Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ο 18χρονος Γιώργος Παπασταύρου αναβάτης της KOSMOCAR – EKO DUCATI TEAM


Έγινε στην πίστα των Μεγάρων ο 2ος γύρος δοκιμών της νεοσύστατης ομάδας “KOSMOCAR – EKO DUCATI TEAM”, για την επιλογή του αναβάτη που θα εκπροσωπήσει την “κόκκινη” ομάδα στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, καθώς και σε έναν Αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIV. Οι δύο που κάθισαν στη σέλα της Ducati Panigale 1199SSTK είναι ο Πρωταθλητής Κώστας Κοντομάρος και ο νικητής του Κυπέλλου της κατηγορίας ΟΡΕΝ 600cc Γιώργος Παπασταύρου. Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στη διαδρομή των δύο χιλιομέτρων της πίστας, λόγω της δυνατής βροχής των προηγούμενων ημερών, κατάφεραν να ολοκληρώσουν μια σειρά αρκετών γύρων, πάνω στην 1199SSTK που έκανε την πρώτη της εμφάνιση με τα χρώματα των χορηγών της ομάδας. Τα σλικ λάστιχα της Pirelli ανέβασαν θερμοκρασία και οι χρόνοι κατέβηκαν, ενώ και οι δύο δήλωσαν ότι διασκέδασαν ιδιαίτερα με την οδήγηση της Panigale.
Tο 2ο αυτό γύρο των δοκιμών παρακολούθησαν από κοντά, ο Γενικός Διευθυντής της Kosmocar  Στήβεν Σίρτης  ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Ducati Γιάννης Μυτιληνάκης και ο Marketing Manager της  Ducati Γιώργος Παγιατάκης, δείχνοντας το μεγάλο ενδιαφέρον της νέας αντιπροσωπείας της Ducati στη χώρα μας, για το αγωνιστικό τμήμα.
Τελικά η ομάδα επέλεξε τον 18χρονο Γιώργο Παπασταύρου για να την εκπροσωπήσει το 2013 στις πίστες και σε όλες τις εκδηλώσεις που θα βρεθεί η KOSMOCAR – EKO DUCATI TEAM.

Ο Γιώργος Παπασταύρου γεννήθηκε στις 28 Δεκεμβρίου του 1994 και οδήγησε μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά σε ηλικία 4 χρονών. Ασχολήθηκε αρχικά με το Μοτοκρός και ο πρώτος του επίσημος αγώνας ήταν αυτός της Κοζάνης το 2008, όπου τερμάτισε 5ος.

"Κόντρες" στο Auto Sprint Live

Με το πολύ σοβαρό ζήτημα των αυτοσχέδιων αγώνων θα ασχοληθεί το Auto Sprint Live απόψε στις 20:00 από τη συχνότητα του ART TV (πρώην Τηλεάστυ). Καλεσμένοι των Στράτου Φωτεινέλη και Νίκου Τσάδαρη θα είναι ένας αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας καθώς και δύο άνθρωποι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχουν περάσει από τη διαδικασία της "κόντρας" στους δρόμους, ο Κώστας Πατσουρέας και ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, γνωστός και ως "Καταραμένος".

Όπως κάθε εβδομάδα οι γραμμές επικοινωνίας για το κοινό θα είναι ανοιχτές για μισή ώρα ώστε να καταθέσει όποιος επιθυμεί την άποψή του, ενώ θα υπάρχει και η διαδικασία της κλήρωσης με πλούσια και χρηστικά δώρα.

Auto Sprint Live” κάθε Τετάρτη απόγευμα από τις 20:00 έως τις 21:00 ζωντανά στο ART TV.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Επίσημη Δοκιμή F1 στη Βαρκελώνη

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗ ΓΚΑΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ PIRELLI ΣΕ ΓΝΩΡΙΜΟ ΕΔΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Οι ομάδες πηγαίνουν στη Βαρκελώνη αυτή την εβδομάδα για τη δεύτερη τετραήμερη δοκιμή της χρονιάς. Τόπος διεξαγωγής είναι το Circuit de Catalunya, μία δημοφιλής πίστα δοκιμών λόγω ήπιων θερμοκρασιών όλο το χρόνο και μιας τεχνικής διάταξης που ευνοεί να δοκιμάζονται όλες οι παράμετροι μονοθεσίων και επιδόσεων. Η θεωρία λέει ότι εάν ένα μονοθέσιο είναι γρήγορο στη Βαρκελώνη, μπορεί να είναι γρήγορο στις περισσότερες πίστες. Και γι’ αυτό, οι ομάδες θα εντείνουν τις προσπάθειές τους το επόμενο τετραήμερο.

Σχόλια Δοκιμών:

Paul Hembery (Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli): «Όλες οι ομάδες θα φέρουν τα νέα τους μονοθέσια στη Βαρκελώνη και θα έχουν στη διάθεσή τους πλήρη τη γκάμα ελαστικών 2013 P Zero. Τα δεδομένα που έχουν ήδη συγκεντρώσει θα τους χρησιμεύσουν για συγκριτικούς σκοπούς. Επομένως, θα μπορούν να κάνουν άφθονη παραγωγική δουλειά ώστε να καταλάβουν πώς συνεργάζονται τα νέα μονοθέσια με τη νέα γενιά ελαστικών μας, που γενικά είναι πιο μαλακά και ταχύτερα από πέρσι με σκόπιμα αυξημένο degradation (θερμική μείωση απόδοσης). Ο περιοριστικός παράγοντας στην πρώτη δοκιμή στη Χερέθ νωρίτερα αυτό το μήνα ήταν η τραχύτητα της ασφάλτου, ελπίζουμε λοιπόν οι συνθήκες να είναι πιο αντιπροσωπευτικές αυτή τη φορά. Ωστόσο, υπάρχει πάντα πιθανότητα να συναντήσουμε χαμηλές θερμοκρασίες: πέρσι, είδαμε πάγο στην πίστα τις πρωινές ώρες…»

Στοιχεία Δοκιμών:

• Κάθε μονοθέσιο θα έχει στη διάθεσή του στη Βαρκελώνη μέχρι 35 σετ supersoft, soft, medium και hard (πολύ μαλακών, μαλακών, μεσαίων και σκληρών) ελαστικών της νέας γκάμας P Zero της Pirelli, συμπεριλαμβανομένων των Cinturato intermediate και wet (ενδιάμεσων και βροχής) εάν χρειαστεί. Συνολικά, σε κάθε ομάδα αντιστοιχούν 100 σετ ελαστικών ανά μονοθέσιο για δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν. Η Pirelli θα επιλέξει 20 από τα σετ που θα δοκιμαστούν στη Βαρκελώνη ανά μονοθέσιο, ενώ οι ομάδες είναι ελεύθερες να επιλέξουν 15 ακόμα που επιθυμούν να δοκιμάσουν. Όποια σετ ελαστικών δεν χρειάστηκαν στην προηγούμενη δοκιμή στη Χερέθ μπορούν να χρησιμοποιηθούν τώρα στη Βαρκελώνη.
• Η Βαρκελώνη είναι μία πίστα διάσημη για τις δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλει τα ελαστικά, με το εμπρός αριστερό ελαστικό να υφίσταται την υψηλότερη καταπόνηση. Αυτό οφείλεται στο μεγάλο αριθμό δεξιών στροφών της πίστας μήκους 4.655 χλμ. Η στροφή 3 υποβάλλει σε υψηλό φορτίο το εμπρός αριστερό ελαστικό, που αντιστοιχεί σε επιτάχυνση 3,9g. Τα πίσω ελαστικά αντιμετωπίζουν επίσης μεγάλη καταπόνηση για να πετύχουν τη συνδυασμένη ελκτική πρόσφυση που χρειάζεται κατά την έξοδο από πιο αργές στροφές.
• Το τρίτο κομμάτι της πίστας, με τη μεγάλη ποικιλία στροφών του, είναι το απαιτητικότερο. Θα χρειαστεί ένα συμβιβαστικό σετάρισμα στη Βαρκελώνη για να αντιμετωπιστούν οι πολλές διαφορετικές ταχύτητες και στροφές, αλλά οι ομάδες θα δοκιμάσουν πολύ περισσότερες διαφορετικές παραμέτρους σε σχέση με τις αντίστοιχες ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου θέλοντας να δουν πώς επηρεάζουν οι αλλαγές σεταρίσματος τα μονοθέσια και ελαστικά.