
Ο Vettel, μαζί με τους
υπόλοιπους 10 πρώτους του grid ξεκίνησε με μαλακές
γόμες P Zero
Yellow πριν αλλάξει σε σκληρές P Zero Silver στον 33ο γύρο στο πλαίσιο
στρατηγικής ενός pit-stop, χωρίς να
χάσει την πρώτη θέση. Παρά τη δύσκολη χάραξη της πίστας, με εξωτερικές
θερμοκρασίες 30 βαθμών Κελσίου, αποδείχτηκε η πλέον δημοφιλής στρατηγική για
τους οδηγούς που τερμάτισαν . Ο Fernando
Alonso με
Ferrari – που ήρθε δεύτερος με την
ίδια στρατηγική, κάνοντας pit stop τέσσερις γύρους νωρίτερα – διασφάλισε τη
θέση του 10 γύρους πριν το
πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Mark Webber της Red Bull τερμάτισε τρίτος, τέσσερα
δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Ο Romain Grosjean (Lotus), έφερε το υψηλότερο σκορ (11η θέση) από τους οδηγούς που ξεκίνησαν με σκληρές γόμες P Zero Silver και άλλαξε σε μαλακά στον 36ο γύρο. Η απόφαση αυτή τον αντάμειψε, καθώς ο Grosjean κέρδισε δύο θέσεις και τερμάτισε ένατος. Ίδια στρατηγική εκκίνησης υιοθέτησε και
ο οδηγός της Mercedes, Michael Schumacher, ο Daniel Ricciardo (Toro
Rosso) και
ο Kamui Kobayashi (Sauber).
Ο Sergio Perez με την άλλη Sauber έκανε δύο pit stop, αλλά αναγκάστηκε
να εγκαταλείψει λόγω επαφής με μία Toro Rosso. Από το
περιστατικό προκλήθηκε κλατάρισμα στο ελαστικό: την
ίδια κατάληξη είχαν και
οι Schumacher στον πρώτο γύρο και
Pastor Maldonado (Williams) στον 31ο γύρο. Όλα τα κλαταρίσματα προκλήθηκαν από επαφή με άλλους αγωνιζόμενους, με τα αιχμηρά άκρα της εμπρός πτέρυγας να σκίζουν τα πλευρά του ελαστικού. Κατά συνέπεια, ο Perez έκανε τη δεύτερη στάση του νωρίς, σχεδιάζοντας να τρέξει το τελευταίο του σετ σκληρών ελαστικών επί 40
γύρους. Στη συνέχεια ωστόσο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Ο οδηγός της McLaren,
Jenson Button, ολοκλήρωσε το
μεγαλύτερο τελευταίο stint με σκληρές γόμες κάνοντας 35 γύρους, και
τερμάτισε πέμπτος. Οι Grosjean και Kobayashi ολοκλήρωσαν το μεγαλύτερο
πρώτο stint με σκληρό
ελαστικό και pit-stop στον 36ο
γύρο. Ο Ιάπωνας οδηγός
τελικά τερμάτισε 14ος με μαλακή γόμα, έχοντας
ξεκινήσει από τη 17η θέση.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της
Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Τόσο τα σκληρά όσο και τα μαλακά ελαστικά, επέδειξαν εξαιρετική αντοχή στην Ινδία, με
χαμηλά επίπεδα degradation επιτρέποντας στους οδηγούς να
πιέσουν στο μέγιστο από την αρχή μέχρι το τέλος σε μία πραγματικά φανταστική πίστα. Ο Sebastian Vettel και η Red Bull έδωσαν μαθήματα στη διαχείριση και στρατηγική ελαστικών, με
βέλτιστες πρακτικές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Οι Grosjean και Kobayashi πειραματίστηκαν με διαφορετική στρατηγική, διανύοντας μια παρατεταμένη 1η περίοδο με το
σκληρό ελαστικό,
η οποία επίσης απέδωσε, δείχνοντας πώς
η στρατηγική ελαστικών μπορεί να
κάνει τη διαφορά ακόμα και για οδηγούς που εκκινούν πίσω από την πρώτη δεκάδα. Πέρσι, επικράτησε η
στρατηγική των δύο pit stop: Φέτος χρειάστηκε μόνο ένα pit stop παρά το
ότι όλες οι
γόμες μας είναι πιο μαλακές. Συγχαρητήρια επίσης στη Ferrari και τον Fernando
Alonso, ο οποίος με έναν εξαιρετικό ρυθμό στον αγώνα και ταχύτητα στην ευθεία ανέβηκε από την πέμπτη στη δεύτερη θέση, που σημαίνει ότι αναμένεται μία θρυλική κατάληξη του
πρωταθλήματος. Τώρα οδεύουμε προς
Abu Dhabi για μία τελείως
διαφορετική πρόκληση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου