Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

F1: Νίκη Ricciardo με τρία pit stop



Ο RICCIARDO ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΑΝΑΠΑΥΛΑ ΜΕ 3 PIT STOP

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΩΔΟΥΣ ΒΡΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

 

ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥΣ

 

 

Ο οδηγός της Red BullDaniel Ricciardo πήρε την δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ουγγρικό GP που είχε για χορηγό της Pirelli και διατηρήθηκε στην 3η θέση της βαθμολογίας πριν την ετήσια καλοκαιρινή ανάπαυλα τηςFormula 1. Ο Ricciardo ακολούθησε στρατηγική 3 pit stopκαι χρησιμοποίησε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τη μαλακή γόμα P ZERO Yellow (κίτρινο χρώμα)  αφότου εκκίνησε με ενδιάμεσα ελαστικά βροχής, Cinturato Green. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari κατάφερε να κρατήσει τη 2η θέση παρά την πίεση του Lewis Hamilton με τηMercedes. Ο Βρετανός παρότι εκκινούσε από τα pit, κατάφερε να τερματίσει 3ος προσπερνώντας όλους τους υπόλοιπους πιλότους. Αμφότεροι ακολούθησαν στρατηγική δυο pit stop. Εκκίνησαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά και μετά ο Hamilton έβαλε τη μαλακή γόμα και στο τέλος τη μέση. Ο Alonso χρησιμοποίησε μόνο τη μαλακή γόμα, η τελευταία φορά που άλλαξε ελαστικά ήταν στον 38ο γύρο, συμπλήρωσε με τη μαλακή γόμα 32 γύρους.

 

Μια δυνατή μπόρα λίγο προτού τα μονοθέσια παραταχτούν στο grid, δημιούργησε πονοκέφαλο στους μηχανικούς που χαράζουν τη στρατηγική των ομάδων. Ο προβληματισμός ήταν αν θα έπρεπε να τοποθετήσουν τα Cinturato Blue που είναι ελαστικά για πολύ βροχή ή τα ενδιάμεσα ελαστικά για την εκκίνηση. Μετά από μερικούς αναγνωριστικούς γύρους πριν τοποθετηθούν στο grid όλοι οι οδηγοί επέλεξαν για την εκκίνηση του αγώνα, τα ενδιάμεσα ελαστικά.

 

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 8ο γύρο οδήγησε σε αλλαγή στρατηγικής όλους τους οδηγούς εκτός από τον Kevin Magnussen με τη McLaren. Ο Δανός δεν άλλαξε ελαστικά ως το 15ο γύρο που έβαλε τη μαλακή γόμα P Zero Yellow καθώς η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Ο άλλος οδηγός της McLarenJenson Button ήταν ο μόνος που αλλάζοντας ελαστικά, έβαλε ξανά ενδιάμεσα, αυτό δεν απέδωσε και τερμάτισε τελικά 10ος παρότι στιγμιαία είχε βρεθεί επικεφαλής.

 

Εφόσον χρησιμοποιήθηκαν ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα στον αγώνα, δεν υπήρχε υποχρέωση από τους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν και τις δυο διαθέσιμες γόμες για στεγνό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δούμε έναν εκπληκτικό αγώνα με συνεχείς εναλλαγές θέσεων όχι μόνο στην κορυφή αλλά και στο μέσον της κατάταξης. Τούτο οφείλεται στις πολλές διαφορετικές στρατηγικές που εφαρμόστηκαν. Σε κάποιο σημείο του αγώνα ήταν ισορροπημένα τα σετ μέσης και μαλακής γόμας που χρησιμοποιούνταν.

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery, σχολίασε: « Σήμερα στο Hungaroring φάνηκε πως μπορεί η στρατηγική ελαστικών να επηρεάσει θετικά έναν αγώνα. Όσα μας ζητήθηκαν από τον οργανωτή και τις ομάδες το 2011 όταν ήρθαμε στο σπορ, ισχύουν και σήμερα. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως τα ελαστικά και η στρατηγική βοηθούν στο να διεξάγονται πολύ συναρπαστικοί αγώνες. Η βροχή που έπεσε πριν την εκκίνηση του αγώνα επίσης βοήθησε καθώς οι ομάδες χρειάστηκε να προβληματιστούν για το ποια ελαστικά βροχής θα χρησιμοποιήσουν στην εκκίνηση. Είδαμε μερικές αμφίρροπες, συναρπαστικές μάχες ως το τέλος που κατέδειξαν πόση σημασία έχει να διαλέξεις τη σωστή στρατηγική και να έχεις την ικανότητα αντίδρασης – προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Τώρα η F1 θα έχει καλοκαιρινή ανάπαυλα, το πρώτο μέρος της σεζόν ήταν σίγουρα συναρπαστικό. Το σπορ μπήκε σε μια νέα εποχή και εμείς δοκιμάσαμε ακόμη και το πώς δείχνουν τα ελαστικά με ζάντες 18 ιντσών. Ανυπομονούμε για ένα εξίσου συναρπαστικό δεύτερο μισό του πρωταθλήματος που θα αρχίσει από το Βελγικό GP.

 

Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα

 

 

Μαλακή

Μέση

Ενδιάμεσα

Πρώτος

ROS 1:25.724

ΗΑΜ 1:27.414

BUT 1:36.787

Δεύτερος

RIC 1:26.608

BOT 1:28.168

MAG 1:39.113

Τρίτος

BOT 1:26.850

MAS 1:28.229

ROS 1:42.447

 

Περισσότεροι γύροι με μια γόμα

 

ΜαλακήM Chilton (37 γύρους)

ΜέσηD Kvyat (39 γύρους)

Eνδιάμεσο ελαστικόK Magnussen (15 γύρους)

 

Μετρητής αλήθειας:

Είπαμε πως η στρατηγική των 3 αλλαγών είναι θεωρητικά η ταχύτερη στον αγώνα των 70 γύρων ενώ ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών μειώνεις τις πιθανότητες να μπλέξεις σε κυκλοφοριακό. Προϋπόθεση γι’ αυτό ήταν να είναι στεγνός ο αγώνας, αυτό ίσχυσε μετά τον 8ο γύρο. Στο τέλος ο Daniel Ricciardo κέρδισε τον αγώνα με 3 pit stop, εκκίνησε με ενδιάμεση γόμα και έβαλε 3 φορές τη μαλακή στον 8ο, 23ο και 54ο γύρο.











Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Απόλυτα πετυχημένη η 13η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου




Δεν θα μπορούσε να τελειώσει καλύτερα η 13η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, παρά με την απονομή των επάθλων των νικητών που έγινε σε μία εξαιρετικά ευχάριστη και φιλική ατμόσφαιρα στην πλατεία της Δημητσάνας.
Όσοι βρέθηκαν στην απονομή, αγωνιζόμενοι,  ο Δήμαρχος Γιάννης Γιαννόπουλος, οι λοιποί φορείς της Δημητσάνας και του Ζυγοβιστίου, κάτοικοι, θεατές, κριτές και τα μέλη της START LINE έδωσαν ραντεβού για την 14η διοργάνωση το καλοκαίρι του 2015.
Η φιλική Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου έκλεισε την αγωνιστική κίνηση πριν από τις διακοπές του καλοκαιριού με άφθονο θέαμα και πολλούς θεατές,  που παρά το γεγονός ότι η ώρα εκκίνησης του 1ου αυτοκινήτου είχε προγραμματιστεί για τις 2 το μεσημέρι της Κυριακής λόγω προγραμματισμένης κοινωνικής εκδήλωσης στο Ζυγοβίστι, εντούτοις φαίνεται ότι άρεσε σε όλους δίνοντας την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τον παραπάνω χρόνο για περισσότερο ύπνο το πρωί της Κυριακής.  
Έτσι μετά το καθιερωμένο τραπέζι προσφορά του Δήμου Γορτυνίας, αμέσως μετά τα δοκιμαστικά του Σαββάτου κάτω από τον μεγάλο πλάτανο του χωριού, στήθηκε γλέντι με μουσική και χορό από τους αγωνιζόμενους στα pits στον κεντρικό δρόμο της Δημητσάνας – Μεγαλόπολης ενώ όλοι, μη έχοντας τον περιορισμό του πρωινού ξυπνήματος, βρήκαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη Δημητσάνα by night!
Στα του αγώνα, ο Χρήστος Μάντεσης με το HONDA Civic Type R έκανε τον καλύτερο χρόνο (3:31.70) στην Ομάδα A κερδίζοντας παράλληλα και την πρώτη θέση έως 2 λίτρα. Δεύτερος ήταν ο Νίκος Γιαννακόπουλος με PEUGEOT 106 S16 με χρόνο 3:37.45 και τρίτος ο νεαρός Γιώργος Γιαννόπουλος με CITROEN Saxo VTS και χρόνο 3:40.80.

Στην Ομάδα Ν νικητής ήταν ο Γιάννης Ποτουρίδης με το SUBARU 555 και χρόνο 3:41.61, με δεύτερο τον Κώστα Ντέκα CITROEN Saxo VTS και χρόνο 3:58.34 που κέρδισε και την Ν έως 2 λίτρα και τρίτο τον Θανάση Γεωργακόπουλο με PEUGEOT 106 S16 και χρόνο 3:59.44.

Στην Ομάδα Ε νικητής ήταν ο Βασίλης Ντέρμας  BMW E30 M3 με χρόνο 3:29.10,  με δεύτερο τον Τρύφωνα Χασάπη με CITROEN AX Maxi και χρόνο 3:30.63 που ήταν και ο πρώτος της Ε  έως 2 λίτρα. Τρίτος στην Ομάδα Ε ήταν ο Σπύρος Παπαδόπουλος με FORD Escort MKII και χρόνο  3:39.31.
Στη FORMULA SALOON (Turbo) νικητής ήταν ο Κώστας Πατσουρέας με MITSUBISHI Evo IX και χρόνο 3:15.23. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος έκανε και ρεκόρ στα 13 χρόνια της Ανάβασης Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου με 1:37.92.  Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λεωνίδας Κανελλόπουλος με FORD Escort Cosworth MKII και χρόνο 3:33.20 με τρίτο τον Σάκη Τσουκαλά με  TOYOTA Corolla και χρόνο 3:57.64.
Στη FORMULA SALOON (ατμοσφαιρικά) τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Σωτήρης Σπυρόπουλος με BMW E30 με 3:26.64 με δεύτερο τον Γιώργο Τσόλκα με BMW E30 M5 και χρόνο 4:37.16.

Μια καινούργια Λέσχη Αυτοκινήτου γεννήθηκε



ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Ε Λ. Λ. Α. Δ. Α.

(ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤOΚΙΝΗΤΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)

 

Μια καινούργια Λέσχη Αυτοκινήτου  γεννήθηκε, η πρώτημε έδρα τα Δυτικάπροάστια.

 

Το μεράκι και η αγάπη για το αγωνιστικό αυτοκίνητο κάθε είδους του εμπνευστή τηςΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.Παντελή Πουλιάδη, δημιούργησε μια παρέα, με γνώση, όρεξη και θέληση, να συντελέσει στην άνοδο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της χώρας μας,οργανώνοντας αγωνιστικές,  πολιτιστικές αλλά και κοινωνικά εκπαιδευτικές  εκδηλώσειςμε στόχους πάντα το θέαμα, την εκπαίδευση, την ασφάλεια και τηνενημέρωση  για την ασφαλή οδήγηση.

 

Μετά από την πρώτη Γενική Συνέλευση και τις αρχαιρεσίες, που έγιναν την  16/7/14,οι εκλεγέντες στο Διοικητικό Συμβούλιο, σύμφωνα με το καταστατικό, συνήλθαν σε σώμα ΟΜΟΦΩΝΑ ως ακολούθως:

 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Φωτεινή Ψαρράκου

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                             Παντελής Πουλιάδης

ΓΕΝΙΚΟΣ  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ           Δημοσθένης Ριζικάρης

ΤΑΜΙΑΣ                                           Χρήστος  Χρηστακίδης

ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ              Στράτος Φωτεινέλης

ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΘΛΗΤΩΝ  Γιάννης Τσαλαματάς

ΜΕΛΟΣ                                            Λάζαρος  Καλύβας

 

Πολύ σύντομα τελειώνουν οι εργασίες ανακαίνισης των εντευκτηρίων του σωματείου μας , όπου θα μπορούν να βρεθούν οι φίλοι του αγωνιστικού αυτοκινήτου, στην οδόΚύπρου 76 στο Περιστέρι (πλατεία Μπουρναζίου), να ανταλλάξουν απόψεις, να παρακολουθήσουν σε βίντεο παλιούς και νέους αγώνες αυτοκινήτου και να απολαύσουν το αναψυκτικό ή τον καφέ τους.

 

Μείνετε συντονισμένοι στην ……ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α!!!!