Αυλαία έριξε χθες το απόγευμα το 2ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου. Ο 5ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτου απέσπασε τα θετικά σχόλια των αγωνιζομένων, οι οποίοι ευχαριστήθηκαν τις όμορφες ειδικές πέριξ της Αμαρύνθου. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό, ο οποίος αποδεικνύεται και από το γεγονός πως είχαμε 3 διαφορετικούς νικητές στις 5 ειδικές διαδρομές που διεξήχθησαν.
Θριαμβευτές του αγώνα και συνάμα κυπελλούχοι ασφάλτου για το 2014 είναι οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X. Αν και πραγματοποίησαν τον ταχύτερο χρόνο σε μόλις μία ειδική, οδήγησαν έξυπνα, πίεσαν μόνο εκεί που χρειαζόταν και τελικά κατάφεραν να φύγουν με τους 15 βαθμούς της νίκης από την παραλιακή κωμόπολη της Εύβοιας. Το Κρητικό πλήρωμα των Γ.Αναπολιωτάκη-Α.Χαλκιαδάκη με το ανανεωμένο Seat Ibiza Kit CarEvo 2 βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Ενώ στη μοναδική διαδρομή του Σαββάτου, πήρε από νωρίς σημαντικό προβάδισμα 10 δλ., εντούτοις η διαφορά στις πρωινές ειδικές της Κυριακής εξανεμίστηκε, λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Στο δεύτερο loop της ημέρας, ένα jumpstart απομάκρυνε τον οδηγό από την κορυφή και τον περιόρισε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπληρώθηκε από τους Γ. Φιλιππίδη-Δ. Σαΐνη με Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο 37χρονος οδηγός που φέτος ακολουθεί το Πανελλήνιο πρωτάθλημα, επισκέφτηκε τον αγώνα της Αμαρύνθου προκειμένου να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο με την άσφαλτο και τα κατάφερε περίφημα.
Στην κατηγορία F2, πρώτευσαν τα αδέρφια Γύζη με Renault Clio Williams. Ο νικητής της πρώτης έκδοσης του αγώνα, κινήθηκε σβέλτα όλο το διήμερο, χωρίς να αφήσει το πόδι από το γκάζι, ακόμη κι όταν είχε χτίσει μια διαφορά ασφαλείας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Μ. Δημητρίου-Ε. Μαλακτάρη, στην επιστροφή του οδηγού στο Citroen Saxo VTS. Το πλήρωμα εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και προτίμησε να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση από το να πιέσει για κάτι καλύτερο. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ι. Τασιόπουλος-Ν. Φλαμπούρης μεCitroen Saxo VTS που κινήθηκαν αθόρυβα και εκμεταλλεύτηκαν τις ατυχίες των αντιπάλων τους.
Στα ιστορικά, τα προγνωστικά επαληθεύτηκαν, καθώς οι Ε. Μανδρούκας-Ν. Τσάδαρης μεPorsche 911 Carrera RSR ( φωτό) επικράτησαν άνετα, τερματίζοντας έτσι το αρνητικό σερί των 3 συνεχόμενων εγκαταλείψεων. Πολύτιμους βαθμούς που τους τοποθέτησαν επικεφαλής στο πρωτάθλημα Ιστορικών συνέλεξαν οι δεύτεροι Γ. Κασιδόπουλος-Φ. Τζεφεράκος με ToyotaStarlet KP 60. Το δίδυμο δεν κατάφερε σε καμία περίπτωση να απειλήσει την κορυφή, ωστόσο πέτυχαν το στόχο τους που ήταν ο τερματισμός στο βάθρο του πρωταθλήματος. Ακολούθησαν οι Ι. Πάλμος-Φ. Ψαράκου (Peugeot 205 GTi) στον πρώτο αγώνα του οδηγού στη χώρα μας φέτος.
Ο αγώνας αποτέλεσε παράλληλα τον τρίτο και τελευταίο γύρο του Επάθλου Νέων. Εκεί, μπορεί να κέρδισε ο 22χρονος Πάνος Ισμαήλος, έχοντας τον έμπειρο Νίκο Μουζάκη στο δεξί μπάκετ του Citroen C2, ωστόσο ο τίτλος πήγε στους Κωνσταντίνο και Γιώργο Πολυχρονόπουλο(Citroen AX). Η εγκατάλειψη του Ισμαήλου στο Athens Rally Sprint σε συνδυασμό με τις επιτυχείς εμφανίσεις του 22χρονου Πολυχρονόπουλου, χάρισαν στον οδηγό του AX τον παρθενικό του τίτλο!
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγεται αυτή των Χ. Κούρτη-Π. Μπιμπίκα(Peugeot 205 Maxi). Ο οδηγός έκανε δυναμικό comeback, ύστερα από 5ετή αποχή, εντυπωσιάζοντας με το καλημέρα, καθώς πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της F2 στο Γυμνό 1. Η συνέχεια, όμως δεν ήταν ανάλογη, καθώς τέθηκε εκτός αγώνα μετά τη δεύτερη ειδική από πίεση λαδιού. Μπορεί να πέτυχαν τον τρίτο χρόνο της F2 στην πρώτη ειδική, ωστόσο εγκατέλειψαν νωρίς οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης (Peugeot 106 S16) από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μηχανικό πρόβλημα έθεσε εκτός αγώνα τον εορτάζων Σωτήρη Κυριαζή, ο οποίος έχοντας δίπλα τον Ανδρέα Βίγκο εντυπωσίασε με το Citroen Saxo VTS στην επάνοδό του στους αγώνες. Η ανατροπή του Peugeot 106 S16 των Γ. Σύλλα-Π. Αναστασοπούλου είχε ως αποτέλεσμα η 3η ειδική διαδρομή να μετατραπεί σε απλή για τα υπόλοιπα πληρώματα.
Ευχάριστη νότα στην όλη διοργάνωση αποτέλεσε η ανταπόκριση των πληρωμάτων στο κάλεσμα της λέσχης για συγκέντρωση τροφίμων για το σύλλογο «Χαμόγελο του Παιδιού» της περιοχής. Για άλλη μια φορά οι αγωνιζόμενοι απέδειξαν τον κοινωνικό τους χαρακτήρα, στηρίζοντας έμπρακτα ένα σύλλογο που πραγματικά το έχει ανάγκη. Παράλληλα, και φέτος οι μαθητές της περιοχής ετοίμασαν ζωγραφιές με θέμα τον αγώνα, οι οποίες κόσμησαν την πλατεία της Αμαρύνθου το διήμερο του αγώνα.
Όλοι οι αγωνιζόμενοι έμειναν ευχαριστημένοι από την τέλεση ενός άριστα οργανωμένου αγώνα. Οι τοπικοί άρχοντες, παρά τις λίγες ημέρες που βρίσκονται στην εξουσία, στήριξαν και αγκάλιασαν την όλη διοργάνωση. Ευχή όλων είναι τη νέα χρονιά να πραγματοποιηθεί ένας εξίσου επιτυχημένος αγώνας! Επόμενος και τελευταίος γύρος του κυπέλλου ασφάλτου είναι το Ράλλυ Παλάδιο που θα διεξαχθεί στα τέλη Νοέμβρη.
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:
Ν. Καρπάνος: Ευτυχώς φέτος όλα κύλησαν ομαλά για εμάς. Το θετικό είναι ότι υπήρξε συναγωνισμός με τα υπόλοιπα πληρώματα. Περάσαμε ένα όμορφο διήμερο και ευελπιστώ να δώσουμε το παρών και στην τρίτη έκδοση του αγώνα.
Γ. Αναπολιωτάκης: Οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες, η μία τεχνική και η άλλη γρήγορη. Από την πλευρά μας, το ευχαριστηθήκαμε καθώς υπήρξε έντονος συναγωνισμός για την πρώτη θέση με τον Καρπάνο. Μια λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος και ένα jump start μας κόστισαν αρκετά. Ελπίζω να τα πούμε και του χρόνου!
Γ. Φιλιππίδης: Τελικά είμαστε ευχαριστημένοι. Πετύχαμε καλούς χρόνους στο Τραχήλι και βελτιωνόμαστε. Ο αγώνας ήταν όμορφα σχεδιασμένος και το διασκεδάσαμε. Θα πάμε και στην Κρήτη, καθώς ακολουθούμε όλο το πρωτάθλημα φέτος.
Ι. Γύζης: Για εμάς κύλησε πολύ καλά ο αγώνας. Ήταν ένας από τους καλύτερους που έχουμε συμμετάσχει. Ευχαριστούμε όλους τους χορηγούς, γιατί χωρίς αυτούς δε θα βρισκόμασταν εδώ.
Ε. Μανδρούκας: Ήταν ένας όμορφα οργανωμένος αγώνας που ευχαριστηθήκαμε, καθώς έσπασε το αρνητικό ρεκόρ των συνεχόμενων εγκαταλείψεων. Μοναδικό μελανό σημείο ήταν η ακύρωση της 3ης Ε.Δ., την οποία κάναμε απλή. Για μένα, δεν υπήρχε λόγος να γίνει απλή, καθώς το οδόστρωμα ήταν καθαρό και δεν ήταν επικίνδυνο να γλιστρήσουμε από τα λάδια. Θα πάμε και στον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος Ιστορικών, στη Σπάρτη.
Νικητές επιμέρους κλάσεων:
A8: Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car Evo 2)
A7: Ιωάννης Γύζης – Γιώργος Γύζης (Renault Clio Williams)
A6: Μάνος Δημητρίου – Ελένη Μαλακτάρη (Citroen Saxo VTS)
Α5: Παναγιώτης Κονδύλης – Παντελής Παπανδρέου (Fiat Seicento Kit Car)
N4: Νίκος Καρπάνος – Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X)
N2: Νικόλαος Ρούσσος – Ανδρέας Βούτσινος (Peugeot 106 S16)
E10: Δημήτριος Πλακουτσής – Στέλιος Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 205)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου