Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Ο εθνικός μας αγώνας παραμένει στο ημερολόγιο του FIA-ERC



 

Έπειτα από τις ενέργειες του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και της ΟΜΑΕ, για την τακτοποίηση των οικονομικών εκκρεμοτήτων του Ράλλυ Ακρόπολις 2014 έναντι της Eurosport Events, η οποία έχει την ευθύνη προώθησης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ τηςFIA, η παραμονή του αγώνα στο σχετικό διεθνές ημερολόγιο και η διοργάνωσή του το 2015, αποτελούν τη θετικότερη δυνατή έκβαση μιας υπόθεσης που απασχόλησε αρμόδιους και μη το τελευταίο χρονικό διάστημα.

 

Έτσι, σύμφωνα με την σημερινή ανακοίνωση (07/11/2014) (http://www.fiaerc.com/news/detail/id/6237)

του promoter της FIA για το ERCEurosport Eventso Ελληνικός αγώνας συμπεριλαμβάνεται στο προσωρινό ημερολόγιο του 2015 -το οποίο θα οριστικοποιηθεί με την υπογραφή των απαραίτητων συμφωνητικών- με ημερομηνία διεξαγωγής από 9-11 Οκτωβρίου 2015.

 

Το ΔΣ της ΟΜΑΕ ευχαριστεί θερμά τον Υφυπουργό Αθλητισμού Ιωάννη Ανδριανό, τον Βουλευτή Κορινθίας Χρίστο Δήμα, τους υπηρεσιακούς παράγοντες και τα στελέχη της Γ.Γ. Αθλητισμού, τόσο για την πολύτιμη υποστήριξή τους, όσο και για την εμπιστοσύνη τους στην ΟΜΑΕ, στο πλαίσιο της κοινής προσπάθειας να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο η αξιοπιστία και κατ' επέκταση η διεθνής προβολή της χώρας μας.

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

F1: Η ώρα της Βραζιλίας


Η πίστα του Interlagos βρίσκεται στην καρδιά του Σάο Πάολο και όσον αφορά στο μήκος της είναι ο δεύτερος μικρότερος γύρος όλης της χρονιάς μετά το Μονακό. Περιλαμβάνει μια αλληλουχία στροφών, αλλαγών πορείας και υψομετρικών διαφορών που την καθιστούν μια συναρπαστική πρόκληση για οδηγούς, μονοθέσια και ελαστικά. Η μέση και η μαλακή γόμα επιλέχτηκαν για το Interlagos όπου παραδοσιακά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής, οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχερό καιρό σε μεγάλα διαστήματα του Σαββατοκύριακου. Ο υπερβολικός αριθμός στροφών για τα 4.309km της διαδρομής έχει ως αποτέλεσμα συνεχή δουλειά για τα ελαστικά. Ταυτόχρονα λόγω απουσίας μεγάλων ευθειών δεν υπάρχει σημείο όπου έχουν την ευκαιρία ν’ αποβάλλουν θερμότητα. Παράλληλα είναι γνωστό σ’ όλους πως η συγκεκριμένη πίστα έχει ανομοιομορφίες στις γρήγορες καμπές αλλά και μικρές περιοχές διαφυγής όλα αυτά απαιτούν το μέγιστο της συγκέντρωσης από τους οδηγούς.

Πάνω απ’ όλα το Interlagos είναι γνωστό για τους ενθουσιώδεις φιλάθλους και τη μοναδική του ατμόσφαιρα. Είναι μια πίστα όπου στο παρελθόν έχουν κριθεί πολλοί τίτλοι αλλά με τους διπλούς βαθμούς που θα δοθούν φέτος στο Abu Dhabi αποκλείεται να κριθεί ο φετινός τίτλος αυτό το Σαββατοκύριακο.

 

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Η Βραζιλιάνικη αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο για την Pirelli για μας είναι ευχαρίστηση να βρισκόμαστε ανάμεσα σε φίλους και υποστηρικτές. Κάθε γύρος απαιτεί πολλά από τα ελαστικά καθώς οι στροφές είναι συνεχόμενες μερικές εξ’ αυτών δε, πολύ υψηλής ταχύτητας. Οπότε το να εκμεταλλευτεί κανείς πλήρως τα ελαστικά με την κατάλληλη στρατηγική είναι προφανώς καθοριστικής σημασίας για τον αγώνα. Στο παρελθόν έχουμε δει βροχή σε πολλούς αγώνες στο Interlagos αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί και φέτος. Όλα αυτά προσδίδουν στη φήμη του Βραζιλιάνικου GP θεωρείται πως δίνει δραματικούς αγώνες όπου κανείς δεν ξέρει τι να περιμένει. Ανυπομονούμε λοιπόν για ένα ακόμη συναρπαστικό Σαββατοκύριακο μπροστά σ’ ένα κοινό που είναι πραγματικά παθιασμένο με τη F1».

 

Jean Alesi, σύμβουλος Pirelli«Έχω αγωνιστεί στο Interlagos 12 φορές. Το λατρεύω παρότι είναι ιδιαίτερα απαιτητικό από πλευράς φυσικής κατάστασης για τους οδηγούς. Αυτό συμβαίνει γιατί στρίβεις συνεχώς και δέχεσαι συνδυασμό δυνάμεων. Ειδικότερα οι απαιτήσεις είναι μεγάλες από τους αυχενικούς μύες και στο παρελθόν ήταν ακόμη πιο δύσκολο όταν ο αγώνας γίνονταν στην αρχή του πρωταθλήματος και δεν είχαμε συνηθίσει. Θυμάμαι τις αναπηδήσεις της πίστας, επίσης την Παρασκευή το οδόστρωμα ήταν σκονισμένο και γλιστρούσε, μετά βελτιώνονταν και κράταγε όσο καθάριζε η γραμμή καθώς η άσφαλτος είναι τραχιά. Να δούμε αν ισχύει το ίδιο φέτος».

 

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

Το Interlagos είναι μια από τις λίγες πίστες του πρωταθλήματος που η φορά κίνησης είναι αντίθετη από τους δείκτες του ρολογιού. To φινάλε του πρωταθλήματος είναι αριστερόστροφο καθώς το ίδιο ισχύει για το Circuit of the Americas και τη Yas Marina.

Η μέση γόμα έχει πιο χαμηλό παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας και αποδίδει καλύτερα σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών ακόμη και στις πιο χαμηλές. Αντίθετα η μαλακή γόμα έχει πιο υψηλό παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας και λειτουργεί καλύτερα σε υψηλές θερμοκρασίες. Αυτό θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα.  Τα ελαστικά στο Interlagos υπόκεινται σε συνδυασμό φορτίσεων. Πλευρικές και διαμήκεις δυνάμεις ασκούνται την ίδια στιγμή με αποτέλεσμα την αύξηση στη θερμοκρασία της γόμας. Τα επίπεδα της κάθετης δύναμης (downforce) είναι συνήθως υψηλά. Οι απαιτήσεις σε μηχανική και αεροδυναμική πρόσφυση είναι παραπλήσιες.

 

Πέρυσι η στρατηγική νίκης ήταν αυτή των δυο pit stopO οδηγός της Red Bull,Sebastian Vettel εκκίνησε με τη μέση γόμα και έβαλε ξανά τη μέση γόμα στον 24ο γύρο και τελικά την σκληρή στον 47ο γύρο. Πριν τον αγώνα οι οδηγοί δεν μπόρεσαν να δοκιμάσουν σε στεγνό οδόστρωμα αυτό δημιούργησε μπέρδεμα στην χάραξη στρατηγικής.

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Ράλλυ Ακρόπολις: Ελπίδες για διατήρηση στο διεθνές ημερολόγιο



Αναρτήθηκε πριν από λίγα λεπτά στον ιστότοπο diavgeia.gov.gr του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η έγκριση απόφασης Επιχορήγησης του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού (ΑΔΑ: ΩΧΗΟΓ -9ΦΟ, 03/11/2014) προς την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος με το ποσό των 180.000 €.

Από το ποσό αυτό,  170.000€ θα εκχωρηθούν από την ΟΜΑΕ στην Eurosports Events, ως promoter του ERC της FIA, για την κάλυψη του παραβόλου του Ράλλυ Ακρόπολις του 2014, ενώ τα υπόλοιπα θα καλύψουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Ομοσπονδίας.

Μετά την εξέλιξη αυτή ολοκληρώνεται η δέσμευση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Υπουργού κ. Ιωάννη Αδριανού και υπό προϋποθέσεις μπορούμε να ελπίζουμε στη διατήρηση του εθνικού μας αγώνα στο διεθνές ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Η παραπάνω εξέλιξη είναι αποτέλεσμα πολύμηνης και κοπιαστικής προσπάθειας των στελεχών της ΟΜΑΕ, που επιτέλους κατάφεραν να πείσουν τους Πολιτειακούς παράγοντες να αντιμετωπίζουν το άθλημα του μηχανοκίνητου  αθλητισμού με το σεβασμό και την φροντίδα που απολαμβάνει το σύνολο του αγωνιστικού αθλητισμού στη χώρα μας.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε τη σχετική ανάρτηση του Υπουργείου:

ΑΔΑ: ΩΧΗ0Γ-9Φ0 - ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΟΙΚ. ΕΤΟΥΣ 2014 ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ο.Μ.Α.Ε.)"-ΦΡ51   

F1: Ιστορική νίκη Hamilton στις ΗΠΑ


 

Ο οδηγός της MercedesLewis Hamilton που εκκινούσε 2ος, ακολούθησε στρατηγική 2pit stop και πήρε τη νίκη στο Αμερικάνικο Grand Prix. Πλέον αυτός και ο team mate τουNico Rosberg έχουν απομείνει στη μάχη του πρωταθλήματος οδηγών. Ήταν η 32η νίκη του Hamilton που τον έφερε στην 5η θέση της σχετικής λίστας νικητών όλων των εποχών. Ο Hamilton έχει ίδιο αριθμό νικών με τον Alonso ενώ ταυτόχρονα είναι πλέον ο πολυνίκης Βρετανός οδηγός.

 

Ο Hamilton εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και στη συνέχεια έβαλε δυο φορές τη μέση γόμα για να κερδίσει τελικά τον αγώνα με διαφορά 4 δευτερολέπτων από το Rosberg που ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική. Όλοι οι οδηγοί με εξαίρεση τους NicoHulkenberg (Force India), Daniil Kvyat (Toro Rosso) και Sebastian Vettel (Red Bull) εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Ο Vettel πόνταρε σε μια διαφορετική στρατηγική ελπίζοντας ότι αυτό θα τον βοηθήσει να κερδίσει θέσεις καθότι εκκινούσε από το pit lane(αλλαγή μονάδας ισχύος).

 

Οι δυο οδηγοί της Williams ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική απ’ ότι τα μονοθέσια που τερμάτισαν εμπρός τους. Χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα στα δυο πρώτα μέρη του αγώνα ώστε να μεγιστοποιήσουν την ταχύτητά τους στην αρχή και μετά έβαλαν τη μέση γόμα στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο Daniel Ricciardo της Red Bull εκμεταλλεύτηκε όλες τις ευκαιρίες που του δόθηκαν αλλάζοντας ελαστικά νωρίτερα από τους αντιπάλους του ( μια επιλογή στρατηγικής που είναι γνωστή ως παράκαμψη «undercut») ενώ ταυτόχρονα πίεσε στο όριο στους γύρους εισόδου και εξόδου. Έτσι κατάφερε ν’ ανέβει για 8η φορά στο βάθρο, στην καριέρα του στη Formula 1. Ο Alonso με τη Ferrari ήταν ο μόνος οδηγός που ακολούθησε τη στρατηγική, μαλακή – μέση – μαλακή γόμα απ’ αυτούς που τερμάτισαν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

 

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο έδωσε σε κάποιους οδηγούς την ευκαιρία να μπουν στα pit και ν’ αλλάξουν ελαστικά. Ανάμεσά τους και οι οδηγοί των McLaren. Την πιο ενδιαφέρουσα τακτική ακολούθησε ο Vettel που έκανε μόνο ένα γύρο με τη μαλακή γόμα υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, αυτό του έδινε τη δυνατότητα να τερματίσει στον αγώνα χωρίς άλλη αλλαγή. Τελικά σταμάτησε τέσσερις φορές και μπήκε στους βαθμούς τερματίζοντας 7ος.

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery, σχολίασε: « Είδαμε αμφίρροπες μάχες από την κορυφή μέχρι την ουρά της κούρσας πιστεύω πως οι θεατές απόλαυσαν μια εκπληκτική παράσταση στις ΗΠΑ. Ρόλο σ’ αυτό έπαιξε και η επιλογή ελαστικών που ήταν η πλέον κατάλληλη όσον αφορά την παραμόρφωση και την πρόσφυση. Έτσι ήταν εφικτές πολλές επιλογές στρατηγικής που προσέφεραν θέαμα και διασκέδαση από την αρχή ως το τέλος. Προφανώς η απόδοση των ελαστικών άλλαξε σε σχέση με το Σάββατο λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών αυτό οδήγησε σε μερικές εσπευσμένες αλλαγές στρατηγικής. Ο Lewis Hamilton αξιοποίησε στο έπακρο τα ελαστικά του για να πάρει το πάνω χέρι από τον πολύ δυνατό team mate του, την πιο καθοριστική στιγμή. Συγχαρητήρια στη Mercedes που πήρε τον τίτλο οδηγών τώρα το μόνο που μένει είναι να μάθουμε ποιος από τους δυο οδηγούς της θα είναι ο πρωταθλητής».

 

Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα

 

 

Μέση

Μαλακή

Πρώτος

Ham  1:41.929s

Vet  1:41.379

Δεύτερος

Ros   1:41.932s

Alo   1:41.474s

Τρίτος

Bot    1:42.505s

Kvy  1:41.689s

 

Περισσότεροι γύροι στον αγώνα

 

Μέση γόμα: Magnussen (26 γύρους)

Μαλακή γόμα: Massa (18 γύρους)

 

Μετρητής αλήθειας:

Προβλέψαμε τρία pit stop που θεωρητικά ήταν η ταχύτερη στρατηγική για τον αγώνα των 56 γύρων. Είχαμε όμως πει ότι η στρατηγική των δυο pit stop ήταν επίσης πολύ πιθανή λόγω κυκλοφοριακού. Θεωρητικά η ταχύτερη στρατηγική ήταν: Εκκίνηση με μαλακή γόμα, αλλαγή σε μαλακή στον 12ο γύρο, ξανά μαλακή στον 25ο γύρο και μετά μέση γόμα στον 38ο γύρο. Η ταχύτερη στρατηγική δυο pit stop ήταν εκκίνηση με μαλακή γόμα, αλλαγή σε μέση στον 14ο γύρο και μέση γόμα πάλι στον 35ο γύρο.  Ο Hamiltonέβαλε τη μέση γόμα στον 16ο γύρο και στον 33ο γύρο, αυτό ήταν πολύ κοντά στη 2ηπρόβλεψή μας μολονότι το μήκος του πρώτου μέρους επηρεάστηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

 

Περίληψη pit stop – 2014 Αμερικάνικο GP

 


Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης":Αφθονία θεατών και θεάματος!



 

Η 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΑΣΣΟΑΑ), με την έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, με επιτυχία.

 

Η καλή ημέρα είχε φανεί από το πρωί και η απουσία βροχής βοήθησε ώστε, παρά το κρύο της περιοχής του οροπεδίου των Δερβενοχωρίων, οι θεατές να κατακλύσουν τη διαδρομή των4,2 χιλιομέτρων, που φιλοξένησε τον 6ο και τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ιδιαίτερα η Κ2 του αγώνα, ήταν ασφυκτικά γεμάτη με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, που ώθησε τους οδηγούς ώστε να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η αγωνιστικότητα των οδηγών βοηθήθηκε και από το γεγονός ότι δεν υπήρξαν μεγάλες διακοπές, αφού οι λίγες εγκαταλείψεις αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξει χρονική "κοιλιά" στον αγώνα.

 

Πόλος έλξης για τους θεατές, υπήρξε ο συνδυασμός του Nikolay Zlatkov με το εντυπωσιακό σε ήχο και επιδόσεις Audi Quattro S1που βρέθηκε στην Ανάβαση χάρη στις ενέργειες τηςελληνικής αντιπροσωπείας της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl και φυσικά του ΑΣΣΟΑΑΟ Βούλγαρος οδηγός αντάμειψε και με το παραπάνω τους θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή, εντυπωσιάζοντας με την οδήγηση του πολύ δυνατού και δυσκολοδήγητου αυτοκινήτου, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο σκέλη και τελικά, τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Formula Saloon.Πέραν όμως του συνδυασμού από τη Βουλγαρία, που ήταν η ατραξιόν του αγώνα, θέαμα προσέφεραν ακόμη, οι 86 Έλληνες οδηγοί που έλαβαν μέρος. Τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRCEE/12T), που με το Ford Escort WRCήταν ταχύτατος από χθες, στις χρονομετρημένες δοκιμές και επικράτησε στην  κατηγορία Ε.Υπενθυμίζουμε, πως στις αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη κατηγοριών και κλάσεων και για αυτό, τα αποτελέσματα αναλύονται με αυτόν τον τρόπο. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRCEE/12T),που ακολούθησε σε επίπεδο χρόνων τον Μάριο Ηλιόπουλο στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Σημειώνουμε, πως τα αποτελέσματα του αγώνα είναι προσωρινά, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση προς τον Λεωνίδα Κύρκο σχετικά με τα καύσιμα και τον κυβισμό του Escort του δεύτερου, με τα αποτελέσματά της να αναμένονται, για να προκύψουν και τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα.

 

Στην κατηγορία Α, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRCEA/8), που επικράτησε του Γιώργου Κωνσταντακόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO VIIIA/8). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio SportEA/7), ο οποίος κέρδισε τηνκατηγορία Α έως 2 λίτρα. Τον νικητή της κατηγορίας, ακολούθησε ο Βασίλης Ζάχος (Citroen CR2, A/6) που επέστρεψε σε αγώνα ανάβασης μετά από καιρό, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, EA/6). Στην κατηγορία Ν, ταχύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IXN/4), που δεν είχε ουσιαστικά αντίπαλο, αφού τον ακολούθησαν ο νικητής της Κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTSN/2) και ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16, EN/2), αμφότεροι με δικίνητα αυτοκίνητα 1600 κ.εκ. Το βάθρο της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, συμπλήρωσε ο νεαρός Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16, EN/2).  Επιστρέφοντας στην κατηγορία Ε και πιο συγκεκριμένα στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο "συνήθης ύποπτος" Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO 2, EE/10), που επικράτησε του Κωνσταντίνου Ψιλιώτη (Ford Escort MK IIEE/11), ενώ την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο πολύπειρος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MK IIEE/11). Ολοκληρώνοντας με την γενική κατάταξη της κατηγορίας Ε, την τριάδα πίσω από τους Ηλιόπουλο και Κύρκο, στους οποίους αναφερθήκαμε παραπάνω, συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRCEE/12Τ). Το δικό τους τόνο όμως, έδωσαν και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης". Στην κατηγορία 2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600, 2/C3), ο οποίος σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ενώ τον ακολούθησαν οι Γιώργος Καρράς (BMW 2002, 2/C3) και Μιχάλης Σταυρινός (FordEscort RS 1600, 2/C3). Ακόμη, στην κατηγορία 3 ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS2000, 3/D3), εμπρός από τους Tim Davies (Ford Escort RS, 3/D3) και Δημήτρη Οικονόμου (VW Golf I GTi, 3/D2).

 

Την αγωνιστική δράση του αγώνα, ολοκλήρωσαν οι συμμετέχοντες της Formula Saloon,στην οποία συμπεριλαμβανόταν και η συμμετοχή του Nikolay Zlatkov με το Audi QuattroS1. Στη Formula Saloon Turbo λοιπόν, πίσω από το Βούλγαρο οδηγό τερμάτισε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3). Σημαντικότερη εγκατάλειψη, ήταν αυτή του Νικόλα Περατινού, ο οποίος προδόθηκε από το Ford Escort που οδηγούσε, στο πρώτο ανέβασμα. Σταατμοσφαιρικά της Formula Saloonεπικράτησε ο Παναγιώτης Καμπύλης (Audi ASTW, 4:25.92)

 

Μπορεί τα αποτελέσματα να παραμένουν προσωρινά, όμως ο αγώνας πέρασε στην ιστορίαμε θετικό πρόσημο, αν κρίνουμε από τους θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή και το πρόσθετο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε, χάρη στην παρουσία του Nikolay Zlatkov και τουAudi Quattro S1. Όμως αυτό δεν ήταν το μοναδικό "happeningαπό τη μεριά της Οργάνωσης, αφού στον αγώνα βρέθηκαν και δυο τράκτορες, οι οποίοι περνούσαν από τη διαδρομή στην αρχή του κάθε σκέλους (φυσικά εκτός κατάταξης), προσφέροντας το δικό τους θέαμα. Σημειώνουμε, πως η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θα ήθελε να ζητήσει συγγνώμη από τους αγωνιζόμενους για την παρανόηση που αφορά στην προμήθεια των κυπέλλων και επιφυλάσσεται για τη συνέχεια. Τέλος, η Οργανωτική Επιτροπή θα ήθελε να ευχαριστήσει τους Χορηγούς καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας της 2ης Ανάβασης Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", χωρίς τη βοήθεια των οποίων το εν λόγω εγχείρημα θα γινόταν ακόμη πιο δύσκολο.

 

Νικητές κλάσεων-Χρόνος:

2/C3: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) - 4:51.35

3/D2: Δημήτρης Οικονόμου (VW Golf I GTI) - 5:32.59

3/D3: Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS 2000) - 5:13.17

Gr5: Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (BMW E21 323i) - 5:40.49

ΕΝ/1: Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 Rallye) - 5:42.22

N/2-EN/2: Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS) - 5:04.32

N/3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Opel Astra) - 5:15.39

ΕΑ/5: Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 Rallye) - 5:09.84

Α/6-ΕΑ/6: Βασίλης Ζάχος (Citroen CR2) - 4:55.10

A/7-EA/7: Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) - 4:54.05

A/8-EA/8: Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC) - 4:46.88

EE/10: Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO2) - 4:45.72

EE/11: Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) - 4:50.41

EE/12(δικίνητα): Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW E30 M3) - 4:37.32

ΕΕ/12 (τετρακίνητα): Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC) - 4:16.19

Formula Saloon (ατμοσφαιρικά): Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4STW) - 4:25.92

Formula Saloon (Turbo): Nikolay Zlatkov (Audi Quattro S1) - 4:12.70

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:PHOTORALLYPRESS

 

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα, στοhttp://www.sportstiming.gr/