Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Όλα έτοιμα για το P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA

Συνέντευξη τύπου με θέμα το Διεθνές Σιρκουί για Καρτ (P.I.C.K. ΛΟΥΞ COLA), που θα φιλοξενηθεί στην Πάτρα το διήμερο 29 και 30 Σεπτεμβρίου 2012, παραχωρήθηκε σήμερα από τους διοργανωτές στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, σε αίθουσα κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας.
Τη συνέντευξη τύπου παραχώρησαν οι: Δημήτρης Αθανασέκος (ΕΛΠΑ / εκπρόσωπος της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων Αυτοκινήτων),Πλάτωνας Μαρλαφέκας (Διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας ΛΟΥΞ, εκπρόσωπος του Μεγάλου Χορηγού), Γιάννης Κουτσουράκης (εκπρόσωπος της ΕΚΟ, Χορηγού της διοργάνωσης), Θεόδωρος Δούρος (Διευθύνων σύμβουλος της DUR, Χορηγού του PICK), Δημήτρης Χιωτίδης (Αλυτάρχης του Αγώνα) και ο Κωνσταντίνος Κατσαίτης (Αντιπρόεδρος του Ποδηλατικού Ομίλου Πατρών). Τη συνέντευξη τύπου συντόνισε ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής αγώνων αυτοκινήτου Τάκης Πουρναράκης.
Ο Δ. Αθανασέκος αναφέρθηκε στον θεσμό και την πρωτοτυπία που τον διακρίνει, καθώς το αγωνιστικό μέρος είναι χωροθετημένο στους δρόμους του Ιστορικού Κέντρου της Πάτρας, και ευχαρίστησε τις τοπικές αρχές για το πνεύμα συνεργασίας που επέδειξαν από την πρώτη χρονιά του PICK και εξακολουθούν να επιδεικνύουν μέχρι σήμερα, ώστε να διοργανωθεί ένα τόσο σημαντικό γεγονός στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Πλ. Μαρλαφέκας, Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΛΟΥΞ, τόνισε ότι στην διοργάνωση έχουν δηλώσει συμμετοχή περίπου 80 οδηγοί, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται μεγάλα ονόματα του αθλήματος από το εξωτερικό (σ.σ. τα ονόματα των συμμετεχόντων θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης). Στην Πάτρα θα βρίσκεται και ο Αντώνης Βώσσος, ο έλληνας οδηγός που αγωνίζεται με PORSCHE GT3 CUP, για να οδηγήσει με καρτ στην πρώτη πίστα που δημιουργήθηκε στο κέντρο μιας ελληνικής πόλης. Ο Πλ. Μαρλαφέκας σημείωσε ότι το ενδιαφέρον του Τύπου -από την Ελλάδα και το εξωτερικό- που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό θα στραφεί στην Πάτρα το διήμερο 29-30 Σεπτεμβρίου, και ανέφερε ότι τους αγώνες θα καλύψουν πέντε ξένες δημοσιογραφικές αποστολές. Με την παράλληλη ιδιότητα του Προέδρου του Επιμελητηρίου, ο Πλ. Μαρλαφέκας τόνισε ότι η Αχαΐα αυτοδίκαια αναδεικνύεται σε κέντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, και συνέδεσε το θεσμό με την προσπάθεια των τοπικών φορέων για την δημιουργία Αυτοκινητοδρομίου στη Χαλανδρίτσα.
Ο Κωνσταντίνος Κατσαίτης, αντιπρόεδρος του Π.Ο.Π., αναφέρθηκε στο Σιρκουί Ποδηλασίας που διοργανώνεται για δεύτερη χρονιά, με χορηγό την MED FRIGO Α.Ε., και στο οποίο έχουν δηλωθεί 80 συμμετοχές (έναντι 60 πέρσι).
Άλλο ένα ρεκόρ που καταρρίπτει η φετινή διοργάνωση είναι στην κατηγορία ΜΙΝΙ 60, καθώς έχουν δηλώσει συμμετοχή 20 οδηγοί χάρη στη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Οδηγών Καρτ Ελλάδας, ο οποίος στηρίζει ενεργά και ανιδιοτελώς την αγωνιστική προσπάθεια των μικρών αθλητών.
Το λόγο έλαβε και ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης, γνωστός από την επιμέλεια και παρουσίαση τηλεοπτικών εκπομπών για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο οποίος θα βρίσκεται για τρίτη χρονιά στην Πάτρα για να καλύψει τους αγώνες και τις παράλληλες εκδηλώσεις (ακροβατικά με οχήματα κ.ά.) που θα κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. Με εύστοχες παρεμβάσεις αναφέρθηκε στην διοργάνωση, της οποίας δήλωσε φανατικός υποστηρικτής.
Οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ είχαν την ευκαιρία να δουν στιγμιότυπα από προηγούμενες διοργανώσεις με τους κατάμεστους από θεατές δρόμους της Πάτρας.

‘’ Έφυγε’’ ο γιατρός της Formula-1

Ο Δόκτωρ Sid Watkins, ο «γιατρός της Formula-1» ο οποίος πρώτος έσπευσε και αντίκρισε τον Ayrton Senna μετά τη μοιραία του πρόσκρουση στην Imola το 1994 και ο οποίος έσωσε τις ζωές αμέτρητων άλλων οδηγών μέσα από την προσφορά του στον τομέα της ιατρικής και της ασφάλειας της F-1, πέθανε σήμερα ηλικία 84 ετών.

Ο αγαπημένος νευροχειρουργός των πιλότων της Φ-1, με αγάπη για τα πούρα και το ουίσκι, έχει σταθεί δίπλα σε κρίσιμες στιγμές πολλών οδηγών της Φ-1 όπως ο Βραζιλιάνος Rubens Barrichello , ο οποίος είχε ένα σημαντικό ατύχημα στο Σαν Μαρίνο στον ίδιο αγώνα που στοίχισε τη ζωή του Senna και του αυστριακού Roland Ratzenberger.

«Ήταν ο Sid Watkins που μου έσωσε τη ζωή στην Imola το 1994. Μεγάλος ως άνθρωπος και πάντα χαρούμενος ... Τον ευχαριστώ για ότι έχουν κάνει για ;oloyw τους οδηγούς» έγραψε ο Barrichello στο Twitter του, απευθυνόμενος σε 1,7 εκατομμύρια οπαδούς.

«Ο Θεός να αναπαύσει τον αγαπημένος μας γιατρό . Είναι θλιβερή η είδηση ​​για όλους μας» είπε ο ανιψιός του Ayrton, o Bruno Senna, ο οποίος τώρα αγωνίζεται στην ίδια ομάδα, της Williams , όπου ο τρεις φορές πρωταθλητής Ayrton έχασε τη ζωή του την πρωτομαγιά του 1994.

Ο θάνατος του Senna καταγράφηκε ως ο τελευταίος θάνατος οδηγού σε αγώνα Formula -1 και από τότε, ένα μεγάλο μέρος για την προστασία και επιβίωση των άλλων οδηγών οφείλεται στον Sid Watkins, γνωστό απλά ως «καθηγητής» από τους θιασώτες της F1 και ως «Sid» από τους φίλους του.

Ο Martin Donnelly, ο Mika Hakinnen, ο Gerhard Berger , ο ιδρυτής της ομώνυμης ομάδας Frank Williams αλλά και πολλοί άλλοι οδηγοί, οφείλουν τη ζωή τους στην γρήγορη ανταπόκριση και τη φροντίδα του «καθηγητή» μετά από σοβαρότατα ατυχήματα που είχαν.

«Σήμερα ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχασε έναν από τους μεγάλους και αληθινούς φίλους του», έγραψε ο πρόεδρος της McLaren Ron Dennis, με τα μονοθέσια του οποίου ο Senna κέρδισε όλους τους τίτλους του.

«Δεν ήταν οδηγός, δεν ήταν μηχανικός, δεν ήταν σχεδιαστής…. ήταν γιατρός και είναι αλήθεια αν πούμε ότι έκανε περισσότερα από οποιονδήποτε και για πολλά χρόνια, για να είναι η Formula 1 τόσο ασφαλής, όσο είναι σήμερα».

«Πολλοί οδηγοί και πρώην οδηγοί χρωστούν τη ζωή τους στο έργο του εμπειρογνώμονα, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα σημαντική πρόοδο στα επίπεδα ασφαλείας, τα οποία οι οδηγοί του σήμερα ίσως τα θεωρούν δεδομένα».

Ο Δρ. Sid Watkins παρουσιάστηκε στο χώρο της Formula 1 από τον Bernie Ecclestone το 1978, λίγο πριν από το θάνατο του Ronnie Peterson στη Μόντσα, τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους.

Ο Βρετανός συνεργάστηκε στενά με τον πρώην πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Μax Μosley για να βελτιωθoύν οι πίστες και το αυτοκίνητο ασφαλείας, και παραιτείται από ιατρός των αγώνων το 2004, συνεχίζοντας όμως να παίζει καθοριστικό ρόλο στο Ίδρυμα της Διεθνούς Ομοσπονδίας –FIA Foiyndation, ως πρώτος πρόεδρος από την ίδρυση του.

Στο βιβλίο του «Ζωή στο Όριο: Θρίαμβος και τραγωδία στην Formula 1» , ο Watkins έγραψε για τις τελευταίες μέρες του Senna και για το πόσο ο Βραζιλιάνος οδηγός επηρεάστηκε από το θάνατο του συμπατριώτη του Ratzenberger στα δοκιμαστικά…

Συμβουλεύοντας τον Senna να μην αγωνιστεί, πρόσθεσε: «Πραγματικά, γιατί δεν μπορείς να εγκαταλείψεις; Τι άλλο χρειάζεσαι από το να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής τρεις φορές και να είσαι ο πιο γρήγορος οδηγός. Φτάνει ως εδώ! Παράτησέ τα και …ασχολήσου με το ψάρεμα… ».

Η απάντηση του Senna, οι τελευταίες λέξεις που είπε στον Watkins, ήταν απλές: "Sid, υπάρχουν ορισμένα πράγματα, στα οποία δεν έχουμε κανέναν έλεγχο. Όπως όταν δεν μπορείς να σταματήσεις το κάπνισμα…. συνεχίζεις να καπνίζεις».

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Οι 45 του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ

Με 45 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή, το 45ο Ράλλυ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης μπήκε στην τελική ευθεία. Η αφρόκρεμα των Ελληνικών αγώνων ράλλυ, δίνει το παρών και υπόσχεται ανελέητο ανταγωνισμό και ένα απίθανο θέαμα.

Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει:

Την Παρασκευή 14/9 από 11:00 έως 19:00 έκθεση αγωνιστικών αυτοκινήτων, μπροστά στον Λευκό Πύργο. Ευκαιρία για μικρούς και μεγάλους να θαυμάσουν τα αγωνιστικά του αγώνα από κοντά.

Το Σάββατο 15/9 από 09:00 έως 13:00 τεχνικό έλεγχο των αγωνιστικών, στο πλακόστρωτο της Νότιας πύλης της ΔΕΘ (ΧΑΝΘ).

Στις 14:00 από τον ίδιο χώρο, Πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα με δυνατή μουσική και χορευτικά που θα γοητεύσουν.

Ταυτόχρονα, από τις 13.30 και μετά οι εθισμένοι στην αδρεναλίνη μπορούν να απολαύσουν, στην πίστα καρτ “Drive Park”, το 1st Time Attack Rally Δ.Ε.Θ. Έναν αγώνα χρονομετρημένων βασισμένο στις ίδιες προδιαγραφές ασφάλειας και χρονομέτρησης του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Όταν το ρολόϊ δείξει 16.33, την θέση των Time Attackers στην πίστα καρτ παίρνει το πρώτο πλήρωμα του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., έτοιμο να δώσει την αδυσώπητη μάχη με το χρονόμετρο. 130΄λεπτά απόλυτης απόλαυσης, καθώς τα αγωνιστικά θα κυκλώνουν την 1η ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΗ διαδρομή.

Κυριακή 16/9, είναι 8.35 το πρωί και στην Παλιά Εθνική Οδό Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης δίνεται η πρώτη εκκίνηση στην 2η ειδική διαδρομή του αγώνα. 7.90 χλμ. χωρίζουν το πλήρωμα από τον τερματισμό της ειδικής στην είσοδο του χωριού Παλαιόκαστρου. Γρήγορη ειδική, τεχνική με ήπιες κλίσεις και «πονηρά» κομμάτια. Η εναλλασσόμενη ποιότητα του οδοστρώματος την κάνουν πολύ ενδιαφέρουσα. Ιδιαιτερότητα, η πολύ εύκολη πρόσβαση για τους θεατές μετά το κλείσιμο της ειδικής.

3η στην σειρά ειδική διαδρομή η ΕΚΟ-Χολομώντας με το πρώτο αγωνιστικό να εκκινεί στις 9.08. Στο ναό των ειδικών διαδρομών, με μήκος 27.96 χλμ. η αντοχή είναι το ζητούμενο. Αρχικά γρήγορη με νέο οδόστρωμα και ομαλή ανάβαση ίσως ευνοήσει τα πολύ δυνατά αγωνιστικά, στη συνέχεια όμως γίνεται αρχικά κατηφορική και μετά κλειστή με μεγάλη ποικιλία στροφών, πολύ τεχνική και απαιτητική σε ελαστικά και φρένα.

Ο πρώτος κύκλος έχει ολοκληρωθεί και τα αγωνιστικά οδεύουν προς τον Πολύγυρο όπου θα πραγματοποιήσουν ημίωρο Service. Ο δεύτερος κύκλος εκκινεί στις 12.08 με την 4η κατά σειρά ειδική διαδρομή «Πολύγυρος» και στις 12.41 η 5η ειδική διαδρομή ΕΚΟ-Χολομώντας. Ο δεύτερος κύκλος κλείνει με το δεύτερο ημίωρο Service στον Πολύγυρο.

Το πρώτο πλήρωμα, στην 6η και τελευταία ειδική διαδρομή, παίρνει εκκίνηση στις 14.51. Όσα πληρώματα έχουν καταφέρει να επιβιώσουν αγωνιστικά μέχρι εκείνη την στιγμή μπορούν να θεωρηθούν νικητές. Σχεδόν 8 χιλιόμετρα χωρίζουν τα πληρώματα από τον τερματισμό, ο οποίος είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 15.11 στον Πολύγυρο. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ θα έχει φθάσει στο τέλος. Η απονομή των κυπέλλων και η συνέντευξη των νικητών θα γίνει δίπλα από την αψίδα τερματισμού.

Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο διασκέδαση, αγωνία, δράση, χαρά, λύπη, αλλά μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης θα έχει λάβει τέλος. Ένας αγώνας για τον οποίον εργάστηκαν, βοήθησαν και υποστήριξαν εκατοντάδες άνθρωποι. Ο Α.Ο.Θ. και οι συνδιοργανωτές Δ.Ε.Θ. Α.Ε. και Helexpo Α.Ε., ευχαριστούν τους υποστηρικτές του αγώνα, EKO ΑΒΕΕ, Ζωοτροφές Τριανταφύλλου Α.Ε., Κατασκευαστική Δ. Τζαμπάζης Α.Ε., την οδική βοήθεια Interamerican αλλά και τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου. Tην Πυροσβεστική, την Αστυνομία, την Τροχαία, τους Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού, την Ομάδα Πυροπροστασίας Εθελοντών Αγίου Νικολάου Χαλκιδικής, την Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Χαλκιδικής, τους Έλληνες Διασώστες και τις μεταφορές «Καμζέλης».

Τους χορηγούς επικοινωνίας ET3, TV100, XTV, Radio Imagine 89.7, Ράδιο Άθως 100.4, FM100, το περιοδικό AutoTriti, το ΚΤΕΛ Ν. Χαλκιδικής, τον ΟΑΣΘ και το Διαδικτυακό Ραδιοτηλεοπτικό του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. για την ζωντανή μετάδοση του αγώνα. Τέλος ένα ευχαριστώ στον δικό μας Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος «δάνεισε αφιλοκερδώς» τις ιδέες και την φωνή του για το διαφημιστικό σποτ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ.

Μακρυρράχης 26Β, Τ.Κ. 55133 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 423220, Φαξ 2310423221

Οι συμμετοχές:

http://www.aoth.gr/downloads/download.html?id=191

in.gr - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula GP3 Series: O Ευτύχιος Έλληνας μας έκανε Ευτυχισμένους ως Έλληνες - Αυτοκίνητο - Ειδήσεις - Άλλοι Αγώνες

in.gr - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula GP3 Series: O Ευτύχιος Έλληνας μας έκανε Ευτυχισμένους ως Έλληνες - Αυτοκίνητο - Ειδήσεις - Άλλοι Αγώνες

Monza: Απόλυτος κυρίαρχος ο Hamilton

Ο Lewis Hamilton αποδείχτηκε τελικά ο κυρίαρχος του παιχνιδιού όλο το Σαββατοκύριακο του Ιταλικού Grand Prix πετυχαίνοντας την τρίτη συνεχόμενη νίκη φέτος για τη McLaren. Ο Hamilton υιοθέτησε στρατηγική ενός pit stop για να διεκδικήσει την πρώτη θέση με αντίπαλο τον Sergio Perez (Sauber), ο οποίος ξεκίνησε 12ος στο grid και επέλεξε διαφορετική στρατηγική ενός pit stop.

Η Pirelli έφερε τις δύο σκληρότερες γόμες της F1 γκάμας της στη Monza: τα σκληρά P Zero Silver και τα μεσαία P Zero White επέδειξαν επιδόσεις και αντοχή. Ο Hamilton αναδείχτηκε νικητής έχοντας τρέξει 30 γύρους με τη σκληρή γόμα στο τέλος του αγώνα, ενώ η ταχύτητα του μεσαίου ελαστικού – το οποίο χρησιμοποίησε ο Perez στο τελευταίο stint των 24 γύρων – του χάρισε πλεονέκτημα μεγαλύτερο των δύο δευτερολέπτων / γύρο από τους πλησιέστερους αντιπάλους του.

Ο αγώνας ξεκίνησε με ζεστό και στεγνό καιρό, με τη θερμοκρασία της πίστας να αγγίζει τους 39 βαθμούς, ενώ στο περιβάλλον το θερμόμετρο να δείχνει 27 βαθμούς, παρουσιάζοντας ελαφρά άνοδο σε σχέση με την Παρασκευή και το Σάββατο. Η πρώτη δεκάδα του grid έτρεξε με μεσαίες γόμες στις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ ο οδηγός που πήρε την υψηλότερη θέση με σκληρή γόμα ήταν ο Perez που ξεκίνησε 12ος. Οι Jerome d’Ambrosio (Lotus), Pastor Maldonado (Williams), και ο Nico Hulkenberg (Force India) – ο οποίος αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίος – ήταν οι μόνοι άλλοι οδηγοί που ξεκίνησαν τον αγώνα των 53-γύρων με σκληρή γόμα Silver.

Μέχρι το 18ο γύρο ο Perez είχε ανέβει στην έκτη θέση και στον 25ο πέρασε πρώτος και παρέμεινε εκεί μέχρι τον 29ο που μπήκε στα pits για αλλαγή σε μεσαία ελαστικά. Πέρασε τον Alonso διεκδικώντας τη δεύτερη θέση στον 46ο γύρο και επανέλαβε το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του από τη Μαλαισία, έναν αγώνα για τον οποίο είχαν επιλεγεί επίσης μεσαία και σκληρά P Zero.

Ο Hamilton, ο οποίος κέρδισε με διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων, έκανε ένα pit stop στον 23ο γύρο για να φορέσει σκληρά ελαστικά, παραχωρώντας για λίγο την πρώτη θέση στον Perez – την οποία ανέκτησε όταν ο οδηγός της Sauber μπήκε στα pits. Η Ferrari αξιοποίησε επίσης με τον καλύτερο τρόπο τη στρατηγική ενός pit stop, με τον Fernando Alonso να ολοκληρώνει ένα μεγάλο τελευταίο stint 33 γύρων με σκληρή γόμα και τελικά να τερματίζει τρίτος, έχοντας ξεκινήσει από 10ος.

Ο Michael Schumacher ήταν ο οδηγός με τον καλύτερο τερματισμό από στρατηγική δύο pit stop, συγκεκριμένα έκτος μπροστά από τον ομόσταβλό του στη Mercedes Nico Rosberg που ακολούθησε αντίστοιχη στρατηγική: ξεκίνησε το πρώτο stint με μεσαία γόμα και στα δύο επόμενα χρησιμοποίησε σκληρή. Ο Rosberg σημείωσε επίσης τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με σκληρά ελαστικά.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Είδαμε επιδόσεις και αντοχή και από τις δύο γόμες P Zero σήμερα: επιδόσεις από την επιθετική οδήγηση του Sergio Perez με το μονοθέσιο της Sauber και μεσαία γόμα, και αντοχή στα μεγάλα stint των πρώτων οδηγών με σκληρή γόμα, και την πρώτη πεντάδα να κάνει μόνο ένα pit stop στο ταχύτερο σιρκουί της χρονιάς. Ξεκινώντας ο αγώνας, οι ομάδες έπρεπε να είναι πολύ ευέλικτες μέχρι να αποφασίσουν αν θα ακολουθήσουν στρατηγική ενός ή δύο pit stop. Αν και το degradation είναι περιορισμένο στη Monza υπάρχουν σημεία όπως η Parabolica όπου τα εμπρός ελαστικά κυρίως δέχονται υψηλά φορτία. Για μία ακόμα φορά η McLaren έκανε εξαιρετική δουλειά, αλλά άψογη διαχείριση είδαμε και από πλευράς Ferrari – με τον Alonso να ανεβαίνει οκτώ θέσεις – ενώ ο Perez απέδειξε για μία φορά ότι η Sauber μπορεί να αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες των ελαστικών της. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους Ιταλούς οπαδούς των οποίων το πάθος και ο ενθουσιασμός κάνουν αυτό τον αγώνα μοναδικό. Πραγματικά τους ευγνωμονούμε για την υποστήριξη και υποδοχή που μας επεφύλαξαν και όλοι νοιώθουμε περήφανοι που αποκαλούμε αυτό το Grand Prix αγώνα της πατρίδας μας»