Στην ορεινή Κορινθία και συγκεκριμένα στη Ζήρεια βρέθηκε η Ford WRT στο πλαίσιο της προετοιμασίας της εν όψει Ράλλυ Ακρόπολις. Η βρετανική ομάδα στρατοπέδευσε για τέσσερις ημέρες στην περιοχή και πραγματοποίησε δοκιμές με το Fiesta WRC σε μια διαδρομή 5,5 χιλιομέτρων.
Η ομάδα επικεντρώθηκε στον τομέα της ανάρτησης και γενικότερα του στησίματος -με βάση και τη χρήση των νέων ελαστικών της Michelin με την πιο σκληρή γόμα.
Σε ερώτηση προς τον Mikko Hirvonen σχετικά με το κατά πόσο έχει προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο, ο Φινλανδός οδηγός σχολίασε «εξοικειώνομαι πλέον όλο και περισσότερο με το αυτοκίνητο και μπορώ να ξέρω πώς ακριβώς θα αντιδράσει σε διαφορετικές συνθήκες. Είναι λογικό, αφού όσο περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα κάνεις, τόσο πιο άνετα αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου».
Αναφορικά με τις διαφορές μεταξύ της σημερινής και της προηγούμενης γενιάς αυτοκινήτων WRC, ο Mikko Hirvonen λέει «σίγουρα είναι τελείως διαφορετικά. Έχουν νέο κινητήρα, ενώ σημαντική είναι και η απουσία του κεντρικού διαφορικού. Παράλληλα, είναι πιο μικρά σε μήκος αλλά και πιο φαρδιά, με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολα στην οδήγηση στα κλειστά κομμάτια. Στοιχείο πολύ σημαντικό σε αγώνες όπως το Ακρόπολις. Η πραγματικότητα είναι ότι σχεδόν παντού είναι πιο γρήγορα από τα περσινά αυτοκίνητα».
Για το Ράλλυ Ακρόπολις ο ίδιος λέει «Είναι ένας αγώνας - θρύλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όπως πάντα, έτσι και το φετινό Ακρόπολις αναμένεται να είναι ένας πολύ σκληρό τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τα ελαστικά, τα οποία πρέπει να προστατεύουμε αφού αποτελούν και έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες επιβίωσης στην Ελλάδα».
Η ομάδα επικεντρώθηκε στον τομέα της ανάρτησης και γενικότερα του στησίματος -με βάση και τη χρήση των νέων ελαστικών της Michelin με την πιο σκληρή γόμα.
Σε ερώτηση προς τον Mikko Hirvonen σχετικά με το κατά πόσο έχει προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο, ο Φινλανδός οδηγός σχολίασε «εξοικειώνομαι πλέον όλο και περισσότερο με το αυτοκίνητο και μπορώ να ξέρω πώς ακριβώς θα αντιδράσει σε διαφορετικές συνθήκες. Είναι λογικό, αφού όσο περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα κάνεις, τόσο πιο άνετα αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου».
Αναφορικά με τις διαφορές μεταξύ της σημερινής και της προηγούμενης γενιάς αυτοκινήτων WRC, ο Mikko Hirvonen λέει «σίγουρα είναι τελείως διαφορετικά. Έχουν νέο κινητήρα, ενώ σημαντική είναι και η απουσία του κεντρικού διαφορικού. Παράλληλα, είναι πιο μικρά σε μήκος αλλά και πιο φαρδιά, με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολα στην οδήγηση στα κλειστά κομμάτια. Στοιχείο πολύ σημαντικό σε αγώνες όπως το Ακρόπολις. Η πραγματικότητα είναι ότι σχεδόν παντού είναι πιο γρήγορα από τα περσινά αυτοκίνητα».
Για το Ράλλυ Ακρόπολις ο ίδιος λέει «Είναι ένας αγώνας - θρύλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όπως πάντα, έτσι και το φετινό Ακρόπολις αναμένεται να είναι ένας πολύ σκληρό τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τα ελαστικά, τα οποία πρέπει να προστατεύουμε αφού αποτελούν και έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες επιβίωσης στην Ελλάδα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου