Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

FIA: Σημαντικές αποφάσεις

Στη συνάντηση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ), που πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιουνίου στο Παρίσι , ελήφθησαν οι μεταξύ άλλων οι ακόλουθες αποφάσεις :

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επανέλαβε την πρόθεσή του να καταστήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμού πιο προσιτό σε όλες τις κατηγορίες.


-FIA Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1

Κατόπιν αιτήσεώς τους, η FIA έχει ενεργές συζητήσεις με τις ομάδες σχετικά με τον έλεγχο του κόστους και τις τυχόν τροποποιήσεις των τεχνικών κανονισμών που προκύπτουν από τον περαιτέρω περιορισμό των δαπανών. Το πλαίσιο-προτάσεων θα υποβληθεί στο ΠΣΜΑ προς ψηφοφορία πριν από τις 30 Ιουνίου. Η πρόθεση είναι να συμβάλουν όλες οι ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα με δίκαιο και ισότιμο τρόπο.

Όσον αφορά στη συμφωνία ‘’Concorde’’, βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ της FIA και του κατόχου των εμπορικών δικαιωμάτων, εποικοδομητικές συζητήσεις. Πρόθεση και των δύο πλευρών είναι η οριστικοποίηση της συμφωνίας τις προσεχείς εβδομάδες. Αποφασίστηκε επίσης ότι η προθεσμία για το κλείσιμο των συμμετοχών του 2013 πρέπει να αναβληθεί έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

-FIA Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Μετά από συζητήσεις με τους ενδιαφερόμενους φορείς του FIA World Rally Championship σχετικά με το ημερολόγιο 2013, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε το χρονοδιάγραμμα που προτείνεται από την Επιτροπή WRC. Εκδηλώσεις θα φιλοξενηθούν στις εξής χώρες:

-Αργεντινή
-Αυστραλία
-Φινλανδία
-Γαλλία
-Γερμανία
-Μεγάλη Βρετανία
-Ελλάδα
-Ιταλία
-Μεξικό
-Μόντε Κάρλο
-Πορτογαλία
-Ισπανία, και
-Σουηδία.

Οι ημερομηνίες θα υποβληθούν σε μεταγενέστερο χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη τα ημερολόγια των άλλων πρωταθλημάτων της FIA υπόψη ώστε να αποφευχθεί, στο μέτρο του δυνατού, ‘’συγκρούσεις’’ ημερομηνιών.

Τα υποψήφια ράλι για το ημερολόγιο 2014, πρέπει να εξασφαλίσουν τις εκδηλώσεις τους ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις αγώνα WRC. Τα ράλι. Βραζιλίας και Νότιας Αφρικής έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους.

Μετά την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προώθηση του WRC, μετά από αξιολόγηση προσφορών, η τελική σύσταση θα παρουσιαστεί στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Με άμεση ισχύ, οι Προτεραιότητας 1, 2 και 3 οδηγοί επιτρέπεται να επαναχρησιμοποιούν τα ελαστικά κατά τη διάρκεια μιας ειδικής σε άσφαλτο. Ωστόσο, η περαιτέρω χρήση τους θα επιτρέπεται μόνο αν το βάθος του προφίλ του πέλματος είναι τουλάχιστον 1,6 χιλ.


Η FIA θα επιδιώξει μεγαλύτερη συμμετοχή στο παγκόσμιο και περιφερειακό ράλι και πρόκειται να εργαστούν για τη θέσπιση περισσότερης ευελιξίας για τους τεχνικούς κανονισμούς, προκειμένου να είναι σε θέση να προσελκύσει περισσότερες ομάδες και συμμετοχές.

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Στο 2013 "κοιτάζει" το Ράλλυ Ακρόπολις

Με το βλέμμα στην επόμενη χρονιά βρίσκεται από σήμερα και επίσημα το Ράλλυ Ακρόπολις, αφού λίγο νωρίτερα, σε συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA που έλαβε χώρα στο Παρίσι, ανακοινώθηκαν οι 13 χώρες που θα συνθέσουν το Πρωτάθλημα του επόμενου έτους, αναμεσά τους και η Ελλάδα.
Το συμβούλιο έβαλε τέλος στα σενάρια που έκαναν λόγο για είσοδο νέων χωρών στο Πρωτάθλημα και συγκεκριμένα της Νοτίου Αφρικής και της Βραζιλίας, οι οποίες θα κληθούν πρώτα να διοργανώσουν αγώνα σαν υποψήφιες για την ενταξή τους το 2014.
Απο εκεί και πέρα, το 2013 θα είναι μια "επανάληψη" της φετινής χρονιάς, με μόνη αλλαγή τη διεξαγωγή του Ράλλυ Αυστραλίας στη θεση αυτού της Νέας Ζηλανδίας, κάτι που ούτως η άλλως ίσχυε και τα προηγούμενα χρόνια.
Με τις ημερομηνίες διαξαγωγής των αγώνων να αναμένεται να ανακοινωθούν μόλις οριστικοποιηθούν και άλλα πρωταθλήματα, οι χώρες στις οποίες θα "ταξιδέψει" το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2013, με αλφαβητική σειρά είναι οι εξής: Αργεντινή, Αυστραλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Μεξικό, Μεγάλη Βρετανία, Μόντε Κάρλο, Πορτογαλία, Σουηδία, και Φινλανδία.

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

10η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ


Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α. ( Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας ) διοργανώνει την << 10η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ >> Αγώνα Αυτοκινήτων του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2012.Με την ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ της FORD LAZANAS, των χορηγών επικοινωνίας ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ 94,0 - ΡΑΔΙΟ ΩΜΕΓΑ 90,0 –PATRA TV– ΣΚΑΪ 89,4 – YES FM 91,2 - EΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΝΩΜΗ - PERITROXON.GR - 6THGEAR.GR - PATRASEVENTS.GR

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ
ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΑΓΓΑΡΑ



ΠΟΣΟ ΠΕΝΤΕ (5) ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ
ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.

Η Ανάβαση θα γίνει στις 23 – 24 Ιουνίου 2012, για 10η χρονιά στην όμορφη Αιγείρα ( Δημοτικό Διαμέρισμα Αιγών ). Το μήκος της διαδρομής είναι 3.150 μέτρα και είναι, κατά γενική ομολογία των Aαγωνιζομένων, πολύ τεχνική Aνάβαση.
Η θέα του Κορινθιακού κόλπου είναι εκπληκτική, ο Αρχαιολογικός χώρος, η διαδρομή, προσφέρουν μοναδική ευκαιρία για ένα ιδανικό Σαββατοκύριακο.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές στο γραφείο της Λέσχης ΗΡΑΣ 17 – ΠΑΤΡΑ στα τηλέφωνα 2610 – 437133 & 2610 - 221527, FAX 2613 – 008272 & 2610 221472 και στα κινητά 6948-460330 & 6948 460332 μέχρι την Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012 και ώρα 22:00.
Η οργανωτική επιτροπή προτρέπει και προσκαλεί τους φίλους θεατές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, να παρακολουθήσουν τον αγώνα, με έγκαιρη προσέλευση και θυμίζοντας τους ότι στην διαδρομή έχουν κατασκευαστεί πάρκινγκ για περίπου 2500 αυτοκίνητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-06-2012                                      18:00-20:00 (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Ε. Ε)
ΣΑΒΒΑΤΟ 23 – 06 – 2012
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ              ΩΡΑ              08:00–10:30
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ   ΩΡΑ                        10:45
ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ   ΩΡΑ                        11:00      
ΚΥΡΙΑΚΗ 24 –06 –2012
ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΑ                               ΩΡΑ                        09:30
ΑΠΟΝΟΜΕΣ                                       ΩΡΑ                        15:00
Η προσπάθεια που γίνεται είναι πολύ μεγάλη. Η Οργανωτική Επιτροπή της ΦΙΛ.Μ.Π.Α. πιστεύει ότι παρά τις δυσκολίες, θα καταφέρει για μια ακόμη φορά να διοργανώσει ένα διαφορετικό Αγώνα υψηλού επιπέδου.

Για την Οργανωτική Επιτροπή

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΑ ΦΙΛΜΠΑ
                                             ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΠΕΤΕΝΑΚΗΣ
                                           (τηλ. Επικοινωνίας 6948-460330)

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ο HAMILTON ΕΓΙΝΕ Ο ΕΒΔΟΜΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΤΑ ΑΓΩΝΩΝ

Χρησιμοποιώντας στρατηγική δύο pit stop, ο Lewis Hamilton της McLaren έγινε ο έβδομος νικητής σε σύνολο επτά grand prix φέτος προσπερνώντας τον Sebastian Vettel της Red Bull και τον Fernando Alonso της Ferrari στους τελευταίους οκτώ γύρους και σημειώνοντας μία θεαματική νίκη με διαφορά 2,5 δευτερολέπτων. Ο Hamilton ηγείται τώρα της κατάταξης των οδηγών με πλεονέκτημα δύο βαθμών: πρόκειται για την έκτη αλλαγή στην κορυφή του πίνακα σε επτά αγώνες.

Ο οδηγός της Lotus, Romain Grosjean, έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη δεύτερη θέση, εκμεταλλευόμενος άριστα μία στρατηγική ενός pit stop. Με τον Vettel να μπαίνει στα pits επτά γύρους πριν το τέλος και τον Alonso να μένει πίσω – αν και ακολουθούσε τη στρατηγική του Grosjean που ήρθε στα pits δύο γύρους νωρίτερα – ο Sergio Perez με Sauber ανέβηκε στο βάθρο για δεύτερη φορά φέτος κάνοντας ένα pit stop. Ο Μεξικανός, ωστόσο, υιοθέτησε αντίθετη μέθοδο από του Grosjean, ο οποίος ξεκίνησε με πολύ μαλακή γόμα και στη συνέχεια άλλαξε σε μαλακή. Οι τέσσερις πρώτοι πιλότοι απείχαν μεταξύ τους μόλις επτά δευτερόλεπτα στον τερματισμό, κάτι που επιβεβαιώνει και τον πολύ σφιχτό ανταγωνισμό του φετινού πρωταθλήματος.

Ο Hamilton, ο οποίος ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση, πήρε το πλεονέκτημα της pole position από τον Vettel στο 17ο γύρο μετά το πρώτο του pit stop – αν και η Red Bull έβαλε τον Vettel στα pits ένα γύρο νωρίτερα όντας στην πρώτη θέση.

Ωστόσο, ο Alonso προσπέρασε με τον ίδιο τρόπο τον Hamilton, κάτι που δείχνει τη σημασία της στρατηγικής των pit stop καθώς η πρώτη θέση άλλαζε χέρια μεταξύ των τριών πρώτων οδηγών. Αφού προσπέρασε τον οδηγό της Ferrari, ο Hamilton έκανε το τελευταίο του pit stop από την πρώτη θέση για να αλλάξει σε μαλακά ελαστικά 20 γύρους από το τέλος και έπεσε στην τρίτη: το προοίμιο ενός συναρπαστικού φινάλε.

Οι καιρικές συνθήκες στον αγώνα ήταν πολύ θερμότερες σε σχέση με εκείνες που επικράτησαν στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, με τις θερμοκρασίες στην πίστα να ξεπερνούν τους 40 βαθμούς και τις εξωτερικές να κυμαίνονται γύρω στους 27. Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες ξεκίνησαν με περιορισμένες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των ελαστικών στις υψηλότερες θερμοκρασίες κυρίως με το δεδομένο ότι ο περσινός αγώνας έγινε υπό καταρρακτώδη βροχή.

Όσο προχωρούσε ο αγώνας, οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας παρέμεναν σταθερές, ενώ τα φορτία καυσίμου μειώνονταν προσθέτοντας μία ακόμα μεταβλητή στους υπολογισμούς της στρατηγικής. Σπάνιο για τον Καναδά, το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν βγήκε καθόλου στην πίστα, κάτι που επίσης επέδρασε στη στρατηγική - αφού συνήθως λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό της.

Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με πολύ μαλακές γόμες, πλην των Jenson Button (McLaren), Kimi Raikkonen (Lotus), Nico Hulkenberg (Force India), Sergio Perez (Sauber), Pastor Maldonado (Williams) και Pedro de la Rosa (HRT). Ο Raikkonen έκανε το μεγαλύτερο stint με supersoft γόμα, 30 γύρους, ενώ ο Alonso κράτησε το σετ soft ελαστικών του για 51 γύρους.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Με τρεις Παγκόσμιους Πρωταθλητές να ξεκινούν από τις τρεις πρώτες θέσεις, προμηνυόταν ένας συναρπαστικός αγώνας. Προς το τέλος, είδαμε τον Lewis Hamilton να εκμεταλλεύεται την έξτρα ταχύτητα που κέρδισε από τη στρατηγική δύο pit stop και να προσπερνά τους αντιπάλους του. Πολλά συγχαρητήρια και στον πρώην οδηγό δοκιμών μας Romain Grosjean, που βρέθηκε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα από την κορυφή ακολουθώντας στρατηγική ενός pit-stop, ενώ θαυμάσια ήταν και η εμφάνιση του Sergio Perez προδίδοντας άριστη γνώση των ελαστικών. Αποτέλεσμα: ήταν ένα από τα πιο ‘νεανικά πόντιουμ’ που έχουμε δει στη F1, επιβεβαιώνοντας ότι το μέλλον του σπορ είναι σε ασφαλή χέρια. Με θερμότερες καιρικές συνθήκες και χωρίς αυτοκίνητα ασφαλείας, η μείωση της απόδοσης ήταν ίσως λίγο μεγαλύτερη από τις προσδοκίες κάποιων, με αποτέλεσμα τα ελαστικά του Alonso και του Vettel να χάνουν τις επιδόσεις τους προς τους τελευταίους γύρους, έχοντας διανύσει μεγάλα stints. Με την εφαρμογή αρκετών διαφορετικών στρατηγικών και το τρομερό κυνηγητό της πρώτης θέσης προς το τέλος του αγώνα, ήταν το συναρπαστικό φινάλε που όλοι ονειρευόμασταν».