Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Ο ALONSO ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΟ GRAND PRIX ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Fernando Alonso κέρδισε στο grand prix της πατρίδας του ακολουθώντας στρατηγική τεσσάρων pit stop, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Kimi Raikkonen της Lotus ο οποίος έκανε αντίστοιχα τρεις στάσεις. Ο Alonsoδιεκδίκησε την 32η νίκη της καριέρας τουκαι τη δεύτερη στο Ισπανικό Grand Prix, ενώ οομόσταυλός του στην ομάδα της FerrariFelipe Massa κατέκτησε την πρώτη του θέση στο βάθρο για φέτος έχοντας εκκινήσει ένατος μετά από ποινή.

Ο Alonso έθεσε επίσης ένα νέο ρεκόρως ο μοναδικός πιλότος που κερδίζει το ΙσπανικόGrand Prix εκκινώντας από την πέμπτη θέσηαποδεικνύοντας πώς με την κατάλληληστρατηγική ελαστικών μπορείς να προωθηθείς σε υψηλότερες θέσεις στην πίσταΟRaikkonen – υιοθετώντας εντελώς διαφορετική στρατηγική από του Alonso με ένα pit stop λιγότερο – τον πλησίασε σε απόσταση αναπνοής και τερμάτισε με διαφορά μόλις10 από το νικητήΟ Raikkonen ήταν ο μοναδικός που ολοκλήρωσε τα τρία πρώτα stintsμε ελαστικά P Zero White medium πριν αλλάξει σε P Zero Orange hard για το τελευταίοstint.

Αποτέλεσμα είναι ένας πολύ ισχυρός ανταγωνισμός στην κορυφή του πρωταθλήματος με τους τρεις πρώτους να απέχουν ελάχιστα βαθμολογικά μεταξύ τους (εύρος 17βαθμών).

Όλοι οι πιλότοι ξεκίνησαν με μεσαίες γόμες P Zero White με εξαίρεση τις δύο Marussiaκαι την Caterham του Charles Pic, που επέλεξε να ξεκινήσει με P Zero Orange hard.Κάνοντας νωρίς το πρώτο pit stopο Alonso πέρασε μπροστά από τον Sebastian Vettelτης Red Bull και στη συνέχεια ο Ισπανός σχεδίασε τέλεια τη στρατηγική του ώστε να μηχάσει θέσεις κατά την εξέλιξη του αγώνα.

Δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli, Paul Hembery: «Η στρατηγικήβρέθηκε και πάλι στο προσκήνιο κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Grand Prix, το οποίοόπως αναμενόταν είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις από τα ελαστικά λόγω των μοναδικών χαρακτηριστικών της πίστας. Γι’ αυτό είδαμε υψηλά επίπεδα degradation, ενδεχομένως τα υψηλότερα της χρονιάςΣτόχος μας είναι να έχουμε από δύο μέχρι τρία pit stop σεκάθε αγώναεπομένως τα τέσσερα είναι υπερβολικά πολλάαυτό έχει ξανασυμβεί μόνο μία φορά μέχρι τώρα στην Τουρκία, κατά τη διάρκεια της πρώτης μας χρονιάς στο σπορ. Θα μελετήσουμε μερικές αλλαγέςέγκαιρα για το Silverstone, ώστε να παραμείνουμε εντός στόχου και να επιλύσουμε άμεσα τυχόν θέματα. Συγχαρητήρια στον Fernando Alonso και τη Ferrari που πίεσαν δυνατά από την αρχή μέχρι το τέλος ώστε να δουλέψει η στρατηγική τεσσάρων pit stop υπέρ τους και να φέρουν ένα άκρως δημοφιλέςαποτέλεσμα εδώΣχεδίασαν τη στρατηγική τους από την αρχή του Σαββατοκύριακου,χρησιμοποιώντας έξυπνα τα ελαστικά στις κατατακτήριες δοκιμές και στη συνέχεια τααξιοποίησαν με ορισμένες φανταστικές προσπεράσεις».

Οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας ανά ελαστικό:

 

Medium

Hard

Intermediate

Wet

1ος

HUL – 1.26.586

GUT – 1.26.217

N/A

N/A

2ος

WEB – 1.27.267

MAS – 1.26.394

N/A

N/A

3ος

ALO – 1.27-440

SUT – 1.26.564

N/A

N/A

Το μεγαλύτερο stint του αγώνα:

Medium

22 γύροι

V. Bottas

Hard

24 γύροι

C. Pic

Intermediate

N/A

N/A

Wet

N/A

N/A

 Μετρητής Αλήθειας:

Είχαμε προβλέψει μία στρατηγική τριών pit stopαλλά ο Alonso μέτρησε τελικά τέσσερις στάσεις στα pitsΉρθε για πρώτη φορά στον ένατο γύρο για σκληρά ελαστικάμετά πάλιγια σκληρά στον 21ο γύρογια μεσαία στον 36ο και τέλος για σκληρά στον 49ο. Οομόσταυλός του Felipe Massa υιοθέτησε παρόμοια στρατηγική.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου