Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

“Hi - Tech EKO Mobility Rally 2011” με 3,58 λ. / 100 χλμ!

Το Hi - Tech EKO Mobility Rally 2011” πέρασε στην ιστορία. Ένα φιλικό δείπνο και η απονομή των κυπέλλων στους νικητές σφράγισε μια εκδήλωση για την οποία οι συμμετέχοντες μόνο καλά λόγια είχαν να πουν. Η συνεργασία του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με την ΕΚΟ έφερε τους καρπούς της και οι εκπρόσωποι της FIA έφυγαν σήμερα για τις χώρες τους πεπεισμένοι ότι η Ελλάδα πρωτοστατεί  στη νέα αυτή μορφή εκδηλώσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού με τα έντονα στοιχεία φιλικότητας προς το περιβάλλον και τις νέες τεχνολογίες
Η διοργάνωση αποδείχθηκε σημαντική από πολλές πλευρές. Για πρώτη φορά η FIA ζήτησε να ελεγχθούν αμέσως μετά τον τερματισμό οι πρώτοι νικητές κάθε κατηγορίας και ένας αγωνιζόμενος που να ορισθεί δια κληρώσεως για τυχόν χρήση απαγορευμένων ουσιών ή οινοπνεύματος, σύμφωνα με τη διαδικασία της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής. Επίσης για πρώτη φορά οι τέσσερις πρώτοι διεκδικητές του Κυπέλου Εναλλακτικών Ενεργειών της FIA ήλθαν στη χώρα μας αποφασισμένοι να διεκδικήσουν στο Ελληνικό έδαφος τους πολύτιμους βαθμούς που θα τους εξασφαλίσουν την επιθυμητή πρόκριση. Τέλος για πρώτη επίσης φορά στη χώρα μας υπήρξε ικανός αριθμός συμμετεχόντων  στην κατηγορία  των εναλλακτικών καυσίμων, με αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο (LPG)
ΣτοHi - Tech EKO Mobility Rally 2011” δήλωσαν συμμετοχή 19 αυτοκίνητα, πήραν εκκίνηση 17 από το πρατήριο ΕΚΟ του Σταθμού «Σείριος» και τερμάτισαν τα 15 από αυτά στο πρατήριο της ΕΚΟ στο 40ο χιλιόμετρο της Αττικής Οδού

Nικητές στην Κατάταξη FIA ανεδείχθησαν οι:
1 Massimo Liverani – Alessandro Talmelli (IT) – FIAT Croma JTD – Κατηγορία VIII
2 Jesus Echave – Juanan Delgado (SP) – Toyota Prius III – Κατηγορία VII
3 Guido Guerrini – Emanuele Calcheti (IT) – Alfa Romeo MitoΚατηγορία VIII
4 Αριστοτέλης Κοσμάς – Βασιλική Κοσμά (GR) – Honda Jazz Hybrid – Κατηγορία VII
5 Νικόλαος Καραπαναγιώτης – Γρηγόριος Καραχάλιος (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII



Nικητές στην Κατάταξη οικονομίας καυσίμου ανεδείχθησαν οι:
1 Δημήτριος Μαλαθρίτης – Ευτυχία Ζαχαροπούλου (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
2 Νικόλαος Καραπαναγιώτης – Γρηγόριος Καραχάλιος (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
3 Jesus Echave – Juanan Delgado (SP) – Toyota Prius III (SP) – Κατηγορία VII

Και τέλος, Nικητές στην Κατάταξη οικολογικής οδήγησης ανεδείχθησαν οι:
1 Δημήτριος Μαλαθρίτης – Ευτυχία Ζαχαροπούλου (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
2 Ιωάννης Κέπετζης – Κατερίνα Σεβαστού (GR) - Toyota Prius I – Κατηγορία VII
3 Νικόλαος Καραπαναγιώτης – Γρηγόριος Καραχάλιος (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII

Εντυπωσιακά υπήρξαν και τα αριθμητικά αποτελέσματα των Ενεργειακών Κατατάξεων αφού ο νικητής, τόσο της οικονομίας καυσίμου όσο και της οικολογικής οδήγησης, κ. Δημήτριος Μαλαθρίτης, με αυτοκίνητο Toyota Prius II, χρειάστηκε μόλις 24,62 λίτρα βενζίνης για να διατρέξει ολόκληρη τη μήκους 688,32 χιλιομέτρων διαδρομή του αγώνα, επιτυγχάνοντας κατανάλωση 3,58 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, όταν η κατανάλωση σε μικτό κύκλο που δίνει επίσημα ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου είναι 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Και όλα αυτά σε μια διαδρομή με μεγάλο τμήμα της να είναι ορεινό και οι χρόνοι να μην επιτρέπουν ράθυμη οδήγηση.