Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Η Volvo Polestar Racing κατακτά το πρωτάθλημα στη Σουηδία



 


 

Η Volvo Polestar Racing κατέκτησε το Σουηδικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (STCC)
Ο οδηγός της ομάδας Τεντ Μπιορκ κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών
Το Volvo S60 Polestar κυριάρχησε στουςπερισσότερους από τους 12 αγώνες του θεσμού
Η Volvo Car Hellas γιορτάζει την επιτυχία προσφέροντας την αναβάθμιση κινητήρων τηςPolestar σε ειδική μειωμένη τιμή για περιορισμένοχρονικό διάστημα

 

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Volvo Polestar Racing κατέκτησε τον τίτλο στο Σουηδικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (STCC). Πρωταθλητής οδηγός αναδείχθηκε ο ΣουηδόςΤεντ Μπιορκ (Thed Björk), στο τιμόνι ενός Volvo S60 PolestarΠρόκειται για το δεύτερο συνεχόμενο τίτλο για τον Μπιορκ ενώ ένας ακόμα οδηγός της Volvo Polestar Racing, ο Φρέντρικ Έκμπλομ (Fredrik Ekblom), τερμάτισε στην τρίτη θέση στο πρωτάθλημα.

 

Με αφορμή αυτήν την επιτυχία, η Volvo Car Hellas προσφέρει από σήμερα και μέχρι τέλος Οκτωβρίου ταπακέτα αναβάθμισης κινητήρων της Polestar στην ειδική τιμή των 980 € (με ΦΠΑ και εγκατάσταση). Τα πακέτα αναβάθμισης της Polestar χαρίζουν στους κινητήρες Volvo αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή. Οι επιπλέον ίπποι και τα χιλιογραμμόμετρα ροπής ποικίλουν από μοντέλο σε μοντέλο, ξεπερνώντας σε κάποιες περιπτώσεις το 30%!

 

Η αναβάθμιση του κινητήρα με ένα πακέτο της Polestar γίνεται πολύ εύκολα και γρήγορα, με τονΕξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo να εγκαθιστά ειδικό λογισμικό μέσω συγκεκριμένου διαγνωστικού μηχανήματος που συνδέεται με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτουΔεν απαιτείται κάποια επιπλέον ενέργεια ή μετατροπή, καθώς για τη συγκεκριμένη "ενίσχυση" δεν είναι αναγκαία οποιαδήποτε μηχανολογική επέμβαση.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναβάθμιση δεν επιφέρει αύξηση στην τυποποιημένη  κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου ενώ δεν μεταβάλλονται και οι πιστοποιημένες εκπομπές ρύπων των μοντέλων με τον αναβαθμισμένο από την Polestar κινητήραΊσως όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι η αναβάθμιση ενός κινητήρα Volvo με τη χρήση ενός πακέτου της Polestar δεν επιφέρει κάποια μεταβολή στην τρέχουσα εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου. Η εγγύηση ισχύει κανονικά, με την προϋπόθεση φυσικά η αναβάθμιση να έχει πραγματοποιηθεί από Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo.

 

Οι ενδιαφερόμενοι να αναβαθμίσουν τον κινητήρα του αυτοκίνητου τους μπορούν να επιβεβαιώσουν τη διαθεσιμότητα πακέτου αναβάθμισης Polestar στο site της Volvo Car Hellas ( www.volvocars.gr/polestar ή στο site της Polestar στο www.polestar.com ή να απευθυνθούν στο επίσημο δίκτυο της Volvo ή απλά να καλέσουν στο 800 100 7505 (Volvo Line).


Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

F1: Νίκη και προβάδισμα στη βαθμολογία για Hamilton



 

Ο οδηγός της MercedesLewis Hamilton αξιοποίησε στο έπακρο τη στρατηγική των 3 pitstop για να κερδίσει στη Σιγκαπούρη και να πάρει προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών. Ο Hamilton εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red(κόκκινο χρώμα) και στις δυο πρώτες αλλαγές έβαλε και πάλι την πολύ μαλακή γόμα. Στην τελευταία αλλαγή έβαλε τη μαλακή γόμα P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα) για να τερματίσει στον αγώνα ο οποίος ολοκληρώθηκε όταν το χρονόμετρο έφτασε στις δυο ώρες και όχι όταν συμπληρώθηκαν οι 61 γύροι.

 

Ο Hamilton είχε ισχυρό ανταγωνισμό από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Vettelμε τη Red Bull που εκκινούσε 4ος και ακολούθησε στρατηγική 2 pit stop. Ο Vettelδιατήρησε την πολύ μαλακή γόμα στην πρώτη αλλαγή ελαστικών και έβαλε τη μαλακή στη δεύτερη αλλαγή την οποία διατήρησε ως το τέλος όταν το μονοθέσιο ήταν πιο ελαφρύ από καύσιμα. Ο άλλος οδηγός της Red BullDaniel Ricciardo ακολούθησε ίδια στρατηγική και τερμάτισε 3ος εμπρός από τη Ferrari του Fernando Alonso.

 

Η συγκεκριμένη στρατηγική έφερε το Vettel ακόμη και στην πρώτη θέση λίγο πριν το φινάλε του αγώνα, αυτό δείχνει περίτρανα πως η στρατηγική των ελαστικών μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο. Με τη διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες να είναι στα 2 δευτερόλεπτα ανά γύρο όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα που ήταν πιο γρήγορη. Το πώς χρησιμοποίησαν τα ελαστικά τους από κει και πέρα αποδείχτηκε καθοριστικό, αυτό ήταν κλειδί για τη στρατηγική.

 

Η Σιγκαπούρη διατήρησε το 100% στις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας που χρησιμοποιήθηκε μετά από επαφή των Perez και Sutil στο μέσο του αγώνα. O Alonso και ο Button της McLaren αξιοποίησαν την ευκαιρία στους 7 γύρους που το αυτοκίνητο ασφαλείας οδηγούσε την κούρσα και άλλαξαν ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα. Τόσο οι δυο οδηγοί της Red Bull όσο και οι δυο οδηγοί της Williams είχαν ήδη βάλει τη μαλακή γόμα πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Έτσι είχαν όλες τις επιλογές ανοιχτές καθώς είχαν χρησιμοποιήσει αμφότερες τις γόμες στο πρώτο μισό του αγώνα.

 

Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Χάμιλτον έπρεπε ν’ ανοίξει τη διαφορά περίπου στα 25 sec τόσος χρόνος χρειάζονταν για να μπει και να βγει από τα pit. Τελικά ο οδηγός της Mercedes επέστρεψε στην πίστα στη 2η θέση μετά την τελευταία αλλαγή ελαστικών στον 52ο γύρο. Αξιοποίησε την ταχύτητα που είχε με τα φρέσκα ελαστικά για να πάρει πίσω από το Vettel την πρωτοπορία λίγους γύρους μετά.

 

Ο αγωνιστικός διευθυντής της PirelliPaul Hembery, σχολίασε: «Είδαμε και πάλι έναν πολύ έντονο και συναρπαστικό αγώνα με πολλές διαφορετικές στρατηγικές που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Στο τελευταίο μέρος του αγώνα οHamilton με φρέσκια μαλακή γόμα ελαστικών βρέθηκε πίσω από το Vettel που είχε φθαρμένη μαλακή γόμα ελαστικών. Έπρεπε να τον προσπεράσει για να πάρει τη νίκη. Πριν απ’ αυτό το σημείο ο Hamilton με την πολύ μαλακή γόμα που ήταν ταχύτερη, έπρεπε να φτιάξει διαφορά μισού λεπτού ή περίπου τόσο, μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ώστε να έχει χρόνο να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών και να παραμείνει επικεφαλής. Όπως έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν παρότι επιλέχθηκαν διαφορετικές στρατηγικές είχαμε τελικά ένα συγκλονιστικό φινάλε με πολύ μικρές διαφορές».

 

Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα

 

 

Μαλακή

Πολύ μαλακή

Πρώτος

Kvy – 1m51.761s

Ham – 1m50.417s

Δεύτερος

Ros –   1m51.937s

Mag  – 1m51.639s

Τρίτος

Mas –  1m52.515s

Per   – 1m52.007s

 

Περισσότεροι γύροι με μια γόμα

 

ΜαλακήMassa (38 γύρους)

Πολύ μαλακή Hamilton (26 γύροι)

 

Μετρητής αλήθειας:

Είπαμε πως θα εφαρμοστεί στρατηγική τριών pit stop. Εκκίνηση με την πολύ μαλακή γόμα, διατήρησή της στην πρώτη αλλαγή στον 20ο γύρο και στη δεύτερη αλλαγή στον 36ο γύρο με τελευταία αλλαγή στον 51ο γύρο όπου θα μπει μέχρι το φινάλε η μαλακή γόμα. Ο Hamilton ακολούθησε την σειρά που προβλέψαμε σταμάτησε όμως στον 15ο, τον 28ο και τον 52ο γύρο. Η στρατηγική του επηρεάστηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που διαφοροποίησε σημαντικά το χρόνο εισόδου στα pit.

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

9o Ράλλυ Σπριντ Λαμίας 2014: Νικητές οι Ακράτος-Ακράτος




Το 9ο Ράλλυ Σπριντ Λαμίας, που αποτέλεσε τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Χώματος και διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και τον Δήμο Λαμιέων,υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, ολοκληρώθηκε με νικητέςτου Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Mitsubishi Lancer EVO IX).

Τα δυο αδέλφια, που ήταν με άνεση το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα, δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά και έφτασαν σε μια εύκολη νίκη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή Δίβρημήκους 17,85 χιλιομέτρων. Πίσω τους, στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Θόδωρος Σιδεράκης (Subaru Impreza N14), οι οποίοι ξεπέρασαν τους "El Nak Jr."-Νίκο Μουζάκη (Subaru Impreza WRX)που μοιράστηκαν ένα αυτοκίνητο παλαιότερης εξέλιξης και συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών.

Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Νίκος Μοσχόπουλος (MGRover 25)που στην πρώτη τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο των 1600 κ.εκ., δυσκολεύτηκαν λίγο στο πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή, όμως στη συνέχεια άλλαξαν τις ρυθμίσεις του, βελτίωσαν κατά πολύ το χρόνο τους και τελικά, επικράτησαν στην κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων (F2), όπως και την F3Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Σάκης Τουλάκης-Αλέξης Αλαμανής (VW Golfπου κέρδισαν την κατηγορία Εέχοντας μάλιστα πετύχει τον καλύτερο χρόνο της Fστο πρώτο πέρασμα και εντέλει ανταμείφθηκαν με ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι η 2η θέση του βάθρου της κατηγορίας.

Την πρώτη εξάδα και το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι "Pazonen"-Βασίλης Κούγιας (Toyota Yaris), που βρέθηκαν στη 2η θέση της F3 και κατέκτησαν τη νίκη στην κλάση Α/5. Την τριάδα τηςκατηγορίας F3πίσω από τους Αναγνωστάκο-Μοσχόπουλο και "Pazonen"-Κούγιασυμπλήρωσαν, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα του οδηγού, οι "Armaki"-Ηλίας Αγγελής (Nissan Micra K11) που βρέθηκαν στην 2η θέση  της Α/5, στην οποία τους ακολούθησαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (MG ZR 105)Τέλος, την τριάδα της κατηγορίας Ε συμπλήρωσαν οι Γιώργος και Σωτήρης Δήμος (Ford Escort) και Νίκος Παραπέρας-Δημήτρης Τσιγκόπουλος (Toyota Celica).

Από τα 17 αυτοκίνητα που εκκίνησαν, στον τερματισμό έφτασαν τα 14. Από τους άτυχους του αγώνα,  οι Κωνσταντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000) προδόθηκαν από το πισωκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε που μοιράζονταν, εγκαταλείποντας στο δεύτερο σκέλος και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατηγορίας Ε. Ακόμη, οι Ευθύμιος Κυρίτσης-Βασίλης Σιακώνης (SubaruImpreza) και Μίλτος Πλατώνης-Αχιλλέας Τράνταλης (Toyota Yaris)εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος από πρόβλημα στον κινητήρα και έξοδο αντίστοιχα.

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας θέλει να ευχαριστήσει θερμά, όλους τους αγωνιζόμενουςπου στήριξαν τον αγώνα σε μια δύσκολη περίοδο, τους θεατές που βρέθηκαν στην Ειδική Διαδρομή και κατά γενική ομολογία ήταν πολυάριθμοι, καθώς και τους χορηγούς-υποστηρικτές του αγώνα. Μεγάλος χορηγός ήταν τα "Εστιατόρια Ρούμελη", με το "Εστιατόριο Νέα Ρούμελη" να αποτελεί το Κέντρο του αγώνα (Service Park, Γραμματεία, Χώρος Τεχνικού Ελέγχου και Απονομής), ενώ όπως πάντα, στο πλευρό της λέσχης στάθηκε η "Θερμοπετρόλ Χατζητσοπάνης". Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή τη χρονιά, στην μεγαλύτερη ασφάλεια των πληρωμάτων συνέβαλλε η συνεργασία της Λέσχης με την "My-Track Real Time GPS Tracking Systems", μέσω των υπηρεσιών της οποίας, τα αυτοκίνητα παρακολουθούνταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως την τελετή απονομής τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Λαμιέων, κ.Νίκος Σταυρογιάννης ο οποίος απένειμε τα έπαθλα στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.

 

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:

Γιάννης Ακράτος

"Η Ειδική Διαδρομή ήταν ωραία, αν και στο πρώτο πέρασμα μας φάνηκε λίγο γλιστερή. Μετά το τέλος του πρώτου περάσματος είδαμε πως η διαφορά ήταν μεγάλη, οπότε στη συνέχεια δεν πιέσαμε ιδιαίτερα, ώστε να διατηρήσουμε τη θέση μας. Ο αγώνας ήταν ωραίος και εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα".

 

Πάνος Κωνσταντάκος

"Παρά τις επικρίσεις πριν από τη διεξαγωγή του αγώνα, η Ειδική Διαδρομή ήταν τέλεια. Κρίμα που οι συμμετοχές δεν ήταν περισσότερες και είμαι βέβαιος πως όσοι δεν ήρθαν, έχασαν. Εμείς περάσαμε όμορφα και είμαστε ευχαριστημένοι. Και εις άλλα με υγεία".

 

El Nak Jr.

"Η Ειδική Διαδρομή ήταν πολύ ωραία. Εμείς από τη μεριά μας κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε με ένα αυτοκίνητο που είναι υποδεέστερο του συναγωνισμού και είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα".

 

Γιάννης Αναγνωστάκος

"Η Ειδική Διαδρομή ήταν πολύ ωραία και ο καιρός τελικά μας έκανε το χατίρι. Παράλληλα, οι θεατές ήταν αρκετοί και αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο. Εμείς στο πρώτο πέρασμα δε γνωρίζαμε το αυτοκίνητο, το οποίο ήταν ιδιαίτερα σκληρό. Στο Service αλλάξαμε τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, στη συνέχεια κάναμε κατά μισό λεπτό ταχύτερο χρόνο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι".

 

Αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο www.omae-epa-live.gr

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΠΑΓΝΟΥ