Η PIRELLI ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ ΤΗ ΓΚΑΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΡΑΛΙ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ WRC
Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΦΙΡΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΝΕΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟAUTOSPORT ΣΤΟ BIRMINGHAM
Η ΣΠΟΡ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ PIRELLI ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Η Pirelli θα επιστρέψει στο WRC με τέσσερα εντελώς νέαελαστικά τα οποία προορίζονται για χρήση όχι μόνο στην κορωνίδα του σπορ, αλλά και σε άλλα σημαντικάπρωταθλήματα ράλι σε όλο τον κόσμο.
Η νέα προϊοντική γκάμα παρουσιάστηκε στο AutosportInternational Show στο Birmingham, που παραδοσιακάπροαναγγέλλει την έναρξη της σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Mario Isola, Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli, παρουσίασετα νέα ελαστικά και εξήγησε τα χαρακτηριστικά τους. «Κύριο χαρακτηριστικό των νέων ελαστικών μας είναι η ευελιξία και ταυτόχρονα η εξειδίκευσή τους» δήλωσε. «Εξελίξαμε λοιπόνελαστικά όπως το RK για άσφαλτο και το Scorpion για χώμα,τα οποία είναι κατάλληλα για μία μεγάλη ποικιλία ράλι, τόσο στο Παγκόσμιο όσο και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Επίσηςδημιουργήσαμε μερικά ειδικά ελαστικά για πιο εξειδικευμένουςαγώνες όπως το Μόντε Κάρλο και η Σουηδία. Σύμφωνα μετους κανονισμούς του σπορ θα έχουμε μόνο ένα σχέδιοπέλματος για την άσφαλτο και το χώμα. Αυτό φέρνει τααγωνιστικά ελαστικά μας ακόμα πιο κοντά στα ελαστικά των αυτοκινήτων δρόμου.»
Το ελαστικό που θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο θα είναι τοRK, σε διάσταση 235/40R18, που διατίθεται για όλα τακορυφαία μοντέλα από το νέο R5 και πάνω. Αυτό το προϊόν,που σχεδιάστηκε για άσφαλτο, έχει δύο διαμήκεις αυλακώσεις– σύμφωνα με τους κανονισμούς – που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιείται σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες. Τα δύοδιαμήκη κανάλια είναι τοποθετημένα στο εσωτερικό τμήμα τουελαστικού για να διασφαλίζεται η πιο αποτελεσματική αποβολή νερού και να αποφεύγεται η υδρολίσθηση. Επίσηςεπιτρέπει καλύτερο στρίψιμο όταν το αυτοκίνητο ‘πατά’περισσότερο στο εξωτερικό τμήμα του ελαστικού που παράγειπερισσότερη πρόσφυση χάρη στη μεγαλύτερη επιφάνειαεπαφής.
Αυτό το ελαστικό θα διατίθεται σε δύο γόμες για το WRC:σκληρή για στεγνές συνθήκες, και μαλακή για βρεγμένες συνθήκες ή οδοστρώματα μειωμένης πρόσφυσης. Μία τρίτηγόμα, η πολύ μαλακή, θα λάβει έγκριση τύπου για το ΡάλιΜόντε Κάρλο, όπου τα πληρώματα συχνά αντιμετωπίζουν πολύ ψυχρές συνθήκες.
Την ασφάλτινη γκάμα για το Μόντε Κάρλο ολοκληρώνει τοSOTTOZERO, σε διάσταση 235/40R18. Αυτό το ελαστικόκυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις: με καρφιά για το χιόνι και τον πάγο και χωρίς καρφιά – σαν ένα στάνταρ χειμερινό ελαστικό δρόμου.
Για χωμάτινα ράλι, η Pirelli δημιούργησε το SCORPION XR,σε διάσταση 205/65-15. Αυτό το ελαστικό, που σχεδιάστηκεγια σκληρά χωμάτινα ράλι υιοθετεί συμμετρικό σχέδιοπέλματος που βελτιώνει την αντοχή και αυξάνει την αντοχή στις ζημιές. Διατίθεται σε δύο γόμες: σκληρή για τις πιοσκληρές και τραχιές συνθήκες, όπως αυτές της Πορτογαλίας, του Μεξικό και της Ιταλίας, μαλακή για λιγότερο τραχιές επιφάνειες όπως η Φινλανδία. Η μαλακή γόμα μπορεί επίσηςνα χρησιμοποιηθεί σε κρύες συνθήκες με λάσπη, όπως αυτές που συναντάμε συχνά στο Ράλι Βρετανίας.
Η νέα γκάμα Pirelli ολοκληρώνει το SOTTOZERO ICE σε διάσταση 205/65-15. Αυτό το ελαστικό με καρφιά είναισχεδιασμένο αποκλειστικά για το Ράλι Σουηδίας, και προορίζεται για ειδικές διαδρομές στο χιόνι και τον πάγο. Τα380 καρφιά διασφαλίζουν υψηλή πρόσφυση ακόμα και στιςπιο απαιτητικές Σκανδιναβικές συνθήκες. Το ελαστικόωφελείται από την πατενταρισμένη τεχνολογία συγκράτησης καρφιών της Pirelli, όπου το σχέδιο πέλματος είναι ειδικάμελετημένο για να αποτρέπει την απώλεια καρφιών για τηδιάρκεια της ειδικής διαδρομής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου