Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

32οSuper Fast FerriesRally Κρήτης: Με 57 συμμετοχές

Με τη συμμετοχή 57 πληρωμάτων από όλη την Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί το 32οSuper Fast FerriesRally Κρήτης, το Σαββατοκύριακο 30 και 31 Οκτωβρίου.
Τον αγώνα διοργανώνουν, ο Αγωνιστικός Όμιλος Κρήτης (Α.Ο.Κ.) και ο Δημοτικός Αθλητικός Οργανισμός Ηρακλείου (Δ.Α.Ο.Η.), έχοντας την υποστήριξη της “Super Fast Ferries”.
Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης.
Το Σάββατο το πρωί, από τις 9:00 έως 14:00, θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός και ο τεχνικός έλεγχος, στις εγκαταστάσεις του φανοποιείου “Strigos” στην περιοχή Μαλάδες. Το απόγευμα του Σαββάτου, στις 19:00, θα πραγματοποιηθεί πανηγυρική εκκίνηση μπροστά από το Λιμεναρχείο Ηρακλείου και στη συνέχεια τα αγωνιστικά είναι ελεύθερα.
Το πρωί της Κυριακής στις 8:30, το πρώτο πλήρωμα θα παραλάβει καρνέ και θα εκκινήσει από το χώρο του service park, στο πάρκινκ του Εκθεσιακού Κέντρου Αρκαλοχωρίου.
Θα ακολουθήσουν οι ειδικές διαδρομές, οχτώ στον αριθμό, με τα ωράρια εκκίνησης του πρώτου πληρώματος να έχουν ως εξής: Καστέλι – Καλό Χωριό στις 8:55, Μάλια – Κράσι στις 9:48, Αβδού – Ασκοί στις 10:13 και Παναγιά – Μάρθα στις 11:01.
Ακολουθεί εικοσάλεπτη ανασυγκρότηση και τριαντάλεπτο service στο χώρο του πάρκινκ του Εκθεσιακού Κέντρου Αρκαλοχωρίου.
Στη συνέχεια θα επαναληφθούν οι παραπάνω ειδικές, με το πρώτο πλήρωμα να παίρνει εκκίνηση στη διαδρομή Καστέλι – Καλό Χωριό στις 12:48, Μάλια – Κράσι στις 13:41, Αβδού – Ασκοί στις 14:06 και Παναγιά – Μάρθα στις 14:54.
Ακολουθεί ανασυγκρότηση έξι λεπτών και δεκάλεπτο service στο χώρο του πάρκινκ του Εκθεσιακού Κέντρου Αρκαλοχωρίου και στη συνέχεια η αυλαία του 32ουSuper Fast FerriesRally Κρήτης θα πέσει μπροστά από το Λιμεναρχείο Ηρακλείου, με το πρώτο αυτοκίνητο να ανεβαίνει στη ράμπα του τερματισμού στις 16:25.
Οι ειδικές διαδρομές θα κλείνουν για τους θεατές μιάμιση ώρα πριν το ωράριο του πρώτου αυτοκινήτου, γι’ αυτό όσοι θέλουν να παρακολουθήσουν θα πρέπει να βρίσκονται έγκαιρα στις διαδρομές, να κάθονται σε ασφαλή σημεία, να μην μετακινούνται την ώρα του αγώνα και γενικά να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των κριτών της οργάνωσης και των αστυνομικών οργάνων. Θα υπάρχει ειδική σήμανση για τους χώρους στάθμευσης των θεατών καθώς και για τα σημεία που θα μπορούν να παρακολουθήσουν ακίνδυνα. Περισσότερες πληροφορίες θα μπορούν να βρουν οι θεατές στο φυλλάδιο του αγώνα, το οποίοι θα διανέμεται το Σάββατο στον τεχνικό έλεγχο και στην εκκίνηση και την Κυριακή το πρωί στο service park και στις προσβάσεις των ειδικών διαδρομών. Επίσης σημαντικό, φεύγοντας από τις ειδικές διαδρομές δεν πρέπει να αφήνουμε σκουπίδια.

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010


6ο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ
20 & 21 Νοεμβρίου 2010


Το αγωνιστικό τμήμα της ΕΛΠΑ θα διοργανώσει για 6η συνεχή χρονιά το Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ (Regularity) με κέντρο του αγώνα την Αθήνα.
Ο αγώνας που θα πραγματοποιηθεί 20 & 21 Νοεμβρίου στην περιοχή της Αττικής θα έχει 2 σκέλη. Το πρώτο σκέλος του αγώνα θα είναι αμιγώς Regularity και θα συμμετέχουν ιστορικά αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών (A έως Ι), ενώ στο δεύτερο σκέλος του αγώνα θα πραγματοποιηθεί μία ανάβαση Regularity για τα αυτοκίνητα της Regularity και μία ανάβαση Sporting Regularity στην οποία θα συμμετέχουν, ανεξάρτητα από τον αγώνα, ιστορικά αυτ/τα που έχουν HTP και το πλήρωμα διαθέτει αγωνιστική άδεια sporting. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης ανάβασης που ονομάζεται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Hill Climbing Sporting - Regularity και διοργανώνεται πιλοτικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, είναι ότι οι αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν θα τρέχουν με συγκεκριμένη ΜΩΤ που θα τους δοθεί από τον οργανωτή (ανώτερη των αυτοκινήτων της Regularity), ενώ κατά μήκος της διαδρομής θα υπάρχουν ενδιάμεσοι χρονομέτρες που θα τους χρονομετρούν.
Τα παράβολα συμμετοχής διαμορφώνονται ως εξής:
- Κόστος συμμετοχής στον αγώνα Regularity 100€ (στην τιμή περιλαμβάνεται η ασφάλεια του αγώνα, 2 γεύματα για οδηγό και συνοδηγό & η απονομή)
- Κόστος συμμετοχής στην ανάβαση Sporting-Regularity 50€ (στην τιμή περιλαμβάνεται η ασφάλεια του αγώνα & η απονομή)
Περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα θα ανακοινωθούν στο site της ΕΛΠΑ www.elpa.gr

Πρώτη συμμετοχή του ελληνικού πληρώματος
Δημήτρης Δριβάκος - Κατερίνα Μπαντέ στον Ευρωπαϊκό αγώνα Rally Internationale du Vallais με Honda Civic Type-R


Την πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα πραγματοποιήσει το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, στο 51st Rally Internationale du Vallais της Ελβετίας οδηγώντας ένα Honda Civic Type–R..

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη εκμεταλλευόμενος τη μακρόχρονη παρουσία του στους αγώνες αυτοκινήτου, υποστηρίζει την προσπάθεια του πληρώματος να συμμετάσχει σε επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ραλί (ERC), με την παροχή ενός συμβατικού αυτοκινήτου Honda Civic Type-R, το οποίο εξελίχθηκε στις προδιαγραφές της κατηγορίας R3, με την τεχνογνωσία των μηχανολόγων της Τεχνικής Διεύθυνσης της εταιρείας Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε., των μηχανικών της Honda JAS και με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.

Το 51st Rally Internationale du Vallais είναι ο 11ος και τελευταίος αγώνας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλλυ. Πραγματοποιείται στην περιοχή
Martigny της Νοτιοανατολικής Ελβετίας από τις 28-30 Οκτωβρίου 2010.

Τα 117 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή κατά τη διάρκεια του 3-ημερου αγώνα θα καλύψουν 19 ειδικές διαδρομές με μήκος 275 χιλιόμετρα. Ο αγώνας θεωρείται από τους δυσκολότερους του πρωταθλήματος κυρίως εξαιτίας της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς (από 400-1800 μέτρα) των ειδικών διαδρομών, που έχουν ως αποτέλεσμα τα πληρώματα να αντιμετωπίζουν μεγάλες κλιματολογικές αλλαγές με βροχή, ηλιο ακόμη και χιόνι.

Ο οδηγός του Honda Civic Type–R Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε:« Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος αφού δεν γνωρίζεις τι καιρό θα συναντήσεις σε κάθε ειδική διαδρομή. Έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου που μας παραχώρησε ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.»



Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Honda Civic Type–R FN2 R3

Κινητήρας: Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά με κυβισμό 1998 cm3
Μεγ. Ισχύς : > 260PS @ 8500 rpm
ECU : Efi Euro 4
Κιβώτιο Ταχυτήτων : Sadev σειριακό (6+1)
Διαφορικό : Μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης
Ανάρτηση : X-Treme Tech
Φρένα : Brembo 328/278, αεριζόμενα
Ελαστικά : Michelin
Αγωνιστική κατηγορία : A7/R3
Πρωτάθλημα : Intercontinental Rally Championship

Tο επιτελειο της Honda Team Εrg πλαισιωνεται και υποστηριζεται απο μια ομαδα εμπειρων μηχανικων,τοσο απο την Ελλαδα οσο και απο την Ιταλια (Jas Motorsports).

Η ελληνική ομαδα αποτελειται από τους:
Πάνος Κριτής , Θέμης Ζαρκάδας, Αυγερινόςς Φωτόπουλος , Σωτήρης Φωτόπουλος , Τάκης Αθανασιάδης , Πέτρος Βασιλείου, Σπύρος Λούτος, Ηρώ Μπιστολά, Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος)
















Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010


Τεχνολογία Porsche Intelligent Performance

Η 911 GT3 RSR είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό GT στον κόσμο
Στουτγάρδη. Για μια ακόμη φορά, η Porsche 911 GT3 RSR είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο GT στον κόσμο. Η ταχύτερη αγωνιστική 911, η οποία εξελίχθηκε σύμφωνα με τους κανόνες της κατηγορίας GT2 και είναι βασισμένη στις αρχές της τεχνολογίας Porsche Intelligent Performance, δημιούργησε αίσθηση σε αγωνιστικές πίστες ανά την υφήλιο, σημειώνοντας καλούς χρόνους γύρου και επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία, με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Εξοπλισμένη με έναν εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ τεσσάρων λίτρων που αποδίδει 450 ίππους, το αυτοκίνητο θριάμβευσε στην κατηγορία GT2 το 2010 στις 24 Ώρες του Λε Μαν, κέρδισε πρωταθλήματα στις σειρές αγώνων του Λε Μάν και του αμερικανικού Λε Μαν (ALMS), κατέκτησε γενικές νίκες στα 24ωρα ράλι του Ντουμπάι και του Σπα Φρανκοσάμπ (Βέλγιο). Οι νίκες αυτές σημειώθηκαν εναντίον ισχυρών ανταγωνιστών, όπως η Ferrari, η BMW και η Aston Martin.

Η Porsche 911 GT3 RSR που βασίζεται στην έκδοση δρόμου της 911 GT3 RS δεν εντυπωσίασε μόνο με τις νίκες της σε αγώνες. Στη σειρά αγώνων του αμερικανικού Λε Μαν, ήταν για μια ακόμη φορά το GT με την καλύτερη συνολική αποδοτικότητα σε χρόνους γύρου και κατανάλωση καυσίμου. Έτσι, ήταν ο τελικός νικητής της αξιολόγησης Green X Challenge της Michelin για δεύτερη συνεχή φορά. Αλλά και στις 24 Ώρες του Λε Μαν, η RSR ήταν και πάλι η νικήτρια του Green X Challenge. "Δίνει το σύνθημα για να αποδίδεται μεγαλύτερη σημασία στην αποδοτικότητα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου", δηλώνει ο Hartmut Kristen, επικεφαλής της Porsche Motorsport. "Η νίκη στο Green X Challenge, η οποία αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία για μας, αποδεικνύει ότι η Porsche 911 δεν είναι μόνο γρήγορη, αλλά και πολύ οικονομική".

Στην τρέχουσα μορφή της, η Porsche 911 GT3 RSR (997) πωλείται σε πελάτες ανά τον κόσμο από το 2007. Από χρόνο σε χρόνο, το κορυφαίο μοντέλο των αγωνιστικών εκδόσεων της 911 δέχθηκε διαρκείς τροποποιήσεις. Οι πιο εμφανείς αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο μοντέλο του 2009. Ο κυβισμός του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ στο πίσω μέρος αυξήθηκε από τα 3,8 στα 4,0 λίτρα, δίνοντας βελτιστοποιημένη καμπύλη ροπής στις χαμηλές στροφές, καθώς και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό της σημερινής 911 GT3 RSR είναι το ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με το μεγάλο άνοιγμα εξαερισμού. Με την πρώτη ματιά, την προσοχή αποσπούν οι θυρίδες εξαγωγής αέρα στο μπροστινό καπό. Αυτές είναι που αναδεικνύουν το εντελώς ανανεωμένο σύστημα αεραγωγών των ψυγείων, που ήταν απαραίτητο λόγω του νέου σχεδιασμού του κυκλώματος αέρα παροχής και εξαγωγής με την εγκατάσταση μιας προαιρετικής μονάδας κλιματισμού. Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά κάτω από το πίσω μέρος βελτιστοποιήθηκαν ακόμα περισσότερο. Η πίσω αεροτομή ρυθμίζεται πλέον ακόμα περισσότερο. Συγκριτικά με το μοντέλο του 2008, το βελτιστοποιημένο βάρος του συστήματος φρένων και η ελαφρύτερη καλωδίωση συντελούν στην περαιτέρω βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης.

Μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας από το επιτυχημένο σπορ πρωτότυπο RS Spyder αξιοποιήθηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων της 911 GT3 RSR. Το σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Porsche είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το σύστημα που είναι τοποθετημένο στο προηγούμενο μοντέλο και έχει πολύ λιγότερες εσωτερικές τριβές. Η μικρότερη γωνία σε σχέση με τους άξονες μετάδοσης προσφέρει στους μηχανικούς των ομάδων περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης της ανάρτησης.

Τα θεμέλια των σημερινών επιτυχιών είχαν ήδη τεθεί με τις αγωνιστικές εκδόσεις της Porsche 911 (996). Κατασκευασμένη για να αγωνιστεί στην κατηγορία GT του αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν, η 911 GT3 R απέσπασε ουσιαστικά όλες τις νίκες στην κατηγορία GT των αγώνων του αμερικανικού Λε Μαν του 1999. Το 2001, στους αγώνες έλαβε μέρος η τροποποιημένη έκδοση 911 GT3 RS. Αυτό το αυτοκίνητο δεν στάθηκε το ίδιο επιτυχημένο στην κατηγορία του, αλλά εξασφάλισε και πάλι περίοπτες γενικές νίκες, με τους δύο Γερμανούς οδηγούς Joerg Bergmeister και Timo Bernhard και τον ιδιοκτήτη της εργοστασιακής ομάδας Kevin Buckler να κερδίζουν σημαντικά ισχυρότερα πρωτότυπα στον αγώνα 24 Ωρών της Daytona το 2003. Ο πιλότος της εργοστασιακής ομάδας της Porsche Marc Lieb (Γερμανία) ήταν ο νικητής στον αγώνα 24 Ωρών του Σπα, με τους Romain Dumas (Γαλλία) και Stéphane Ortelli (Μονακό) να κερδίζουν, την ίδια χρονιά, όλα τα κατά πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT1.

Τη σεζόν 2004 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το διάδοχο μοντέλο 911 GT3 RSR (996). Η απόδοση του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ των 3,6 λίτρων αυξήθηκε στους 455 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή στα 410 Nm στις 7.200 σ.α.λ. Με τις νίκες του στους αγώνες του αμερικανικού Λεμάν (κατηγορία GT), στους αγώνες αντοχής του Λε Μαν (GT) και στο Πρωτάθλημα GT (N-GT) της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), καθώς και άλλες νίκες στην κατηγορία του στον αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν και του Σπα και στη διοργάνωση του Μικρού Λε Μαν (ΗΠΑ), το νέο αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο γιόρτασε μια καταπληκτική εναρκτήρια σεζόν.
"Είναι εντυπωσιακό το πώς έχει εξελιχθεί η 911 GT3 RSR από χρονιά σε χρονιά. Και μόνο οι χρόνοι της είναι εκπληκτικοί, διότι, παρά τους περιορισμούς που μας επιβάλλουν πάλι και πάλι οι κανονισμοί, το αυτοκίνητο γινόταν όλο και ταχύτερο κάθε χρόνο", σχολιάζει ο οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Porsche Joerg Bergmeister, ο οποίος έχει πανηγυρίσει τις περισσότερες από τις επιτυχίες του στο τιμόνι της RSR. Για το λόγο αυτό, ο πέντε φορές νικητής των αγώνων του αμερικανικού Λε Μαν δεν ανησυχεί καθόλου για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει τη σεζόν 2011: "Όταν τελειώνει μια σεζόν, πάντοτε σκέφτεσαι: πλέον, έχουμε φτάσει στα όριά μας, πλέον, το αυτοκίνητο δεν μπορεί να φτάσει πιο μακριά. Και τότε, η Porsche παρουσιάζει και πάλι κάτι νέο. Και νομίζω ότι τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου διαφορετικά και το 2011."




Porsche 911 GT3 RSR (997) – Σημαντικότερες επιτυχίες

2010 Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Αμερικανικού Λε Μαν (κατηγορία GT)
Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Λε Μαν (κατηγορία GT)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Ντουμπάι (γενική νίκη)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Σπα (γενική νίκη)

2009 Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Αμερικανικού Λε Μαν (κατηγορία GT2)
Νικήτρια Σειράς Αγώνων του Λε Μαν (κατηγορία GT2)
Νικήτρια Πρωταθλήματος GT της FIA (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ (γενική νίκη)

2008 Νικήτρια Αγώνων του Αμερικανικού Λε Μαν (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Σέμπρινγκ (GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ (γενική νίκη)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Ντουμπάι (γενική νίκη)

2007 Νικήτρια Διεθνούς Ανοικτού Πρωταθλήματος GT
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Λε Μαν (κατηγορία GT2)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ (γενική νίκη)
1η θέση στον Αγώνα 24 Ωρών του Σπα (κατηγορία GT2)
1η θέση στο Μικρό Λε Μαν (κατηγορία GT2)
1η θέση στα Χίλια Μίλια του Σάο Πάολο (κατηγορία GT2)


Porsche 911 GT3 RSR – Τεχνικά χαρακτηριστικά (σεζόν 2010)

Κινητήρας: Υδρόψυκτος εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ - τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο - 3.996 κ.εκ., διαδρομή 80,4 χλστ. - διάμετρος 102,7 χλστ. - 450 ίπποι στις 7.800 σ.α.λ. - μέγ. ροπή 430 Nm στις 7.250 σ.α.λ. - μέγ. αρ. στροφών 9.400 σ.α.λ., σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ - ανεξάρτητες πεταλούδες γκαζιού - ψεκασμός καυσίμου - περιοριστές αέρα 2 x 28,6 χλστ.
Σύστημα Μετάδοσης: Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με σειριακή αλλαγή σχέσεων τύπου σιαγόνας (jaw-type shift) - εναλλάκτης θερμότητας λαδιού-νερού - σφόνδυλος μονής μάζας - υδραυλικός μοχλός αποσύμπλεξης - τρίδισκος συμπλέκτης από ανθρακονήματα - πίσω κίνηση - διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης 45/65%.
Αμάξωμα: Αμάξωμα μονοκόκ (βασισμένο στην 911 GT3 RS) από χάλυβα γαλβανισμένο εν θερμώ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό μέρος με μπροστινό σπόιλερ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό υποδάπεδο, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ρεζερβουάρ ασφαλείας 90 λίτρων με λειτουργία ταχείας πλήρωσης - αερόγρυλος - συγκολλημένος κλωβός ασφαλείας - αγωνιστικό κάθισμα τύπου μπάκετ (μόνο οδηγού) με φλογοεπιβραδυντικό κάλυμμα - ζώνη ασφαλείας έξι σημείων για χρήση του συστήματος στήριξης κεφαλιού και αυχένα HANS - ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης
Ανάρτηση: Μπροστά: γόνατα McPherson - αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs - διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) - μπροστινοί βραχίονες, με ρύθμιση γωνίας κάμπερ - ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος και στις δύο πλευρές - υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης.
Πίσω: άξονας πολλαπλών συνδέσμων με άκαμπτο υποπλαίσιο - αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs - διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) - συνδετική ράβδος πίσω άξονα, ενισχυμένη και ρυθμιζόμενη σε άπειρες θέσεις - ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος και στις δύο πλευρές. Πλήρης ανάρτηση με ρυθμίσεις σε άπειρες θέσεις (ύψος, κάμπερ, μετατρόχιο)
Φρένα: Σύστημα φρένων με έλεγχο ισορροπίας. Μπροστά: Ενιαίες εξαπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες - εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι - διαμέτρου 380 χλστ. - τακάκια αγωνιστικού τύπου. Πίσω: Ενιαίες τετραπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες - εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι - διαμέτρου 355 χλστ. - τακάκια αγωνιστικού τύπου.
Τροχοί: Μπροστά: τριάκτινες ζάντες αλουμινίου BBS (11J x 18-34) - κεντρικό μπουλόνι. Πίσω: τριάκτινες ζάντες αλουμινίου BBS (13J x 18-12.5) - κεντρικό μπουλόνι.
Ηλεκτρικό σύστημα: Οθόνη Motec με ενσωματωμένη λειτουργία καταγραφής δεδομένων - οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με ενσωματωμένη ένδειξη αλλαγής σχέσης - ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης - μπαταρία: 12V, 50 Ah, εναλλάκτης 140 Ah
Βάρος: Περίπου 1.220 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της A.C.O. - 1.245 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA