Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Ο Βασίλης Ορφανός επιστρέφει
στην πρόκληση του Rally Dakar
Ο Έλληνας πρωταθλητής θα
συμμετάσχει για 5η φορά στον πιο
δύσκολο αγώνα του μηχανοκίνητου
αθλητισμού
Ο θρύλος του Ράλι, Ari Vatanen μιλώντας σε αφιέρωμα για το Rally Dakar και τον Έλληνα
πρωταθλητή Βασίλη Ορφανό είχε πει: «Κάποιοι θεωρούν ότι όσοι πάνε στο Dakar είναι
παράφρονες. Όχι. Αυτό το είδος των ανθρώπων κάνει τον κόσμο να πηγαίνει μπροστά, αυτοί
έχουν το πνεύμα του Κολόμβου».
Στα βήματα του Κολόμβου της ερήμου, λοιπόν, ο πολύπειρος Έλληνας αναβάτης μετά την
πρόκληση του 2009 στο «νέο» Dakar σε Αργεντινή και Χιλή αναλαμβάνει για μια ακόμα φορά να
εκπροσωπήσει τα ελληνικά χρώματα στον πιο σκληρό αγώνα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου
αθλητισμού μέσα από μια περιπέτεια 16 ημερών στην έρημο Ατακάμα και σε μερικές από τις πιο
αφιλόξενες γωνιές της Λατινικής Αμερικής.
Στο Rally Dakar του 2011, το 33ο του θεσμού, ο Βασίλης Ορφανός φορά το νούμερο 97 και
τρέχει με το Aprilia 450cc Rally Factory Bike. Ο ίδιος δηλώνει: «Είναι η πέμπτη συμμετοχή μου
στο Dakar αλλά κάθε φορά αισθάνομαι την ίδια συγκίνηση, το ίδιο άγχος της προετοιμασίας και
φυσικά τον ίδιο ενθουσιασμό. Ωστόσο φέτος έχω δίπλα μου και πραγματικούς υποστηρικτές,
δυναμικές εταιρείες της ελληνικής αγοράς που κόντρα στην οικονομική δυστοκία και στην
εγχώρια κατήφεια, αποφάσισαν να στηρίξουν το στόχο μου: να είμαι ακόμα μια φορά ο
Έλληνας που τρέχει στο Dakar. Και νομίζω ότι αυτό είναι το σύνθημα: ότι μπορούμε όλοι να τα
καταφέρουμε. Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου αισιοδοξία σε ό,τι και αν κάνω».
Η εκκίνηση του 33
είναι αυτό που στις 16 Ιανουαρίου θα υποδεχθεί όσους οδηγούς, μηχανών, αυτοκινήτων,
φορτηγών και quad, καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις συνθήκες του πιο επίπονου αλλά και
του πιο μυθικού αγώνα.
Η προσπάθεια του Βασίλη Ορφανού στο Rally Dakar του 2011 στηρίζεται από τους:
ου Rally Dakar θα δοθεί την πρωτοχρονιά στο Buenos Aires. Το Buenos Aires
VOM, Vasilis Orfanos Motorsport – Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης στο Χώμα
BP Ultimate
ΛΟΥΞ
Korres Project
INTRALOT
JOHNNIE WALKER
YΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
DNA φίλτρα αέρος
MC Motor Import (Arai – Acerbis – Dainese)
Acrapovic
M Design
Otesat Maritel
Perros Racing
Lepsi Vintage

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ

Πρωταθλητής στην ΚΖ2 ο Μιχάλης Κ. Χαλκιόπουλος

       Με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο έπεσε η αυλαία του πανελληνίου πρωταθλήματος καρτ στην πίστα “Kartodromo” στις Αφίδνες. Οι καλύτεροι οδηγοί έδωσαν το παρών για την τελευταία μάχη της φετινής χρονιάς, από την οποία αναδείχτηκαν οι πρωταθλητές των πέντε κατηγοριών που προσμετρούν στον κορυφαίο θεσμό της Ελλάδας.
       Παρουσία πολλών θεατών και με τις καιρικές συνθήκες να είναι ιδανικές για αγώνα, το θέαμα ήταν εντυπωσιακό. Τελικά, μετά από μία ολόκληρη αγωνιστική μέρα, ο Μιχάλης Κ. Χαλκιόπουλος της αγωνιστικής ομάδα Eagle Racing, που υποστηρίζει η εταιρεία πετρελαιοειδών Silk Oil, κατέκτησε τον τίτλο στην ΚΖ2. Ένας τίτλος που επιβεβαίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το οδηγικό ταλέντο του οδηγού από τη Ρόδο, ο οποίος διαθέτει εντυπωσιακό παλμαρέ. Συγκεκριμένα, σε 8 χρόνια παρουσίας στις πίστες καρτ, έχει λάβει μέρος σε 62 αγώνες και έχει καταφέρει να ανέβει 35 φορές στο βάθρο των νικητών. Σίγουρα μία αξιοζήλευτη απόδοση που ελάχιστοι έχουν καταφέρει.
       Στις υπόλοιπες κατηγορίες, οι οδηγοί που κατέκτησαν τον τίτλο είναι οι, Ζαχαρέλης (Mini), Καλέσης (KF3), Θεοδώρου (Hobby 125) και Ξυνός (KF2).
1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΧΙΝΟΥ : Με 58 συμμετοχές

Η Ανάβαση Σχίνου στην πρώτη της παρουσία στο πρωτάθλημα, ξυπνάει μνήμες από Ακρόπολις παλιάς εποχής στους γηραιότερους και προσφέρει μια νέα πρόκληση στους νεότερους.
Με την 1η Ανάβαση Σχίνου ολοκληρώνεται το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων που για μια ακόμη χρονιά συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές στις πλαγιές όλης της χώρας. Τελευταία στροφή είναι μια νέα ανάβαση, μια πρόκληση για οδηγούς αλλά και θεατές καθώς το άγνωστο τοπίο, σίγουρα θα φέρει ανακατατάξεις και ίσως εκπλήξεις. Η λέσχη ΠΑΛΜΑ έχει αναλάβει τη διοργάνωση της 1ης Ανάβασης Σχίνου, μιας διαδρομής που βρίσκεται κοντά στην Αθήνα και αποτελεί μια ακόμη εξαιρετική λύση για μικρή σε διάρκεια και έξοδα εξόρμηση αγωνιστικού χαρακτήρα.
Οι 58 συμμετοχές συνθέτουν το αγωνιστικό σκηνικό και οι τίτλοι που εκκρεμούν καθιστούν σαφές πως η Ανάβαση Σχίνου μπορεί να είναι μια γιορτή για το φινάλε του πρωταθλήματος, δεν παύει όμως να είναι ένας αγώνας με στόχο την πρωτιά. Αύριο στο χωριό του Σχίνου θα γίνει από τις 07:30 μέχρι και τις 10:00 ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος για τους συμμετέχοντες. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στις 10:30, ενώ την Κυριακή ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00. Υπενθυμίζεται πως η διαδρομή θα κλείσει μια ώρα νωρίτερα, στις 09:00 και για την ομαλή ροή και λειτουργία παρακαλούνται όσοι βρεθούν στη διαδρομή να ακολουθούν τις υποδείξεις των ανθρώπων της οργάνωσης._ΣΤΑΘΗΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.mailto:ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.stathisp@rally.gr  Πηγή : rally.gr
24 Ώρες, 750 χιλιόμετρα, 172.800 χτύποι καρδιάς

Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010. Η απόλυτη εκτός δρόμου πρόκληση! Η μοναδική δοκιμασία που υποβάλει αυτοκίνητα, πληρώματα και οργάνωση στην απίστευτη αντιμετώπιση της δυσκολίας να αντεπεξέλθουν στα όσα μπορούν να συμβούν μέσα σε 86.400 δευτερόλεπτα. Σε όσα μπορούν να συμβούν μέσα σε 86.400 δευτερόλεπτα στο απαιτητικό περιβάλλον ενός εκτός δρόμου αγώνα, με ιδιαίτερες απαιτήσεις σε αντοχή, πλοήγηση, ταχύτητα, διαύγεια, επαφή με το περιβάλλον…
Ζάππειο, Δίστομο, Ζάππειο, σε 24 ώρες. Μία διαδρομή που φαντάζει λίγη, αν δε σκεφτείς ότι έχει μήκος 750 χιλιόμετρα, γίνεται στους απαιτητικούς χωματόδρομους της Στερεάς Ελλάδας και σε φέρνει αντιμέτωπο με λάσπη και πέτρα, πεδιάδα και βουνό, μέρα και νύχτα, στέγνη, βροχή και χιόνι, σε ένα και το αυτό μοναδικό πακέτο. Μία διαδρομή που για το 2010 προσέλκυσε 60 πληρώματα αυτοκινήτων και 10 αναβάτες ATVs. Τους προσέλκυσε να δοκιμάσουν τα όρια των αγαπημένων μηχανημάτων τους, αλλά περισσότερο τα δικά τους. Μία διαδρομή που κάθε της χιλιόμετρο χρειάστηκε περισσότερες από 12 ώρες να βρεθεί, καταγραφεί, δοκιμαστεί, απεικονισθεί και τελικά συμπεριληφθεί στον μεγαλύτερο, σε συμμετοχές και μακρύτερο, σε μήκος και διάρκεια, αγώνα μηχανοκίνητων μέσων στην Ελλάδα.

Ένας αγώνας που κάθε του λεπτό στηριζόταν σε 6 ώρες συντονισμένων ενεργειών της οργανωτικής επιτροπής, που είχε μόλις (!) 365 μέρες για να στήσει το Cooper 24 Ώρες 2010, μετά τον τερματισμό του αντίστοιχου του 2009.  Όπως άλλωστε και 7 χρόνια τώρα, όσα και η ιστορία των 24ωρων εκτός δρόμου αγώνων στη χώρα μας. 6 ώρες για κάθε λεπτό, που φαντάζουν πολλές, αλλά είναι οριακά αρκετές αν σκεφτείς ότι μέσα σε αυτές πρέπει να γίνουν όλα όσα είναι απαραίτητα για την ασφάλεια, την ικανοποίηση και τη δίκαιη αξιολόγηση των πληρωμάτων στη διάρκεια του αγώνα. Όλα όσα χρειάζονται για να ικανοποιηθούν σχεδόν 200 αγωνιζόμενοι με διαφορετικές απαιτήσεις, διαφορετικούς στόχους, τελείως άλλο επίπεδο προετοιμασίας και απίστευτο άνοιγμα δυνατοτήτων.
Εβδομήντα οχήματα ξεκίνησαν από την Αίγλη του Ζαππείου. Σχεδόν τα μισά έφτασαν πίσω 24 ώρες αργότερα. Οι… απώλειες των υπόλοιπων, αναίμακτες, αφού στις περισσότερες των περιπτώσεων η κούραση, λάθη στην πλοήγηση, μικρά μηχανικά προβλήματα, οδήγησαν στην απόφαση για εγκατάλειψη. Ανάμεσά τους συμμετοχές με βλέψεις για την κορυφή, όπως ο Χρήστος Κύρτσος με το Bowler Tomcat που διεκδικούσε τη νίκη, ή η Todorova Zornitsa από τη Βουλγαρία, από τους επικρατέστερους για την πρώτη θέση στα ATVs.

Στην μεγάλη κατηγορία, την «αγωνιστική», με τετρακίνητα εξοπλισμένα με συστήματα ασφαλείας αντίστοιχα των αυτοκινήτων Rally, οι Βούλγαροι Trayanov Trayan και Marinkov Istilian με ένα αρκετά μεταποιημένο Toyota Land Cruiser 73, δεν άφησαν περιθώρια στον ελληνικό ανταγωνισμό, παρόλο που έβλεπαν για πρώτη φορά τα εδάφη της Κεντρικής Στερεάς. Είχαν την τύχη να δουν βέβαια τους Κύρτσο και Παϊδα να εγκαταλείπουν, αλλά και οι ταχύτατοι Κουτσουμπός/Λαμπρινός (Vitara) και Δημητριάδης/Κάλφας (Jimny), δεν κατάφεραν να τους προβληματίσουν, τερματίζοντας πίσω τους.
Στη Normal κατηγορία, με τα απλά τετρακίνητα, στο Δίστομο, 8 ώρες μετά την εκκίνηση, χάσαμε κάθε ελπίδα για μία μεγάλη μάχη, όταν οι Λευτέρης Μανιαδάκης και Βάσω Αραπάκου είδαν το VW Amarok, στην παγκόσμια πρώτη του σε αγώνα, να εγκαταλείπει από συμπλέκτη. Έτσι το δίδυμο Τάκης Εγγλεζόπουλος και Σούλα Καραμηνά, με ένα Jeep Wrangler της αντιπροσωπείας, σημειώνοντας μόλις 4 δευτερόλεπτα ποινής στις 24 ώρες αγώνα! Πίσω τους το τρίδυμο Παλαιοκώστας, Μητσοτάκης και Παραδείσης με Mitsubishi Pajero και τρίτοι, ανάμεσα στους 18 τερματίσαντες, οι Παντελίδης και Κωτσόπουλος, κλασικοί του αγώνα, στην καλύτερή τους εμφάνιση με το Land Rover 90.
Στην entry, κατηγορία για νέους οδηγούς, δύο κατάφεραν να δουν τον τερματισμό, με νικητές τους Πυλίτση/Κυριακού με ένα Suzuki Jimny. Στα SUVs, στη μάχη ανάμεσα στα δύο Subaru Forester, και δύο οδηγούς που ήταν το πλήρωμα που κέρδισε το 2009 (!), οι Τάσης/Σιαπαλίδης κατάφεραν να φτάσουν πρώτοι στο Ζάππειο.

Στις «γουρούνες», κατά κόσμο ATV, ο Marko Jager από τη Σλοβενία και ο γνωστός αναβάτης Moto-Cross Chris CBi – Χρήστος Σταμπολτζής, είχαν μία μοναδική μάχη, που τους έφερε στο 1-2, σε μεγάλη μάλιστα απόσταση από τους υπόλοιπους της κατηγορίας. Έφτασαν να πιάσουν μέση ωριαία ταχύτητα που ξεπέρασε τα 70 χ.α.ω. στην πρώτη ειδική.

Με τα θετικότερα των σχολίων αναφέρθηκαν όλοι σχεδόν οι αγωνιζόμενοι στον αγώνα. Και τώρα δε μένει παρά οι 365 μέρες μέχρι τον επόμενο αγώνα, τον επόμενο 24ωρο που περιμένει το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη να βάλει και πάλι αγωνιζόμενους και μηχανές στην απόλυτη, τη μέγιστη, την δυσκολότερη δοκιμασία.

Αποτελέσματα και φωτογραφίες από τον αγώνα στο www.ihnilatis4x4.gr

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid

Αυλαία στη Βοιωτία

Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Raid - Trail Ride 2010 θα πέσει στις 12 Δεκεμβρίου με έναν αγώνα στη Βοιωτία! Με αφετηρία το Κρυονέρι, να διασχίσουμε την Αττική, για να μπούμε στην Βοιωτία όπου θα γίνουν 2 ειδικές διαδρομές: Μια μεγάλη για τα αυτοκίνητα 4Χ4, τα Quad, τα Enduro και τα On-Off, και μια μικρότερη αλλά δυσκολότερη για τις κατηγορίες Hard και Veterans.

Ο αγώνας αναμένεται δυνατός, καθώς, όντας ο τελευταίος της χρονιάς, πολλά θα κριθούν για την τελική κατάταξη των Κυπέλλων και των Πρωταθλημάτων σε διάφορες κατηγορίες που είναι ακόμη ανοιχτές, και φυσικά σε όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων 4Χ4!

Ο Δεκέμβρης αναμένεται να έχει ποτίσει καλά τα χώματα της Βοιωτίας και η λάσπη είναι σίγουρη! Όχι τόση για να μας ταλαιπωρήσει, αλλά αρκετή για να διασκεδάσουμε, στις ορεινές περιοχές του Ελικώνα και του Κιθαιρώνα.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει την Κυριακή στις 7:00 το πρωί για τις μοτοσυκλέτες, τα Quad και τα αυτοκίνητα, ενώ τα πρώτα πληρώματα αναμένεται να τερματίσουν κατά τις 14:00.

Δυνατότητα συμμετοχής θα έχουν μοτοσυκλέτες Enduro, On-Off, Big On-Off και Quad καθώς επίσης και αγωνιζόμενοι με GPS! Για τα αυτοκίνητα 4X4 θα υπάρχουν 3 κατηγορίες: Μία για οχήματα έως 2000cc και μία για μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα υπάρχει και η κατηγορία Entry Level για πρωτοεμφανιζόμενους στο χώρο της τετρακίνησης αγωνιζόμενους!

Σας περιμένουμε όλους ως αγωνιζόμενους ή ως θεατές, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στον πιο επιτυχημένο θεσμό της μοτοσυκλέτας αλλά και αυτοκινήτου 4Χ4 στη χώρα μας! Σύντομα θα υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες καθώς επίσης και τα θεαματικά σημεία, ενώ στην ιστοσελίδα μας www.offroadteam.gr θα βρείτε περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες από την διαδρομή.


Αρωγοί του αγώνα είναι οι MAKAN Touratech Hellas, η Jet Power, η Red Bull, η Denicol, το Tyres & More, η Michelin, το Moto Patronos, το Boss Travel και η εταιρία συστημάτων επικοινωνίας AMITEL A.E. Χορηγοί επικοινωνίας είναι τα περιοδικά 0300, ΜΟΤΟ Τρίτη, Τετρακίνηση MAG, 4X4 Magazine, και οι ιστοσελίδες http://www.to4x4.gr/, www.motorsite.gr, www.pitlane.gr, και φυσικά το www.trailride.gr
ΑΓΩΝΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΤΡΙΠΟΛΗ – 11 & 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010


Στις 11 & 12 Δεκεμβρίου διοργανώνεται από την START LINE, αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας αυτοκινήτων, στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. 

Οι συμμετοχές λήγουν την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου και ώρα 20:00 στα γραφεία της λέσχης μας, Μιλτιάδου & Δημοκρατίας 47, Π. Φάληρο.

Ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 11/12 από τις 08:30 – 10:00, ενώ τα ελεύθερα δοκιμαστικά θα αρχίσουν την ίδια μέρα στις 10:00.  Ο αγώνας της Κυριακής 12/12 θα ξεκινήσει στις 10:00 ενώ αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη των συμμετοχών.

Όσοι θέλουν περισσότερες πληροφορίες,  μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα  6973 030125 & 6945 483477 ή στα τηλέφωνα & φαξ της Λέσχης 210 9812341 & 210 9821069.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ START LINE ΣΤΗΝ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑ/ΕΘΕΑ


Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το Δελτίου Τύπου της  28/11/2010 που εστάλη μετά το τέλος του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ,  είναι αποκλειστικά ευθύνη δική μου και διευκρινίζω ότι η επιστολή αυτή γράφτηκε για να κάνει γνωστή τη σειρά των εξελίξεων που έγιναν 10 μέρες πριν από τον αγώνα.
Σε καμία περίπτωση δεν έπαψα να σέβομαι τους θεσμούς και τις αποφάσεις της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ και ιδιαίτερα της συγκεκριμένης που με τα μέλη της μας συνδέει μακρά φιλία και συνεργασία σε πολλούς αγώνες και φυσικά αναγνωρίζω την προσπάθεια της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ να είναι κοντά σε όποια προβλήματα προέκυψαν πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Διευκρινίζω πως όπως ακριβώς γράφτηκε το κείμενο εννοούσε ότι η χειραγώγηση αφορούσε αποκλειστικά και μόνο το Ράλλυ Παλάδιο και όχι την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
Θα το πω άλλη μία φορά, σέβομαι τους θεσμούς και τους ανθρώπους που τους απαρτίζουν, αλλά και βεβαίως τους αγωνιζόμενους αναλαμβάνοντας προσωπικά κάθε ευθύνη απέναντι σε όλους και για όλα.

Μετά τιμής
Νίκος Πασαλής




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΕΠΑ/ΕΘΕΑ


Σχετικά με το Δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε η Start Line για το Ράλλυ Παλάδιο, γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:

  1. Απορρίπτουμε συλλήβδην το Δελτίο Τύπου καθώς και το απαράδεκτο δημοσίευμα που προσυπογράφει ο συντάκτης του, αφού είναι γνωστή η προσπάθεια που καταβάλλαμε για να καλύψουμε κενά και αδυναμίες που αντιμετωπίσαμε.

  1. Όσον αφορά την χειραγώγηση μας “από παράγοντες που δεν αποκαλύπτονται” και το “θέμα ξεκαθαρίσματος των θεσμών”, καλούμε την Start Line στοιχειωδώς να ανακαλέσει σεβόμενη τον ρόλο της στην ΟΜΑΕ και στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού γενικότερα. 
      Ο Πρόεδρος        Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Ο Αντιπρόεδρος  Επαμεινώνδας Φατούρος
Τα μέλη                 Δημήτρης Αθανασέκος
Γιώργος Αργυρίου
Γιώργος Κοσμόπουλος
Σάββας Μαυρομματίδης
Γιώργος Μαυρουδής





2010 Race of Champions Michèle Mouton Audi Sport Quattro S1 Flip

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
(του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ)


Η START LINE μετά το τέλος του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, αποφάσισε να στείλει την παρακάτω επιστολή αντί άλλου Δελτίου Τύπου που σε κανονικές συνθήκες θα έστελνε μετά τον αγώνα, με αποτελέσματα και πληροφορίες, ευχαριστώντας παράλληλα τον χορηγό επικοινωνίας Rally.gr που ανέλαβε και έφερε εις πέρας αυτό το τόσο σημαντικό κομάτι της ενημέρωσης για μία ακόμα φορά άρτια,  με τους απεσταλμένους του Νώντα Δουζίνα και Στάθη Πετρόπουλο να καλύπτουν δημοσιογραφικά κάθε λεπτό του αγώνα, αλλά και τον Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη σε ρόλο πλοηγού με τον Λευτέρη Σωτήρχο στο τιμόνι, να έχουν κάθε πληροφόρηση και από τη διαδρομή του αγώνα.
Οι άνθρωποι που εργαστήκαμε για την διοργάνωση του 31ου ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους 114 κατ’ αρχήν αγωνιζόμενους που δήλωσαν συμμετοχή, αλλά και τους 104 που τελικά ξεκίνησαν τον αγώνα και να τους ενημερώσουμε πως απόλυτα συνειδητά δεν απαντήσαμε σε όσα συνέβησαν την τελευταία ουσιαστικά βδομάδα πριν από αυτόν, σεβόμενοι πρώτα απ’ όλα αυτούς που, μέσα σε μία τόσο δύσκολη οικονομικά χρονιά, επέλεξαν για μία ακόμα φορά να τρέξουν σε έναν αγώνα που παραδοσιακά κλείνει την αγωνιστική χρονιά σε επίπεδο ράλλυ, τα 31 τελευταία χρόνια.
Έγιναν και ειπώθηκαν τόσα πολλά τις τελευταίες 10 μέρες πριν από τον αγώνα, που με το να βγαίναμε και εμείς να δίνουμε απαντήσεις σε όλα τα σχόλια, δεν θα προσέθετε απολύτως τίποτα, αντίθετα θα μας αποσπούσε από την προτεραιότητά μας, που ήταν φυσικά η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία ενός τόσο απαιτητικού αγώνα όπως το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ.
Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα να απαντήσουμε και να εξηγήσουμε το «Χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου» όπως χαρακτηριστικά είχαμε αποφασίσει από πριν να δώσουμε τίτλο σε αυτό το κείμενο.
Δεν θα σας κουράσουμε πολύ και αυτό γιατί συμπτωματικά, ο Νίκος Τσάδαρης έγραψε ένα κείμενο στο autoblogger που μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω λινκ http://www.autoblogger.gr/blog/?p=502&cat=19, που προσυπογράφουμε και που αντικατοπτρίζει τα γεγονότα όπως ακριβώς έχουν και που λίγο ως πολύ θα αναφέραμε και εμείς.
Παρολαυτά όμως θα θέλαμε να επισημάνουμε κάποια θέματα τα οποία δεν έχουν γίνει γνωστά και τα οποία όμως δίνουν μία ακόμα διαφορετική διάσταση από αυτήν που όλοι γνωρίζουν.
Ήταν πέρσι τον Δεκέμβριο όταν μετά το ΠΑΛΑΔΙΟ του 2009, ο Νίκος Πασαλής ζήτησε και πήγε με τον κ. Μανώλη Χαλιβελάκη, τότε ουσιαστικά Πρόεδρο της ΕΘ.Ε.Α., να δουν την ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης» που έτσι για την ιστορία, την ξαναθύμισε στον Ν.Π. ο ΕΛ-ΕΜ. Η συγκεκριμένη διαδρομή είχε να μπει σε ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ πριν από το 1998 και μάλιστα νύχτα και όχι με αυτή τη φορά.
Η διαδρομή κρίθηκε κατάλληλη, έτσι όπως ακριβώς μπήκε τελικά στο ΠΑΛΑΔΙΟ. Στην ίδια εξόρμηση, είχε ελεγχθεί και ο «Άγιος Γιώργης» και είχε αποκλειστεί παρά το γεγονός ότι είχε μπαριέρες σε όλο του το μήκος, γιατί ακόμα και με πολλά σικέην θα ήταν ιδιαίτερα γρήγορη.

Στη συνέχεια η START LINE έφτιαξε ένα πρώτο σκαρίφημα / ωράριο του αγώνα και το έστειλε στην ΕΘΕΑ και στον κ. Χαλιβελάκη (7/1/2010).  Το ωράριο ανέφερε επακριβώς την εκκίνηση στην Νέα Πέραμο, τις ειδικές Μέγαρα (μετέπειτα Άγ.Ιωάννη) Χ 3 φορές - 13.00 χλμ., Ψάθα Χ 3 φορές - 7.40 χλμ. , Πάνακτο Χ 2 φορές - 9.00 χλμ. και Μελετάκι Χ 2 - 9.80 χλμ.  
Με δεδομένο το γεγονός ότι η προκήρυξη της ΕΘΕΑ προβλέπει στο ΑΡΘΡΟ 11:
  
«Όλοι οι αγώνες, πλην του Ράλλυ ΕΛΠΑ, πρέπει να έχουν 100 - 110χλμ. ειδικές διαδρομές που θα διεξάγονται σε μία μέρα, σε χωμάτινους ή ασφάλτινους δρόμους.
O αριθμός αυτών των ειδικών διαδρομών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από  3 και μεγαλύτερος από 5 κάθε μέρα  και θα μπορούν να επαναλαμβάνονται 2 φορές το πολύ. Μόνο με έγκριση της ΕΘΕΑ μπορεί να πραγματοποιηθούν και τρίτη φορά.
Απαγορεύεται η διοργάνωση νυκτερινών ειδικών διαδρομών»
η START LINE ετοίμασε έναν αγώνα που και να είναι «φθηνός» χωρίς διανυκτερεύσεις, κοντινές αποστάσεις τουλάχιστον για το 85% των αγωνιζομένων που θα ήταν από την Αθήνα, μέσα στην Αττική που όλοι γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι με τόσες κατοικημένες περιοχές και μέσα στα χρονικά περιθώρια της ημέρας, όταν στις 27 Νοεμβρίου η διάρκεια της ημέρας είναι μόλις 10 ώρες.
Δεν θα μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς σχεδιάζεται ένας αγώνας, παρά το γεγονός ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μαθευτούν κάποιες παράμετροι για όλους αυτούς που δεν έχουν ποτέ ασχοληθεί με οποιαδήποτε οργάνωση οποιουδήποτε είδους, αλλά παρολαυτά κριτικάρουν αγόγγυστα τα πάντα.
Όλοι εμείς στη START LINE σεβόμαστε πρώτα απ’ όλα τους εαυτούς μας και αυτό που κάνουμε και σεβόμαστε και όλους αυτούς που μας εμπιστεύονται και τρέχουν στους αγώνες που διοργανώνουμε, είτε αυτοί είναι Drift, Αναβάσεις, Ταχύτητα, Καρτ ή Ράλλυ.  Βάζουμε ψυχή, χρόνο και κέφι και αντιμετωπίζουμε όλους τους αγωνιζόμενους με την ίδια σοβαρότητα και υπευθυνότητα που τους αρμόζει.
Έτσι δεν είναι τυχαίο που αποφασίσαμε να βιντεοσκοπήσουμε τις ειδικές διαδρομές του αγώνα και να φτιάξουμε ένα DVD το οποίο μοιράσαμε σε όλους όσοι το ζήτησαν, ώστε να δουν πώς είναι ο αγώνας στον οποίο ήθελαν να τρέξουν και ανάλογα να αποφασίσουν αν θα συμμετάσχουν ή όχι, ώστε να μην αγοράσουν «γουρούνι στο σακί».  Το DVD άρχισε να μοιράζεται στις 7 Νοεμβρίου, 10 μέρες πριν λήξουν οι συμμετοχές.
Στις 17 Νοεμβρίου, ημέρα που έληγαν οι συμμετοχές, παρά το γεγονός ότι ο αγώνας ήταν γνωστός ουσιαστικά 10 μήνες πριν και τυπικά από τις 6 Οκτωβρίου όταν πήγε το τελικό ωράριο και ο χάρτης στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, μας ανακοινώθηκαν οι γνωστές αλλαγές παρά το γεγονός ότι οι αγωνιζόμενοι είχαν «αγοράσει» τον αγώνα έτσι όπως τους είχε δοθεί με το DVD και με την ανακοίνωση του ωραρίου και της αναλυτικής διαδρομής από τις 4 Νοεμβρίου που αναρτήθηκε στο site της Λέσχης, αλλά και στο Rally.gr.
Οι αγωνιζόμενοι ήξεραν ότι είχαν να κάνουν τις συγκεκριμένες ειδικές διαδρομές όπως τις έκαναν το 2009, συν τον Άγιο Ιωάννη  που ήταν καινούργια και ήξεραν ότι για εξοικονομηθεί χρόνος, η START LINE είχε κάνει χρήση του κανονισμού του Ελληνικού Πρωταθλήματος για το Remote Service
51.  REMOTE SERVICE ZONES (RSZ) (μακρινοί χώροι service)
      Μπορούν να οργανωθούν RSZ, τα οποία πρέπει:
-     Να ακολουθούν τις αποστάσεις των ειδικών που αναφέρονται στο Παράρτημα V (του ΠΠΡ).
Στους εθνικούς αγώνες το όριο αυτό είναι 60 χλμ.
-     Να ορίζονται με ΣΕΧ στην είσοδο και έξοδο.
-     Να μην υπερβαίνουν τα 15 λεπτά για κάθε αυτοκίνητο.
-     Να επιτρέπουν αλλαγή ελαστικών και οποιοδήποτε service, σύμφωνα με το άρθρο 51.3 (του ΠΠΡ)

Και παρολαυτά κανένας δεν βρέθηκε να παραπονεθεί μέχρι και τη λήξη των συμμετοχών για κάτι. Ούτε για το ότι έπρεπε να κοπούν χιλιόμετρα ειδικών, ούτε για το να μπουν σικέην, ούτε για τον να κοπεί το Remote Service και ούτε να κοπεί η δεύτερη Ψάθα γιατί μπορεί να την έκαναν νύχτα. 
Εν τω μεταξύ όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την ασφάλεια του αγώνα, είχαν ολοκληρωθεί.  Αυτές οι διαδικασίες προβλέπουν:
-         Εξασφάλιση των απαραίτητων αδειών από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και από την Τροχαία. Στη συνέχεια αυτοψίες του υπεύθυνου ασφαλείας του αγώνα με τους κατά τόπους διοικητές ώστε να οριστούν τα μέτρα που θα ληφθούν κατά τη διάρκεια του αγώνα με την καταγραφή  επακριβώς των οργάνων που θα χρειαστούν για κάθε συγκεκριμένο σημείο της διαδρομής.
-         Εξασφάλιση των αντίστοιχων αποφάσεων από την Π.Υ. και από το ΕΚΑΒ, με συνεχείς επαφές και με ανταλλαγή επιστολών και αποστολή εγγράφων με τις διαταγές στις κατά τόπους υπηρεσίες.
-         Ενημέρωση με επιστολές προς όλους τους τοπικούς φορείς (οι επιστολές αλλά και οι προσωπικές επαφές για την ειδική διαδρομή Άγιος Γιάννης είχαν ολοκληρωθεί από τον Μάρτιο).
-         Ενημέρωση με σημειώματα και επαφές πόρτα – πόρτα προς όλους τους κατοίκους, οικισμούς, μοναστήρια, ακόμα και μαντριά.
Είναι ευνόητο ότι οποιαδήποτε αλλαγή σε διαδρομή σε ένα τόσο προχωρημένο στάδιο, τη στιγμή που όλες αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να έχουν γίνει πολύ πριν από τη λήξη των συμμετοχών, δεν είναι εύκολο να γίνουν τη στιγμή που έχουν εκδοθεί όλες οι διαταγές που αφορούν σε υπηρεσίες με ένα συγκεκριμένο τρόπο δράσης.
Εντούτοις η Λέσχη μας, ανταποκρίθηκε αστραπιαία, ετοίμασε όλα τα απαραίτητα έγγραφα με τις αλλαγές (χάρτες, Δελτία Πληροφοριών), έκανε όλες τις απαραίτητες επαφές με τους τοπικούς φορείς και τις υπηρεσίες και έκανε όλες τις ενέργειες που χρειάζονταν για να καλύψει τις «απαιτήσεις» της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
Είναι αυτονόητο ότι δεν κόπηκε ούτε ένας κριτής, επειδή κόπηκαν κάποια χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, όπως πολλοί έξυπνοι έσπευσαν να πουν ότι δήθεν μειώθηκε το κόστος του αγώνα, αντιθέτως αυξήθηκε με την τοποθέτηση των σικέην και των ελαστικών στο Μελετάκι.
Η START LINE ποτέ στο παρελθόν αλλά ούτε και τώρα, δεν ισχυρίστηκε ότι είναι αλάνθαστη και έχει αποδείξει ότι είναι πάντα συνεργάσιμη και έτοιμη να συζητήσει οποιαδήποτε πρόταση θα είχε σαν σκοπό την οποιαδήποτε βελτίωση, γιατί πάντα σεβόμαστε τις απόψεις και τις θέσεις των αγωνιζομένων, αλλά δεν δεχόμαστε τη χειραγώγηση από παράγοντες οι οποίοι και δεν αποκαλύπτονται και δεν είναι γνωστά τα κίνητρά τους ενώ σίγουρα, δεν γίνονται για το καλό των αγώνων γενικότερα.
Η εποικοδομητική και με επιχειρήματα κριτική μας δυναμώνει και μαθαίνουμε από τα όποια λάθη μας, αλλά αρνούμαστε να δεχτούμε χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, χωρίς να αντιδράσουμε. Δεν έχουμε πει ποτέ ότι είμαστε «χομπίστες» μόνο, γιατί αυτό θα ήταν τουλάχιστον επικίνδυνο όταν κάποιοι και αυτοί είναι πολλοί, σου εμπιστεύονται την ασφάλειά τους και την επιθυμία τους για όσο το δυνατόν καλύτερους αγώνες.
Επιτέλους πρέπει όλοι να μιλάμε με ανοιχτά χαρτιά και να δεχόμαστε τους ρόλους που ο καθένας μας έχει στο χώρο και οι οποίοι πρέπει να είναι ξεκάθαροι και όχι αλληλοκαλυπτόμενοι με ότι και να σημαίνει αυτό.  Είναι πλέον θέμα ξεκαθαρίσματος των θεσμών και είναι ευκαιρία τώρα να προβληματιστούμε όλοι ώστε το μέλλον του σπορ να σταματήσει να ακολουθεί τα λάθος βήματα του παρελθόντος που μόνο καλό δεν έχουν φέρει στο χώρο.
Μετά από όλα αυτά θέλουμε να κλείσουμε το 31ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ δηλώνοντας ότι είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι που δεν υπήρξαν δυσάρεστα γεγονότα, καθώς όλοι ξέρουμε ότι  το σπορ μας εμπεριέχει από τη φύση του πολλούς κινδύνους, αλλά από την άλλη απόλυτα προβληματισμένοι για το αν θα θέλήσουμε να ξαναδιοργανώσουμε το ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ μετά από όλα όσα διαδραματίστηκαν στο παρασκήνιο και με πρακτικές που μόνο αισιοδοξία για το σπορ που όλοι αγαπάμε και υπηρετούμε, δεν φέρνουν. ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ!