Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Τέταρτος ο Αμαξόπουλος στο Μόντε Κάρλο!

Μετά από σχεδόν 1.400 χιλιόμετρα και τρεις ημέρες αγώνα σε στεγνές, βρεγμένες, αλλά και  χιονισμένες επιφάνειες, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος κατάφερε να επιστρέψει στο Μόντε Κάρλο, τερματίζοντας έναν από τους πλέον απαιτητικούς αγώνες Ράλλυ. Η επιδοσή του αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία από τη στιγμή που ο φετινός αγώνας είχε πολλά στοιχεία από το ενδοξο παρελθόν, με τις μικτές συνθήκες να είναι το κύριο χαρακτηριστικό του. Παρόλα αυτά, ο Δημήτρης δεν παρασύρθηκε, ακολούθησε το δικό του ρυθμό, ο οποίος μάλιστα του επέτρεψε να τερματίσει και ψηλά στην κλάση του, όντας τέταρτος. Απέφυγε τα ρίσκα, πραγματοποίησε όλα τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα, οδηγώντας σε δρόμους που έχει μηδενική εμπειρία, αλλά και έχοντας ένα τελείως καινούργιο αυτοκίνητο στη διάθεση του, το Citroen DS3 R3T, το οποίο είχε οδηγήσει ελάχιστα πριν την έναρξη του αγώνα.
Ακόμα και το γεγονός ότι από τα 120 πληρώματα που ξεκίνησαν τον αγώνα ήταν ανάμεσα στους εξήντα που διαγωνίστηκαν στις νυκτερινές ειδικές διαδρομές το βράδυ, αποτελεί σημαντική επιτυχία για τον νεαρό Έλληνα οδηγό. Το πρωί, στην πρώτη ειδική της ημέρας, ακολούθησε συντηρητικό ρυθμό, αφού το δέλεαρ των νυκτερινών ειδικών ήταν μεγάλο. Έτσι, αποφεύγοντας τα ρίσκα επέστρεψε στο Μόντε και προετοιμάστηκε για την δοκιμασία των νυκτερινών ειδικών. Εκεί, με τις ειδικές να είναι στεγνές κατάφερε να συνδυάσει την ευχαρίστηση με το αποτέλεσμα, αφού κέρδισε και μία θέση ανεβαίνοντας στην τέταρτη της κατηγορίας του.
Σε κάθε περίπτωση, αρκούσε κανείς να δει το πρόσωπο του Δημήτρη Αμαξόπουλου για να καταλάβει το πόσο σημαντική και παράλληλα απολαυστική ήταν αυτή η εμπειρία για τον ίδιο, που αναμφίβολα θα τον συνοδεύει σε όλη του τη ζωή. Μακάρι, ο Έλληνας ταλαντούχος Έλληνας οδηγός να έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει στο μπάκετ του Citroen DS3 R3T και να συμμετάσχει σε αγώνα είτε του Ιταλικού και γιατί όχι του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι ο πρώτος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το Ράλλυ ΕΛΠΑ και θα είναι μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τον δούμε απέναντι στον ξένο, αλλά και εγχώριο συναγωνισμό. Σε κάθε περίπτωση, ο Δημήτρης δικαίωσε όσους πίστεψαν σε αυτόν στη συμμετοχή του στο Μόντε και μακάρι να υπάρχει και συνέχεια._Π.Τ.
 

AutoTV: IRC- Monte Carlo 2011 - Day 2

AutoTV: IRC- Monte Carlo 2011 - Day 2

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

ΣΤΙΣ 2/2 ΟΙ ΑΠΟΝΟΜΕΣ

Η ΕΘΕΑ/ΕΠΑ ανακοινώνει ότι οι απονομές των επάθλων για τα Πρωταθλήματα, Κύπελλα και Έπαθλα αγώνων αυτοκινήτου και καρτ του 2010 θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 2/2/2011 και ώρα 18:00 στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων (Αναστάσεως  2 & Τσιγάντε, Παπάγου)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2011

Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ανακοινώνει το συμπληρωματικό πρόγραμμα αγώνων του 2011



ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
1.         19,20 Μαρτίου            ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ                        ΑΟΘ               συντ.2
2          16,17 Απριλίου           ΦΙΛΙΠΠΟΣ                             ΛΑΒέροιας     συντ.2
3.         21,22 Μαΐου                ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ                         ΛΑΒόλου        συντ.3
4.         4,5 Ιουνίου                  Σπριντ ΚΟΖΑΝΗΣ                  ΣΜΑΚ             συντ.1
5.         23,24 Ιουλίου              Σπριντ Ξάνθης                         ΑΛΕΞ              συντ.1
6.         17,18 Σεπτεμβρίου      ΔΕΘ                                        ΑΟΘ               συντ.3
7.         8,9 Οκτωβρίου            Σπριντ Αλεξανδρούπολης       ΟΦΑΑ             συντ.1
8.         29,30 Οκτωβρίου        Σπριντ Πτολεμαίδας                ΑΛΠ                συντ.1

Το Κύπελλο  απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν τουλάχιστον 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει σε  τουλάχιστον 3 αγώνες.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΡΗΤΗΣ
1.         9,10 Απριλίου             Ράλλυ ΧΑΝΙΩΝ                    ΑΛΑΧ
2.         25,26 Ιουνίου              Σπριντ ΧΑΝΙΩΝ                    ΑΛΑΧ
3.         10,11 Σεπτεμβρίου      Σπριντ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ              ΑΟΚ
4          29,30 Οκτωβρίου        Ράλλυ ΚΡΗΤΗΣ                      ΑΟΚ
5.         26,27  Νοεμβρίου       Σπριντ ΧΑΝΙΩΝ                     ΑΛΑΧ 

Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν τουλάχιστον 4 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει  σε τουλάχιστον  2 αγώνες.

ΕΠΑΘΛΟ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
1          2,3 Απριλίου               ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ          ΑΛΠ
2.         14,15 Μαΐου                ΘΕΣ/ΝΙΚΗ                  ΑΟΘ 
4.         28,29 Μαΐου                ΔΡΑΜΑ                      ΟΦΑΔ
4.         10,11 Σεπτεμβρίου      ΞΑΝΘΗ                      ΑΛΕΞ 
5.         1,2  Οκτωβρίου           ΚΟΖΑΝΗ                   ΣΜΑΚ
6.         15,16 Οκτωβρίου        ΘΕΣ/ΝΙΚΗ                  ΑΟΘ
7.         5,6 Νοεμβρίου            ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ             ΟΦΑΑ 

Το Κύπελλο απονέμεται αν γίνουν και μετρήσουν τουλάχιστον 5 αγώνες.
Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει όλους τους αγώνες που συμμετείχε.
Για να καταταγούν οι αγωνιζόμενοι στην τελική βαθμολογία, πρέπει να έχουν εκκινήσει  σε τουλάχιστον  3 αγώνες.

Επίσης ανακοινώνεται ότι το Ράλλυ Αχαιός που ήταν προγραμματισμένο για τις 8,9 Οκτωβρίου μετατίθεται για τις 15,16 Οκτωβρίου, και η Ανάβαση Θίσβης ή Αγίας Άννας από τις 15,16 Οκτωβρίου μετατίθεται για τις 8,9 Οκτωβρίου.

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Οι ειδικές του Ράλι Ακρόπολις

Mια ευχάριστη έκπληξη έκρυβε η δημοσίευση του επίσημου οδηγού (Rally Guide 1) του Ράλι Ακρόπολις (16-19/6), καθώς στο πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα που επιστρέφει φέτος στο καλεντάρι του WRC, υπάρχει και μια νυχτερινή ειδική!
Πρόκειται για την ειδική «Νέα Πολιτεία» -μήκους 20,97 χιλιομέτρων- η οποία είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 21:33GR του Σαββάτου 18 Ιουνίου και θα είναι η ειδική που θα κλείσει το δεύτερο σκέλος του αγώνα.
Το Ακρόπολις του 2011 θα αποτελείται από 17 ειδικές διαδρομές 370,20 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Η τελετή εκκίνησης του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 16 Ιουνίου κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Στη συνέχεια τα πληρώματα θα αναχωρήσουν για το Λουτράκι όπου θα είναι το κέντρο του αγώνα.
Το πρώτο σκέλος που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 17/6, περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές (Θήβα, Ελάτεια, Ελευθεροχώρι, Ρεγγίνι, Θήβα 2 και Μαυρολίμνη).
Το Σάββατο 18/6, οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να κάνουν επτά ειδικές διαδρομές (Κλένια, Γυμνό, Κεφαλάρι, Κλένια 2, Γυμνό 2, Κεφαλάρι 2 και Νέα Πολιτεία), ενώ την Κυριακή 19/6, τελευταία μέρα του αγώνα, το αγωνιστικό μενού περιλαμβάνει δύο ειδικές (Άγιοι Θεόδωροι και Νέα Πίσσια) τις οποίες τα πληρώματα θα κάνουν δύο φορές.
Μάλιστα το δεύτερο πέρασμα από την ειδική Νέα Πίσσια θα είναι αυτό που θα μεταδοθεί τηλεοπτικά, όπως προβλέπεται από τους φετινούς κανονισμούς του WRC.
Πηγή : Wheels and Motors (www.wmotors.gr)