Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ο εθελοντισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις

Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, περιέχει μεταξύ άλλων, μια σημαντική καινοτομία. Για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 10 χρόνια, η Οργάνωση επανέφερε το θεσμό του εθελοντή, για την καλύτερη δυνατή διεξαγωγή του αγώνα.

Οι ημέρες μετρούν πια αντίστροφα για την εκκίνηση του αγώνα και οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις, τόσο στα βουνά και τις ειδικές διαδρομές, όσο και στην Αθήνα, όπου στεγάζεται το «οργανωτικό αρχηγείο» του αγώνα, προτού μεταφερθεί στο Λουτράκι, που θα αποτελέσει και φέτος το επίκεντρο του Ράλλυ Ακρόπολις.

Οι εθελοντές λοιπόν, αποτελούν σημαντικό κομμάτι της οργάνωσης του αγώνα και σχετικά με αυτούς, μίλησαν η Αλυτάρχης του αγώνα κ. Ανίτα Πασαλή, καθώς και η υπεύθυνη για τους εθελοντές στο Ράλλυ Ακρόπολις, κ. Χριστίνα Νικολοπούλου.

Ποια ήταν η αρχική ιδέα που έφερε τον εθελοντισμό στο Ακρόπολις; Πώς προέκυψε το σχέδιο και με βάση ποιο σκεπτικό;
Ανίτα Πασαλή: Είχε γίνει άλλη μια προσπάθεια όταν είχα αναλάβει αρχικά σαν Αλυτάρχης στο Ράλλυ Ακρόπολις, το 2001 και 2002, αλλά δε θα χαρακτήριζα επιτυχημένο το εγχείρημα. Όμως παρέμειναν κάποιοι άνθρωποι ως κριτές, τους οποίους έχουμε κοντά μας μέχρι σήμερα και είναι μάλιστα πολύ καλοί. Όσον αφορά την καινούργια προσπάθεια, ξεκίνησε πέρυσι μετά τον αγώνα. Αμέσως μετά το Ακρόπολις διεξάγονταν τα Special Olympics. Εγώ έφερα βαρέως ότι δεν είχα συμμετάσχει εθελοντικά στους Ολυμπιακούς Αγώνες, παρόλο που είχα διάθεση. Πήγα πέρυσι σαν εθελόντρια στα Special Olympics και είδα ότι όλοι όσοι ασχολούνταν έδιναν και την ψυχή τους. Έτσι σκέφτηκα πως στο Ακρόπολις, όπου υπάρχουν τόσοι φίλοι του αγώνα στις περιοχές που διεξάγονται οι ειδικές διαδρομές, θα μπορούσαν να βοηθήσουν εθελοντές για να μείνει ο αγώνας και να πετύχει στη δική τους περιοχή. Το συζητήσαμε στην Οργανωτική Επιτροπή και είπαμε να το δοκιμάσουμε. Επειδή δεν ξέραμε να το κάνουμε πολύ καλά, ζητήσαμε τη βοήθεια των ειδικών και έτσι, εισέρχεται η Χριστίνα στο θέμα μας. Ως τώρα προχωρούν όλα καλά. Όμως εκ του αποτελέσματος θα κριθούμε όλοι μας, άρα και οι εθελοντές.

Ουσιαστικά έχουμε πλέον περισσότερους κριτές ή υπήρχε έλλειψη, οπότε οι εθελοντές συμπληρώνουν θέσεις όπου χρειάζονταν κριτές;
Α.Π.: Και τα δυο θα έλεγα. Προσπαθούμε να έχουμε περισσότερο κόσμο μεν, αλλά αυτή είναι μια πρώτη προσέγγιση. Πιστεύω ότι σαν πρώτη προσπάθεια καλά πάμε, θα μπορούσαμε να είχαμε πάει λίγο καλύτερα σε αριθμό, ώστε τους έμπειρους και εκπαιδευμένους κριτές να πλαισιώνουν οι εθελοντές.

Ποιες ήταν οι δικές σας αρμοδιότητες και σε ποιο σημείο παραδώσατε τη σκυτάλη στη Χριστίνα Νικολοπούλου;
Α.Π.: Πρώτα από όλα, η πρόσκληση έγινε μέσα από την ιστοσελίδα του αγώνα. Από εκεί ξεκίνησε το εγχείρημα και το πρώτο που έπρεπε να γίνει ήταν να δούμε πόσο ενδιαφέρον υπήρχε. Είχαμε βάλει ένα χρονικό περιθώριο μέχρι τέλος Απριλίου και είδαμε πως το ενδιαφέρον συνεχίζεται και εντείνεται. Είπαμε λοιπόν πως από ένα σημείο και μετά δε θα μπορούσα εγώ, που μέχρι εκείνη τη στιγμή έπαιρνα τα μηνύματα και απαντούσα στους εθελοντές ευχαριστώντας τους για την προσφορά τους, να ασχοληθώ περαιτέρω. Αυτό έπρεπε να γίνει από μια ομάδα που έπρεπε να έχει αποκλειστικά την ευθύνη αυτού του κομματιού της οργάνωσης. Εκεί λοιπόν, μπήκε στο «παιχνίδι» η Χριστίνα.

Χριστίνα, πώς βλέπεις το όλο εγχείρημα του εθελοντισμού στο Ράλλυ Ακρόπολις;
Χριστίνα Νικολοπούλου: Καταρχάς πιστεύω ότι ο εθελοντισμός θα δέσει σαν ένα μαγικό κομμάτι που θα προσθέσει στην ομάδα αυτή, χαρακτηριστικά που διαθέτει η χώρα μας, όπως φιλότιμο και φιλοξενία. Ο εθελοντής όταν μπαίνει σε μια διοργάνωση την αγκαλιάζει. Επειδή μιλάμε για Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που περνάει κάθε χρόνο για 60 σχεδόν χρόνια από τη χώρα μας, κάτι καθόλου συνηθισμένο, είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτή η διοργάνωση να αγκαλιάσει εθελοντές που αγαπούν την Ελλάδα, αγαπούν τον αθλητισμό και θα δώσουν και αυτοί με το δικό τους «word of mouth», από στόμα σε στόμα, αυτή τη μαγική ενέργεια που έχει η Οργανωτική ομάδα του Ακρόπολις. Είναι μια ομάδα που σαν εργασιακός ψυχολόγος που είμαι, έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Το ένστικτό μου λέει ότι όχι μόνο θα υπάρχει το αποτέλεσμα που επιθυμούμε, αλλά του χρόνου θα υπάρχει μια πολύ μεγαλύτερη αγκαλιά. Είναι πολύ σημαντικά στοιχεία στις ημέρες μας η ψυχολογία και ο ενθουσιασμός και αυτοί οι άνθρωποι δίνουν ενθουσιασμό.

Εθελοντισμό σε ποιες άλλες περιπτώσεις έχεις αναλάβει;
Χ.Ν.: Έχω κάνει εθελοντισμό λόγω των σπουδών μου στην ψυχολογία και στην εργασιακή ψυχολογία. Έχω υπάρξει εθελόντρια σε ψυχιατρικές κλινικές, σε διάφορες εκδηλώσεις στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, όσον αφορά τον αθλητισμό και στον πολιτισμό. Στην Ελλάδα πρώτη φορά συνεργάστηκα με εθελοντές στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, στη Διαχείριση Πλήθους. Και στα Special Olympics, υπήρξαμε σαν ομάδα Διαχείρισης Πλήθους, με ένα τμήμα περίπου 1000 εθελοντών.

Στο Ακρόπολις, ποιες είναι οι αρμοδιότητές σας;
Χ.Ν.: Στο Ακρόπολις έχω αναλάβει την οργάνωση όλων των εθελοντών. Είναι ένα πρώτο ξεκίνημα. Σε ελάχιστο χρόνο, όπως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, έτσι τρέχουμε κι εμείς για να κάνουμε ό,τι καλύτερο.

Ποιοι είναι οι ρόλοι που θα αναλάβουν οι εθελοντές; Η εκπαίδευσή τους έχει ξεκινήσει;
Χ.Ν.: Η εκπαίδευση ξεκίνησε το Σάββατο 12 Μαΐου, από την περιοχή της Άμφισσας. Εκεί υπάρχουν αρκετοί εθελοντές για να στηρίξουν τη διοργάνωση και τις ειδικές διαδρομές των γύρω περιοχών αυτών. Συνεχίσαμε με την Αθήνα, στο Δήμο Αθηναίων, στις 13 Μαΐου και με μια εκπαίδευση εθελοντών που έρχονται από την Αθήνα και θα καταλήξουμε στο Λουτράκι. Κατά την εκπαίδευση θα μάθουν τους ρόλους τους, που μπορεί να είναι από το hospitality, μέχρι media ή τις ειδικές διαδρομές και τις προσβάσεις. Ο ρόλος τους ουσιαστικά είναι καθοδηγητικός. Πολύ σημαντική είναι και η τελετή εκκίνησης στο Ζάππειο, όπου θα υπάρχει αρκετά μεγάλη ομάδα εθελοντών, που θα καθοδηγεί τους θεατές. Πρέπει να πούμε πως υπήρχε στην αίτηση που ήταν online, η δυνατότητα ο κάθε εθελοντής να κάνει κλικ στο τμήμα που τον ενδιαφέρει και εκεί επίσης υπάρχει ερώτηση για γνώσεις αγγλικών ή υπολογιστή, σχετικά με τη στελέχωση εργασίας γραφείου. Φυσικά, υπάρχει και ερώτηση αν έχουν ασχοληθεί ξανά με αγώνα ράλλυ ή με το Ακρόπολις συγκεκριμένα. Αλλά για το Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται άνθρωποι από όλο τον κόσμο, οπότε ο εθελοντής δεν εξυπηρετεί μόνο τον Έλληνα, αλλά και τον ξένο θεατή.

Ποιο είναι το διαφορετικό στοιχείο που έχει ένας εξειδικευμένος αγώνας, όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, σε σχέση με άλλες περιπτώσεις που έχεις ασχοληθεί στο παρελθόν;
Χ.Ν.: Έχω ασχοληθεί με πολιτιστικά δρώμενα. Αυτό που βλέπω και παρατηρώ είναι πως η αδρεναλίνη στο πολιτιστικό δρώμενο, όταν ο καλλιτέχνης ανεβαίνει στη σκηνή και όλοι νιώθουμε ότι βοηθήσαμε σε αυτή τη διαδρομή του, που μπορεί να είναι και διαδρομή ενός χρόνου, είναι πολύ λιγότερη. Η αδρεναλίνη στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι στο 1000% περισσότερη. Αυτό δεν το έχω ξαναζήσει και περιμένω να το ζήσω. Το ζω όταν είμαι κοντά στους ανθρώπους που συνεργάζομαι ήδη, νιώθω μια αδρεναλίνη ανεξήγητη. Φαντάζομαι ότι τελικά δεν έχω ζήσει τίποτα.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ποιος θα είναι ο ρόλος σου;
Χ.Ν.: Ο ρόλος που ζήτησα, είναι να βρίσκομαι στον παλμό. Βέβαια υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί. Όπως μου έχουν πει, θα συντονίζω τους εθελοντές σε μια ειδική διαδρομή του αγώνα. Εγώ ακολουθώ την καπετάνισσα (σ.σ. Ανίτα Πασαλή). Σε κάθε διοργάνωση είναι σημαντικό να σέβεσαι τη φιλοσοφία, τους κανόνες και να εμπιστεύεσαι τους συνεργάτες της.

Πότε θα ξεκινήσει η διαρκής ενασχόληση των εθελοντών με το Ράλλυ Ακρόπολις;
Χ.Ν.: Στην εκκίνηση του αγώνα, την Πέμπτη και ώρα 14:00 θα ξεκινήσει το καθήκον, ως την Κυριακή. Και νομίζω πως μετά δε θα θέλουν να σταματήσουν. Γιατί ο κόσμος έχει ανάγκη να ανήκει σε μια ομάδα.




Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Όλα έτοιμα για το Ράλι Ακρόπολις


Οι προετοιμασίες για το Ράλι Ακρόπολις 2012 έχουν κορυφωθεί, καθώς οι ώρες μετρούν πια αντίστροφα, για την εκκίνηση της αγωνιστικής δραστηριότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Οργανωτική Επιτροπή παρέθεσε συνέντευξη Τύπου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, παρουσία εκπροσώπων των κύριων χορηγών του αγώνα και συγκεκριμένα του διευθυντή εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Club Hotel Cazino Loutraki, Ιωάννη Βραχάτη, του Γρηγόρη Φελώνη, μέλους του ΔΣ της ΟΠΑΠ Α.Ε. και του γενικού διευθυντή του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα»,  Γιώργου Καλούδη. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Αθηναίων  Γιώργος Καμίνης, καθώς ο Δήμος Αθηναίων στηρίζει ενεργά τον Αγώνα.
Ο Δήμαρχος τόνισε πως το Ράλι Ακρόπολις αποτελεί ένα πολύ σημαντικό αθλητικό γεγονός και δεν είναι τυχαίο, πως μαζί με το Μαραθώνιο, αποτελούν τα δυο αθλητικά γεγονότα που χαίρουν υποστήριξης και από το Κράτος. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Καμίνης δήλωσε: «Το Ράλι Ακρόπολις είναι πολύ σημαντικό και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κρατάει μέσα στο χρόνο. Είναι ένας σκληρός και απαιτητικός αγώνας, που μας δίνει την ευκαιρία για στήριξη και προώθηση, όχι μόνο του αθλητισμού, αλλά και του πολιτισμού. Φέτος η εκκίνηση γίνεται στο Ζάππειο Μέγαρο. Καλούμε, όλους τους πολίτες και επισκέπτες της πόλης μας, να αγκαλιάσουν το ιστορικό ράλι και να το κάνουν δικό τους».
Με αυτή τη Συνέντευξη Τύπου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ουσιαστικά μπαίνουμε και επίσημα στην περίοδο διεξαγωγής του αγώνα, αφού ήδη το επίκεντρο του αγώνα, το Λουτράκι, είναι έτοιμο να υποδεχτεί από την Κυριακή τις ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος  Ράλι.

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΠΑ

Νέα διάρθρωση στο Προεδρείο της ΕΛΠΑ το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 28ης Μαρτίου. Η σύνθεση του νέου προεδρείου της ΕΛΠΑ, έχει ως εξής:
-Πρόεδρος: Γεώργιος Γκουρτσούλης
-Αντιπρόεδροι : Θόδωρος Βουκίδης, Μάριος Σταφυλοπάτης, Στράτης Χατζηπαναγιώτου και Χρήστος Αποστολίδης.
- Γεν. Γραμματέας: Γιάννης Αναγνωστόπουλος .
Ο νέος Πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ Γεώργιος Γκουρτσούλης υπήρξε Α’ Αντιπρόεδρος στα ΔΣ της ΕΛΠΑ τα τελευταία 12 χρόνια

Μίνι καρτ: Ο πεισματάρης Θάνος!

Το περασμένο Σαββατοκύριακο 12 και 13 Μαΐου στην πίστα καρτ του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων ολοκληρώθηκε ο 2ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος καρτ της κατηγορίας μίνι 60cc.

Εκεί βρέθηκε η ομάδα της Zorri Motorsport παρέχοντας την τεχνική υποστήριξη του 9χρονου επίσημου οδηγού της EKO Racing, Θάνου Ξηνταβελόνη.

Από τις δοκιμές του Σαββάτου o Θάνος έδειχνε ανεβασμένος και καλά προετοιμασμένος αφού οι χρόνοι ήταν μεταξύ των 5 καλύτερων οδηγών της ημέρας.

Δεν έγινε όμως το ίδιο και στα επίσημα χρονομετρημένα όπου, με την υποχρεωτική χρήση καινούργιων ελαστικών, έκανε χρόνο 47.943 και περιορίστηκε στην 9η θέση με διαφορά περίπου 0,5’’ από τον πρώτο οδηγό.

Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό ώστε να καθηλώσουν τον οδηγό και την ομάδα του εκεί. Αμέσως οι τεχνικοί της Zorri Motorsport έκαναν τις κατάλληλες αλλαγές στο καρτ και έτοιμοι για καλύτερη επίδοση μπήκαν στον ημιτελικό αγώνα.

Εκεί η ατυχία συνεχίστηκε και ένα χτύπημα του Θάνου στην εκκίνηση τον έριξε αυτόματα στην 15η θέση ευτυχώς εντός πίστας.

Το πείσμα του όμως και το νέο setup βοήθησαν τον οδηγό και με αλλεπάλληλες προσπεράσεις κατάφερε να τερματίσει 4ος στην κατηγορία του (οδηγοί 8-10 ετών) και 7ος της γενικής κατάταξης της κατηγορίας μίνι (8-12 ετών).

Στον τελικό η καλή επίδοση συνεχίστηκε. Έτσι ο οδηγός της EKO Racing κάνοντας μία καλή εκκίνηση και οδηγώντας υποδειγματικά στο όριο για ακόμα 12 γύρους κατάφερε τελικά να τερματίσει 2ος στην κατηγορία του και 4ος στην γενική κατάταξη βάζοντας γερά θεμέλια για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

Ο επόμενος αγώνας που θα συμμετέχει ο Θάνος Ξηνταβελόνης με τα χρώματα της EKO Racing θα γίνει στην πίστα της Καλαμάτας στις 15 Ιουλίου. Η Zorri Motorsport έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία.

Μπορείτε να κάνετε “Like” στη σελίδα του Θάνου Ξηνταβελόνη στο Facebook για να μαθαίνετε άμεσα τα νέα του.

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Τα αποτελέσματα του Ράλι Ακρόπολις και του WRC στο κινητό σας


Για όσους θα ήθελαν να ξέρουν τα αποτελέσματα του Ράλι Ακρόπολις μετά από κάθε ειδική διαδρομή, η υπηρεσία WRC SMS Alerts τους προσφέρει αυτή τη δυνατότητα μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει δυο χρόνια που λειτουργεί με επιτυχία στην Ελλάδα και εκτός από το Ράλι Ακρόπολις καλύπτει ζωντανά όλους τους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Οι συνδρομητές της υπηρεσίας και κάτοχοι κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, λαμβάνουν τα αποτελέσματα και τη γενική κατάταξη των κορυφαίων οδηγών του κόσμου, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά από κάθε ειδική διαδρομή και ταυτόχρονα ενημερώνονται για τα σημαντικότερα γεγονότα εντός μερικών λεπτών.

Εάν είστε κάτοχος κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα, μπορείς να γίνεις συνδρομητής της Υπηρεσίας WRC SMS Alerts στέλλοντας το μήνυμα ONWRC στον αριθμό 19129.

Χρέωση για κάθε μήνυμα: 0,17 ευρώ + ΦΠΑ.

Η υπηρεσία μπορεί να διακοπεί, αποστέλλοντας το μήνυμα OFFWRC στον αριθμό 19129.

Για κάθε αγώνα αποστέλλονται περίπου 25 μηνύματα SMS.

Παροχέας Υπηρεσίας: M-Stat A.E.
Παροχέας Περιεχομένου: Mediaspeed Ltd
Τηλ. Εξυπηρέτησης Πελατών: +30 210 3389 590

ΕΠΑΘΛΟ GTCC 2012: Δεύτερος αγώνας

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη στον Καρτόδρομο Αφιδνών ο 2ος αγώνας στου Επάθλου GTCC που έχει προκηρύξει η ΟΜΑΕ/ΕΠΑ.

Παρά την πρωινή βροχή, ο καιρός βελτιώθηκε σύντομα και βοήθησε στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα και την προσέλευση των θεατών-φίλων του GTCC.

Στον αγώνα συμμετείχαν 56 οδηγοί από 16 και πλέον οργανωμένα Clubs από την Αθήνα και την Επαρχία.

Τον αγώνα ξεκίνησε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α+ με 2 συμμετοχές και νικητή τον Στάφυλα Θεόδωρο με Subaru Impreza Sti, από το Club Subamaniacs και συνολικό χρόνο 2:28.247, καθώς και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 55.712. Στην 2η θέση ήταν ο Τσιρώνης Νίκος με Ford Focus RS από το TARMAΚ και συνολικό χρόνο 3:02.572.
Την συνέχεια στον αγώνα έδωσε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ S3 με 9 συμμετοχές και
νικητή τον Λούκο Νίκο με Citroen AX, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 2:44.283, καθώς και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 54.635, την 2η θέση κατέλαβε ο Θεοδώρου Χρήστος με Citroen AX, από το TARMAΚ, με συνολικό χρόνο 2:24.099, ενώ 3ος ήταν ο Φάσσας Θανάσης από το Club OVERCLOCKERS και συνολικό χρόνο 2:48.465.

Ακολούθησε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ S2 με 7 συμμετοχές και νικητή, ποιόν άλλο από τον περυσινό Πρωταθλητή Τζιβελέκη Λουκά με Citroen AX, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 2:41.838, καθώς και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 53.850, στην 2η θέση ήταν ο Σικαλιάς Γιώργος από το MR2 Club και συνολικό χρόνο 2:46.491, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε ο Ζυγογιάννης Νίκος με AUDI A3, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 2:48.439.

Σειρά είχε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ S1 με μία συμμετοχή, αυτή του Κατρανή Νίκου, με Mitsubishi Evo, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 2:43.489 και ταχύτερο γύρο 54.042.

Και στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ S0 είχαμε μία συμμετοχή με τον Κουκά Λάκης με μία ιδιοκατασκευή και κινητήρα από Mazda Mx5, από το Club OVERCLOCKERS και συνολικό χρόνο 2:48.115 και ταχύτερο γύρο 55.910.

Σειρά είχε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SALOON atm με 3 συμμετοχές και άλλη μία νίκη για τον Τζιβελέκη Λουκά με Citroen AX, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 4:31.853, καθώς και τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας με 53.663, κατεβάζοντας και άλλο τον χρόνο γύρου, στην 2η θέση βρέθηκε ο Γιαννακόγλου Σάββας με Renault Clio, από το Greek Renault Club, με συνολικό χρόνο 4:46.291, ενώ εγκατέληψε από μηχανική βλάβη ο Λούκος Γιάννης με Citroen AX.

Η συνέχεια δόθηκε με την ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SALOON Turbo και 2 συμμετοχές και νικητή τον Κατρανή Νίκο με Mitsubishi Evo, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 4:31.845 και ταχύτερο γύρο 54.048, ενώ 2ος ήταν ο Ζυγογιάννης Νίκος με AUDI A3, από τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 4:48.646.

Με το τέλος των Special κατηγοριών ο αγώνας συνεχείστηκε με τις υπόλοιπες κατηγορίες Tuning.

Στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SMART συμμετείχαν 6 οδηγοί και τελικό νικητή τον Σαλαμπάλα Γιάννη με Smart Roadster, από το Club Smartmania και συνολικό χρόνο 3:01.479 και ταχύτερο γύρο 1:00.187, 2ος ήταν ο Γεωργαντάς Λάμπρος με Smart Roadster, από το Club Smartmania και συνολικό χρόνο 3:09.272, ενώ 3ος ήταν ο Τσιμούρης Αντώνης με Smart Roadster, από το Club Smartmania και συνολικό χρόνο 3:11.249.

Στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ζ είχαμε 2 συμμετοχές και νικητή τον Δενάταλη Παναγιώτη από το Club OVERCLOCKERS και συνολικό χρόνο 3:18.939 και ταχύτερο γύρο 1:04.975 και 2ο τον Γιαννικούρη Θεόδωρο με Renault Thalia, από το Greek Renault Club, με συνολικό χρόνο 3:20.336.

Συνέχεια δόθηκε με την ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ε, μία από τις κατηγορίες με τις περισσότερες συμμετοχές και ανταγωνισμό, με 11 οδηγούς, τους 3 πρώτους οδηγούς να συναγωνίζονται στα χιλιοστά του δευτερολέπτου και τελικό νικητή τον Μαυροειδάκο Γιάννη με Citroen Saxo από το Club DGH Motorport, και συνολικό χρόνο 2:51.027 και ταχύτερο γύρο 56.924, στην 2η θέση ήταν η Καμαριωτάκη Μαριάννα με Peugeot 106, από το Club DGH Motorport, και συνολικό χρόνο 2:51.480, ενώ 30ς ήταν ο Χαχαλάς Παναγιώτης με Citroen AX, από το Club DGH Motorport, και συνολικό χρόνο 2:51.490.

Σειρά είχε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Δ με 2 συμμετοχές και νικητή τον Παγανό Γιώργο με ΤΟΥΟΤΑ Starlet Turbo από την Startline και συνολικό χρόνο 3:01.771 και ταχύτερο γύρο 1:00.186 και 2ον τον Δρακά Γρηγόρη με ΤΟΥΟΤΑ Starlet Turbo από το Club DGH Motorport και συνολικό χρόνο 3:12.940.

Στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ είχαμε 3 συμμετοχές και νικητή τον Παπαδάκη Δημήτρη με Mazda Roadster από το TrackMiata Club, με συνολικό χρόνο 2:51.546 και ταχύτερο γύρο 56.758, 2ο τον Πιπεργιά Ηλία με HONDA S2000 από το Club OVERCLOCKERS, με συνολικό χρόνο 2:58.571 και 3ο τον Μπίτζη Μιχάλη με Mazda Mx5 1600, από το TrackMiata Club, με συνολικό χρόνο 3:02.666.

Στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β είχαμε 4 συμμετοχές και νικητή τον Γελαδάκη Βασίλη με VW Golf, από το Club DGH Motorport, και συνολικό χρόνο 2:56.132 και ταχύτερο γύρο 58.667, 2ο τον Χατζηδάκη Γιώργο με Mazda Mx5 1800, από το ΜΧ5 Club of Greece και συνολικό χρόνο 2:57.324, ενώ 3ος ήταν ο Μάμαλης Δημήτρης με Seat Ibiza, τους Sheps and Dogs, με συνολικό χρόνο 2:59.395.


Τον αγώνα έκλεισε η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α με 2 συμμετοχές και νικητή τον Γελαδάκη Στέλιο με Ford Escort turbo, από το Club DGH Motorport, και συνολικό χρόνο 3:08.643 και ταχύτερο γύρο 1:02.086 και 2ο τον Σπυριδάκη Γρηγόρη με Seat Leon Cupra, από το Club DGH Motorport, και συνολικό χρόνο 3:17.363.

Ακολούθησε η απονομή των κυπέλλων και μεταλλείων στους αγωνιζόμενους.

Επόμενο ραντεβού για τον 3ο Αγώνα του GTCC στην πίστα των Μεγάρων στις 9 και 10 Ιουνίου 2012.

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ WILLIAMS ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ PIRELLI ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Η στρατηγική ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο Ισπανικό Grand Prix, το οποίο κέρδισε ο Pastor Maldonado με τη Williams: ήταν η πρώτη νίκη για τη Βρετανική ομάδα από το 2004 στο Grand Prix Βραζιλίας. Ο Βενεζουαλός ήταν ο πέμπτος κατά σειρά διαφορετικός νικητής στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν με πέντε διαφορετικά μονοθέσια.

Ο Maldonado ξεκίνησε από pole position, αλλά τον προσπέρασε ο οδηγός της Ferrari Fernando Alonso, ο οποίος έκανε το πρώτο του pit stop στον 11ο γύρο. Ο μεγάλος νικητής του πρώτου stint ήταν ο Lewis Hamilton της McLaren, ο οποίος από τελευταίος βρέθηκε στην τέταρτη θέση πριν αλλάξει σε σκληρές γόμες στο 14ο γύρο.

Λόγω των ψυχρότερων συνθηκών - με θερμοκρασίες περιβάλλοντος 23 βαθμών και πίστας 32 βαθμών, το σκληρό P Zero Silver βρέθηκε στο ιδανικό εύρος λειτουργίας του, με αποτέλεσμα να το επιλέξουν οι περισσότερες ομάδες για τον αγώνα. Το άλλο υποψήφιο ελαστικό P Zero Yellow soft, προσέφερε ένα σημαντικό πλεονέκτημα επιδόσεων και χρησιμοποιήθηκε κυρίως στις κατατακτήριες δοκιμές και στην αρχή του αγώνα, αφού όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με μαλακή γόμα.

Το μυστικό για τη νίκη του Maldonado ήταν το γεγονός ότι έκανε το δεύτερο pit stop δύο γύρους νωρίτερα από τον Alonso για να αλλάξει σε σκληρή γόμα, καταφέρνοντας έτσι να σημειώσει μερικούς γρήγορους γύρους και να περάσει τη Ferrari που ήρθε στα pits για δεύτερη φορά στον 26ο γύρο. Από εκεί και μετά, μπόρεσε να ελέγξει το πλεονέκτημά του με μία στρατηγική τριών pit stop, την ίδια που υιοθέτησε και ο Alonso. Μετά το τελευταίο stop, ο Maldonado έτρεξε με P Zero Silver επί 25 γύρους για να πάρει τη νίκη με διαφορά 3,1 δευτερολέπτων τρέχοντας μαζί με τον Alonso μέχρι τον τερματισμό με σκληρή γόμα. Και οι δύο πιλότοι ξεκίνησαν με μαλακιές γόμες, και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τρία σετ ελαστικών με σκληρή γόμα.

Ο Kimi Raikkonen της Lotus, που τερμάτισε τρίτος, αξιοποίησε επίσης τη σκληρή γόμα στο τελευταίο stint των 18 γύρων προσεγγίζοντας τους πρώτους οδηγούς στους 10 τελευταίους γύρους με συνολικά τρεις επισκέψεις στα pits. Στο τέλος του αγώνα, βρισκόταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Alonso. Ο Raikkonen υιοθέτησε διαφορετική στρατηγική από τους δύο πρώτους πιλότους, χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα δύο φορές στο ξεκίνημα του αγώνα και ολοκληρώνοντας στη συνέχεια δύο stint με τη σκληρή.

Αντίθετα, ο Hamilton ήταν ο μοναδικός που επέλεξε στρατηγική δύο pit stop για να τερματίσει όγδοος – ένα αποτέλεσμα που κρίθηκε στον τελευταίο γύρο – από 24ος και τελευταίος στο grid, μετά την ακύρωση της pole position του από τους αγωνοδίκες λόγω παραβίασης κανονισμού.

Ο Sebastian Vettel με το μονοθέσιο της Red Bull τερμάτισε έκτος μετά από τέσσερα pit stop και μία ποινή drive-through, και παραμένει πρώτος στο πρωτάθλημα μαζί με τον Alonso. Πρόκειται για το πιο ανταγωνιστικό ξεκίνημα σεζόν από το 1993 – την τελευταία χρονιά που επίσης ένας Βενεζουαλός κέρδισε βαθμούς σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, ο Johnny Cecotto. Ο Maldonado γίνεται τώρα ο πρώτος νικητής grand prix από τη Βενεζουέλα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Με τον Pastor Maldonado πρώτο και τον Lewis Hamilton τελευταίο στην εκκίνησης, τα πάντα έδειχναν ότι θα ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας, και χάρη στη στρατηγική ελαστικών δεν διέψευσε τις προσδοκίες. Ο Maldonado με τη Williams ήταν γρήγορος από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, αξιοποιώντας άριστα και τις δύο γόμες όλο το Σαββατοκύριακο. Οι 10 τελευταίοι γύροι ήταν μία φανταστική μονομαχία ανάμεσα σ’ αυτόν και τον Alonso, με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο να τους χωρίζει αν και με παρόμοιες στρατηγικές. Και οι δύο οδηγοί επέδειξαν άριστες ικανότητες στη διαχείριση ελαστικών, καταφέρνοντας να αποφύγουν τα λάθη παρά το ότι πίεσαν σκληρά για να πάρουν τη νίκη. Τα ελαστικά συνέβαλαν σε ένα συναρπαστικό και γεμάτο ένταση αγώνα αλλά σαν επίσημος προμηθευτής ελαστικών η Pirelli πάντα θα σέβεται τις επιθυμίες των ομάδων γι αυτό και η κατεύθυνση της μελλοντικής εξέλιξης θα υπαγορευτεί από τις επιθυμίες τους. Για το σπορ, πιστεύουμε ότι είναι φανταστικό που έχουμε πέντε αγώνες, πέντε νικητές και πέντε μονοθέσια - και μάλιστα όταν πρόκειται για νίκες επάξια κερδισμένες όπως αυτή που είδαμε σήμερα από τον Pastor και την Williams».