|
Μέση
|
Μαλακή
|
Πρώτος
|
Bot 1:40.896s
|
Kvy 1:42.022s
|
Δεύτερος
|
Ros 1:41.360s
|
Hul 1:42.685s
|
Τρίτος
|
Ham 1:41.606s
|
Mas 1:42.879s
|
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014
F1: Η νίκη στον Hamilton το πρωτάθλημα στη Mercedes
Χωρίς ηττημένους η αυτοκινητιστική «μάχη του Μαραθώνα»
Οργανωτικά άρτιο και συναρπαστικό σε εξέλιξη το «6th Olympic Classic Tour Rally– Marathon Cup» ανήκει από σήμερα το απόγευμα στην ιστορία. Ο διεθνής αγώναςRegularity Rally εκκίνησε την Παρασκευή 10/10 από την αφετηρία του κλασσικού Μαραθωνίου δρόμου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 12/10 το απόγευμα στο γραφικό λιμάνι της Νέας Μάκρης.
Και στις δύο Τελετές πλήθος φίλων των ιστορικών αυτοκινήτων χειροκρότησαν όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα, ενώ ο Δήμαρχος Μαραθώνα κ. ΗλίαςΨινάκης, έδωσε τη δική του ξεχωριστή «showbiz» πινελιά σε μια διοργάνωση που δεν αποτελεί μια απλή αγωνιστική εκδήλωση, αλλά ένα διεθνές πολιτιστικό γεγονόςπου τιμά και διαφημίζει τη χώρα μας σε όλη την Ευρώπη.
«Θα το ξανακάνουμε, και μάλιστα ακόμη καλύτερο», υποσχέθηκε ο Δήμαρχος, ευχαριστώντας όλα τα στελέχη της διοργάνωσης, όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Χρήστο Αποστολίδη, ο οποίοςόχι μόνο σχεδίασε για πολλοστή φορά έναν άψογο αγώνα, αλλά είχε την ιδέα να τον συνδέσει με τον Μαραθώνα, μια από τις πλέον διάσημες περιοχές της Αττικής καιτης Ελλάδας.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως όλες τις εκδηλώσεις που συνδέονται με τον αγώνα (Εκκίνηση, Τερματισμός, Απονομή), τίμησαν με την παρουσία τους, εκτός του ΗλίαΨινάκη, όλα τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης (ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Μαραθώνακ. Σπύρος Λιβαθινός, ο Πρόεδρος της Δ.Κ. Μαραθώνα κ. Άγγελος Λένας, οΠρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δ. Μαραθώνα κ. ΑλέξανδροςΣόμογλου, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, τοπικοί σύμβουλοι, κ.ά.), εκπρόσωποι των χορηγών εταιριών «Dromeas» και «Shell», οι Εθελοντές της ΕΜΑΡ του Μαραθώνα, καθώς και εκατοντάδες θεατές. Και δεν είναι τυχαίο γιατί, όλη αυτή η αμέριστη συμπαράσταση της τοπικής και κοινότητας, αποδεικνύει τη θέληση όλων για ευρύτερη και μακρόβια συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά το νυχτερινό «βάπτισμα του πυρός» της Παρασκευής που περιελάμβανε μία Ειδική Διαδρομή με τρεις χρονομετρήσεις, τα πληρώματα διαγωνίστηκαν το Σάββατο και την Κυριακή σε μια δύσκολη και επίπονη γιαάνθρωπο και μηχανές διαδρομή συνολικού μήκους 500 χιλιομέτρων που περιελάμβανε 33 χρονομετρήσεις (!), σε όλο σχεδόν το επαρχιακό οδικό δίκτυο τηςΒορειοανατολικής Αττικής, καθώς και κάποια τμήματα της Βοιωτίας και τηςΕύβοιας. Σχεδόν από το πρωί του 2ου Σκέλους του αγώνα οι πολύπειροι ΓιάννηςΚατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911, 1965) κατάφεραν να αναρριχηθούν στην πρώτη θέση της κατάταξης. Οδηγώντας με τη γνωστή τους σταθερότητα και με ελάχιστα λάθη κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στη 1η θέση, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Φαίνεται πως φέτος είναι η χρονιά τους, αφού ήταν οι ίδιοι που πριν λίγους μήνες θριάμβευσαν και στο ΙστορικόΡάλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Ιταλοί PaoloMarcattilj - Francesco Giammarino (VW Beetle Cabrio, 1970), δεδηλωμένοι πλέον φιλέλληνες, οι οποίοι βρίσκονται μια ανάσα από το Ευρωπαϊκό Τίτλο της FIA«Trophy for Historic Regularity Rallies», θεσμό στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Olympic Classic Tour Rally. Οι συνήθεις …ύποπτοι, Γιώργος Δελαπόρτας -Δημοσθένης Παπαγιαννόπουλος (Alfa Romeo GTV 2000, 1973), οι άνθρωποι δηλαδή που μαζί με τους Marcattilj - Giammarino και Κατσαούνη – Μανσόλα,πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο, ολοκλήρωσαν τις θέσεις τους βάθρου.
Με ελάχιστες διαφορές –μια ακόμη ένδειξη του αδυσώπητου συναγωνισμού- την εξάδα συμπληρώνουν οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini, 1978),Θόδωρος Χαδιώς – Γιώργος Κίκιζας (Porsche 911 Carrera RS, 1972) και ΓιώργοςΝτανάκας – Δημήτρης Καραδήμας (Porsche 911 E Targa, 1973).
Είναι σίγουρο, λοιπόν, πως με όσα είδαμε φέτος στην πανέμορφη αυτή περιοχή της Βορειοανατολικής Αττικής, ο Μαραθώνας από τώρα και στο εξής δεν θα συνδέεται μόνο με τη επική νίκη των Ελλήνων ενάντια στους Πέρσες και/ή τον Μαραθώνιο δρόμο, αλλά και με το «Olympic Classic Tour Rally», το οποίο μάλιστα του χρόνουπιθανόν να μην είναι μόνο αγώνας ακριβείας, αλλά και ταχύτητας.
Δεύτερος συνεχόμενος τίτλος για Marquez με Repsol Honda RC213V
Ο 21-χρονος αναβάτης από την Cervera της Ισπανίας, πρωταθλητής της κατηγορίας 125cc και της κατηγορίας Moto2 κέρδισε το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της μεγάλης κατηγορίας, ξεπερνώντας το ρεκόρ του Mike Hailwood που είχε από το 1963.
Ο φετινός τίτλος που ήρθε τρεις αγώνες πριν το τέλος του Πρωταθλήματος ήταν αποτέλεσμα 11 νικών στους 15 πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος και ο ταχύτερος γύρος σε 10 αγώνες. Η επιτυχία αυτή έφερε τη Honda πιο κοντά στην κατάκτηση του 4ου συνεχόμενου τίτλου στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών με την Honda V4 RC213V MotoGP. Ο Marquezκέρδισε τους 10 πρώτους αγώνες στη σειρά χωρίς καμία διακοπή και την ενδέκατη νίκη του στο δωδέκατο αγώνα της χρονιάς στο Βρετανικό grand Prix
O δεύτερος αναβάτης της ομάδος Dani Pedrosa (Repsol Honda RC213V) τερμάτισε στην τέταρτη θέση του αγώνα μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον τρίτο αναβάτη, σε έναν αγώνα που πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλές καιρικές συνθήκες, εμπρός από ένα πλήθος θεατών που άγγιξε τις 42,856. Η θέση αυτή δίνει μεγάλες πιθανότητες στον Pedrosa να τερματίσει στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος και στη Honda να τερματίσει στην 1η -2ηθέση.
O Pedrosa στο Ιαπωνικό grand prix ξεκίνησε από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης αλλά έπεσε στην έκτη θέση στο τέλος του πρώτου γύρου και κατάφερε να ανέβει στην Τρίτη θέση στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Μετά τον Marquez, o Pedrosa είναι ο δεύτερος αναβάτης τηςHonda που κέρδισε πρώτη θέση στο φετινό πρωτάθλημα, στο Czech Republic Grand Prix, ενώ οι γνώσεις και η μεγάλη του εμπειρία σε αγώνες του MotoGP του έδωσαν τη δυνατότητα να τερματίσει σε οκτώ αγώνες στις πρώτες τρεις θέσεις. Ενώ η πρώτη θέση του Marquesείναι ήδη εξασφαλισμένη ο Pedrosa βρίσκεται σε ισοβαθμία με το Rossi με 230 βαθμούς και τρεις βαθμούς εμπρός από τον Lorenzo.
O επόμενος αγώνας του Πρωταθλήματος είναι το Australian Grand Prix στην πίστα του PhilipIsland στις 19 Οκτωβρίου 2014.
Ο πρωταθλητής Marc Marquez, Repsol Honda μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε: «Σήμερα μετά από σκληρή προσπάθειαέφτασε η στιγμή να απολαύσω το δεύτερο τίτλο. Σε αυτό τον αγώνα είχα ένα πολύ ξεκάθαρο στόχο να βρεθώ εμπρός από τον Valentino και τον Dani, καθώς δεν με ένοιαζε η θέση τερματισμού των υπολοίπων αναβατών. Θέλω να αφιερώσω αυτό τον τίτλο στους ανθρώπους που με βοήθησαν, ειδικότερα την οικογένεια μου και την ομάδα μου, που αποτελεί το θεμέλιο όλης αυτής της μεγάλης επιτυχίας.”
Ο δεύτερος οδηγός της Honda , Dani Pedrosa που τερμάτισε στην 4η θέση δήλωσε: «δεν ήμουν πολύ γρήγορος στο ξεκίνημα του αγώνα με αποτέλεσμα να χάσω δύο με τρία δευτερόλεπτα στο ξεκίνημα. Ωστόσο στη συνέχεια βρέθηκα σε πολύ καλύτερη θέση καθώς κατάφερα να κάνω καλούς χρόνους και να μειώσω την απόσταση από τους πρώτους αναβάτες. Θέλω να συγχαρώ το Marc και την ομάδα του καθώς πραγματοποίησαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και του αξίζει ο τίτλος.»