Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

FORMULA ONE & PIRELLI: ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 2014


Όπως εξηγεί ο Paul Hemberyο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli«Κάθε χρόνο, δημοσιεύουμε τους αριθμούς που διαμορφώνουν την ιστορία  της σεζόν μας στη Formula 11Πέρσι, αντιμετωπίσαμε τη μεγαλύτερη πρόκληση από τότε που ξεκίνησε η εμπλοκή μας στο σπορ, λόγω μιας εντελώς νέας γενιάς μονοθεσίων με διαφορετικά χαρακτηριστικά από πριν. Παρόλα αυτά, πετύχαμε όλους τους στόχους μας όπως να συμβάλλουμε στη διεξαγωγή συναρπαστικών αγώνων, στις άφθονες ευκαιρίες προσπέρασης, στις ποικίλες επιλογές στρατηγικών και σε ένα μέσο όρο δύο pit stops ανά μονοθέσιο σε κάθε grand prixπαρά τους πολλούς άγνωστους παράγοντες για όλουςΤα φετινά ελαστικά θα είναι εξελιγμένες εκδόσεις των ελαστικών του 2014, και ένα  μόνο θα είναι εντελώς νέοτο supersoftτο οποίο έχει φρέσκια πίσω δομή και γόμα. Η γκάμα του 2015 θα παρουσιαστεί στη Jerez σε μερικές ημέρες, αλλά μέχρι τότε, ας απολαύσουμε μία ανασκόπηση της σεζόν του 2014 από την πλευρά των ελαστικών.»

 

 

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Συνολικός αριθμός ελαστικών που προμηθεύσαμε το 2014: 38.168
Από αυτά32.772 ήταν για αγώνες και 5.396 για δοκιμές
Από αυτά τα 38.168 ελαστικά26.364 ήταν slick και 11.804 ελαστικά βροχής
Συνολικός αριθμός ελαστικών που πραγματικά χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες:20.028από αυτά 17.844 ήταν slick και 2.184 ελαστικά βροχής
Συνολικός αριθμός ελαστικών που ανακυκλώθηκανόλα

 

PIT STOPS

Συνολικός αριθμός pit stops817 (από αυτάήταν ποινές drive-through και 3ήταν ποινές stop & go). Μέσος όρος 43 ανά αγώνα και 2.02 ανά πιλότο/αγώνα
Ο υψηλότερος αριθμός pit stops σε έναν αγώνα79 στο Ιαπωνικό Grand Prix
Ο χαμηλότερος αριθμός pit stops σε έναν αγώνα23 στο Ιταλικό και το ΡωσικόGrand Prix

 

ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ

Συνολικός αριθμός προσπεράσεων636(*)  μέσος όρος 33 ανά αγώνα
Ο υψηλότερος αριθμός προσπεράσεων σε στεγνό αγώνα65 στο ΓερμανικόGrand Prix
Ο υψηλότερος αριθμός προσπεράσεων σε βρεγμένο αγώνα49 στο ΟυγγρικόGrand Prix (όλοι ξεκίνησαν με Intermediateμετά άλλαξαν σε slick)
Ο χαμηλότερος αριθμός προσπεράσεων σε ένα στεγνό αγώναστο Grand Prixτου Μονακό

 

(*) Κριτήρια προσπέρασης: κάθε αλλαγή θέσης κατά τη διάρκεια του αγώνα (εξαιρείται ο πρώτος γύρος) μέχρι τη γραμμή τερματισμού. Εξαιρούνται οι προσπεράσεις πιλότων που βρίσκονται ένα γύρο πίσω (lapping), οι προσπεράσεις ανάκτησης γύρου λόγω εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας (unlapping) και οι προσπεράσεις οδηγών που αντιμετωπίζουν μηχανικές βλάβες (π.χ.: όλες οι προσπεράσεις του Rosberg στο AbuDhabi).

 

 

 

ΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ

Ο μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάςΣιγκαπούρηώρεςλεπτά04.795δευτερόλεπτα
Ο μικρότερος αγώνας της χρονιάςΙταλίαώρα19 λεπτά10.236 δευτερόλεπτα
Υψηλότερος αριθμός kms σε κάθε γόμα Pirelli:

 

Hard - Bottas (3,544 km)

Medium - Hamilton (8,230 km)

Soft - Gutierrez (7,011 km)

Supersoft - Perez (2,846 km)

Intermediate - Hamilton (1,142 km)

Wet - Hamilton (469 km)

 

Υψηλότερη ταχύτητα που πέτυχε ελαστικό P Zero Formula One το 2014: 362,1kph (Daniel Ricciardo στο Ιταλικό Grand Prix)
Υψηλότερος αριθμός ταχύτερων γύρων16 Nico Rosberg (σε αγώνες και 11 σε κατατακτήριες δοκιμές)
Υψηλότερος συνολικός αριθμός γύρων στην πρώτη θέση με ελαστικά Pirelli495(Lewis Hamilton)
Αριθμός αγώνων στον οποίο καταρρίφθηκε το ρεκόρ της pole position(NicoRosberg στο Grand Prix Βραζιλίας)
Αριθμός αγώνων στον οποίο καταρρίφθηκε το ρεκόρ ταχύτερου γύρουκανένας

 

PIRELLI, FORMULA 1 TEAM ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ

Αριθμός ατόμων (μέσος όροςπου ταξίδεψε σε κάθε αγώνα55
Αριθμός διαφορετικών εθνικοτήτων στην Pirelli Formula 1 team10
Συνολικός αριθμός διαφορετικών γλωσσών που ομιλούνται από την PirelliFormula 1 team14
Συνολικός αριθμός notebooks που μοίρασε η Pirelli στο paddock1.900
Προσκεκλημένοι του Paddock Club1.200
Συνολικός αριθμός καπέλων podium Pirelli που πουλήθηκαν11.000

 

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ PIRELLI 2014

Συνολικός αριθμός γευμάτων που σερβιρίστηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίαςτης Pirelli (συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών): 14.800
Λίτρα νερού που καταναλώθηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας της Pirelli:8.000
Ποσότητα ζυμαρικών που μαγείρεψε ο σεφ της Pirelli700
Πίτσες που έφτιαξε ο σεφ της Pirelli400
Αριθμός διαφορετικών συνταγών επιδορπίων που φτιάχτηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας της Pirelli40
Αριθμός επιδορπίων που καταναλώθηκαν στις εγκαταστάσεις φιλοξενίας τηςPirelli7.000

 

 

Η PIRELLI ΣΤΗ FORMULA 1 (ΑΠΟ ΤΟ 1950)

Αγώνες280
Νίκες121
Pole positions: 124
Πόντιουμ370
Ταχύτερη γύροι128
Τίτλοι οδηγών9
Τίτλοι ομάδων4

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Συνολικός αριθμός οδηγών οι οποίοι χρησιμοποιούν ελαστικά Pirelli Formula 1 από το 2010: 96 (συμπεριλαμβανομένων τρίτων και νεαρών οδηγών)
Συνολικός αριθμός χιλιομέτρων που καλύφθηκαν με όλες τις γόμες P Zero το2014 (αγώνες και δοκιμές): 339.213 (εξαιρούνται τα πρωτότυπα που χρησιμοποιήθηκαν σε δοκιμές)
Ανά γόμα: Hard 46.098 Medium 120,969 Soft 116.717 Supersoft 34.422Intermediate 15.690 Wet 5.317
Απόσταση που καλύφθηκε σε δοκιμές (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα GP) το 2014: 69.171 kms
Απόσταση που καλύφθηκε σε αγώνες (GP) το 2014: 106.216 kms
Αριθμός ταχύτερων γύρων (σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνες) από τον παγκόσμιο πρωταθλητή: 14 (σε αγώνες και σε κατατακτήριες δοκιμές)
Η πιο αργή νικηφόρα μέση ταχύτητα (σε στεγνό αγώνα) ελαστικού P Zero F1:142.801 kph (Nico RosbergMonaco GP)  
Η χαμηλότερη θερμοκρασία πίστας στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli:19 C0 στο Κινεζικό Grand PrixΗ χαμηλότερη θερμοκρασία πίστας που καταγράφηκε με τα μονοθέσια F1 στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου ήταν επίσης στην Κίνα15 C0
Η υψηλότερη θερμοκρασία πίστας στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli:49 C0 στο Grand Prix Βραζιλίας. Η υψηλότερη θερμοκρασία πίστας που καταγράφηκε με τα μονοθέσια F1 στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου ήταν επίσης στη Βραζιλία: 57 C0
Η χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικά Pirelli17 C0 στο Βελγικό Grand PrixΗ χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος που καταγράφηκε με τα μονοθέσια F1 στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου ήταν επίσης στο Βέλγιο12 C0)
Η υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος στην οποία αγωνίστηκαν τα ελαστικάPirelli35 C0 στο Grand Prix Μαλαισίας. Η υψηλότερη περιβάλλοντος που καταγράφηκε με τα μονοθέσια F1 στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου ήταν στη Γερμανία: 37 C0)