Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011
Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοίνωσε το πρόγραμμα αγώνων του 2011







47ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ

1. 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (Χ) ΑΟΛΑΠ
2&3 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ (Α-Α) ΕΛΠΑ
4. 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ (Α) ΛΑΒόλου
5. 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ (Α) ΑΟΘ
6. 22,23 Οκτωβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΥ (Χ) ΑΛΑΚ

Το Πρωτάθλημα απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών πρέπει να είναι 90-100 χλμ. εκτός από το Ράλλυ ΕΛΠΑ που είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ

1. 12,13 Μαρτίου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ράλλυ ΑΟΛΑΠ
2. 9,10 Απριλίου Ράλλυ Σπριντ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΛΦΑΛ
3. 28,29 Μαΐου Ράλλυ Σπριντ ΠΑΛΜΑ
4. 10,11 Σεπτεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΛΑΜΙΑΣ ΑΛΑΛ
5 22,23 Οκτωβρίου Ράλλυ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΛΑΚ
6. 12,13 Νοεμβρίου Ράλλυ Σπριντ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΑΚαλαμάτας

Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 3 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα πραγματοποιείται 3 φορές και θα προσμετρά το σύνολο των χρόνων και των ποινών και των 3 σκελών.
Η ειδική διαδρομή των ράλλυ σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ
1&2 2,3 Απριλίου ΕΛΠΑ ΕΛΠΑ
3. 30/4,1 Μαΐου ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΛΑΒεροίας
4. 21,22 Μαΐου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΛΑΒόλου
5. 17,18 Σεπτεμβρίου ΔΕΘ ΑΟΘ
6. 8,9 Οκτωβρίου ΑΧΑΙΟΣ ΑΟΠ
7. 29,30 Οκτωβρίου ΚΡΗΤΗΣ ΑΟΚ
8. 19,20 Νοεμβρίου ΠΑΛΑΔΙΟ START LINE

Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 8 αγώνες.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε τουλάχιστον 4 αγώνες.
Δεν υπάρχουν συντελεστές.
Το σύνολο των ειδικών διαδρομών των αγώνων που δεν συμπεριλαμβάνονται και στο Πρωτάθλημα πρέπει να είναι 60-70 χλμ.
Το Ράλλυ ΕΛΠΑ μετράει κάθε μέρα χωριστά.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
1. 19,20 Μαρτίου ΣΧΙΝΟΣ ΠΑΛΜΑ
2. 16,17 Απριλίου ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΑΛΤ
3. 14,15 Μαΐου ΚΥΜΗ START LINE
4. 4,5 Ιουνίου ΡΙΤΣΩΝΑ ο οργανωτής θα ανακοινωθεί
5. 2.3 Ιουλίου ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΟΘ
6. 27,28 Αυγούστου ΟΜΑΛΟΣ ΑΛΑΧ
7. 24,25 Σεπτεμβρίου ΠΟΡΤΑΡΙΑ ΛΑΒ
8. 15,16 Οκτωβρίου ΘΙΣΒΗ ή ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΑΛΦΑΛ
9. 12,13 Νοεμβρίου ΠΙΤΙΤΣΑ ΑΟΠ

Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν 6 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 6 από τους 9 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 4 αγώνες.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
1. 26,27 Μαρτίου ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΣ
2. 9,10 Απριλίου ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΑΛΦΑΛ
3. 14,15 Μαΐου ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΛΕΖ
4. 3,4 Σεπτεμβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΑΛΑΚορίνθου
5. 1, 2 Οκτωβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
6. 12,13 Νοεμβρίου ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΑΚαλαμάτας

Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων της της Λιβαδειάς και Καλαμάτας θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
1. 5,6 Μαρτίου ΜΠΡΑΛΟΣ ΑΛΑΛ
2. 9,10 Απριλίου ΑΛΜΥΡΟΣ ΛΑΒ
3. 28,29 Μαΐου ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΛΑΜΑ
4. 25,26 Ιουνίου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΑΛΑΚαρπενησίου
5. 10,11 Σεπτεμβρίου ΑΙΓΙΟ ΑΛΜΑιγίου
6. 5,6 Νοεμβρίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ

Το Κύπελλο μετράει αν γίνουν και μετρήσουν 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 5 από τους 6 αγώνες.
Για να καταταγεί στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες.
Η ειδική διαδρομή των αγώνων Μπράλου και Αιγίου θα γίνεται 3 φορές και θα μετράνε και οι 3 χρόνοι.
Η ειδική διαδρομή των σπριντ θα είναι 10-15 χλμ.

Οι υπόλοιπες προκηρύξεις θα ανακοινωθούν σύντομα

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Ράλλυ Ακρόπολις 2011


Στο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα χώρο που αναδεικνύει με τον ιδανικότερο τρόπο τη χώρα μας εντός και εκτός συνόρων, δόθηκε η πρώτη συνέντευξη Τύπου για το επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 16-19 Ιουνίου 2011. την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιώργος Νικητιάδης, επιβεβαιώνοντας και ουσιαστικά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στον Αγώνα μετά από αρκετά χρόνια.
Η τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσωπήθηκε τόσο από τον απερχόμενο Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας, κ. Γιώργο Γκιώνη, όσο και από τον κ. Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος από την 1η Ιανουαρίου θα αναλάβει τα καθήκοντά του στο δημαρχείο της πόλης που θα φιλοξενήσει και πάλι το Ράλλυ Ακρόπολις. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο Δήμαρχοι τόνισαν πως στέκονται δίπλα στο εγχείρημα, βλέποντας άλλωστε τα οφέλη που αποκομίζει η πόλη τους από την παρουσία του αγώνα.
Από την πλευρά του Μεγάλου Χορηγού, ο κ. Αντώνης Στεργιώτης, διαχειριστής της Club Hotel Casino Loutraki, δήλωσε βέβαιος πως και το 2011 οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έδρα του Αγώνα, όπως και η επιχείρηση στο σύνολό της, θα αποδειχτούν αντάξιες των υψηλών απαιτήσεων του Ράλλυ Ακρόπολις.   
Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Αγώνα, κ.Βασίλης Δεσποτόπουλος, με τη σειρά του, προέβη στην ανακοίνωση του μεγαλύτερου ίσως βήματος του Ράλλυ Ακρόπολις στη σύγχρονη ιστορία του. Ύστερα από μισό και πλέον αιώνα επιτυχημένων διοργανώσεων, η ΕΛΠΑ αποφάσισε την ανάθεση διοργάνωσης του Αγώνα σε ιδιωτική εταιρεία και συγκεκριμένα στη Celeritas, η οποία δημιουργήθηκε από τους κ.κ. Άρη Βωβό και Παύλο Αθανασούλα, με αυτόν ακριβώς το σκοπό. Ο κ. Άρης Βωβός, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Celeritas έκανε λόγο για το πλάνο της νεοσύστατης εταιρείας, ενώ τόνισε πως η δημιουργία της δεν προέκυψε μετά από ψυχρά επιχειρηματική, αλλά από σκέψη βασισμένη κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα και στην αγάπη που τρέφουν οι δύο εμπλεκόμενοι για το Ράλλυ Ακρόπολις.
Αναλυτικότερα τα πρώτα βήματα που γίνονται για την εξέλιξη του Αγώνα, ανέπτυξε ο κ. Δημήτρης Παπανδρέου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Fairplay Sports Marketing, η οποία συμμετέχει ουσιαστικά στο σχεδιασμό της νέας μορφής και λειτουργίας του Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας την ευθύνη για το χορηγικό, το εμπορικό και επικοινωνιακό πλάνο.
Η Αλυτάρχης του Ράλλυ Ακρόπολις, κ. Ανίτα Πασαλή, ανέπτυξε το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αναφέροντας πως την πρώτη ημέρα ο Αγώνας θα κινηθεί σε παλιές και αγαπημένες στους θεατές ειδικές διαδρομές όπως είναι το «Ελευθεροχώρι», το «Ρεγγίνι» και η «Ελάτεια», πριν επιστρέψει για τις επόμενες δύο ημέρες σε πιο «σύγχρονες» ειδικές διαδρομές κοντά στην Πελοπόννησο.  
Από σήμερα βρίσκεται «στον αέρα» η επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, www.acropolisrally.gr . Εντός του διαδικτυακού τόπου λειτουργεί ήδη η σχετική ενότητα για μια
on line ψηφοφορία που θα αναδείξει το motto του Αγώνα, καθώς και μια ακόμα ενότητα αφιερωμένη στους θεατές, το Hall of Fame, από όπου θα αναδειχτούν οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα στην 57χρονη Ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις.

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ

H κατηγορία Open όπως ήταν φυσικό συγκέντρωσε τους περισσότερους ίππους και σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις. Ταχύτερο γύρο όλων έκανε ο νικητής Αλέξανδρος Ρουστέμης (ΦΩΤΟ) με το Ford Sierra RS500 ο οποίος ξόρκισε τη γκίνια παλαιότερων συμμετοχών που είχαν ολοκληρωθεί ατυχώς. Ουσιαστικά δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα από το ξεκίνημα, έτσι το ενδιαφέρον στράφηκε στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης ανάμεσα στον Νίκο Πλέσσας με Ford Sierra Cosworth και τον Κωνσταντίνο Αθυμαρίτη με Mitsubishi EVO IX. Ειρήσθω εν παρόδω, ο Αντώνης Αθυμαρίτης αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με τη Lancia Integrale στο δεκάλεπτο warm up και δεν κατάφερε να ξεκινήσει. Στον αγώνα ο Κωνσταντίνος Αθυμαρίτης ξεκίνησε καλύτερα από τον Πλέσσα. Για την ακρίβεια ο Πλέσσας ξεκίνησε πολύ άσχημα και έχασε πολλές θέσεις αλλά γρήγορα κέρδισε τις περισσότερες από αυτές και βρέθηκε τρίτος. Στη συνέχεια προσπέρασε και τον Αθυμαρίτη και πλέον ήταν δύσκολο για το EVO να κινηθεί ανταγωνιστικά του θηριώδους Sierra τουλάχιστον στις ευθείες. Ο Nigel Reuben έκανε μοναχικό αγώνα με το Ford GT40 και πήρε την τέταρτη θέση, ενώ το ίδιο ισχύει λιγότερο ή περισσότερο και για τις υπόλοιπες συμμετοχές που συμπλήρωσαν τους εννέα τερματίσαντες. Δηλαδή το Σπύρο Παπαδόπουλο με Opel Kadett, τον Ανδρέα Χριστόπουλο με Opel Ascona, τους Χαράλαμπο Ασημακόπουλο και Σπύρο Δέλλα με Ford Sierra Cosworth και τον Γιάννη Καλαϊτζιάν με το πορτοκαλί Renault Clio Kit Car. Η μοναδική εγκατάλειψη της Open ήταν ο Κώστας Τσαφαράς, έτσι και οι δύο Integrale είχαν ένα κακό Σαββατοκύριακο.
Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο ethea-live.gr._Σ.Π. stathisp@rally.gr.
NIORAS RACING TEAM : Επιτυχημένη χρονιά

Η Nioras Racing Team συμμετείχε την αγωνιστική χρονιά που πέρασε με ιδιαίτερη επιτυχία σε τρεις αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι και σε ένα του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου, πετυχαίνοντας σημαντικές διακρίσεις και ισάριθμους τερματισμούς. Ο πολύπειρος οδηγός Γρηγόρης Νιώρας έχοντας στο πλευρό του τον Κώστα Κακαλή και όπλο τους το γνωστό Subaru Ιmpreza N12, ξεκίνησαν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι λαμβάνοντας μέρος στο χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλι στο οποίο και τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης και παράλληλα στη δεύτερη της ομάδας Ν. Χωμάτινος ήταν και ο επόμενος αγώνας που έλαβαν μέρος, το Ράλι Κορίνθου, στο οποίο τερμάτισαν στην τρίτη θέση της Γενικής Κατάταξης και παράλληλα στην τρίτη θέση της κατηγορίας Ν. Οι ασφάλτινες διαδρομές του Ράλι Παλλάδιου ήταν ο τρίτος αγώνας στον οποίο συμμετείχε η Nioras Racing Team τερματίζοντας στην πέμπτη θέση της Γενικής Κατάταξης και στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας Ν κλείνοντας έτσι με επιτυχία μία ακόμα αγωνιστική χρονιά.
Με στόχο πάντα τη διασκέδαση η Nioras Racing Team ταξίδεψε ως την Κρήτη προκειμένου να λάβει μέρος στο ομώνυμο ράλι που προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. Στις γλιστερές διαδρομές της ευρύτερης περιοχής του Ηρακλείου οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής έγραψαν κορυφαίους χρόνους πετυχαίνοντας εκεί το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς. Τερμάτισαν στην πρώτη θέση της Γενικής Κατάταξης και έγιναν το πρώτο πλήρωμα με Subaru που κέρδισε τον αγώνα που πραγματοποιείται στο νησί της Κρήτης εδώ και 32 χρόνια. Τα πιο πάνω αποτελέσματα χάρισαν στο Γρηγόρη Νιώρα την τρίτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι, την τρίτη θέση της κατηγορίας Ν (στο ΠΠΡ), την τρίτη θέση στο Κύπελλο Ράλι Sprint Κρήτης, την τέταρτη στο Κύπελλο Χώματος και την έκτη στο Κύπελλο Ασφάλτου. Στόχος της ομάδας είναι το 2011 με τη βοήθεια ενός μεγάλου χορηγού να ακολουθήσουν ολόκληρο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι. Την προσπάθεια της Nioras Racing Team στηρίζουν οι: Υδρόγειος Ασφαλιστική, Λιπαντικά Do Lube, Attica Motors Service, Body Works GRapatas, Ελαστικά Hankook και το site αυτοκινήτου www.PeriTroxon.gr.

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Επισφράγισμα της πολυετούς συνεργασίας του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο με την ΕΛΠΑ και φυσική συνέπεια των επιτυχιών που έχει σημειώσει σε διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού με ηλιακά, ηλεκτρικά, υβριδικά και εναλλακτικών καυσίμων αυτοκίνητα, κατά τα τελευταία χρόνια, αποτέλεσε η κατόπιν προτάσεως της ΕΛΠΑ αναγνώρισή του από  τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ως εθνικού φορέα ανάπτυξης της αθλητικής δραστηριότητας με αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας στη χώρα μας.Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο, κατά την άσκηση των νέων του αρμοδιοτήτων, θα προβεί, μέσα στα πλαίσια της εθνικής νομοθεσίας και των κανονισμών της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, σε όλες εκείνες τις ενέργειες και δράσεις που απαιτούνται για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο οποίος εντάσσεται στους καταστατικούς σκοπούς  του Ινστιτούτου, δηλαδή της με κάθε νόμιμο τρόπο προώθησης της διάδοσης των αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας.Ειδικότερα, πέραν των όποιων άλλων ενεργειών, θα μεριμνήσει για την εκπαίδευση στελεχών, την αναγνώριση φορέων διοργάνωσης εκδηλώσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού με ηλιακά, ηλεκτρικά, υβριδικά και εναλλακτικών καυσίμων αυτοκίνητα, τη θέσπιση των σχετικών εθνικών κανονισμών, την κατάρτιση του ημερολογίου, την ανακήρυξη  σειρών και πρωταθλημάτων και την εποπτεία των διοργανώσεων.