Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Απονομές πρωταθλημάτων 2011


Σε τρία σκέλη θα πραγματοποιηθούν οι απονομές στους κορυφαίους οδηγούς και συνοδηγούς του
2011.
Τη Δευτέρα 5 Μαρτίου στις 19:00 θα γίνουν οι απονομές για τους οδηγούς Ραλλυ, Ράλλυ Σπριντ και 4Χ4. Την Τρίτη 6 Μαρτίου στις 20:00 θα γίνουν οι απονομές των συμμετεχόντων με Ιστορικά αυτοκίνητα σε Ράλλυ, Αναβάσεις και Ταχύτητα καθώς και Regularity, ενώ την Πέμπτη 8 Μαρτίου θα γίνουν οι απονομές στους οδηγούς των Αναβάσεων, Ταχύτητας, Καρτ και GTCC.

Όλες οι απονομές θα γίνουν στα εντευκτήρια της ΕΛΠΑ (Μεσογείων 395, Αγία Παρασκευή, 3ος όροφος)

Οι απονομές των Ράλλυ Βορείου Ελλάδος και των Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος θα γίνουν στην Θεσσαλονίκη σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί σύντομα.

DIELPISFORMULA1: Υπάρχει ελπίς!

Ακριβώς 223 Ημέρες μετά την παρουσίαση της πρότασης του
DIELPISFORMULA1, από τον Δήμαρχο του Κερατσινίου-Δραπετσώνας, κο Λουκά Τζανή, και τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ κο Βασίλη Δεσποτόπουλο, οι εξελίξεις που υπήρξαν για την υποψηφιότητα της χώρας μας, σε εσωτερικό επίπεδο αλλά και προς τις αρμόδιες για τη διοργάνωση αγώνων F1 υπηρεσίες, είναι οι πιο κάτω:
1) 23 Νοεμβρίου 2011: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής του φακέλου υποψηφιότητας για τη διοργάνωση αγώνων F1 στη Δραπετσώνα, με την ονομασία DIELPISFORMULA1. Η πίστα αγώνων ονομάσθηκε “ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΙΑ” πίστα αφού η περιοχή είναι ιστορικής σημασίας λόγω της περίφημης Ναυμαχίας της Σαλαμίνας. Ο φάκελος απεστάλη προς τον πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκίνησης (FIA) κο Jean Todt και προς τον κο Bernie Ecclestone.
2) 1 Δεκεμβρίου 2011: Έγγραφη απάντηση του προέδρου της FIA, κου Jean Todt προς τους κο Λουκά Τζανή και κο Βασίλη Δεσποτόπουλου, στους οποίους δήλωνε την χαρά του και την υποστήριξη για την προσπάθεια που κάνει ο Δήμος και η ΕΛΠΑ και εξέφραζε τη μεγαλύτερή του ενθάρρυνση για συνέχεια.
3) 7 Δεκεμβρίου 2011: Συνάντηση του κου Δεσποτόπουλου με τον κο Bernie Ecclestone, στο Ν. Δελχί, κατά την διάρκεια της απονομής
των βραβείων στους πρωταθλητές, στην οποία εκτός της ενημέρωσης υπήρξε εκδήλωση του ενδιαφέροντος για την υποψηφιότητα της χώρας μας, από πλευράς κο Bernie Ecclestone για αναλυτικότερη ενημέρωση σε συνάντηση που θα μας όριζε ο ίδιος μέσα στους πρώτους μήνες του 2012.
4) Αρχές Δεκεμβρίου 2011: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού (κος Παύλος Γερουλάνος) και έναρξη διαδικασιών ώστε να τροποποιηθεί η νομοθεσία σε θέματα διοργάνωσης και χωροθέτησης πιστών, εντός της χώρας μας, αντικείμενο για το οποίο είναι αρμόδιο το συγκεκριμένο Υπουργείο.
5)Τέλη Δεκεμβρίου 2011: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του ΥΠΕΚΑ (κος Νίκος Σηφουνάκης) και έναρξη διαδικασιών για ένταξη της ευρύτερης περιοχής με βάση τον σχεδιασμό του DIELPISFORMULA1 που αφορά συντελεστές δόμησης και χρήσεις γης. Ο Υπουργός κος Νίκος Σηφουνάκης θα είναι και ο συντονιστής μεταξύ των Υπουργείων και των Οργανισμών που εμπλέκονται καθ’ οποιονδήποτε τρόπο στην υλοποίηση του εγχειρήματος.
6) Αρχές Ιανουαρίου 2012: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης (κος Μιχάλης Χρυσοχοΐδης). Διερευνάται η πιθανότητα ένταξης του όλου εγχειρήματος σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Το έργο χαρακτηρίσθηκε Αναπτυξιακό.
7) 11 Ιανουαρίου 2012: Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ – IOC), δια στόματος του προέδρου κου Jacques Rogge, ανακοίνωσε την ένταξη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) στην Ολυμπιακή οικογένεια. Αυτό το γεγονός, από Ελληνικής πλευράς θεωρείται η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ για την εμπλοκή της χώρας μας ως ηγέτη και διοργανωτή σε παγκόσμιο επίπεδο αφού οι πρώτοι επίσημοι αγώνες επί τροχού έγιναν στους Ολυμπιακούς του 680 π.Χ. Άλλωστε η υποψηφιότητά μας για διεξαγωγή αγώνων F1 στην Ελλάδα, στηρίζεται στη Μυθολογία και στην Ιστορία μας.
8)Τέλη Ιανουαρίου 2012: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υφυπουργείου Ναυτιλίας (κος Άδωνις Γεωργιάδης). Η πρόταση θεωρήθηκε Αναπτυξιακό έργο, ιδανικό για την προβολή του λιμανιού και της Ελληνικής Ναυτιλίας γενικότερα.
9)24 Ιανουαρίου 2012: Στο Δημαρχείο του Κερατσινίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου της περιοχής κου Λουκά Τζανή, του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΛΠ Α.Ε., κου Γιώργου Ανωμερίτη και του DIELPISFORMULA1. Ο πρόεδρος του ΟΛΠ, κος Γιώργος Ανωμερίτης, μετά την παρουσίαση της υποψηφιότητας διοργάνωσης αγώνων F1, δήλωσε ότι μετά από πολλά χρόνια και μεγάλο αριθμό προτάσεων επιτέλους γίνεται μια μελέτη για την ανάπτυξη της περιοχής, η οποία έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από τις μέχρι τώρα προτάσεις και επιβεβαιώθηκε η σύμφωνη γνώμη του ΟΛΠ, καθώς και η ΑΜΕΣΗ προώθηση από πλευράς του. Είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ στιγμή για την προώθηση της υποψηφιότητας για ένταξη της χώρας μας στο παγκόσμιο καλεντάρι αγώνων F1, αφού υπάρχει από όλους τους αρμόδιους φορείς η σύμφωνη γνώμη.
10) Αρχές Φεβρουαρίου 2012: Ενημέρωση, αποδοχή και στήριξη της υποψηφιότητας από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (κος Μάκης Βορίδης), ο οποίος δήλωσε την συμπαράστασή του στο εγχείρημα για διοργάνωση αγώνων F1 στην Ελλάδα.
Αυτή η διοργάνωση, εφόσον μας ανατεθεί, θα προβάλει παγκόσμια την χώρα μας σε μια κρίσιμη περίοδο κατά την οποία χρειάζεται μια ενίσχυση της εικόνας μας. Είναι ένα έργο καθαρά αναπτυξιακό, όχι μόνο για την περιοχή του μεγαλύτερου λιμανιού της Μεσογείου με 21.000.000 επιβάτες για το 2011 και του Δήμου της Δραπετσώνας-Κερατσινίου, αλλά αναμφίβολα για ολόκληρη τη Χώρα, την Ιστορία, τη Μυθολογία, τον Τουρισμό και τον Αθλητισμό μας, αφού η προβολή και η διαφήμιση που θα λαμβάναμε θα ανερχόταν στους 600.000.000 τηλεθεατές ανά αγώνα, τουλάχιστον.
Όπως δυστυχώς συνηθίζουμε ως λαός να προτάσσουμε το ατομικό από το κοινό συμφέρον, έχουν το τελευταίο διάστημα γίνει προσπάθειες εμπλοκής σε αυτό το εγχείρημα, από διάφορους με σκοπό από τις θέσεις και τις γνωριμίες που κατέχουν, να ανατρέψουν αυτήν την πρόταση για να εκπληρώσουν τα δικά τους σχέδια, αδιαφορώντας πλήρως για το εθνικής σημασίας έργο που προωθείται.
Ζητούμε από όλους τους εμπλεκόμενους και μη, όπως υποστηρίξουν το επόμενο διάστημα με τον τρόπο που ο καθένας μπορεί αλλά και με τα μέσα που διαθέτει, την ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ προσπάθεια, η οποία βρίσκεται σε τελικό στάδιο έχοντας ξεκινήσει εδώ και δυόμιση χρόνια περίπου.
Αθήνα 21/2/2012
Για τη ΔΙΕΛΠΙΣ FORMULA 1 Αθανάσιος Π. Παπαθεοδώρου
Αρχιτέκτων

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ο Σταθακόπουλος συνεχίζει στην Ιταλία και το 2012

Μια νέα χρονιά, πιο δύσκολη, πιο γεμάτη και σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα ξεκινά για τον Άγγελο Σταθακόπουλο! Το 2012 ξεκινά και αγωνιστικά αφού φέτος το πρόγραμμα των αγώνων του Ιταλικού Πρωταθλήματος Kartgrandprix αρχίζει πολύ νωρίς, το Σαββατοκύριακο 25-26 Φεβρουαρίου. Το 2011 εξελίχθηκε στην καλύτερη αγωνιστική χρονιά του στην Ιταλία. Κατέκτησε την πρώτη του νίκη στη νέα κατηγορία, ήταν σταθερά στο βάθρο και στους δύο κρίσιμους αγώνες που εγκατέλειψε είχε προλάβει να δείξει την ταχύτητα και τη μαχητικότητα του. Ήταν μια πολύ καλή χρονιά, όχι μόνο σε αποτελέσματα αλλά και σε ανθρώπινο επίπεδο, στις σχέσεις του με τους συνεργάτες και τους υποστηρικτές του. Έτσι, ο σχεδιασμός της νέας χρονιάς ξεκίνησε πολύ νωρίς αφού όλοι όσοι συνέβαλλαν στις επιτυχίες του 2011 έδειξαν απίστευτη διάθεση να συνεχίσουν και να καταφέρουν ακόμα περισσότερα το 2012 συμμετέχοντας και πάλι στην κατηγορία Over του Ιταλικού Πρωταθλήματος Kartgrandprix. Ο Andrea Giacobbi επικεφαλής της ομάδας Rubicone Corse-Kartfriends, πιστεύοντας στις δυνατότητες του Άγγελου Σταθακόπουλου, έκανε έγκαιρα γνωστή την πρόθεση του να τον στηρίξει ακόμα περισσότερο το 2012 ώστε να καταφέρει να συμμετέχει σε όλους τους αγώνες. Κάτι τέτοιο δε θα ήταν δυνατό χωρίς την υποστήριξη της Superfast Ferries αφού πρόκειται για ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει τους 9 αγώνες του Ιταλικού Πρωταθλήματος και το 3ο International Kartgrandprix Trophy, τον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η εμπιστοσύνη και η υποστήριξη της Supefast Ferries ανανεώθηκε για 7η συνολικά χρονιά, πατώντας στις γερές βάσεις που χτίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια με αμοιβαία εμπιστοσύνη και άψογη συνεργασία. Η βασική αλλαγή στην προσπάθεια του Άγγελου Σταθακόπουλου τη νέα χρονιά, είναι σε επίπεδο εξοπλισμού. Μετά από μια πολύ επιτυχημένη χρονιά με σασί Spirit, το 2012 θα συμμετέχει με σασί Birel. Πρόκειται για μία από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής σασί και ειδών kart που μετρά 53 χρόνια εμπλοκής στο χώρο του αγωνιστικού kart και 29 Παγκόσμιους τίτλους. Σε επίπεδο κινητήρων, θα γίνει ανανέωση χρησιμοποιώντας όμως πάντοτε τους κινητήρες BMB που απαιτούνται για τη συμμετοχή στο ενιαίο αυτό πρωτάθλημα. Πρώτος αγώνας για φέτος, στο Castelletto di Branduzzo, στις 26 Φεβρουαρίου εκεί όπου πέρσι κατέκτησε την 3η θέση στον εναρκτήριο αγώνα του Ιταλικού πρωταθλήματος και πρωταγωνίστησε κάνοντας κορυφαίους χρόνους στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Οι αγώνες θα μεταδίδονται και φέτος ζωντανά από το δορυφορικό κανάλι 515 του Sky και από το site του θεσμού, www.bmbengines.com στο οποίο θα υπάρχει live Timing για ζωντανή παρακολούθηση χρόνων σε ελεύθερα και χρονομετρικά δοκιμαστικά, το προκριματικό σκέλος και τον τελικό αγώνα.


«Δε μπορώ να περιγράψω πόσο χαρούμενος είμαι με τις προοπτικές της νέας χρονιάς. Η Superfast Ferries μου δίνει και πάλι τη δυνατότητα να συμμετέχω αποκλειστικά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, για 5η συνεχόμενη χρονιά. Ο Andrea Giacobbi προσωπικά και η ομάδα Rubicone Corse-Kartfriends μου δίνουν απίστευτες δυνατότητες σε επίπεδο εξοπλισμού και υποστήριξης κι έτσι θα μπορέσω να συμμετέχω και στους 9 αγώνες του πρωταθλήματος διεκδικώντας και πάλι τη συμμετοχή μου στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η μεγάλη πρόκληση για φέτος είναι ότι θα συμμετέχω με σασί της κορυφαίας κατασκευάστριας Birel καθώς και το ότι συμμετέχοντας σε όλους τους αγώνες θα μπορέσω να διεκδικήσω και πάλι μια θέση στην τελική εξάδα του θεσμού. Το 2011 τερμάτισα 5ος και είναι πραγματικά τιμή για μένα να βραβεύομαι από τους διοργανωτές στη γιορτή που διοργάνωσαν στη Monza, την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου. Ήταν μια καλή ευκαιρία πηγαίνοντας σε αυτήν τη γιορτή να παραλάβω και τον νέο μου εξοπλισμό, έστω και μία εβδομάδα πριν το πρώτο αγωνιστικό ραντεβού. Δυστυχώς δεν τα κατάφερα κι έτσι θα συναντήσω το καινούριο kart μία μέρα πριν τον αγώνα. Ευτυχώς γνωρίζω την πίστα, έχω καλά αποτελέσματα εκεί και δουλεύοντας όπως πάντα μεθοδικά και έχοντας τη βοήθεια του αδελφού μου, του Andrea και του Claudio αλλά και ολόκληρης της ομάδας, είμαι αισιόδοξος ότι μπορώ να ξεκινήσω δυνατά τη νέα αγωνιστική χρονιά! Στόχος μου είναι σε κάθε αγώνα να βρίσκομαι μέσα στην πρώτη πεντάδα και να συζητούν όλοι για το ασπροκόκκινο Superfast Kart με το νούμερο 28.»

Η προσπάθεια του Άγγελου Σταθακόπουλου υποστηρίζεται για 7η χρονιά από τη Superfast Ferries που διαθέτει στόλο 5 υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που δραστηριοποιούνται μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και Πειραιά-Ηρακλείου και είναι μέλος της Attica Group προσφέροντας σύγχρονες και υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και την ομάδα Birel Rubicone Corse Kartfriends.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Η PIRELLI ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ MINI CHALLENGE ΣΤΟ BRANDS HATCH

Η Ιταλική φίρμα ελαστικών Pirelli, επίσημος προμηθευτής της Formula 1, έδωσε δυναμικά το παρών στην Ημέρα Τύπου του MotorSport Vision Racing στο Brands Hatch την περασμένη Τρίτη, εν όψει της συμμετοχής της για πρώτη φορά στο MINI Challenge.

Αρκετοί πρωτοκλασάτοι οδηγοί έκαναν επίδειξη των αυτοκινήτων τους στο συγκεντρωμένο πλήθος των εκπροσώπων του Τύπου και άλλων προσκεκλημένων ανάμεσα στους οποίους ο πρώην Πρωταθλητής του MINI Challenge Lee Allen με ένα MINI John Cooper Works με λογότυπα της Pirelli, και ο Chris Panayiotou. Οι οδηγοί του MINI είχαν για πρώτη φορά την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ελαστικά Pirelli για φέτος – και φάνηκαν ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις τους σε υγρό και στεγνό καιρό.

Οι συνθήκες ήταν υγρές τις πρωινές ώρες στο Brands Hatch – πρώην πίστα διεξαγωγής του Βρετανικού Grand Prix – επιτρέποντας στους οδηγούς του MINI να δοκιμάσουν το ελαστικό βροχής Pirelli 225/625-17 WH wet και το slick 225/625-17 DH καθώς η πίστα στέγνωσε το απόγευμα. Υπάρχουν δύο κατηγορίες στο MINI Challenge: η ‘turbocharged JCW’ class και η ‘Club’ class. Το ενδιάμεσο ελαστικό Pirelli RX5 15-ιντσών χρησιμοποιείται και στην Club class.

Το σιρκουί Indy του Brands Hatch περιέχει παρατεταμένες στροφές όπως η συναρπαστική Paddock Hill, από τις πιο διάσημες στο Βρετανικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, και κλειστά και τεχνικά τμήματα όπως η φουρκέτα Druids. Έτσι οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να διαπιστώσουν τις επιδόσεις των ελαστικών Pirelli σε ποικίλες συνθήκες, ενώ το συμπέρασμα ήταν ομόφωνα θετικό. Ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος πραγματοποιείται στο Silverstone στις 14 Απριλίου.

Ο Paul Harvey, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας προώθησης της σειράς, Total Track, δήλωσε: «Οι οδηγοί δήλωσαν ικανοποιημένοι με την πρώτη γεύση που πήραν από τα ελαστικά Pirelli, σε ό,τι αφορά την πρόσφυση, τις επιδόσεις και την αντοχή. Τόσο σε υγρές όσο και σε στεγνές συνθήκες, τα ελαστικά έδωσαν πολλές πληροφορίες, αν και σε δυσχερείς συνθήκες: μέχρι χθες φτυαρίζαμε το χιόνι από το pit lane! Αναμένουμε ακόμα πιο συναρπαστικούς αγώνες φέτος καθώς ξεκινάμε αυτή τη σημαντική νέα συνεργασία με την Pirelli που ενώνει δύο εμβληματικές μάρκες.

Ο Υπεύθυνος Αγωνιστικού τμήματος της Pirelli στη Βρετανία, Carl Naylor δήλωσε: «Ήταν θαυμάσιο ξεκίνημα της σεζόν του MINI Challenge με την Ημέρα Τύπου στο Brands Hatch, που έδωσε την ευκαιρία στους αγωνιζόμενους να δοκιμάσουν τα φετινά ελαστικά τους. Με χαρά καλωσορίζουμε το ΜΙΝΙ brand στην οικογένεια Pirelli: έναν κατασκευαστή που η Pirelli εφοδιάζει με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ). Τα MINI ανέκαθεν είχαν αναπόσπαστο ρόλο στη Βρετανική αγωνιστική σκηνή και η νέα κατηγορία είναι σημαντική προσθήκη στη γκάμα των αγωνιστικών δραστηριοτήτων μας».

Στα Μέγαρα έγινε το Memorial 2012 που διοργάνωσαν οι Σ.Ο.Α.Α και Σ.Β.Ο.Α. | Pro.com.gr

Στα Μέγαρα έγινε το Memorial 2012 που διοργάνωσαν οι Σ.Ο.Α.Α και Σ.Β.Ο.Α. | Pro.com.gr