Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

"Υπέρ-ειδική" στο Φλοίσβο...

Το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ διοργανώνει χορό και μουσική βραδιά για όλα τα μέλη του καθώς και τους φίλους των ελληνικών αγώνων. Την Παρασκευή 16 Μαρτίου στις 21:00 στο cafe-εστιατόριο Φλοίσβος Park στο Πάρκο Φλοίσβου είναι ευπρόσδεκτοι όλοι όσοι θέλουν να απολαύσουν τη μουσική φυσικά, το χορταστικό μπουφέ καθώς και το άφθονο κρασί. Θα είναι μια βραδιά με αγωνιστικό χαρακτήρα με όλους τους ανθρώπους του ελληνικού motorsport να εκμεταλλεύονται την ευκαιρία για διασκέδαση και ασφαλώς σχολιασμό των αγωνιστικών πεπραγμένων.

Το δίδυμο της Ford ετοιμάζεται για σκληρό παιχνίδι στα βουνά του Μεξικού


Η Ford World Rally Team ξεκινά τον πρώτο χωμάτινο αγώνα της σεζόν στο Μεξικό στοχεύοντας να αυξήσει τις νίκες της στα ράλι του είδους. Η ομάδα είναι αήττητη στα χαλαρά εδάφη από το Σεπτέμβριο του 2011, μετά τις νίκες σε Αυστραλία και Βρετανία πέρσι και της επικράτησης του Fiesta RS World Rally Car στο βάθρο στο παγωμένο ράλι Σουηδίας.

Το Ράλι του Μεξικού (8 - 11 Μαρτίου) και τρίτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, υπογραμμίζει τις αντιθέσεις που διαμορφώνουν αυτή την αγωνιστική κατηγορία στη σκληρότερη του μηχανοκίνητου αθλητισμού για αυτοκίνητα βασισμένα σε μοντέλα παραγωγής.

Αντίθετα με τις προκλήσεις που δημιουργούν οι παγερές συνθήκες της Σουηδίας, οι οδηγοί και τα αυτοκίνητα της Ford καλούνται τώρα να αντιμετωπίσουν θερμοκρασίες που φτάνουν τους 30ºC. Εκτός από την ανυπόφορη - για τους οδηγούς - ζέστη του cockpit, τα υψηλά επίπεδα του υδράργυρου καταπονούν παράλληλα τους κινητήρες και τα συστήματα μετάδοσης.

Οι Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila, νικητές στη Σουηδία, και οι συνάδερφοί τους Petter Solberg & Chris Patterson διαθέτουν πλούσια εμπειρία από το Μεξικό. Ο Latvala έχει δύο τρίτες θέσεις από πέντε εκκινήσεις, ενώ ο Solberg κέρδισε εκεί το 2005 και δύο φορές έχει τερματίσει δεύτερος.

Το ράλι έχει τη βάση του στην πόλη León, 400 χλμ. Βορειοδυτικά της Πόλης του Μεξικού. Η συνολική αγωνιστική διαδρομή στα βουνά βόρεια και ανατολικά του León έχει αυξηθεί σε πάνω από 400 χλμ. φέτος, ωστόσο παραμένει συμπαγής, με μόνο το 35% της συνολικής απόστασης να αποτελείται από ειδικές.

Οι σκληρές χωμάτινες ειδικές ανεβαίνουν στα 2737m πάνω από το επίπεδο της θάλασσας, το μεγαλύτερο υψόμετρο της σεζόν του WRC, σε βουνοπλαγιές σκεπασμένες με κάκτους. Ο αραιότερος αέρας σε τέτοιο ύψος επηρεάζει τους κινητήρες, οι οποίοι χάνουν την ισχύ τους σε ποσοστό 20% περίπου. Θέλοντας να είναι πλήρως προετοιμασμένη, η ομάδα συνεργάστηκε με μηχανικούς από το Τεχνικό Κέντρο της Ford στο Dunton (Βρετανία) προσομοιώνοντας ανάλογες συνθήκες σε δοκιμές.

Το Ράλι του Μεξικό είναι το πρώτο από έξι συνεχόμενα χωμάτινα ράλι. Ο Latvala έκανε προθέρμανση με ένα διήμερο δοκιμών πριν από μερικές ημέρες κοντά στη Μάλαγα (Ν. Ισπανία) όπου κάλυψε 488km.

Έξι Fiesta RS WRC ιδιωτικών συμμετοχών θα πλαισιώσουν τα επίσημα αυτοκίνητα της ομάδας.

Διαδρομή Ράλι

Η διαδρομή περνά από τη γνώριμη περιοχή της οροσειράς Sierra de Lobos βόρεια και ανατολικά του León. Μετά την κατατακτήρια ειδική την Πέμπτη το πρωί, το ράλι ξεκινά το ίδιο βράδυ με μία μικρή ειδική στους δρόμους του Guanajuato αφού προηγηθεί η τελετή έναρξης. Η πόλη έχει ανακηρυχθεί Περιοχή Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO και είναι διάσημη για τις πλούσιες φλέβες ασημιού και χρυσού που ανακαλύφθηκαν πριν από αιώνες. Η ειδική θα περάσει από λιθόστρωτους δρόμους και φωταγωγημένα τούνελ που κάποτε αποτελούσαν φρεάτια ορυχείων. Το πρώτο σκέλος της Παρασκευής εκτυλίσσεται κοντά στην πόλη και ολοκληρώνεται με δύο βραδινές ειδικές στην αγωνιστική πίστα του León. Περιλαμβάνει δύο νέες ειδικές ενώ δύο ακόμα χρησιμοποιούνται με αντίθετη κατεύθυνση από πέρσι. Τη δεύτερη μέρα η δράση παραμένει πιο κοντά στο León και καλύπτει συνολικά 183.80 χλμ. με δύο ακόμα ειδικές στο αγωνιστικό σιρκουί. Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει την ειδική Guanajuatito 54.30 χλμ. από τις μεγαλύτερες της σεζόν, και ολοκληρώνεται με την Power Stage, που προσφέρει έξτρα βαθμούς στους τρεις ταχύτερους οδηγούς. Οι αγωνιζόμενοι θα τρέξουν σε 24 ειδικές διαδρομές καλύπτοντας 407.87χλμ. σε μία συνολική απόσταση 1174.76 χλμ.


ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ

3ος ΓΥΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΤΗΣ FIA
8 - 11 Μαρτίου 2012

Πέμπτη 8 Μαρτίου: Κατατακτήρια Ειδική & 1η Ημέρα

Κατατακτήρια Ε.Δ. La Laborcita​5.18 χλμ.​10.58

Εκκίνηση: León Poliforum​18.15
1η Ε.Δ. Street Stage Guanajuato​1.05 χλμ.​20.09
Ανασυγκρότηση: León Poliforum ​21.29


Παρασκευή 9 Μαρτίου: 1η Ημέρα (συνέχεια) León - León

Serv A León Poliforum (15 λεπτά) ​07.00
2η Ε.Δ. El Cubilete 1 ​22.12 χλμ.​08.08
3η Ε.Δ. Las Minas 1​15.21 χλμ.​09.06
4η Ε.Δ. Los Mexicanos 1 9.76 χλμ.​ 09.47
5η Ε.Δ. Ortega 1 ​23.69 χλμ.​10.08
Serv B León Poliforum (30 λεπτά) ​12.13
6η Ε.Δ. El Cubilete 2 ​22.12 χλμ.​13.36
7η Ε.Δ. Las Minas 2 ​15.21 χλμ.​14.34
8η Ε.Δ. Los Mexicanos 2 9.76 χλμ.​15.15
9η Ε.Δ. Ortega 2 ​23.69 χλμ.​15.36
10η Ε.Δ. Street Stage León ​1.23 χλμ.​17.24
Serv C León Poliforum (flexi 45 λεπτά) ​17.41
11η Ε.Δ. Super Special 1 2.21 χλμ.​20.13
12η Ε.Δ. Super Special 2 2.21 χλμ.​20.18
Ανασυγκρότηση: León Poliforum ​20.48

Σύνολο: ​147.21 χλμ.​


Σάββατο 10 Μαρτίου: 2η Ημέρα León - León

Serv D León Poliforum (15 λεπτά) ​06.00
13η Ε.Δ. Ibarrilla 1 ​29.90 χλμ.​06.54
14η Ε.Δ. Otates 1 ​41.88 χλμ.​08.12
Serv E León Poliforum (30 λεπτά) ​09.57
15η Ε.Δ. Ibarrilla 2 ​ 29.90 χλμ.​11.06
16η Ε.Δ. Otates 2 ​41.88 χλμ.​12.24
Serv F León Poliforum (30 λεπτά) ​14.09
17η Ε.Δ. Comanjilla 1 ​17.91 χλμ.​15.30
18η Ε.Δ. Super Special 3 2.21 χλμ.​16.45
19η Ε.Δ. Super Special 4 2.21 χλμ.​16.50
20η Ε.Δ. Comanjilla 2 ​17.91 χλμ.​17.23
Serv G León Poliforum (flexi 45 λεπτά) ​18.38
Ανασυγκρότηση: León Poliforum ​19.23

Σύνολο: ​183.80 χλμ.​


Κυριακή 11 Μαρτίου: 3η Ημέρα León - León

Serv H León Poliforum (15 λεπτά) ​08.30
21η Ε.Δ. Super Special 5 4.42 χλμ.​09.30
22η Ε.Δ. Guanajuatito​54.30 χλμ.​10.33
23η Ε.Δ. Derramadero ​10.58 χλμ.​12.06
24η Ε.Δ. VW Power Stage 5.46 χλμ.​12.31
Serv I León Poliforum (10 λεπτά) ​13.21
Τερματισμός: León Poliforum ​14.15

Σύνολο: ​74.76 χλμ.​
Συνολική διαδρομή ράλι ​407.87 χλμ.​


Νέα χρονιά, νέες επιτυχίες για τον Σταθακόπουλο

Μία ακόμα επιτυχία πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Άγγελος Σταθακόπουλος. Στο Castelletto di Branduzzo πραγματοποιήθηκε ο 1ος αγώνας του Ιταλικού Πρωταθλήματος Kartgrandprix και ο Σταθακόπουλος μετά από αρκετές δυσκολίες κατάφερε να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα και να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας Over. Οι δοκιμές δεν κύλησαν εύκολα για τον Έλληνα οδηγό. Ο εξοπλισμός του καινούριος, πολύ ανταγωνιστικός αλλά χρειαζόταν κάποιες μέρες δοκιμών ώστε να κατανοήσει πως λειτουργεί και πως συμπεριφέρεται στις ρυθμίσεις και τις αλλαγές που έκανε. Σε συνδυασμό με την ασθένεια που ταλαιπώρησε όλες τις μέρες τον Σταθακόπουλο, τα πράγματα έδειχναν ακόμα πιο δύσκολα. Συνηθισμένος όμως σε αντίξοες συνθήκες, δεν το έβαλε κάτω και σημείωσε τον 2ο ταχύτερο χρόνο. Στον ημιτελικό έστριψε πρώτος αλλά στη συνέχεια υποχώρησε, έχοντας κάνει επιλογές που δεν αποδείχθηκαν σωστές, τουλάχιστον για τους πρώτους γύρους. Ξεκίνησε τον τελικό από τη 2η θέση, έστριψε και πάλι πρώτος αλλά αναγκάστηκε και πάλι να υποχωρήσει έπειτα από 4 γύρους. Ακολούθησαν μάχες και εναλλαγές θέσεων για να τερματίσει τελικά 3ος. Ο Σταθακόπουλος κατείχε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα μέχρι τον προτελευταίο γύρο ενώ ήταν κατά 1,5 δέκατο γρηγορότερος από τον καλύτερο χρόνο του πρώτου. Νικητής αναδείχθηκε ο Marco Pagani, 2ος στον Παγκόσμιο τελικό του 2011 και δεύτερος ο Vincenzo Laino, βασικός διεκδικητής του Ιταλικού Πρωταθλήματος του 2011.


"Έχω κάνει αγώνες κάτω από πολύ διαφορετικές και δύσκολες συνθήκες αλλά αυτό που έζησα στο Castelletto είναι πραγματικά απερίγραπτο. Είχα ήδη αρκετά πράγματα να σκεφτώ πηγαίνοντας στην Ιταλία αφού έπρεπε να ξεκινήσω τις δοκιμές χωρίς καθόλου στοιχεία. Ο εξοπλισμός μου ολοκαίνουριος και τα δεδομένα που διέθετα μηδενικά. Δυστυχώς, αρρώστησα πριν φτάσω στην Ιταλία και ο ψηλός πυρετός είναι κάτι που δε βοηθά καθόλου στην οδήγηση του kart. Δεν το έβαλα κάτω όμως και προσπάθησα να «μειώσω τις απώλειες». Δεν κατάφερα να βρω το ρυθμό που ήθελα, με βάση προηγούμενες επιδόσεις μου στην πίστα αυτή. Ο νέος μου εξοπλισμός είναι πάρα πολύ καλός αλλά χρειάζεται χρόνος για να τον εκμεταλλευτώ απόλυτα. Εντυπωσιάστηκα από το ότι σημείωσα τον 2ο χρόνο στα χρονομετρημένα και αυτό μου έφτιαξε κάπως τη διάθεση, αλλά όχι και την υγεία! Σε ημιτελικό και τελικό έκανα πολύ καλή εκκίνηση και έστριψα πρώτος. Δυστυχώς, οι πρώτοι γύροι ήταν το μεγάλο μου μειονέκτημα κι έτσι δεν κατάφερα να διατηρηθώ στην κορυφή. Στη συνέχεια ανέκτησα το χαμένο έδαφος και έδωσα δυνατές μάχες. Με ικανοποιεί το γεγονός ότι κινήθηκα ταχύτερα από τον νικητή και τερματίσαμε με πολύ μικρή διαφορά. Η συμπαράσταση της ομάδας μου, του Andrea, του Claudio, του αδελφού μου, ήταν καθοριστική και μου έδωσε τους πολύτιμους βαθμούς της 3ης θέσης που θα φανούν πολύ χρήσιμοι στη συνέχεια του πρωταθλήματος".

Η προσπάθεια του Άγγελου Σταθακόπουλου υποστηρίζεται για 7η χρονιά από τη Superfast Ferries που διαθέτει στόλο 5 υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που δραστηριοποιούνται μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και Πειραιά-Ηρακλείου και είναι μέλος της Attica Group προσφέροντας σύγχρονες και υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και την ομάδα Birel Rubicone Corse Kartfriends.

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

24o ATTIKO RALLY SPRINT 2012

Όλα είναι πλέον έτοιμα. Η Α.Λ.Α. (ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ), προσπαθώντας πάντα για το κάτι παραπάνω, αυτή την φορά υπερέβαλε εαυτόν !
Η διεξαγωγή του 24ου ΑΤΤΙΚΟΥ RALLY SPRINT εμπλουτίζεται καθημερινά και από νέα στοιχεία, που εγγυώνται την απόλυτη ευχαρίστηση όλων των εμπλεκόμενων με τον Αγώνα (Πληρώματα, Θεατές).

Για τους θεατές η οργάνωση προσφέρει, σε συνεργασία με την εταιρία GR TOURS S.A. , την μεταφορά από Αθήνα – Ωρωπό – Αθήνα, με πολυτελή πούλμαν. Συγκεκριμένα . Όσοι από τους κ.κ. θεατές δεν θέλουν να μετακινηθούν με το Ι.Χ. τους, έχουν την δυνατότητα, με ένα παρά πολύ χαμηλό κόμιστρο (μικρότερο των 9 ευρώ), να παρακολουθήσουν τον αγώνα από όποιο σημείο της Ειδικής Διαδρομής της Μαυροσουβάλας επιθυμούν και να επιστρέψουν στην Πρωτεύουσα.
Για πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων πρέπει να απευθυνθούν στην κα. ΖΩΗ ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ στα τηλέφωνα 210 9889275-6 & 6949195602.

Η απονομή επάθλων στους νικητές καθώς και η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας της Α.Λ.Α. θα γίνει στο CAFÉ-RESTURANT VIA DANDE που βρίσκεται στον Παραλιακό Δρόμο Ωρωπού- Αθηνών.

Ο φίλος και πάντα υποστηρικτής της λέσχης μας «ΙΑΒΕΡΗΣ», ειδικά για την διεξαγωγή του 24ου ΑΤΤΙΚΟΥ RALLY SPRINTαποτύπωσε σε κείμενο την αποψη του σχετικά με την «Πρόσφορα των Αγώνων στην Εξέλιξη της Ασφάλειας των Αυτοκινήτων». Το κείμενο θα διανεμηθεί μαζί με το έντυπο των συμμετοχών σε όλους τους θεατές και θα αναρτηθεί στον ιστότοπο (site) της Λέσχης.

Υπενθύμιση ! Οι συμμετοχές κλείνουν την Παρασκευή 9 Μαρτίου.

Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής :
Στα τηλ. της Λέσχης : 210 6923180 fax: 210 6923135
Web : www.ala-racingclub.gr
Mail: info@ala-racingclub.gr

Η PIRELLI ΚΑΛΥΨΕ 48.987 ΧΛΜ. ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ F1

Οι δοκιμές προ-σεζόν ολοκληρώθηκαν στη Βαρκελώνη στις 4 Μαρτίου και το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στην προετοιμασία της στρατηγικής ελαστικών για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς – ενώ ο συνολικός αριθμός των χιλιομέτρων από τρεις δοκιμές ήταν σχεδόν 50.000 χλμ.

Βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής από την έναρξη της φετινής σεζόν και οι ομάδες έχουν ολοκληρώσει 48.987 χλμ με όλα τα ελαστικά Pirelli για το 2012, σε συνολικά 12 ημέρες δοκιμών σε Χερέθ και Βαρκελώνη. Η νέα γκάμα είναι σχεδιασμένη σύμφωνα με τους τελευταίους κανονισμούς της F1. Με τη βροχή που έπεσε την τρίτη μέρα στη Βαρκελώνη, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το ενδιάμεσο ελαστικό Cinturato Green και το βρόχινο Cinturato Blue για πρώτη φορά.

Στη Βαρκελώνη όπου έγινε και το προηγούμενο τετραήμερο δοκιμών οι ομάδες κάλυψαν συνολικά 16.775 χλμ και 3.674 γύρους, με τον ταχύτερο χρόνο να σημειώνεται την τελευταία ημέρα από τον Kimi Raikkonen ( Lotus): 1m22.030s, με μαλακά ελαστικά P Zero Yellow.

Ο χρόνος αυτός ήταν τρία δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από τον ταχύτερο της προηγούμενης δοκιμής της Βαρκελώνης. Επτά διαφορετικές παράμετροι αξιολογούνται κατά τη διάρκεια των δοκιμών, κάτι που δυσκολεύει την άμεση σύγκριση, αλλά η μεγαλύτερη προσοχή αυτή τη φορά δόθηκε στην προετοιμασία των ελαστικών.

Ένας σημαντικός παράγοντας στην προετοιμασία για τον αγώνα είναι να γίνει κατανοητή η συμπεριφορά των νέων ελαστικών P Zero με τα νέα μονοθέσια. Ένα μονοθέσιο που δεν καταπονεί τα ελαστικά του παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στη στρατηγική του αγώνα, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί αποφασιστικό πλεονέκτημα. Καθώς το grand prix Αυστραλίας ακολουθεί αμέσως μετά τη Βαρκελώνη, οι ομάδες επικεντρώθηκαν στα μεγαλύτερα σερί γύρων και στις αγωνιστικές προσομοιώσεις, κυρίως το απόγευμα όπου οι θερμοκρασίες ήταν υψηλότερες με σταθερότερες καιρικές συνθήκες. Επίσης είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν στα pit stop, που πολλές φορές κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε: «Οι ομάδες κι εμείς προσπαθήσαμε να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τον πρώτο αγώνα της σεζόν στην τελευταία δοκιμή της Βαρκελώνης. Είδαμε πολλά σερί γύρων και αγωνιστικές προσομοιώσεις κατά τη διάρκεια του τετραήμερου, με έμφαση στις γόμες P Zero Yellow soft και P Zero White medium, αν και ήταν καλό που καταφέραμε τελικά να χρησιμοποιήσουμε και τα βρόχινα ελαστικά. Οι ομάδες μαθαίνουν όλο και περισσότερα για τα ελαστικά του 2012, βλέποντας πόσο μπορούν να καθυστερήσουν τη φθορά τους στις αγωνιστικές προσομοιώσεις, με γεμάτα και άδεια ρεζερβουάρ.
Αυτό θα είναι το μυστικό στη στρατηγική που θα εφαρμοστεί στην Αυστραλία. Τα σχόλια που έχουμε είναι πολύ θετικά: οι οδηγοί δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη βελτιωμένη πρόσφυση και από το ότι η συμπεριφορά των ελαστικών είναι πιο γραμμική και προβλέψιμη. Όσες δοκιμές κι αν γίνουν όμως, τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει έναν πραγματικό αγώνα, γι’ αυτό και περιμένουμε να δούμε την πραγματική εικόνα στην Αυστραλία».




Δεδομένα δοκιμών:

Οι πιλότοι της Lotus, Romain Grosjean και Kimi Raikkonen είναι οι μοναδικοί οδηγοί που σημείωσαν ταχύτερους χρόνους σε δύο ημέρες δοκιμών το 2012. Οι ταχύτεροι χρόνοι τις υπόλοιπες ημέρες των φετινών δοκιμών καταγράφηκαν από διαφορετικούς οδηγούς: Schumacher, Rosberg, Alonso, Vettel, Hulkenberg, Maldonado, Kobayashi και Perez.

Το μαλακό P Zero Yellow πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο από τις τέσσερις μέρες. Μαζί με το μεσαίο P Zero White έχουν επιλεγεί για το πρώτο grand prix της χρονιάς στην Αυστραλία.

Ο οδηγός που έκανε το μεγαλύτερο σερί γύρων στη Βαρκελώνη ήταν ο Nico Rosberg με Mercedes, 257 γύρους (αντίστοιχο των 1196 χλμ).

Ο πιλότος που οδήγησε τα περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών συνολικά σε Χερέθ και Βαρκελώνη είναι επίσης ο Rosberg, 2996 χλμ. Ο οδηγός που έχει διανύσει τη μικρότερη απόσταση είναι ο Jules Bianchi της Force India, μόλις 213 χλμ.

Πέρα από τις επίσημες ημερομηνίες δοκιμών, οι ομάδες έχουν στη διάθεσή τους και μία μέρα για βιντεοσκόπηση όπου μπορούν να τρέξουν 100 χλμ (το μέγιστο). Γι’ αυτή τη μέρα, η Pirelli προσφέρει ελαστικά επιδείξεων (demo) που έχουν διαφορετικές προδιαγραφές από τα αγωνιστικά και δεν είναι σχεδιασμένα για υψηλές ταχύτητες.

Αριθμοί δοκιμών:

Συνολικός αριθμός σετ που μεταφέρθηκαν στη Βαρκελώνη: 360 σετ που αντιστοιχεί σε 1440 ελαστικά, από τα οποία
Supersoft: 38 σετ
Soft: 94 σετ
Medium: 114 σετ
Hard: 69 σετ
Intermediate: 31 σετ
Wet: 14 σετ

Συνολικός αριθμός σετ που χρησιμοποιήθηκαν: 301σετ, από τα οποία
Supersoft: 22 σετ
Soft: 100 σετ
Medium: 111 σετ
Hard: 58 σετ
Intermediate: 6 σετ
Wet: 4 σετ

Το μεγαλύτερο σερί γύρων:
27 γύροι με Hard
21 γύροι με Medium
18 γύροι με Soft
7 γύροι με Supersoft

Υψηλότερη / χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος το τετραήμερο: 7 °C / 23 °C
Υψηλότερη / χαμηλότερη θερμοκρασία πίστας το τετραήμερο: 7 °C / 30 °C




Χρήση ελαστικών:

1η Ημέρα
1. Grosjean​1'23"252 με Soft New
2. Button​1’23"510 με Soft New
3. Perez​1'23"820 με Medium New

2η Ημέρα
1. Grosjean​1’22’’614 με Soft New
2. Vergne​1’23’’126 με Soft New
3. Vettel​1’23’’361 με Medium New

3η Ημέρα
1. Perez​1’22’’094 με Soft New
2. Button ​1’22’’103 με Soft New
3. Ricciardo​1’22’’155 με Supersoft New

4η Ημέρα
1. Raikkonen​1'22"030 με Soft New
2. Alonso​1’22"250 με Soft New
3. Senna ​1'22"296 με Soft New

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Tο Mitsubishi i-MiEV Prototype θα συμμετάσχει στη Διεθνή Ανάβαση Pikes Peak 2012

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) θα συμμετάσχει με το Πρωτότυπο i-MiEV στη Διεθνή Ανάβαση Pikes Peak 2012 που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Κολοράντο των ΗΠΑ. Φέτος ο αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 8 Ιουλίου. Το i-MiEV Prototype είναι ένα πρωτότυπο βασισμένο στο πλήρως ηλεκτρικό i-MiEV της MMC, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα (EV) που μπήκε στη μαζική παραγωγή και ήδη κυκλοφορεί σε Ιαπωνία, Ευρώπη και Β. Αμερική με σχέδια επέκτασης και σε άλλες αγορές.

Το i-MiEV Prototype θα οδηγήσει ο παγκοσμίου φήμης οδηγός αγώνων Hiroshi Masuoka, ο οποίος κατά τη διάρκεια μιας επιτυχημένης αγωνιστικής καριέρας αρκετών δεκαετιών συμμετείχε στο Dakar Rally 21 φορές, κερδίζοντας δύο συνεχόμενες χρονιές - 2002 και 2003 - με Mitsubishi Pajero και Pajero Evolution αντίστοιχα.

Το i-MiEV Prototype θα εφοδιάζεται με EV εξαρτήματα ίδια με του τρέχοντος i-MiEV παραγωγής. Η MMC θα αξιοποιήσει τα δεδομένα που θα συγκεντρώσει από τον αγώνα, για να βελτιώσει την αντοχή και αξιοπιστία των γνήσιων EV και των plug-in υβριδικών EV που πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα στην αγορά.

Εκτός από την αγωνιστική συμμετοχή, οι μηχανικοί του τμήματος εξέλιξης της MMC και οι εκπρόσωποι εταιρειών - κατασκευαστών μπαταριών, κινητήρων & άλλων εξαρτημάτων EV θα ταξιδέψουν ως το Κολοράντο για λόγους τεχνολογικής συνεργασίας και ανταλλαγής τεχνογνωσιών με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των EV.


* Η Διεθνής Ανάβαση Pikes Peak είναι ένας ετήσιος αγώνας ανάβασης αυτοκινήτων και μοτοσικλετών στην κορυφή του Pikes Peak στο Κολοράντο στα 4.300m με τους αγωνιζόμενους να καλύπτουν υψομετρικές διαφορές σχεδόν 1.500m. Χρονολογείται από το 1916 και είναι ένας από τους παλαιότερους και δημοφιλέστερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αμερική. Η ατμοσφαιρική πίεση, η θερμοκρασία, οι καιρικές και άλλες συνθήκες μεταβάλλονται σημαντικά από την έναρξη μέχρι τον τερματισμό, γι’ αυτό απαιτείται βέλτιστη ρύθμιση ώστε τα αυτοκίνητα να μπορούν να αποδίδουν τα μέγιστα σε όλη τη διαδρομή.

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2012: Τι ισχύει για τους Έλληνες αγωνιζόμενους

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ 2ΗΜΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/RALLY%20ACROPOLIS%20GREEK%20INFO.pdf

Ανάβαση Ριτσώνας: Υπέρ-θέαμα και συναγωνισμός


Πρεμιέρα με ανταγωνισμό και θέαμα είχαμε για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων που ξεκίνησε
με την Ανάβαση Ριτσώνας. Οι λίγες συμμετοχές προβλημάτισαν αρχικά αλλά ο τρόπος με τον οποίο κύλησε ο αγώνας, το θέαμα και η αθρόα προσέλευση των θεατών αποζημίωσαν με τον καλύτερο τρόπο τους αγωνιζόμενους και τους οργανωτές από το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ.
Ο αγώνας ξεκίνησε με ημίωρη καθυστέρηση λόγω της προσέλευσης αυτής και του γεγονότος ότι ο κόσμος έπρεπε να τακτοποιηθεί στις στροφές και από εκεί και πέρα ουσιαστικά υπήρξε μια μεγάλη καθυστέρηση στην εγκατάλειψη του Διαμαντή Τζαμπάζη με το Mitsubishi EVO X. Η εγκατάλειψη συνέβη λίγο πριν το μέσο του πρώτου σκέλους και η αιτία ήταν το σπασμένο κιβώτιο, το οποίο όπως δήλωσε ο οδηγός θα φροντίσει να διορθωθεί μέχρι το Ράλλυ Θερμαΐκού.

Ομαλά κύλησε και η εφαρμογή του νέου άρθρου του κανονισμού που αφορούσε την επιστροφή των αυτοκινήτων μετά το μέσο της διαδικασίας. Αυτό έγινε μετά το τέλος της Ομάδας Α, δηλαδή στη 43η διέλευση σε σύνολο 74 που ξεκίνησαν το πρώτο σκέλος. Η αντίδραση των θεατών ήταν θετική και δεν δημιουργήθηκαν μεγάλα προβλήματα και καθυστερήσεις, ενώ στην πράξη συντομεύτηκε η διαδικασία για το δεύτερο σκέλος αφού τα σέρβις είχαν προλάβει να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες στα πρώτα αυτοκίνητα.

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων και τα Ιστορικά αυτοκίνητα ο Βαγγέλης Γεωργούλας με το Ford Escort MKII επικράτησε στην κατηγορία 3 σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα Ιστορικά, ενώ στην κατηγορία 2 η νίκη πήγε στον Μάριο Σταφυλοπάτη με Ford Escort RS.

Στην Ομάδα Ν η μάχη σε επίπεδο κορυφής δεν έγινε ποτέ λόγω της εγκατάλειψης του Τζαμπάζη. Αυτό άνοιξε το δρόμο στον Στέφανο Σπάρταλη με Mitsubishi EVO IX που είχε καιρό να εμφανιστεί στις αναβάσεις και το έκανε με αρκετό στυλ αφού σημείωσε καλούς χρόνους βελτιώνοντας την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος. Στη Ν2 έστω και με λίγες συμμετοχές είχαμε πολύ ενδιαφέρουσα κόντρα και έντονο ανταγωνισμό. Ο Ανδρέας Παπαγεωργίου ξεκίνησε δυναμικά και ήταν ταχύτερος από τον Παναγιώτη Σμυρναίο στο πρώτο σκέλος, στη μάχη των Peugeot 106. Ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ο Σμυρναίος βελτίωσε πολύ την επίδοσή του και υπερκάλυψε τη διαφορά παίρνοντας τελικά σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Παπαγεωργίου. Τα δίλιτρα της κατηγορίας δεν προσμετρούν στην τελική κατάταξη λόγω λίγων συμμετοχών.

Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη. Η διαφορά του ήταν σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Αργύρη Τσούλο που ήταν δεύτερος και λίγο περισσότερο από τον Μανώλη Πιτσάκη που πήρε την τρίτη θέση. Αμφότεροι με Mitsubishi EVO VIII και αμφότεροι προσπάθησαν να μείνουν κοντά στον νικητή δημιουργώντας μια ωραία μονομαχία μεταξύ τους για τη δεύτερη θέση.

Στα δίλιτρα της Ομάδας Α νικητής ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R και εκπληκτικές επιδόσεις. Πίσω του για την Α7 βρέθηκε τελικά ο Γιώργος Αναδιώτης με το Renault Clio και τρίτος ήταν ο Στράτος Φωτεινέλης ο οποίος έκανε κακό δεύτερο σκέλος και έχασε το προβάδισμα που είχε κερδίσει από το πρώτο έναντι του Αναδιώτη.

Στην Α6 το ενδιαφέρον ήταν μεγαλύτερο. Ο Γιάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 ολοκλήρωσε τελικά στην κορυφή. Η πολύ μικρή διαφορά από τον Γιάννη Κακεπάκη με το Citroen Saxo είναι ουσιαστικά πλασματική, ωστόσο ο Κρητικός οδηγός ήταν εντυπωσιακός ιδίως στο δεύτερο σκέλος όπου σημείωσε την καλύτερη επίδοση της κλάσης, καλύτερη και από εκείνη του αντιπαλού του στο πρώτο. Τρίτος έμεινε ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106 μόλις 1.7 πίσω από τον νικητή σε μια τριπλή μονομαχία. Η Α5 με δύο εκκινήσαντες δεν προσμέτρησε.

Στην Ομάδα Ε νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC. Σημείωσε τους καλύτερους χρόνους της ημέρας και ήταν πάλι ο ταχύτερος όλων. Πίσω του έγινε μια μικρή μονομαχία έστω και άνισου χαρακτήρα. Ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC ήταν τελικά δεύτερος χάρη στο χρόνο του στο δεύτερο σκέλος γιατί στο πρώτο ήταν αργότερος από τον Παναγιώτη Ευθυμίου με το δικίνητο BMW M3. Ο Ευθυμίου εντυπωσίασε με τους χρόνους του και σημείωσε μια από τις ταχύτερες επιδόσεις που έχουν κάνει ποτέ στη Ριτσώνα δικίνητα αυτοκίνητα. Επικράτησε ασφαλώς στην Ε12 αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο Διονύση Τροβά με BMW M3 που κάνει ακόμη πιο σημαντική την προσπάθειά του. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII πρόσθεσε άλλη μια νίκη στη Ριτσώνα στην καριέρα του, ωστόσο αισθάνθηκε την πίεση του Παναγιώτη Μπίμπικα με VW Golf GTI πίσω του. Τέλος στην Ε10 με μόλις τρεις συμμετοχές ο Παντελής Βασιλειάδης δεν αντιμετώπισε πρόβλημα και πίσω του έμεινε ο Κώστας Κουνιάκης. Αμφότεροι συμμετείχαν με Citroen AX.

Αρκετά απολαυστικά ήταν και τα αυτοκίνητα της Formula Saloon που έκλεισαν το πρόγραμμα της ανάβασης. Εκεί ο Τάκης Καμπύλης με Audi A4 STW κινήθηκε ταχύτατα σε επίπεδο κορυφής και μάλιστα σημείωσε καλύτερο χρόνο ακόμη και από τον Κύρκο στο δεύτερο σκέλος. Έτσι επικράτησε στα ατμοσφαιρικά της Saloon όπου ακόμη τερμάτισε ο Σταύρος Σταμέλος με το VW Scirocco. Στα Turbo της Saloon η νίκη πήγε στον Νικόλα Περατινό με Ford Escort Cosworth εμπρός από τον Γεράσιμο Κυπραίο με Ford Focus RS.

Αποτελέσματα:
http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/FOC_12.pdf