14:00.τελετή εκκίνησης στο Ζάππειο θα αρχίσει στις 17:00 (WRC)ετά την τελετή εκκίνησης τα αυτοκίνητα του ελληνικού πρωταθλήματος είναι ελεύθερα.
Ο αγώνας είναι ένας
, διήμερος, με ένα νικητή.
Τα πληρώ
ματα που θα εγκαταλείψουν το Σάββατο 26/5, θα έχουν τη δυνατότητα να επανεκκινήσουν την Κυριακή 27/5.
Η βαθ
μολογία για το πρωτάθλημα θα είναι ξεχωριστή για κάθε μέρα.
Οι ειδικές που προσ
μετρούν είναι οι 4 πρώτες του Σαββάτου 26/5, δηλ.
ΕΔ
10 Κλένια-Μυκήνες 1 17.41 χλμ
ΕΔ
11 Γυμνό 1 17.61 χλμ
ΕΔ
12 Κεφαλάρι 1 18.40 χλμ
ΕΔ
13 Ζήρια 1 21.36 χλμ Σύνολο 74.78 χλμ
και οι
5 ειδικές της Κυριακής 27/5
ΕΔ
18 Άγιοι Θεόδωροι 1 19.42 χλμ
ΕΔ
19 Νέα Πίσσια 1 11.37 χλμ
ΕΔ
20 Άγιοι Θεόδωροι 2 19.42 χλμ
ΕΔ
21 Νέα Πίσσια 2 11.37 χλμ
ΕΔ
22 Power Stage (Νέο Λουτράκι) 3.97 χλμ Σύνολο 65.55 χλμ
Σάββατο
26/5 ΕΔ Απλές Σύνολο
74.78
χλμ 228.44 χλμ 303.22 χλμ
Κυριακή
27/5 65.55 χλμ 96.49 χλμ 162.04 χλμ
Γενικό σύνολο
2.
140.33 χλμ 324.93 χλμ 465.26 χλμΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
9
3.
α
-
Μαίου 2012ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Αυτοκίνητα μέχρι 1600 ccΜε προαιρετική διαφήμιση: 800 + 23% ΦΠΑ
-
β
Χωρίς προαιρετική διαφήμιση: 1600 + 23% ΦΠΑ. Αυτοκίνητα από 1600 cc και πάνω
-
Με προαιρετική διαφήμιση: 1100 + 23% ΦΠΑ
-
Χωρίς προαιρετική διαφήμιση: 2200 + 23% ΦΠΑ
4.
ΚΑΥΣΙΜΟ:
α
β
. Βενζίνη FIA, προς 4,90€ ανά λίτρο, ή. Βενζίνη εμπορίου, από τις αντλίες των πρατηρίων καυσίμου που αναφέρονται στο road book.
Για τα αυτοκίνητα που δεν
να τα ανεφοδιάσουν από αυτά
μπορούν να ανεφοδιαστούν από τις αντλίες, οι μηχανικοί τους θα πρέπει να γεμίσουν κάνιστρα και, στους χώρους των πρατηρίων που αναφέρονται στο road book.
Ο ανεφοδιασ
μός στον ατομικό χώρο κάθε αγωνιζομένου στο service park ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
Το Σάββατο
26/5 το πρωΐ (ΣΕΧ 9Ε) και την Κυριακή 27/5 πρωΐ (ΣΕΧ 17Ε), θα επιτραπεί ο ανεφοδιασμός στο service park με κάνι-
στρα
5.
Είναι ελεύθερα
6. SERVICE PARK
, μετά την έξοδο από τους παραπάνω ΣΕΧ.ΕΛΑΣΤΙΚΑ, σύμφωνα με τους κανονισμούς του ελληνικού πρωταθλήματος.
Η είσοδος στο
Παρασκευή
7.
Ο τόπος και ο χρόνος του τεχνικού ελέγχου θα ανακοινωθεί αργότερα
8.
Οι
service park για εγκατάσταση θα επιτραπεί από την Κυριακή 20/5 (09:00 - 22:00) μέχρι την Τετάρτη 23/5 και την25/5, 09:00 - 14:00.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣμέρες που θα επιτραπούν θα ανακοινωθούν αργότερα.
Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων
: Αυτά που επιτρέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Ράλλυ
9.
Το στήσι
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ SERVICE PARK για ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗμο των ομάδων θα πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 25/5, το μεσημέρι. Ο κανονισμός θα αναφέρει πε-
ρισσότερες πληροφορίες
10.
.ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ + ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ FIA
Θα γίνει από την αγγλική εταιρεία
S1-T που έχει αναλάβει τη χρονομέτρηση σε όλο το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Για το λόγο αυτό σε κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί το σύστη
μα ασφαλείας/χρονομέτρησης της S1-T, που θα παρα-
ληφθεί την Παρασκευή
ίδια εταιρεία
25/5 το μεσημέρι. Μετά την τοποθέτηση θα γίνει έλεγχος σωστής τοποθέτησης και λειτουργίας από την.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ του
WRC
1.
ΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
24
2.
Απριλίου 2012ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Με προαιρετική διαφή
μιση:
Ιδιώτης
Νο
Χωρίς προαιρετική διαφή
: 2000 + 23% ΦΠΑμικό πρόσωπο: 4000 + 23% ΦΠΑμιση:
Ιδιώτης
Νο
: 3200 + 23% ΦΠΑμικό πρόσωπο: 4800 + 23% ΦΠΑ
3.
α
ΚΑΥΣΙΜΟ. Βενζίνη FIA, προς 4,90€ ανά λίτρο, ακολουθώντας τους καονισμούς των FIA οδηγών.
β
4.
Όλα τα δικίνητα
. Βενζίνη εμπορίου, ΜΟΝΟ όμως από τις αντλίες των πρατηρίων καυσίμου που αναφέρονται στο road book.ΕΛΑΣΤΙΚΑ(2WD) και τα 4κίνητα (4WD) αυτοκίνητα Ομάδας Ν, 2 λίτρων εφοδιασμένα με τούρμπο (Ν4), που τα οδηγούν
μ
Παράρτη
η FIA οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν ελεύθερα ελαστικά. Αυτά τα ελαστικά πρέπει να συμφωνούν με το Παράρτημα J και τομα V του αγωνιστικού κανονισμού της FIA.
Στην περίπτωση ό
μως που μη FIA οδηγοί οδηγούν αυτοκίνητα WRC, S2000 ή R4, πρέπει να χρησιμοποιήσουν ελαστικά της
Michelin
5.
Θα βαθ
ειδικές του Σαββάτου και τις
ή της DMack.ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑμολογηθούν σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ειδικών που προσμετρούν για το ελληνικό πρωτάθλημα, δηλ. τις 4 πρώτες5 ειδικές της Κυριακής (2 ξεχωριστές βαθμολογίες).
Για πληροφορίες παρακαλού
με να επικοινωνείτε με το γραφείο του Ράλλυ Ακρόπολις
ATRINA CENTRE (
στο αίθριο)
Λεωφ
Τηλ
. Κηφισίας 32, Μαρούσι213 0041 056, Fax 210 6818599
Ελένη Φερτάκη
, κιν 697 3030065 e-mail helen.fertakis@acropolisrally.grΑνίτα Πασαλή, κιν 697 3030006 e-mail anpass@acropolisrally.g

ΟΙ ΓΟΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ ΓΙΑ ΜΠΑΧΡΕΪΝ, ΙΣΠΑΝΙΑ & ΜΟΝΑΚΟ

Η Pirelli αποκάλυψε τις υποψήφιες γόμες ελαστικών για τον 4ο, 5ο και 6ο γύρο του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 που θα διεξαχθούν αντίστοιχα στο Μπαχρέιν, την Ισπανία και το Μονακό.

Στο Μπαχρέιν, οι ομάδες θα αγωνιστούν με το μεσαίο P Zero White και το μαλακό P Zero Yellow (ο ίδιος συνδυασμός που χρησιμοποιήθηκε σε Αυστραλία και Κίνα μέχρι τώρα). Για την Ισπανία, επιλέχθηκαν τα P Zero Silver hard και P Zero Yellow soft: αυτός ο συνδυασμός εμφανίζεται για πρώτη φορά φέτος. Τέλος, το μαλακό P Zero Yellow και το πολύ μαλακό P Zero Red είναι υποψήφια για το Μόντε Κάρλο – όπου η πιο μαλακή γόμα της γκάμας Pirelli για το 2012 θα κάνει το φετινό ντεμπούτο της.

Για το Μπαχρέιν καθοριστικό ρόλο έπαιξαν οι υψηλές θερμοκρασίες και τα χαρακτηριστικά μεσαίας πρόσφυσης της πίστας της Μ. Ανατολής. Το σκληρό ελαστικό είναι το πλέον κατάλληλο για τα υψηλά πλευρικά φορτία του Ισπανικού Circuit de Catalunya, και συνδυάζεται με τη μαλακή γόμα, προσβλέποντας σε μεγαλύτερη ποικιλία στρατηγικών. Το σιρκουί του Μόντε Κάρλο είναι το πιο αργό και ελικοειδές του ημερολογίου, γι αυτό και η πολύ μαλακή γόμα, που κάνει ντεμπούτο εδώ, προσφέρεται για μεγιστοποίηση της διαθέσιμης πρόσφυσης σ’ αυτό το μικρό γύρο.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, υπό κανονικές συνθήκες, κάθε ομάδα θα παραλάβει έξι σετ σκληρότερων ελαστικών και πέντε σετ πιο μαλακών για το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Η Pirelli θα φέρει επίσης το ενδιάμεσο Cinturato Green για υγρές συνθήκες πίστας (τέσσερα σετ ανά οδηγό) και το βρόχινο Cinturato Blue (τρία σετ ανά οδηγό) σε κάθε αγώνα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Οι φετινές επιλογές μας είναι σχεδιασμένες για να πιέσουν τα όρια των επιδόσεων, όπως είδαμε και στους τελευταίους αγώνες. Μόνο η πολύ μαλακή γόμα είναι ίδια με πέρσι: οι υπόλοιπες είναι πιο μαλακές και επομένως ταχύτερες, σχεδιασμένες για να ενθαρρύνουν τον σκληρότερο ανταγωνισμό και τη μεγαλύτερη ποικιλία στρατηγικών».

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΠΑ


Συγκροτήθηκε σε σώμα το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΠΑ το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 28ης Μαρτίου. Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΠΑ, έχει ως εξής:

-Πρόεδρος: Βασίλης Δεσποτόπουλος

-Αντιπρόεδροι : Γιώργος Γκουρτσούλης, Θόδωρος Βουκίδης, Μάριος Σταφυλοπάτης, Στράτης Χατζηπαναγιώτου .

-Γεν. Γραμματέας: Γιάννης Αναγνωστόπουλος

-Ταμίας: Χρήστος Αποστολίδης

-Μέλη : Δημήτριος Αλεξόπουλος , Παντελής Αντωνόπουλος, Γιώργος Αποστολίδης , Χριστόδουλος Γοργίας, Ανδρέας Καροτσιέρης , Θεόδωρος Κόκκινος , Ματθαίος Μανσόλας , Μαίρη Μπαρκούλη – Λαζαρίδη, Νίκος Ποριώτης, Χριστόφορος Σαραντόπουλος

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Διπλή νίκη για την Chevrolet στην Βαλένθια


Μετά την θριαμβευτική εμφάνιση της πρεμιέρας του φετινού WTCC στη Μόντζα, η αγωνιστική ομάδα της Chevrolet κατάκτησε άλλες δύο νίκες στον δεύτερο αγώνα της σεζόν στην Βαλένθια.

Στο πρώτο σκέλος του αγώνα ο Yvan Muller ξεκίνησε από την πρώτη θέση της εκκίνησης έχοντας πετύχει την καλύτερη επίδοση στους χρονομετρημένους γύρους κατάταξης του Σαββάτου και κατάφερε να διατηρήσει την πρωτιά παρά την σκληρή μάχη στις πρώτες στροφές. Από εκεί και πέρα τα πράγματα ήταν απλά για τον Γάλλο καθώς δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα και τερματίζοντας τελικά σχετικά άνετα πρώτος. Στο ίδιο σκέλος του αγώνα ο Rob Huff τερμάτισε τέταρτος και ο Alain Menu πήρε την πέμπτη θέση.

Ο Ελβετός οδηγός τα κατάφερε πολύ καλύτερα στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Ξεκινώντας δεύτερος στην σχάρα της εκκίνησης, έχασε για λίγο την θέση του αλλά πολύ γρήγορα κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση. Λίγο πριν το τέλος ο Coronel κατάφερε να τον πλησιάσει και να τον πιέσει, ενώ στον τελευταίο γύρο είχαμε και μια επαφή μεταξύ των δύο με αποτέλεσμα ο οδηγός της Chevrolet να βγει για λίγο εκτός πίστας. Παρ’ όλα αυτά ο Menu κατάφερε να επανέλθει άμεσα και να δει πρώτος την καρό σημαία.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Alain Menu: Είμαι πολύ χαρούμενος με τα αποτελέσματά μου. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς το άσχημο πλασάρισμα που είχα στα χρονομετρημένα. Στο πρώτο σκέλος αν και κατάφερα να ανέβω 4 θέσεις δεν πίεσα παραπάνω επιλέγοντας να φυλάξω τα ελαστικά του αυτοκινήτου. Το δεύτερο μέρος ήταν σαφώς πιο συναρπαστικό με την μάχη να κορυφώνεται στο τέλος. Θεωρώ πως αυτή ήταν μια από τις πιο όμορφες νίκες που έχω πάρει ποτέ.

Yvan Muller: Το πρώτο σκέλος ήταν απλά τέλειο για εμένα. Κατάφερα να φύγω μπροστά και εκμεταλλεύτηκα πλήρως το γεγονός ότι πίσω μου γινόταν σκληρή μάχη, προκειμένου να αποκτήσω μια απόσταση ασφαλείας. Για το δεύτερο μέρος επιλέξαμε διαφορετικές ρυθμίσεις οι οποίες τελικά δεν βοήθησαν όσο θα ήθελα. Παρ’ όλα αυτά πήρα κάποιους βαθμούς που μπορεί στο μέλλον να αποδειχτούν πολύτιμοι.




Αποτελέσματα

Πρώτο σκέλος

1. Y Muller Chevrolet Cruze 13 γύροι σε 22 λ. - 53.924 δ.
2. G Tarquini SEAT León WTCC + 6.988 δ.
3. T Coronel BMW 320 TC + 7.232 δ.
4. R Huff Chevrolet Cruze + 8.892 δ.
5. A Menu Chevrolet Cruze + 9.250 δ.



Δεύτερο σκέλος

1. A Menu Chevrolet Cruze 13 γύροι σε 23 λ. – 03.207 δ.
2. T Coronel BMW 320 TC + 0.993 δ.
3. D’ Aste BMW 320 TC + 1.125 δ.
4. N Michelisz BMW 320TC + 1.629 δ.
5. F Engstler BMW 320TC + 1.901 δ.
6. R Huff Chevrolet Cruze + 3.007 δ.
8. Y Muller Chevrolet Cruze + 6.368 δ.


Κατάταξη οδηγών
1. Muller (Chevrolet) 88, 2. Menu (Chevrolet) 61, 3. Coronel (BMW) 58, 4. Huff (Chevrolet), 57; 5. Tarquini (SEAT) 44

Κατάταξη κατασκευαστών
1. Chevrolet, 173 points; 2. BMW, 108, 3. SEAT, 101.

Επόμενος αγώνας: 15 Απριλίου στο Μαρόκο



Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΟΙ JAIME ALGUERSUARI ΚΑΙ LUCAS DI GRASSI, ΟΔΗΓΟΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΗΣ PIRELLI

Ο Ισπανός Jaime Alguersuari με το Βραζιλιάνο Lucas di Grassi, θα είναι οι δύο οδηγοί δοκιμών της Pirelli για τη σεζόν του 2012, με την έναρξη της δεύτερης χρονιάς της Ιταλικής φίρμας στη Formula 1.

Για πρώτη φορά, η Pirelli θα έχει δύο μόνιμους οδηγούς δοκιμών στη Formula 1, ενώ πέρσι ο ρόλος αυτός είχε ανατεθεί αποκλειστικά στον di Grassi. Ο Βραζιλιάνος θα συνεχίσει να προσφέρει τις πολύτιμες πληροφορίες του μετά την εμπειρία που απέκτησε το 2011, ενώ ο Alguersuari θα συμβάλλει με τις γνώσεις του γύρω από την τελευταία γενιά των εργαλείων της F1.

Και οι δύο θα οδηγήσουν το τελευταίο όχημα δοκιμών της Pirelli – ένα 2010 Renault R30 – σε τέσσερις κύκλους φέτος σε Χερέθ, Σπα, Μόντζα και Βαρκελώνη, μετά από μία πρώτη δοκιμή σε GP2 στη Χερέθ που ολοκληρώθηκε χθες. Από τις δοκιμές θα προκύψει η γκάμα ελαστικών Pirelli για το 2013 με νέες γόμες και σκελετούς, ενώ θα δοκιμαστούν οι εξελίξεις των γομών που θα δούμε αργότερα μέσα στη σεζόν.

Οι Di Grassi και Alguersuari θα μοιραστούν τα οδηγικά καθήκοντα σε ένα πρόγραμμα που η Pirelli θα ανακοινώσει τις προσεχείς εβδομάδες για τις τέσσερις δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν από το Μάιο μέχρι το Σεπτέμβριο.

Ο Alguersari, ο οποίος αγωνίστηκε σε 46 grand prix στο διάστημα 2009 - 2011, δήλωσε: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που έχω αυτή την εκπληκτική ευκαιρία. Πριν από μία εβδομάδα ήταν τα γενέθλιά μου, συμπλήρωσα τα 22, και τώρα η Pirelli μου έκανε το καλύτερο δώρο. Ανυπομονώ να ξεκινήσω την πολύ σημαντική και απαιτητική αποστολή για την εξέλιξη των μελλοντικών ελαστικών. Επιθυμώ διακαώς να καθίσω και πάλι στο τιμόνι μιας Formula 1 και να επιστρέψω στην αγωνιστική δράση, επομένως τώρα μου δίνεται μία εκπληκτική ευκαιρία».

Ο Di Grassi, ο οποίος έλαβε μέρος σε 18 αγώνες για λογαριασμό της Virgin Racing το 2010, ήταν οδηγός δοκιμών της Pirelli σε όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2011, ολοκληρώνοντας πέντε προγράμματα με την Ιταλική φίρμα. Ο 27-χρονος δήλωσε τα εξής: «Χαίρομαι που είμαι ξανά με την Pirelli μετά από μία πολύ επιτυχημένη πρώτη σεζόν συνεργασίας. Μάθαμε πολλά μαζί και με χαρά θα συνεχίσουμε. Τώρα έχω την ευκαιρία να συνεχίσω τη δουλειά που ξεκινήσαμε πέρσι, κάτι το οποίο μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω συγκρίσεις και αντιπαραβολές με όλες τις περσινές γόμες. Αυτά τα ελαστικά είναι τώρα ένα φανταστικό στοιχείο της F1».

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery κατέληξε: «Η δέσμευσή μας να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό θέαμα στη Formula 1 υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι φέτος έχουμε δύο εξαιρετικά γρήγορους και ταλαντούχους οδηγούς δοκιμών. Ο Lucas θα μας δώσει το σημείο αναφοράς που χρειαζόμαστε από το πρόγραμμα εξέλιξης μέχρι τώρα, ενώ ο Jaime φέρνει μία νέα διάσταση από την εμπειρία του στους αγώνες τις τρεις τελευταίες σεζόν (με πολλούς τερματισμούς σε βαθολογούμενες θέσεις). Θα χρησιμοποιήσουμε τους οδηγούς σε όλα τα είδη δοκιμών των μονοθέσιων, όπως και το GP2 και οι προσομοιωτές. Οι πληροφορίες και η εμπειρία τους σίγουρα θα μας βοηθήσουν να προοδεύσουμε ακόμα περισσότερο, ώστε να έχουμε αγωνιστικά ελαστικά που προάγουν τη δράση αλλά και νέες τεχνολογίες που μελλοντικά θα εφαρμοστούν σε προϊόντα μοντέλων δρόμου υπερυψηλών επιδόσεων. Καθώς οι νέοι οδηγοί έχουν περιορισμένες δυνατότητες να οδηγήσουν μία F1, οι Lucas και Jaime έχουν τώρα μία θαυμάσια ευκαιρία όχι μόνο να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στο χώρο των δοκιμών και εξέλιξης αλλά και να ακολουθήσουν την πορεία προηγούμενων συναδέρφων τους όπως οι Romain Grosjean, Pedro de la Rosa και Nick Heidfeld με επιστροφή στη F1 ή σε άλλο κορυφαίο πρωτάθλημα στο μέλλον».