Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

1η ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΣΗ 2014 ΡΙΤΣΩΝΑ 8 & 9 ΜΑΡΤΙΟΥ


Το Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2014 ξεκινά με τη δυναμική Ριτσώνα

Η δημοφιλής Ανάβαση, η πρώτη από τις έξι (6) του θεσμού, θα πάρει σάρκα και οστά το Σάββατο 8 και την Κυριακή 9 Μαρτίου και θα υποδεχθεί για μια ακόμα φορά τους συμμετέχοντες οδηγούς σε μια συν-διοργάνωση που ελπίζουμε να αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο οργανωτικά όσο και αγωνιστικά.

- Το ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΣΜΑ (γνωστό σαν ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ) μαζί με τη START LINE “σηκώνουν μανίκια” και ενώνουν τις δυνάμεις τους γι αυτή την τόσο σημαντική διοργάνωση, προς τέρψιν όλων των φίλων θεατών που αναμένεται να κατακλύσουν κάθε επιτρεπτό κομμάτι και σπιθαμή του βουνού.

- Τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να ικανοποιήσουν τους αποδέκτες της όλης προσπάθειας, τους φίλους Αγωνιζόμενους και τις Ομάδες τους που θα θελήσουν να δοκιμάσουν και να δοκιμαστούν στα 3.100μ της διαδρομής. Δεκτά γίνονται αυτοκίνητα κατηγορίας Ν, Α, ΕΕ, Ιστορικά και FS.

 

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχής: Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου

Λήξη Συμμετοχών: Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου

 

Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 08.03.14 ώρα 08.00 – 09.30

 

Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών: Σάββατο 08.03.14 ώρα 10.30

 

Εκκίνηση Αγώνα: Κυριακή 09.03.14 ώρα 10.30

 

Απονομή Επάθλων: Κυριακή 09.03.14 ώρα 15.30

Στις εγκαταστάσεις ΑΦΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΒΕΕ, 4ο χλμ Χαλκίδας - Ερέτριας

 

Πληροφορίες για δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα: 210 98 12 341 / 6944 308 148 / 6973 030130

E-mail: startline@techlink.gr

Fax: 210 98 12 341 – 210 98 21 069

 

Συνεχής ενημέρωση

- στο site της Start Line: www.startline@techlink.gr

- στο F/B, στα προφίλ: Αγωνιστικό ΕΛΠΑ / Start Line Racing Club

 

* Η ονομασία Ριτσώνα φαίνεται να προέρχεται από τη ρετσίνι των πεύκων τα οποία μέχρι και πριν από λίγα χρόνια αφθονούσαν στη περιοχή, ενώ κατ άλλους προέρχεται από τον επιχειρηματία Ριτσώνη ο οποίος ασχολιόταν στην περιοχή με την εκμετάλλευση του ρετσινιού.


Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ F1 ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ PIRELLI ΚΑΝΕΙ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ΧΕΡΕΘ

Μετά από ένα σύντομο χειμερινό διάλειμμα δύο περίπου μηνώνη Formula 1 επιστρέφειστην ενεργό δράση στη Χερέθ της Ισπανίαςγια την πρώτη από τις τρεις τετραήμερεςδοκιμές που έχουν προγραμματιστεί πριν την έναρξη της σεζόν (οι δύο επόμενες δοκιμέςστο Μπαχρέιν, 19 - 22 Φεβρουαρίου και 27 Φεβρουαρίου - Μαρτίου).

Είναι η πρώτη εμφάνιση για πολλά από τα φετινά μονοθέσια της F1 καθώς έχουνπροηγηθεί σημαντικές τεχνικές εξελίξεις με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1.6L και πολλαπλά συστήματα ανάκτησης ενέργειας για τους διεκδικητές του τίτλου, που θακληθούν να λειτουργήσουν με μία δραστικά μειωμένη ποσότητα καυσίμου και ανανεωμένους κανόνες αεροδυναμικής για το 2014.

Αυτές οι σημαντικές αλλαγές συνθέτουν ένα τελείως διαφορετικό καθεστώς για τηδυναμική του αυτοκινήτουγι’ αυτό η Pirelli εξέλιξε μία νέα γκάμα ελαστικών για φέτοςπου ανταποκρίνεται σε ειδικές απαιτήσεις. Όλα τα slick ελαστικά του 2014 έχουν νέαδομή και νέες γόμες με ελαφρώς αυξημένο βάροςΤο ελαστικό βροχής έχει νέα χάραξηπέλματος και διαφορετική γόμα

Η Χερέθπου διαθέτει την πιο άγρια άσφαλτο από οποιοδήποτε σιρκουί έχει φιλοξενήσει τη Formula 1, προσφέρει την πρώτη ευκαιρία στις ομάδες για να αρχίσουν να ενσωματώνουν στα μονοθέσιά τους τα ελαστικά του 2014, ενώ η τελευταία ημέρα θα είναι αφιερωμένη στη δοκιμή ελαστικών βροχής σε μία τεχνητά βρεγμένη πίστα (εκτός εάν βρέξει κάποια από τις προηγούμενες ημέρες των δοκιμών, περίπτωση στην οποία θα αλλάξει η ημέρα της δοκιμής ελαστικών βροχής).

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery δήλωσε τα εξής:

«Η δοκιμή της Χερέθ είναι πολύ σημαντική καθώς βλέπουμε για πρώτη φορά στην πίστατα μονοθέσια και τους κινητήρες του 2014 και το πώς συνεργάζονται με τα ελαστικά μας.

Ειδικότερααυτή η πρώτη δοκιμή μας δίνει την ευκαιρία να δούμε πώς τα νέα μονοθέσιασυμπεριφέρονται με τα τελευταία προϊόντα μαςλαμβάνοντας υπόψη τις διαφορέςμεταξύ όλων των μονοθεσίων του 2014. Η δοκιμή της Χερέθ αποτελεί επίσημη δοκιμή,αλλά και μια πολύτιμη εμπειρία για όλους.

Τα ελαστικά του 2014 είναι διαφορετικά από τη περσινή γκάμα όπως και τα φετινάμονοθέσιαενώ το μεγαλύτερο μέρος της προετοιμασίας μας έχει γίνει μέσω προηγμένηςπροσομοίωσης δεδομένωνκαθώς και με δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες σε πίστα.Πέρσιοι ομάδες έχασαν πολύτιμο χρόνο δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν λόγωυπερβολικού ψύχους στην Ισπανία: υπήρχε ακόμα και πάγος στην πίστα σε κάποιοσημείοΓια να αντιμετωπίσουμε κάτι τέτοιοεξελίξαμε μία ειδική ‘χειμερινή’ έκδοση(‘winter’) της σκληρής γόμαςΤο ελαστικό αυτό θα χρησιμοποιηθεί μόνο στη δοκιμή της Χερέθ και είναι σχεδιασμένο για αποτελεσματική λειτουργία σε κρύες συνθήκες. Τέλος, οι νέοι κανονισμοί ορίζουν ότι μία από της ημέρες των δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν θα αφιερωθεί στη δοκιμή των νέων μας ελαστικών Cinturato intermediate και wet σευγρές συνθήκες. Αυτό προγραμματίζεται για την τελευταία ημέρα στη Χερέθ, ώστε να μπορέσουν οι ομάδες να αποκτήσουν εμπειρία από ένα μεγάλο εύρος συνθηκών το ταχύτερο δυνατό, καθώς διαμορφώνουν το σετάρισμα για τα νέα τους μονοθέσια.»

 Δεδομένα Δοκιμών:

Οι ομάδες επιτρέπεται να έχουν συνολικά έως και 135 σετ ελαστικών για φέτος,συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ο μέγιστοςσυνολικός αριθμός ελαστικών για τις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν είναι 85 σετ: 25 σετ για τη Χερέθ και 30 για κάθε μία από τις δύο δοκιμές του Μπαχρέιν.
Και οι τέσσερις slick γόμες P Zero και τα Cinturato intermediate και full wet θα διατίθενται για τις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόνΗ Pirelli φέρνει επίσης μία ειδική, μοναδική χειμερινή γόμα (‘winter’) στη Χερέθ για να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις των πιθανών χαμηλών εξωτερικών θερμοκρασιών την ώρα της δοκιμήςΠρόκειται για μία σκληρή γόμα βελτιστοποιημένη για να λειτουργεί ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες, μειώνοντας τον κίνδυνο αποκόλλησης πέλματος (συνηθισμένο φαινόμενο σε κρύο καιρό).
Οι ομάδες θα έχουν έναν συγκεκριμένο αριθμό επιλογών ελαστικών δηλαδή 18 ανά μονοθέσιο, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα, που ταιριάζουν καλύτερα στην πίστα της ΧερέθΣε αυτά περιλαμβάνονται συνολικά τρία σετ ενδιάμεσων (intermediates) και τρία σετ ελαστικών βροχής (wet)Επιπλέον κάθε ομάδα είχε τη δυνατότητα να επιλέξει εκ των προτέρων επτά ακόμα σετ για τη δοκιμή της Χερέθ, μάξιμουμ μέχρι 25 σετ ανά μονοθέσιο συνολικάΟι βασικές slick γόμες – ‘winter’, hard και medium – έχουν επιλεγεί από την Pirelli σε συνεργασία με τις ομάδες, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της πίστας της Χερέθ.
Οι κανονισμοί του 2014 ορίζουν ότι μία από τις 12 ημέρες δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν θα είναι αφιερωμένη στη δοκιμή ελαστικών σε υγρό καιρό, με την Pirelli να αναλαμβάνει τη δημιουργία υγρών συνθηκών στην πίσταΑυτό έχει προγραμματιστεί για την τελευταία ημέρα δοκιμών στη Χερέθ (31 Ιανουαρίου).
Η πίστα των 4.428 km στη Ν. Ισπανία περιέχει μερικές αργές και μέτριες έως γρήγορες στροφές, πράγμα που αναδεικνύει το απαιτητικό ρόλο των πίσω ελαστικών καθώς θα χρειαστεί να διασφαλίσουν πρόσφυση σε μία μεγάλη γκάμα συνθηκών χρήσηςΗ πίστα έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς για δοκιμές τα τελευταία χρόνια αλλά η τελευταία φορά που φιλοξένησε αγώνα grand prix ήταν το 1997.

Περισσότερα στοιχεία δοκιμών:

Γόμα

Ποσότητα
ανά μονοθέσιο *

Ταχύτερος χρόνος το 2013

Supersoft

0

1.24.233 **

Soft

0

1.17.879

Medium

2

1.18.766

Hard

4

1.18.565

Winter compound

6

N/A

Intermediate

3

1.35.600

Wet

3

N/A

* Η παραπάνω επιλογή έγινε από την Pirelli σε συμφωνία με τις ομάδες. Κάθε ομάδα μπορεί να επιλέξει άλλα επτά σετ για τη δοκιμή αυτή.

** Ο χρόνος δεν είναι αντιπροσωπευτικός

Τι έχει αλλάξει στα ελαστικά του 2014:

Η Pirelli έχει εξελίξει τη  νέα γκάμα ελαστικών της για το 2014 χρησιμοποιώντας τεχνολογία προσομοίωσης και δεδομένα από τις ομάδεςκαθώς και αποτελέσματα δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες στην πίστα. Επιπλέον των νέων γομών και δομών, κάθε πίσω ελαστικό ζυγίζει τώρα 250 γραμ. περισσότερο και κάθε εμπρός ελαστικό 200 γραμ. περισσότερο από πέρσι.
Τα εμπρός ελαστικά έχουν νέο προφίλ, ενώ το πίσω προφίλ παραμένει ως επί το πλείστον αμετάβλητο.
Οι νέες γόμες είναι γενικά ελαφρώς σκληρότερες από τις αντίστοιχες του 2013 για να προσφέρουν βελτιστοποιημένη πρόσφυση.
Το πλήρως βρόχινο ελαστικό (full wet) έχει νέα χάραξη πέλματος πίσω για να μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης υδρολίσθησης, αυξάνοντας την ποσότητα του νερού που αποβάλλεται με τελική ταχύτητα – τώρα μέχρι 65 λίτρα / δευτ. από 60 λίτρα / δευτ. που ήταν προηγουμένως. Επίσης έχει νέα γόμα που συμπεριφέρεταιικανοποιητικά σε υγρές συνθήκες ή καθώς στεγνώνει η πίστα, ώστε να αυξηθεί το σημείο μετάβασης σε ενδιάμεσο ελαστικό.