Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

33ο Rally Sprint Κορίνθου στις 22-23/2



Πυρετός προετοιμασίας για το 33ο Rally Sprint Κορίνθου που ξεκινά τις αγωνιστικές δραστηριότητες για το 2014 και είναι ο 1ος γύρος για το Κύπελλο  Χωμάτινων Ράλλυ 2014 που έχει προκηρύξει η Επιτροπή Αγώνων της ΟΜΑΕ, ενώ προσμετρά και στο Έπαθλο Πελοποννήσου  .

 

Το 33ο Rally Sprint  Κορίνθου μετά από αίτημα της Α.Λ.Α.Κορινθίας, μεταφέρεται μια εβδομάδα νωρίτερα από την προγραμματισμένη , για να μην συμπέσει με το 3μερο της Καθαρής Δευτέρας και θα γίνει το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου 2013.

 

Η αγωνιστική δράση για φέτος θα μεταφερθεί στο Δ.Δ. της Τενέας του Δήμου Κορινθίων και τα 12km της ειδικής διαδρομής Κλένια , η οποία θα γίνει 3 φορές, ετοιμάζονται να φιλοξενούσουν μια ακόμα διοργάνωση της Λέσχης μας .

 

 

Για μια ακόμα χρονιά στο πλευρό της οργάνωσης ο Δήμος Κορινθιών που έχει πολλές φορές αποδείξει ότι στηρίζει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.    

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ο Alessandro Zanardi επιστρέφει στους αγώνες με την BMW Motorsport

Ο θρύλος επιστρέφει: Ο Alessandro Zanardi (IT) επανέρχεται κανονικά στην ενεργό δράση το 2014 και για μία ακόμα φορά θα αγωνιστεί με τη BMW Motorsport. Ο Zanardi θα συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα Blancpain GT Sprint στο τιμόνι μιας BMW Z4 GT3, που έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του, ενώ η ROAL Motorsport team ανέλαβε την ευθύνη του project. 

Ο 47-χρονος έχασε και τα δύο πόδια του σε σοβαρό ατύχημα κατά τη διάρκεια αγώνα το 2001, αλλά ξεπέρασε την αναπηρία του και επιστρέφει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στην αγωνιστική του καριέρα ο Zanardi ήταν οδηγός της BMW στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA World Touring Car Championship (WTCC), όπου ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου τέσσερις φορές. Έχοντας κερδίσει δύο χρυσά μετάλλια στη χειροκίνητη ποδηλασία στους Παρολυμπιακούς του 2012 στο Λονδίνο (GB) και ολοκληρώσει μία δοκιμή με τη BMW M3 DTM την ίδια χρονιά, είναι τώρα έτοιμος να τρέξει με τη BMW μία πλήρη σεζόν για πρώτη φορά από το 2009.
«Ο Alex επέστρεψε! Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο χαρούμενος νιώθω που ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες στην ιστορία της BMW Motorsport επιστρέφει στο τιμόνι ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου μας» δήλωσε ο Διευθυντής της BMW Motorsport, Jens Marquardt. «Τόσο σαν άνθρωπος όσο και σαν αθλητής, ο Alex ήταν ανέκαθεν πρότυπο για όλους μας. Είμαι σίγουρος ότι θα αντιμετωπίσει τη νέα πρόκληση του Πρωταθλήματος Blancpain GT Sprint με τον τρόπο που μας έχει συνηθίσει. Μπορείτε να καταλάβετε πόσο του έχουν λείψει οι αγώνες με τετράτροχα. Η μετατροπή της BMW Z4 GT3 ήταν μία πρόκληση για τους μηχανικούς μας. Ωστόσο η πολύτιμη εμπειρία που αποκτήσαμε όταν τροποποιήσαμε την BMW M3 DTM το 2012 θα αποδειχτεί χρήσιμη τώρα. Από όσο γνωρίζουμε, δεν υπάρχει κάτι που θα σταθεί εμπόδιο σε μία επιτυχημένη επιστροφή του Alex.» 

Ο ίδιος ο Zanardi ανυπομονεί να επιστρέψει στην αγωνιστική σκηνή: «Παρά το ότι εγκατέλειψα το σπορ το 2009, δεν έπαψα ποτέ να νιώθω οδηγός αγώνων,» δήλωσε. «Όταν μπήκα στην πίστα με τη BMW M3 DTM στα τέλη του 2012, αμέσως ξύπνησε μέσα μου ξανά η ανησυχία. Από τότε άρχισα να σκέφτομαι την ιδέα της επιστροφής μου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μαζί με τη BMW εξετάσαμε διάφορες επιλογές.
Η χαρά μου είναι ακόμα μεγαλύτερη που επιστρέφω με τους παλιούς μου φίλους στη ROAL Motorsport. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην BMW γι’ αυτή τη μοναδική ευκαιρία.» 
Ο Zanardi αγωνίστηκε για την ομάδα που ανήκει στον πρώην πρωταθλητή της BMW DTM, Roberto Ravaglia (IT) στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA (ETCC) όταν επανήλθε για πρώτη φορά το 2003. Την εποχή εκείνη, μία BMW 320i είχε προσαρμοστεί ειδικά για τις ανάγκες του – ο Zanardi ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου μέσω χειριστηρίων. Ο Πρωταθλητής του ChampCar 1997 και 1998 αγωνίστηκε με επιτυχία στο WTCC από το 2005, κατακτώντας τέσσερις νίκες σε Oschersleben (DE), Istanbul (TR) και Brno (CZ, δύο νίκες). Οι δρόμοι του Zanardi και της ROAL Motorsport χώρισαν – για λίγο – στο τέλος της σεζόν του 2009.

«Ο Alex και εγώ έχουμε γράψει ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Επόμενο ήταν να μην διστάσω ούτε στιγμή όταν εμφανίστηκε η ευκαιρία που τον επαναφέρει στην αγωνιστική δράση  με τη ROAL Motorsport το 2014,» δήλωσε ο Ravaglia. «Τα sprints στο Πρωτάθλημα Blancpain GT Sprint είναι στα μέτρα του Alex. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να του δώσουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο με το οποίο θα μπορέσει να αναπαραγάγει τις επιδόσεις και τις επιτυχίες που γνωρίζουμε από το παρελθόν.»
Η φετινή σεζόν του Πρωταθλήματος Blancpain GT περιλαμβάνει αγώνες αντοχής και sprint. Ο Zanardi θα οδηγήσει μία από τις δύο BMW Z4 GT3 της ROAL Motorsport  σε έξι από τους επτά αγώνες sprint,  με διάρκεια μιας ώρας ο καθένας. 

Ημερολόγιο Πρωταθλήματος 2014 Blancpain GT Sprint . 
21 Απριλίου 2014            Nogaro (FR)
18 Μαΐου 2014                Brands Hatch (GB)
6 Ιουλίου 2014                 Zandvoort (NL)
24 Αυγούστου 2014         Bratislava (SK)
5 Σεπτεμβρίου 2014        Portimão (PT)
19 Οκτωβρίου 2014               Zolder (BE)
2 Νοεμβρίου 2014                 Baku (AZ)

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Τρία MINI ALL4 Racing στο βάθρο του DAKAR 2014

Τελικά τα κατάφερε! Ο Joan "Nani" Roma (ES) με το κίτρινο MINI ALL4 Racing είναι ο μεγάλος νικητής του φετινού Ράλι Ντακάρ. Ο οδηγός της Monster Energy X-raid Team τερμάτισε πρώτος στο σκληρότερο αγώνα ράλι στον κόσμο μόλις  5:32 λεπτά μπροστά από τον ομόσταυλό του Stéphane Peterhansel (FR) με το μαύρο MINI ALL4 Racing. Ο Nasser Al-Attiyah (QT) με το εντυπωσιακό λευκό MINI ALL4 Racing τερμάτισε 3ος. Το βάθρο ήταν καθαρή υπόθεση ΜΙΝΙ, που για μία φορά ακόμα αποδείχτηκε αξιόπιστο και γρήγορο σε όλο τον αγώνα.

Ήταν η πρώτη νίκη του Nani Roma με αυτοκίνητο στο Ντακάρ. Ο Ισπανός είχε ήδη στο ενεργητικό του μία νίκη στο εν λόγω ομώνυμο Ράλι με μοτοσικλέτα το 2004, όταν ο αγώνας διεξαγόταν ακόμα στη Βόρεια Αφρική. «Νιώθω τόσο ανακουφισμένος και ευτυχισμένος» δήλωσε ο Roma. «Είχα ένα φιλόδοξο στόχο, να κερδίσω στο Ντακάρ όχι μόνο με μοτοσικλέτα αλλά και με αυτοκίνητο. Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην X-raid και τη MINI για την εξαιρετική δουλειά τους!»

Ο Roma, πρώτος στη γενική κατάταξη του φετινού αγώνα επί εννέα ημέρες, με νίκες σε δύο ειδικές διαδρομές συνολικά, συνέχισε: «Το MINI ALL4 Racing ήταν ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο και εξαιρετικά αξιόπιστο και γρήγορο σε όλο τον αγώνα. Ήταν απολαυστικό στην οδήγηση! Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στο συνοδηγό μου Michel Périn, που ήταν και πάλι θαυμάσιος πλοηγός! Θαυμάσιο αποτέλεσμα για το MINI, τώρα ήρθε η ώρα να το γιορτάσουμε!»

Το φετινό Ράλι Ντακάρ ήταν από τα σκληρότερα όλων των εποχών. Η μεγάλη διαδρομή των 9.374 km ξεκίνησε από το Rosario (AR) διέσχισε τις Άνδεις, στη συνέχεια πέρασε από την πρόκληση της ερήμου Atacama και κατέληξε στο Valparaíso (CL) στον Ειρηνικό. Οι οδηγοί χρειάστηκε να ανταπεξέλθουν σε πολλές διαφορετικές καιρικές και εδαφικές συνθήκες. Χαλίκι στις Άνδεις και εξαιρετικά λεπτή άμμος στην καυτή έρημο Atacama. Το MINI αντιμετώπισε όλες τις προκλήσεις και κέρδισε σε 11 από τις 13 ειδικές διαδρομές. Ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη από το 2011 που το MINI έκανε το ντεμπούτο του στο Ράλι Ντακάρ.
Η αξιοσημείωτη αξιοπιστία του MINI ALL4 Racing, που βασίζεται στο MINI John Cooper Works Countryman, επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι και τα έντεκα αυτοκίνητα στη γραμμή εκκίνησης κατάφεραν να τερματίσουν στο Valparaíso. Επτά από αυτά τερμάτισαν στο Top 10, ανάμεσα στα οποία αυτό της Monster Energy X-raid Team με τους Orlando Terranova/Paulo Fiúza (AR/PT), στην 5η θέση της γενικής κατάταξης και το αυτοκίνητο των Krzysztof Holowczyc/ Konstantin Zhiltsov (PL/RU), που διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στην 6η θέση της γενικής κατάταξης.

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

O Ogier νικητής στο Μ. Κάρλο

Σαν πρωταθλητής...χόρεψε στο χιονισμένο Μ. Κάρλο ο Ogier. To χιόνι στις διαδρομές της τρίτης ημέρας δεν εμπόδισε τον παγκόσμιο πρωταθλητή να διατηρήσει το Polo στην πρώτη θέση. Εκεί δηλαδή όπου είχε βρεθεί στο τέλος της δεύτερης ημέρας. Πίσω του ακολούθησε η έκπληξη του αγώνα, ο ιδιώτης Bouffier με FORD Fiesta, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Meeke, στον πρώτο του αγώνα με την ομάδα της CITROEN. Ακολούθησαν οι Ostberg (CITROEN), Latvala (VW), Evans (FORD) και Mikkelsen (VW).

http://www.autowebtv.gr/video.php?cid=&id=74