Μετά την ομόφωνη απόφαση της γνωμοδοτικής επιτροπής του Υπουργείου Ανάπτυξης να εντάξει στον αναπτυξιακό νόμο το αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας, στην περιοχή της Χαλανδρίτσας, ανοίγει ξανά ο δρόμος για την κατασκευή του.
Στη συνεδρίαση της γνωμοδοτικής επιτροπής πήραν μέρος και ανέπτυξαν την επιχειρηματολογία τους υπέρ της υπαγωγής του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο Πρόεδρος της Εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας» Ευάγγελος Φλωράτος και το μέλος του Δ.Σ. Ανδρέας Φούρας.
Το αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας θα διαθέτει προδιαγραφές FIA και FIM. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες της F1, των MotoGP, του WTCC, των Superbikes, αγώνες αντοχής ή και δοκιμές εξέλιξης. Με προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ, θα επιδοτηθεί σε ποσοστό 40% έως του ποσού των 50 εκατ. ευρώ και ακολούθως με ποσοστό 20% για τις εργασίες από τα 50 εκατ. ευρώ και άνω.
H εταιρεία «Ιόνιος Κατασκευαστική» κατέχει τη μεγάλη πλειοψηφία στο project του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας. Σύμφωνα με τις μελέτες για το αρχικό πλάνο της ανάπτυξης του έργου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα είναι 11.160 τ.μ. αντί των 7.000 τ.μ που προέβλεπε η αρχική μελέτη. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται τα pits, οι καμπίνες αναμετάδοσης, τα κτίρια διοίκησης και διεύθυνσης των αγώνων, ιατρείο, σταθμός Α' Βοηθειών, εκδοτήρια εισιτηρίων, αίθουσες συνεντεύξεων και ΜΜΕ, αίθουσες χρονομετρήσεων και συνεδριάσεων αρχόντων αγώνα κλπ. Επίσης, θα κατασκευαστεί και πίστα καρτ σε χώρο 11.000 τ.μ., που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες ευρωπαϊκού και παγκόσμιου πρωταθλήματος, ενώ εκεί θα οικοδομηθεί και εξέδρα που θα μπορεί να φιλοξενήσει 5.000 θεατές.
Η Βουλή αναμένεται μέσα στο επόμενες 20 ημέρες να «ανάψει» το πράσινο φως. Η κατασκευή του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας μπορεί να ολοκληρωθεί σε 22 μήνες από την έναρξη των εργασιών, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Η πρώτη φορά που έγινε λόγος για κατασκευή πίστας στη Χαλανδρίτσα ήταν το 1970, κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης ενός εκπροσώπου της FIA.
Πηγή : 4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου