Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Πρώτο ΘΕΜΑ online : F1: Όλα έτοιμα για την μεγάλη πρεμιέρα

Πρώτο ΘΕΜΑ online : F1: Όλα έτοιμα για την μεγάλη πρεμιέρα - Car Speed - Formula 1

Νίκη Sainz στο Rally de Espana Historico

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι Carlos Sainz, ο οποίος κέρδισε και τους δύο τίτλους του με ελαστικά Pirelli, ηγήθηκε ενός βάθρου που κυριάρχησε η Pirelli στο Rally de Espana Historico: ήταν το ντεμπούτο του νέου ελαστικού P7 Corsa Classic.

Το νέο ελαστικό συνδυάζει κλασική σχεδίαση με σύγχρονη τεχνολογία, εξισορροπώντας τις θρυλικές επιδόσεις με τα τελευταία πρότυπα περιβαλλοντικής προστασίας και ασφάλειας. Το ελαστικό διατίθεται με ένα τύπο χάραξης και τρεις διαφορετικές γόμες κατάλληλες για στεγνές, βρεγμένες και ανάμικτες συνθήκες, στις ίδιες διαστάσεις με τα original.

Ο Sainz πήρε τη νίκη με συνοδηγό τον Luis Moya στο τιμόνι μιας Porsche 911 για πρώτη φορά στο Rallye de Espana Historico. Ξεπέρασε την Porsche του Ισπανού Jesus Ferreiro κατά 46 δευτερόλεπτα, ενώ η Lancia 037 με τον Ιταλό Massimo Pedretti τερμάτισε τρίτη. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μεσαία έκδοση του P7 Corsa με την ονομασία D5.

Ήταν η πρώτη φορά που η Lancia 037 εμφανίστηκε σε ιστορικό ράλι με ελαστικά original διαστάσεων (16’’) και το νέο ελαστικό αποδείχτηκε άμεσα ανταγωνιστικό. Το βάθρο βοήθησε τον Pedretti να περάσει μπροστά στην κατάταξη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Ράλι της FIA.

Ο Sainz, που κέρδισε σε οκτώ ειδικές, δήλωσε: «Πραγματικά απόλαυσα τον αγώνα και την οδήγηση με τα νέα ελαστικά της Pirelli. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα προσαρμογής και ήμασταν ανταγωνιστικοί συνεχώς παρά το ότι δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το αυτοκίνητο πολύ πριν τον αγώνα, ενώ σε κάποια φάση ο κινητήρας λειτουργούσε μόνο με 5 κυλίνδρους. Τα ελαστικά είχαν προβλέψιμη συμπεριφορά και ασφαλώς κάθε νέα νίκη σου δημιουργεί μία θαυμάσια αίσθηση. Είδα πολλά γνώριμα πρόσωπα από την εποχή μου με την Pirelli φρεσκάροντας πολλές ευχάριστες αναμνήσεις».

Την τελευταία φορά που ο Sainz κέρδισε σε ράλι με την Pirelli ήταν το Ράλι Αργεντινής το 2002 με Ford Focus RS WRC. Ο Ισπανός, 49 ετών σήμερα, κέρδισε σε 18 αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος με την Pirelli από το 1990 μέχρι το 2002 κατακτώντας δύο φορές τον τίτλο των οδηγών με ελαστικά της Ιταλικής φίρμας, το 1990 και 1992.

Ο Ferreiro που τερμάτισε δεύτερος με το νέο ελαστικό της Pirelli φάνηκε επίσης ενθουσιασμένος με τα πλεονεκτήματά του. «Ευελπιστούσα να τερματίσω στη πρώτη πεντάδα αλλά όχι τόσο ψηλά» δήλωσε. «Είναι προνόμιο να τρέχεις δίπλα στον Carlos Sainz».

Οι συνθήκες ήταν στεγνές και στις 10 ειδικές των 162 αγωνιστικών χλμ. γύρω από την πόλη Avila κοντά στη Μαδρίτη. Η άσφαλτος στο πρώτο σκέλος που έγινε νύχτα ήταν πολύ τραχιά, ενώ το δεύτερο σκέλος ήταν ταχύτερο και πιο ομαλό με σχετικά υψηλές θερμοκρασίες. Παρά τη μεγάλη ποικιλία καιρικών και εδαφικών συνθηκών, το νέο P7 Corsa Classic αποδείχθηκε γρήγορο και σταθερό σε όλες τις περιπτώσεις.

Ο προϊοντικός διευθυντής της Pirelli Terenzio Testoni σχολίασε: «Ήταν ένα φανταστικό ντεμπούτο για το νέο ελαστικό, που συμπεριφέρθηκε άψογα σε ένα πολύ απαιτητικό ράλι όπως αποδείχθηκε. Πέρα από τις υψηλές επιδόσεις ήταν αξιόπιστο και διαχειρίστηκε με άνεση τους 300+ ίππους ακόμα και σε τραχιές επιφάνειες. Από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του P7 Corsa Classic είναι η ευελιξία του, που σημαίνει ότι είναι εξίσου κατάλληλο για μία Porsche 911 (με κινητήρα πίσω), μία Lancia 037 (με κινητήρα στη μέση) ή ένα Fiat 131 (με κινητήρα μπροστά). Στόχος μας ήταν επίσης να κάνουμε τα ιστορικά αυτοκίνητα - που παρέχουν πλούσια ισχύ χωρίς ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας - πιο ελεγχόμενα βελτιώνοντας την ασφάλεια. Τα αποτελέσματα από την εμπειρία στα ράλι και από τις πρόσφατες γνώσεις μας σαν αποκλειστικοί προμηθευτές ελαστικών στο WRC το διάστημα 2008-2010, αντανακλώνται στα πλεονεκτήματα του νέου ελαστικού μας για ιστορικά ράλι, που έχει κανονική έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο και πληροί τα τελευταία περιβαλλοντικά πρότυπα».

Το P7 Corsa Classic παίρνει το όνομά του από την κλασική σειρά ελαστικών για ράλι που λανσάρισε η Pirelli τη δεκαετία του 1970. Όντας το πρώτο ελαστικό χαμηλού προφίλ που εμφανίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το P7 άνοιξε νέους ορίζοντες και σύντομα έγινε πρότυπο στη βιομηχανία. Η σχεδίασή του αύξησε την επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα και προσφέρει βελτιωμένη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες αλλά και μεγαλύτερη αντοχή στα σχισίματα, τη φθορά και τα κλαταρίσματα.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

18ο Rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ στις 21-22/4


Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βέροιας μετά από έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, διοργανώνει το 18ο rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ, στις 21 - 22 Απριλίου 2012 στο νομό Ημαθίας. Ο Αγώνας προσμετρά στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις:
Α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ) και των παραρτημάτων του
Β. Του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ) και των παραρτημάτων του.
Γ. Της προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ καθώς και των εγκυκλίων της
Δ. Του Γενικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του
Ε. Του Ειδικού Κανονισμού του Οργανωτή και των παραρτημάτων του.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής
Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012


Λήξη εγγραφών συμμετοχής
Τετάρτη 11 Απριλίου 2012 ώρα 22:00


Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book)
Πέμπτη 12 Απριλίου 2012


Έναρξη Αναγνωρίσεων
Πέμπτη 12 Απριλίου 2012


Λήξη Αναγνωρίσεων
Σάββατο 21 Απριλίου 2012, μέχρι την δύση του ήλιου.


Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων
Πέμπτη 12 Απριλίου 2012


Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος
Σάββατο 21 Απριλίου 2012, από 15:00 έως 17:30, στον χώρο του Τεχνικού Ελέγχου.


Ενημέρωση Αγωνιζομένων
Σάββατο 21 Απριλίου 2012, ώρα 18:00 (η τοποθεσία θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών)


Εορταστική Εκκίνηση αγώνα
Σάββατο 21 Απριλίου 2012 ώρα 21:00 στην Πλατεία Ελιάς


Τερματισμός πρώτου αυτοκινήτου​πρώτου αυτοκινήτου
Κυριακή 22 Απριλίου 2012 ώρα 16:42


Δημοσίευση τελικών αποτελεσμάτων και Απονομή επάθλων
Κυριακή 22 Απριλίου 2012, ώρα 18:00 στον χώρο τερματισμού (Πλατεία Ελιάς).

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
• Η γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία της Λ.Α. Βέροιας (Φιλίππου 25, γρ. 10 στο κτίριο της Δημοτικής Αγοράς) καθημερινά από τις 19:30 έως και τις 23:00, μέχρι την Παρασκευή 20 Απριλίου 2012. Κατά τη διάρκεια του αγώνα η γραμματεία θα στεγάζεται στην αίθουσα «ΡΩΞΑΝΗ» του ξενοδοχείου «Αίγες Μέλαθρον».
• Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Θρίαμβος για την Chevrolet στην πρεμιέρα του WTCC

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε η καινούργια σεζόν του WTCC για την αγωνιστική ομάδα της Chevrolet, καθώς στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην φημισμένη πίστα της Monza, τα Cruze ξεκαθάρισαν ευθύς εξαρχής ποιος θα είναι ο πρωταγωνιστής και για αυτή την χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα, ο Yvan Muller ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα καθώς κατάφερε να κόψει πρώτος το νήμα και στα δύο σκέλη του αγώνα. Τον ακολούθησαν ο Rob Huff που κατέκτησε μια δεύτερη και μια τρίτη θέση και ο Alain Menu ο οποίος συνέβαλε με την σειρά του στην συγκομιδή βαθμών με την δεύτερη θέση του στο τελευταίο σκέλος του αγώνα.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Yvan Muller: Δεν νομίζω ότι η σεζόν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα, τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα μας. Σε κάθε πρεμιέρα υπάρχει πάντα μια επιπρόσθετη πίεση και ένα έξτρα άγχος, αλλά με τον καιρό μαθαίνει κανείς να τα αντιμετωπίζει. Το γεγονός ότι έχουμε ένα τόσο καλό αυτοκίνητο και μια πραγματικά εξαιρετική ομάδα κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα. Ανυπομονώ για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

Rob Huff: Αυτή ήταν μια ξεκάθαρα πολύ καλή αρχή για εμάς. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε σε αυτό τον ρυθμό και να πάμε ακόμα καλύτερα. Έχουμε όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να πρωταγωνιστήσουμε και αυτή την χρονιά και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε.

Alain Menu: Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το στήσιμο του αυτοκινήτου και θεωρώ ότι την φετινή χρονιά θα έχουμε και πάλι την ευκαιρία να δείξουμε το πόσο καλή δουλειά γίνεται στην ομάδα μας. Είμαι πεπεισμένος ότι θα έχουμε μια πολύ συναρπαστική σεζόν.

Αποτελέσματα

Πρώτο σκέλος

1. Y Muller Chevrolet Cruze 12 γύροι σε 26 λ. 01,705 δ.
2. R Huff Chevrolet Cruze + 0,446 δ.
3. G Tarquini SEAT León WTCC + 2,305 δ.
4. R Rydell Chevrolet Cruze + 2,745 δ.
5. T Coronel BMW 320 TC + 3,796 δ.
7. A Menu Chevrolet Cruze + 6,326 δ.
8. A MacDowall Chevrolet Cruze + 8,287 δ.
15. P Di Sabatino Chevrolet Cruze +15,886 δ.

Δεύτερο σκέλος

1. Y Muller Chevrolet Cruze 10 γύροι σε 20λ. 07.643 δ.
2. A Menu Chevrolet Cruze + 0,446 δ.
3. R Huff Chevrolet Cruze + 0,613 δ.
4. T Coronel BMW 320 TC + 0.993 δ.
5. D’ Aste BMW 320 TC + 6,125 δ.
7. A MacDowall Chevrolet Cruze + 7,247 δ.
10. R Rydell Chevrolet Cruze + 14,166 δ.

Κατάταξη οδηγών
1. Muller (Chevrolet) 54, 2. Huff (Chevrolet) 36, 3. Menu (Chevrolet) 26, 4. Coronel 22 , 5. Tarquini (SEAT) 20, 6. Rydell (Chevrolet) 14.

Κατάταξη κατασκευαστών
1. Chevrolet, 93 points; 2. BMW, 49, 3. SEAT, 45.

Επόμενος αγώνας: 1 Απριλίου στη Βαλένσια

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΖΟΝ ΤΟΥ 2012

Μετά την επίτευξη του ταχύτερου γύρου όλων των εποχών στην πίστα του Albert Park κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών πέρσι, η Pirelli ανεβάζει ακόμα ψηλότερα τον πήχη για το 2012. Στη δεύτερη χρονιά της στη Formula 1, η Ιταλική φίρμα δίνει έμφαση στη στρατηγική του αγώνα μειώνοντας τη διαφορά επιδόσεων μεταξύ των διαφορετικών γομών και επεκτείνοντας τη διάρκεια μέγιστης απόδοσης για κάθε ελαστικό.

Για το grand prix Αυστραλίας έχουν επιλεγεί το μεσαίο P Zero White και το μαλακό P Zero Yellow – και η μεταξύ τους διαφορά υπολογίζεται στα έξι δέκατα του δευτερολέπτου ανά γύρο περίπου. Όπως πάντα, ο καιρός στη Μελβούρνη μπορεί να είναι άκρως ευμετάβλητος, γι’ αυτό τα ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green και τα Cinturato Blue βροχής βρίσκονται σε ετοιμότητα.
Φέτος ισχύουν ορισμένοι νέοι κανόνες που σημαίνει ότι οι ομάδες θα έχουν και τα 11 σετ ελαστικών που δικαιούνται για το Σαββατοκύριακο από τις πρώτες κιόλας ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Έτσι ενθαρρύνονται οι γρήγοροι ρυθμοί από τη πρώτη στιγμή προσφέροντας τροφή για πλούσια δράση. Επιπλέον, νέοι τεχνικοί κανονισμοί απαγορεύουν τους ‘φυσητούς’ διαχύτες γι’ αυτό και η Pirelli δημιούργησε ελαστικά που παρέχουν περισσότερη πρόσφυση στο πίσω τμήμα σε σχέση με πριν. Τέλος, η νέα χρωματική ταυτότητα των ελαστικών τα κάνει πιο ευδιάκριτα για τους θεατές.

Ο τωρινός παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel ξεκινά φέτος με στόχο να γίνει ο τρίτος πιλότος στην ιστορία της Formula 1 που θα κατακτήσει τρεις συνεχόμενους τίτλους οδηγών. Ο πρώτος που γιόρτασε αυτό το επίτευγμα ήταν ο πασίγνωστος Juan Manuel Fangio, ο οποίος κέρδισε τον πρώτο του τίτλο με ελαστικά Pirelli το 1951.

ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ:

Sebastian Vettel, Red Bull Racing: «Φέτος ξεκινάμε τη σεζόν στη Μελβούρνη με το πλεονέκτημα μιας δημιουργικής προηγούμενης χρονιάς με ελαστικά Pirelli. Για το 2012, η Pirelli έχει εξελίξει νέα ελαστικά με πιο μαλακές γόμες βελτιώνοντας και το χρόνο προθέρμανσης. Μετά από αρκετές χειμερινές δοκιμές σε κρύες πίστες στην Ισπανία θα έχουμε νέες προκλήσεις στις πολύ πιο θερμές συνθήκες του Albert Park. Το Σαββατοκύριακο ξεκινά πάντα με σχετικά βρώμικη πίστα αλλά οι συνθήκες σταδιακά αλλάζουν και βελτιώνονται στην συνέχεια. Υπάρχουν αρκετές ανωμαλίες και εύκολα κάνεις λάθη, ενώ επειδή η πρόσφυση βελτιώνεται, μεταβάλλεται ανάλογα και η συμπεριφορά των ελαστικών. Κάποια σημεία είναι παγίδες για το σετάρισμα - κυρίως η στροφή Prost – χρειάζεται βέλτιστη ισορροπία για να προστατεύσεις τα εμπρός ελαστικά και να αποφύγεις την υποστροφή ώστε να πετύχεις την καλύτερη ταχύτητα στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού. Κάναμε καλές δοκιμές το χειμώνα αλλά τώρα πρέπει να φανούν τα αποτελέσματα στην πράξη. Η περσινή χρονιά μας εδώ ήταν πολύ καλή, ευελπιστώ λοιπόν να παραμείνω στην πίστα ολοκληρώνοντας έναν ακόμα καλό αγώνα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ PIRELLI:

Paul Hembery: «Πέρσι ανεβάσαμε ψηλά τον πήχη βοηθώντας να καταγραφούν οι περισσότερες προσπεράσεις στην ιστορία της F1, αλλά φέτος στοχεύουμε να κάνουμε το θέαμα πιο συναρπαστικό. Γενικά, τα ελαστικά μας θα είναι λιγότερο συντηρητικά, όπως διαπιστώνεται και από τις επιλογές που προτείναμε για τα τρία πρώτα grand prix της χρονιάς. Οι ομάδες όμως γνωρίζουν καλύτερα τι να περιμένουν από εμάς το 2012, και μετά από σχεδόν 50.000 χλμ. δοκιμών προ σεζόν, είμαστε σίγουροι ότι μπορούν ήδη να διαχειρίζονται τα χαρακτηριστικά των ελαστικών και πιθανές στρατηγικές. Αυτό που θελήσαμε φέτος με τα ελαστικά ήταν να δώσουμε περισσότερες επιλογές κάτι που βεβαίως τα φέρνει στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος. Οδηγοί και μονοθέσια θα είναι πάντα οι πρωταγωνιστές αλλά επιθυμία μας είναι να φέρουμε τα ελαστικά περισσότερο στο προσκήνιο. Οι ομάδες μας ζήτησαν μεγαλύτερη πρόκληση φέτος και δεν σκοπεύουμε να τις απογοητεύσουμε. Γι’ αυτό ευελπιστούμε σε έναν ακόμα εξαιρετικό αγώνα στην Αυστραλία, που είναι πάντα φανταστική για το ξεκίνημα της σεζόν, χάρη στη θαυμάσια ατμόσφαιρα και τη ζεστή υποδοχή της».

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

• Η Αυστραλία έχει μία ημι-μόνιμη πίστα που δεν χρησιμοποιείται πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς, με λεία άσφαλτο η οποία δε φθείρει ιδιαίτερα τα ελαστικά. Αυτό σημαίνει ότι η πίστα γλιστρά αρκετά στην αρχή του Σαββατοκύριακου αλλά εξελίσσεται καθώς στρώνεται με όλο και περισσότερη γόμα.

• Προβλέπονται περίπου δύο pit stop ανά μονοθέσιο: αυτή ήταν η νικηφόρος στρατηγική την οποία υιοθέτησαν 11 από τους 14 αγωνιζόμενους που τερμάτισαν πέρσι.

• Η επιτάχυνση και το φρενάρισμα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του σιρκουί του Albert Park (5.303 km) και λιγότερο οι πολύ απαιτητικές στροφές. Επομένως οι διαμήκεις δυνάμεις που επενεργούν στα ελαστικά είναι μεγαλύτερες από τις πλευρικές.

• Τη μεγαλύτερη καταπόνηση στο Albert Park υφίσταται το πίσω αριστερό ελαστικό διότι υπάρχουν 10 δεξιές και έξι αριστερές στροφές.

• Οι καιρικές συνθήκες μπορεί να είναι από τροπική βροχή μέχρι λαμπερή λιακάδα. Τα μαλακά και μεσαία ελαστικά αντιπροσωπεύουν τον πιο ευέλικτο συνδυασμό για ένα μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. Σύμφωνα με μία πρώτη πρόγνωση καιρού υπάρχει πιθανότητα βροχής στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.

• Πέρσι, η Pirelli είχε επιλέξει σκληρή και μαλακή γόμα: η πρότασή της για φέτος είναι λιγότερο συντηρητική – με τη μεσαία να πλησιάζει περισσότερο στα χαρακτηριστικά της περσινής μαλακής.