Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Ανάβαση Ριτσώνας στις 2/12

Για 56η χρονιά η γνωστή, ενδιαφέρουσα και απαιτητική διαδρομή της Ριτσώνας θα φιλοξενήσει τα γρήγορα περάσματα και την μυρωδιά του καμμένου λάστιχου από τις προσπάθειες των Ελλήνων οδηγών.

Ύστερα από έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ υπό την αιγίδα του Δήμου Χαλκιδαίων και την υποστήριξη του ΟΠΑΝΔΑ (για την Αττική), η μία από τις μακροβιότερες λέσχες της Αθήνας, η ιστορική Α.Λ.Α. και τα μέλη της θα ενώσουν και πάλι την εμπειρία τους για να διοργανώσουν και να κλείσουν την αυλαία του Πρωταθλήματος Αναβάσεων με την πιο δημοφιλή Ανάβαση του Πρωταθλήματος στις 1 και 2 Δεκεμβρόυ 2012 που προσμετρά στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2012 για όλες τις κατηγορίες σύγχρονων και ιστορικών αυτοκινήτων καθώς και Formula Saloon.

Οι παροχές της Δημοτικής Αρχής Χαλκιδαίων προς την Οργάνωση διασφαλίζουν ότι η διαδρομή θα βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση , τόσο το οδόστρωμα όσο και σε μέτρα ασφαλείας.

Το ξενοδοχείο ’’Πέλαγος’ στην Χαλκίδα, προσφέρει ειδικές τιμές για τους αγωνιζόμενους και για τους θεατές που θα θελήσουν να κάνουν μια εκδρομή και να παρακολουθήσουν τις δοκιμές και τον αγώνα το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Δεκεμβρίου.

Πιο πολλές πληροφορίες στα γραφεία της Λέσχης Βολονάκη 3, Αμπελόκηποι ,τηλ: 210 6923180, φαξ: 2106923180 και στον ιστότοπο : www.ala-racingclub.gr

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Αποχωρεί η Ford από το WRC!

Η Ford Ευρώπης ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι σαν χορηγός τίτλου με την ολοκλήρωση της σεζόν του 2012.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρία έλαβε αυτή την απόφαση στο πλαίσιο αναθεώρησης των Ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της λόγω της σημερινής, δύσκολης οικονομικής κατάστασης.
«Η Ford έχει μακροχρόνια και επιτυχημένη ιστορία στο WRC και δεν ήταν εύκολη απόφαση» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Αυτή τη φορά αποφασίσαμε ότι ήταν καλύτερο για την εταιρία και τη μάρκα Ford να περιορίσουμε τη δέσμευσή μας στο WRC και να αξιοποιήσουμε τους πόρους μας σε άλλους τομείς».
Η M-Sport, επί πολλά χρόνια εταίρος της Ford που εδρεύει στη Βρετανία σκοπεύει να συνεχίσει την εμπλοκή της στο WRC με το Fiesta. Η Ford βρίσκεται σε συζητήσεις με την M-Sport ώστε να συνεχίσει την υποστήριξή της με αυτοκίνητα και τεχνογνωσία, συμπεριλαμβανομένου του Fiesta R5 που ανακοινώθηκε πρόσφατα για τη νέα κατηγορία WRC-2 (για το 2013), και του Fiesta R2 για εθνικά και περιφερειακά πρωταθλήματα.
«Τρέφουμε μεγάλο σεβασμό προς την M-Sport και τον Malcolm Wilson, που έχουν αναλάβει την ομάδα της Ford WRC από το 1997 και δεν υπάρχει άλλος οργανισμός με τόση εμπειρία και πάθος για τη νίκη» δήλωσε ο de Waard. «Μέσα από τη συνεργασία μας, φτάσαμε στο σημείο το Ford Fiesta να γίνει μοντέλο προτίμησης σε αγώνες ράλι και μακάρι αυτό να συνεχιστεί στο μέλλον».
Η Ford δήλωσε επίσης ότι θα ήθελε να ευχαριστήσει τους οπαδούς, οδηγούς τη FIA και τους πολλούς εταίρους της στο WRC, όπως οι κύριοι χορηγοί της ομάδας BP και Castrol, για την υποστήριξη και δέσμευσή τους.
Ο Malcolm Wilson, διευθύνων σύμβουλος της M-Sport δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Ford Ευρώπης για την ενθουσιώδη υποστήριξη και την πίστη που επέδειξε στην ομάδα και τις 16 σεζόν. Κατανοούμε ότι χρειάστηκε να ληφθούν σκληρές αποφάσεις και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε την ισχυρή τεχνική συνεργασία μας στο μέλλον».

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Στόχος Αθανασούλα επετεύχθη!

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσαν το 16ο Ράλλυ Κορίνθου οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, τερματίζοντας στην πρώτη θέση του αγώνα οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo IX της κατηγορίας Ν4.

Το πλήρωμα ετέθη επικεφαλής του αγώνα από το πρώτο πέρασμα και τερμάτισε πρώτο με διαφορά 1’ 58’’ από τους δεύτερους Νιώρα-Κακαλή με Subaru Impreza Ν12 και 2’ 22’’ από τους τρίτους Χαλκιά-Μαχαίρα με Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Χορηγός για άλλη μια φορά ήταν η εταιρεία πετρελαιοειδών JETOIL, ενώ την προσπάθεια υποστήριξαν το περιοδικό 4Τροχοί, τα ελαστικά Pirelli, το συνεργείο Auto Soto και η Bodega.

Ήταν ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, δήλωσε ο Λάμπρος. Το χαρήκαμε πολύ γιατί καταφέραμε να συνδυάσουμε την διασκέδαση μας και των θεατών με το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κρίμα για την ατυχία του Λάμπρου Κύρκο, που έκανε πολύ καλούς χρόνους στα πρώτα δυο περάσματα. Συγχαρητήρια στην ΑΛΑΚ για ένα πολύ ωραίο αγώνα. Επόμενο αγωνιστικό ραντεβού για εμάς… ποιος ξέρει; Το σίγουρο είναι ότι μου είχε λείψει πολύ!

Η καλή διαχείριση ελαστικών διασφάλισε στον Vettel μία νίκη στην Κορέα

Η τρίτη συνεχόμενη νίκη του πιλότου της Red Bull, Sebastian Vettel, μετά τις επιτυχίες του σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία, σφίγγει ακόμα περισσότερο τον κλοιό στο πρωτάθλημα των οδηγών, τέσσερις μόλις γύρους πριν την ολοκλήρωση της σεζόν. Ο Vettel ξεκίνησε τον αγώνα 2ος με πολύ μαλακά ελαστικά Pirelli P Zero Red, και στη συνέχεια ολοκλήρωσε δύο stints με μαλακά P Zero Yellow διεκδικώντας τη νίκη από τον team mate του Mark Webber, ο οποίος ξεκίνησε από την pole position. Η τέταρτη νίκη του Vettel για φέτος του δίνει το προβάδισμα στην κατάταξη των οδηγών, ενώ η τρίτη και τέταρτη θέση της Ferrari με τους Fernando Alonso και Felipe Massa αντίστοιχα, φέρνει την Ιταλική ομάδα στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.

Ο Lewis Hamilton της McLaren ήταν ο πρώτος από τους πρωτοκλασάτους οδηγούς ο οποίος ήρθε στα pits στο 13ο γύρο σε μία πίστα που καταπονεί τρομερά το εμπρός δεξί ελαστικό. Εν τούτοις, με χαμηλό συντελεστή φθοράς και οι δύο γόμες επέδειξαν αντοχή και απόδοση στο σιρκουί Yeongam. Μετά από δύο γύρους, ο επικεφαλής του αγώνα Vettel έκανε την πρώτη του στάση στα pits για αλλαγή σε μαλακές γόμες όπως ο Hamilton. Διαφορετική στρατηγική ακολούθησε ο Sergio Perez της Sauber, ο οποίος ξεκίνησε με μαλακό ελαστικό και στη συνέχεια άλλαξε σε πολύ μαλακό στο 18ο γύρο, ενώ ολοκλήρωσε τους τελευταίους 22 γύρους με μαλακές γόμες.

Ο Webber δοκίμασε να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική ελαστικών προς όφελός του, κάνοντας pit stop νωρίτερα από τον team mate του και στις δύο περιπτώσεις με σκοπό να τον προσπεράσει. Ο Vettel έκανε ένα δεύτερο pit stop διάρκειας μόλις 2,9 δευτερολέπτων για μαλακά ελαστικά στον 35ο γύρο και επιστρέφοντας τέθηκε πάλι επικεφαλής. Το τελευταίο σετ μαλακών ελαστικών τον κάλυψε για 20 γύρους, ενώ ο Webber διατήρησε το τελευταίο του σετ επί 23 γύρους – σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα ένα γύρο πριν το τέλος.

Οι πρώτοι 10 οδηγοί ξεκίνησαν με πολύ μαλακά ελαστικά, που αποδείχτηκαν από 0,2 μέχρι 0,6 δευτερόλεπτα ταχύτερα ανά γύρο σε σχέση με τα μαλακά. Ο οδηγός με την υψηλότερη θέση (11η) που ξεκίνησε με μαλακή γόμα ήταν ο Jenson Button της McLaren αλλά βγήκε εκτός αγώνα στον πρώτο γύρο μετά από περιστατικό στην εκκίνηση. Έτσι στην κορυφή των πιλότων με μαλακά ελαστικά τέθηκε ο Perez, και ο Μεξικανός τερμάτισε τελικά 11ος με στρατηγική δύο pit-stop.

Ο Hamilton υιοθέτησε στρατηγική τριών pit stop και τερμάτισε 10ος έχοντας ολοκληρώσει τον αγώνα με τα γρήγορα πολύ μαλακά ελαστικά μετά την τελευταία επίσκεψη στα pits στον 42ο γύρο. Ο Άγγλος προσπάθησε να κερδίσει θέσεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου stint, αξιοποιώντας τις πρόσθετες επιδόσεις των πολύ μαλακών γομών της Pirelli, αλλά δέχτηκε πίεση από τον Perez με την McLaren του να σέρνει ένα κομμάτι συνθετικού γκαζόν που μάζεψε από πλάι της πίστας.

Αντίθετα, ο Pastor Maldonado της Williams επέλεξε στρατηγική ενός pit-stop, αλλάζοντας από supersoft σε soft στον 21ο γύρο, ενώ οδήγησε επί 34 γύρους με το τελευταίο σετ μαλακών ελαστικών του. Ο Βενεζουαλός οδηγός τερμάτισε στην 14η θέση.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Στο τέλος είδαμε τους περισσότερους οδηγούς να υιοθετούν στρατηγική δύο pit-stop όπως πέρσι, παρά το ότι το soft ελαστικό μας είναι πιο μαλακό από την έκδοση του 2011 – αν και στρατηγική ενός pit-stop ήταν εφικτή. Είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση και των δύο γομών που παρουσίασαν μικρότερη φθορά/αποκόλληση πέλματος (graining) σε σχέση με τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, χάρη στον υψηλό βαθμό εξέλιξης της πρόσφυσης της πίστας. Συγχαρητήρια στη Red Bull και τον Sebastian Vettel, που έχει κερδίσει τους περισσότερους αγώνες φέτος και, με τη συμβολή της σωστής διαχείρισης ελαστικών, μπόρεσε να αξιοποιήσει το πλεονέκτημά του στην Κορέα και να πάρει την πρώτη θέση στην κατάταξη των οδηγών για πρώτη φορά μετά τη Βαρκελώνη. Επίσης, είδαμε πολλές ενδιαφέρουσες μάχες μέχρι τέλους, με εφαρμογή διαφορετικών στρατηγικών καθώς κάθε οδηγός να προσπαθούσε να κερδίσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με το εμπρός δεξί ελαστικό να υφίσταται τη μέγιστη καταπόνηση, η τελευταία φάση του αγώνα αποδείχτηκε κρίσιμη, αλλά ο Vettel διαχειρίστηκε άψογα την κατάσταση».