Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Πανέτοιμο το ελληνικό πλήρωμα Δριβάκος - Μπαντέ για το Monte Carlo με Honda Civic Type-R



Το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ οδηγώντας ένα Honda Civic Type-Rτης εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.,Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας Hondaστην Ελλάδα, είναι πανέτοιμο να συμμετάσχειστον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Rallye Automobile Monte Carlo.

 

Ο οδηγός του Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμαστικών μία ημέρα πριν την εκκίνηση του αγώνα δήλωσε: «τοRally monte Carlo είναι ένας δύσκολος αγώνας κυρίως εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Την Τρίτη έπεσε χιόνι σε πολλές ειδικές διαδρομές, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε λάστιχα για χιόνικαι με καρφιά. Για πρώτη φορά ο αγώνας ξεκινά με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και έχει και μία πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή συνολικού μήκους 51,66 χλμ. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου. ΤοCivic Type-R λεχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3Honda JAS Homolagation, με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.»

 

To 83ο Rallye Automobile Monte Carlo, ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2015 θα πραγματοποιηθεί από τις 22 - 25 Ιανουαρίου 2015 με εκκίνηση την Place du Casino in Monte Carlo και τερματισμό την Place duPalais. Ο αγώνας του 2015 είναι κατά 75% νεοσχεδιασμένος και περιλάμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355,48 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1403χλμ.

 

Tο επιτελείο της Honda Team Εrg πλαισιώνεται και υποστηρίζεται από μία ομάδα έμπειρων μηχανικών,τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Ιταλία(JAS Motorsports).

 

Η ελληνική ομαδα στελεχώνεται από τους:

Νίκος Θρουβάλας, Πέτρος Βασιλείου, Σωτήρης ΦωτόπουλοςΔημήτρης Ναυρίδης, Ηρώ Μπιστολά και Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος).

 

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Honda Civic TypeR FNR3

 

 

Κινητήρας: Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά  με κυβισμό 1998cm3

Μεγ. Ισχύς : > 270PS @ 8500 rpm

ECU : Efi Euro 4

Κιβώτιο Ταχυτήτων : Sadev σειριακό (6+1)

Μετάδοση:Διπλόδισκος συμπλέκτης, διαφορικόπεριορισμένης ολίσθησης (LSD)

Ανάρτηση : Ρυθμιζόμενη X-Treme Tech 

Φρένα : Brembo 328/278, αεριζόμενα

Αγωνιστική κατηγορία : A7/R3

Πρωτάθλημα : Intercontinental Rally Championship

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου